Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wow, ta grafa tutaj robi niesamowite wrażenie, tworzy nisamowity klimat. Screeny z początku gry więc nic nie zaspoileruję.

 

 

20241006155325_1.jpg

20241006155020_1.jpg

20241006155109_1.jpg

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Opublikowano

Ja tu sobie grzecznie pykam a tymczasem zonka spi jak "zabita" :D Czyz to nie przypadek :philosoraptor:

 

P.S

 

Miodnie sie czyta Wasze posty. Taka odskocznia od gestego klimatu, bo nie ma co ukrywac ze przerwy trzeba robic. Nawet jak sie nie fajczy :reggie:

  • Haha 1
Opublikowano

Jedno powiem, ogólnie to jebać ten cały gamedev, UW jest, ale w cutscenkach pasy, cutscenki zblokowane na 30 fps. Parę lat developingu.

 

https://github.com/RoseTheFlower/UltrawideIndex/releases/tag/silenthill2remake

 

Koleś po kilku godzinach od premiery robi fixa kopiuj wklej i co? Cutscenki normalnie działają w UW bez pasów, framerate w cutscenkach odblokowany (mega polecam, nie ma tych dziwnych przejść z gameplayu w wysokich fpsach do nagłego 30 fps w cutscenkach). Co oni tam kurwa robią przez tyle lat to ja nie wiem.

 

O samej grze to póki co huja grałem, wcześniej nie mogłem, teraz za jasno nawet z oknami zabarykadowanymi, czekam na wieczorek. Ale trochę sobie pochodziłem pooglądać graficzkę i jest dobrze. Jak komuś karta pozwala to polecam włączyć RT, oświetlenie (szczególnie we wnętrzach) bardzo dużo zyskuje no i odbicia, te paskudne SSRy zastępują świetnie wyglądające odbicia RT.

  • This 1
Opublikowano
1 minutę temu, tjery napisał(a):

Jedno powiem, ogólnie to jebać ten cały gamedev, UW jest, ale w cutscenkach pasy, cutscenki zblokowane na 30 fps. Parę lat developingu.

 

https://github.com/RoseTheFlower/UltrawideIndex/releases/tag/silenthill2remake

 

Koleś po kilku godzinach od premiery robi fixa kopiuj wklej i co? Cutscenki normalnie działają w UW bez pasów, framerate w cutscenkach odblokowany (mega polecam, nie ma tych dziwnych przejść z gameplayu w wysokich fpsach do nagłego 30 fps w cutscenkach). Co oni tam kurwa robią przez tyle lat to ja nie wiem.


Ja wczoraj miałem podobną rozkminę odnośnie tego stutteringu na PC, który przy gierkach na UE jest nagminny.
Wszyscy wiedzą, że będzie i praktycznie zawsze jest, co powoduje niezadowolenie graczy i ich narzekania, więc za chwilę wychodzi jakiś fix i wszystko działa.
To nie można tak od razu, skoro to tak powszechny problem i jego rozwiązanie również istnieje?

  • Plusik 2
  • This 1
Opublikowano

@tjery a na stuttering jest jakis sposob? probowalem z tym engine.ini ale roznicy wielkiej nie ma.

 

pogralem jednak chwile bo za duze cisnienie. latanie po miescie nigdy nie bylo tak dobre. walka o ktora sie balem wydaje sie bardzo dobra. klimat i muzyka to nie bede pisal bo wiadomo, absolutny top topow.

Opublikowano

@tjery O właśnie miałem pisać, że cutscenki w 30 klatkach i czy da się to obejść. W takim układzie wystarczy, że pobiore tylko ten plik fps unlocker ? Bo nie gram w UW.

Opublikowano
7 minut temu, tjery napisał(a):

Jedno powiem, ogólnie to jebać ten cały gamedev, UW jest, ale w cutscenkach pasy, cutscenki zblokowane na 30 fps. Parę lat developingu.

 

https://github.com/RoseTheFlower/UltrawideIndex/releases/tag/silenthill2remake

 

Koleś po kilku godzinach od premiery robi fixa kopiuj wklej i co? Cutscenki normalnie działają w UW bez pasów, framerate w cutscenkach odblokowany (mega polecam, nie ma tych dziwnych przejść z gameplayu w wysokich fpsach do nagłego 30 fps w cutscenkach). Co oni tam kurwa robią przez tyle lat to ja nie wiem.

 

O samej grze to póki co huja grałem, wcześniej nie mogłem, teraz za jasno nawet z oknami zabarykadowanymi, czekam na wieczorek. Ale trochę sobie pochodziłem pooglądać graficzkę i jest dobrze. Jak komuś karta pozwala to polecam włączyć RT, oświetlenie (szczególnie we wnętrzach) bardzo dużo zyskuje no i odbicia, te paskudne SSRy zastępują świetnie wyglądające odbicia RT.

O fajnie, trzeba wgrać od razu, tak myślałem, że cutscenki pewnie cropped i locked na 30. 

Opublikowano

Kurde, ta muza gdy wchodzę na rancho, klimat miażdży, nie jestem do końca pewien czy wiem na co się pisze, bo ostatnio w to grałem gdy kończyłem liceum jakieś 20 lat temu i pamiętam jak przez mgłę... 

Opublikowano
3 minuty temu, Qbon napisał(a):

Kurde, ta muza gdy wchodzę na rancho, klimat miażdży, nie jestem do końca pewien czy wiem na co się pisze, bo ostatnio w to grałem gdy kończyłem liceum jakieś 20 lat temu i pamiętam jak przez mgłę... 


Będziesz bardziej niż zadowolony ;) Nie bojaj :D 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, Ölschmitz napisał(a):

@tjery a na stuttering jest jakis sposob? probowalem z tym engine.ini ale roznicy wielkiej nie ma.

 

pogralem jednak chwile bo za duze cisnienie. latanie po miescie nigdy nie bylo tak dobre. walka o ktora sie balem wydaje sie bardzo dobra. klimat i muzyka to nie bede pisal bo wiadomo, absolutny top topow.

 

Póki co nie, zapewne coś ze streamingiem assetów jest nie tak. Sporo tu od procka zależy, na 13900K za bardzo nie dokucza, poza sporadycznymi odczuwalnymi stutterami, ale też dużo nie grałem, więc nie wiem jak to wygląda w konkretnych lokacjach.

 

17 minut temu, Qbon napisał(a):

@tjery O właśnie miałem pisać, że cutscenki w 30 klatkach i czy da się to obejść. W takim układzie wystarczy, że pobiore tylko ten plik fps unlocker ? Bo nie gram w UW.

 

Tak, tylko ten fps unlocker.

Edytowane przez tjery
  • Dzięki 1
Opublikowano

Dobra, ja generalnie czekam do wieczora i wtedy na dobre odpalam. Póki co chciałem bardziej sprawdzić jak gra działa, działa dobrze poza tym nieszczęsnym okazjonalnym stutterem, RT jak zawsze bardzo poprawia wygląd gry, nawet lusterka od samochodów mają odbicia rt z tego co widzę. Jak się ściemni to wsiąkam i nie ma przebacz.

Opublikowano
41 minut temu, Szermac napisał(a):

A i ogólnie jeśli chodzi o pierwszą walkę z PH, taki tip, jest tak jak w oryginale 
:Coolface:

Spoiler

Wystarczy unikac.. i guess?

 

  • This 1
Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

CZY KISZCZAK JUŻ SIĘ WYPOWIEDZIAŁ O GRZE?

 

Tak, podobno umiejscowienie kamery wprowadza chaos podczas walki i nie nadaje się do tego typu gry, animacje są z 2010 a piramidogłowy rucha pielęgniarkę w oryginale a tutaj nie jest to pokazane.

 

ale muzyczka top

  • Lubię! 1
Opublikowano

Dotarłem do szpitala, co Bloobery zrobiły z rozbudową oryginału i jak to wszystko współgra i jest takie po prostu na miejscu. No piękne. Praktycznie, co nie dziwne, biorąc pod uwagę czasy w jakich żyjemy, to oryginał robi pomału papatki :problem:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...