mattaman 294 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Wiem, że to rozne m gry, ale która z nich daje ci większą frajdę, miód? Która nominowałaś byś do nagrody Game of the year? Zdecydowanie SH2. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 19 minut temu, mattaman napisał(a): Alan Wake 2 to jest jednak inny rodzaj gry, nie ma tego zaszczucia jak w SH. W żadnej grze nie ma takiego zaszczucia jak w Silent Hillach. Niepowtarzalna atmosfera. Trójka na tym silniku od Blooberów byłaby chyba jeszcze bardziej dojechana, jeżeli chodzi o straszenie. Z tym innym rodzajem to bym nie przesadzał, Alan Wake 2 bardzo dużo korzysta z motywów znanych z Twin Peaks i Silent Hilli, ale jest to też bardziej różnorodna gra z kilkoma dziwnymi i na maksa odjechanymi pomysłami, no i finalne DLC wciąż przed nami, swoją drogą chyba w tym roku jeszcze (miał być październik, ale nie ma jeszcze oficjalnej daty co do dnia). Dwa najcudowniejsze survival horrory ostatniej dekady jak dla mnie, które wykorzystały technologię, żeby gracza nie tylko zaciekawić fabułą, ale i mocno przestraszyć. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 6 godzin temu, dominalien napisał(a): Mapy na pewno były już na PS2... Zaznaczało się gdzie są wejścia a gdzie fejkowe drzwi. Tutaj marzy mi sie ficzer ktory Kojima wprowadzil w 2014 do MGSV:GZ. Grasz sobie na konsoli / pc a na telefonie, tablecie wyswietla sie mapa w czasie rzeczywistym. Mega dobre to bylo. Szkoda ze nikt juz z tego nie korzysta. Cytuj
drozdu7 2 795 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Ja mam wrażenie że jeśli blooberzy będą coś rimejkowac to będzie to SH3 Co zresztą nie byłoby takie złe, bo trojeczka też miała siadający na łeb klimat Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Nie no, błagam. Remake SH3 tylko jeśli jedynką zamuję się już ktoś inny. Zaś za prequel od zachodniaków nie ma co się brać. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Josh 4 535 Opublikowano 8 października Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 8 października Jedziemy z tematem! 1 10 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 16 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Nie no, błagam. Remake SH3 tylko jeśli jedynką zamuję się już ktoś inny. Zaś za prequel od zachodniaków nie ma co się brać. A czemu? Bez sensu, skoro Bloober dowiózł, to już koncepcyjnie nie ma co rozpierdalać, tylko robić w podobnym stylu. Btw co się stało z filmem, dalej nie ma daty premiery, po festiwalu w Cannes i wydaniu gry się schowali, nie żebym był jakimś fanem filmów z SH, ale chętnie bym zobaczył nowy film Gansa, jedynka była niezła. https://www.imdb.com/title/tt22868010/ Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Bez 1 nie powinno byc 3 ale to Konami. Moze dlugo nie bedziemy czekac na zapowiedzi Z innej strony bluberzy musza sie skupic na wlasnych projektach i zaczac wykorzystywac zdobyte doswiadczenie Cytuj
Jukka Sarasti 364 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 5 minut temu, Josh napisał(a): Jedziemy z tematem! Widzę, że tło dobrze przygotowuje do eksplorowanych tematów seksualności z oryginału. 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): A czemu? Bez sensu, skoro Bloober dowiózł, to już koncepcyjnie nie ma co rozpierdalać, tylko robić w podobnym stylu. W sensie niech zajmie się tym Bloober o ile nie zajmuje się jedynką już ktoś inny (np. Bluepoint), a nie że nie chcę aby się tym zajmowali. No i oczywiście jedynka musi być następna. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Teraz, Paolo de Vesir napisał(a): W sensie niech zajmie się tym Bloober o ile nie zajmuje się jedynką już ktoś inny (np. Bluepoint), a nie że nie chcę aby się tym zajmowali. No i oczywiście jedynka musi być następna. Jak tak to ok. Nie no jak Bloober chce robić remake'i Silenta i się nie pokłócą z Konami, a znając historię tej firmy może być znowu rak mózgu po jednym sukcesie, to zdecydowanie 1 i 3 po kolei, bez pośpiechu by Bloober. Niech to będzie podobno do siebie w koncepcji, bo znowu inny dev jak wejdzie i będzie musiał zrozumieć koncept oryginału + dodać coś od siebie to zajmie kolejne 20 lat. Cytuj
drozdu7 2 795 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 18 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): W sensie niech zajmie się tym Bloober o ile nie zajmuje się jedynką już ktoś inny (np. Bluepoint) A to by było całkiem ciekawe, w obrębie jednej serii dwa studia robiące remakei. Każde ze swoim warsztatem i wizją. Ale pewnie takie coś się nie wydarzy Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października (edytowane) co to jest za gra :o jestem w ciężkim szoku jeśli chodzi o jakość wykonania grafa? można by pomylić to ze studiem Sony, najlepsza mgła ever? to na pewno najbardziej mniej niszczy udźwiękowienie, ostatnio takie coś było w Returnal ale tu to już w ogóle gram na słuch, reaguję na każdy dźwięk co jest kapitalne po prostu.. no a ambient w tle to ryje czaszkę od pierwszej minuty gry, pan na Y dowozi z całą mocą zaskoczyła mniej też ta explorka w Woodside, jsst sporo zwiedzania i rozbijanie szyb dechą z gwoździami, a nuż się coś trafi :p co do nakurwiania dechą - cos pięknego jakie to mięsiste i konkretne, Lying Figures trzebsa przyjebać do parteru butem bo potrafią spierdolić na czworakach.. pierwsze wrażenie to zachwyt, atmosfera gęsta jak ta mgła dzięki Bloober za odpięcie wrotek od samego początku, jest tak jak sobie wymarzyłem..niepokojąco i złowieszczo po co to czytasz, marszem do sklepu!!! Edytowane 8 października przez nero2082 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Ktoś tu pytał o różnice jeśli chodzi o zagadki na różnych poziomach trudności. Teraz w drugim przejściu wybrałem easy dla porównania, no i wierszyki są dużo prostsze, bardziej in your face, naprzykład w zagadce z monetami, masz dostępne 3 otwory, a nie 5 jak na Hardzie (pewnie na Normalu też) itp:. itd:. Ogólnie no łatwiej i szybciej. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 16 minut temu, Szermac napisał(a): Ktoś tu pytał o różnice jeśli chodzi o zagadki na różnych poziomach trudności. Teraz w drugim przejściu wybrałem easy dla porównania, no i wierszyki są dużo prostsze, bardziej in your face, naprzykład w zagadce z monetami, masz dostępne 3 otwory, a nie 5 jak na Hardzie (pewnie na Normalu też). Ogólnie no łatwiej i szybciej. Tak 5 na normalu. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Powiem Wam, że śmiganie drugi raz to super fun. Jestem pewny, że replayability, sądząc po ilości zakończeń i budowie gry jest/będzie sążne Cytuj
Pavlis 12 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 2 godziny temu, walek napisał(a): Osoby, które ukończyły Alan Wake 2, mogą stwierdzić, że niedawno wydany Silent Hill 2 dostarcza większej frajdy. Obie gry oferują unikalne doświadczenia, ale to atmosfera psychologicznej grozy oraz emocjonalna narracja Silent Hill sprawiają, że wielu graczy ceni tę produkcję wyżej. Zgadzacie się? Ps. Po takim sukcesie Silent Hill 2, nie wyobrażam siebie, aby jedynka nie została odświeżona. Musi być. To dla mnie najlepsza odsłona cyklu, spędziłem z niej mnóstwo czasu. Dwójkę, niestety, przeszedłem raz, i to 3 lata premierze. Dałem serduszko, mimo że kocham Alana. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Usłyszeliście kilka/kilkanaście razy podczas grania taki szybki szept, jakby chuchnięcie kobiety ? Polecam się rozejrzeć po otoczeniu kiedy go usłyszycie (chociaż dopiero teraz skumałem o co z nimi chodzi jak gram drugi raz i nie wiem czy za każdym razem "coś" możemy dostrzec, ale w jednym przypadku przed momentem miałem takie OKURWA to ma sens) Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 11 minut temu, Szermac napisał(a): Usłyszeliście kilka/kilkanaście razy podczas grania taki szybki szept, jakby chuchnięcie kobiety ? Polecam się rozejrzeć po otoczeniu kiedy go usłyszycie (chociaż dopiero teraz skumałem o co z nimi chodzi jak gram drugi raz i nie wiem czy za każdym razem "coś" możemy dostrzec, ale w jednym przypadku przed momentem miałem takie OKURWA) Daj w spoiler. A z manekinami miales racje. Mega cwane bestie Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 7 minut temu, MEVEK napisał(a): Daj w spiler. A z manekinami miales racje. Mega cwane bestie No na przykład w Woodside Spoiler Pokój, gdzie napotykamy Piramidogłowego, gdzie chowamy się do szafy. W tym pokoju jest pomieszczenie, jak do niego wejdziemy to słychać ten szybki szept. No i dotarło do mnie, że to pomieszczenie przedstawia układ pokoju, w którym leżała Mary gdy była chora. Krzesło przy łóżku na którym siedział James i taca z dzbankiem i herbatą. Nie wiem czy szept i taki motyw są połączone bo te szepty wiem, że słyszałem conajmniej kilka razy podczas gry, ale nie zwracałem uwagi na otoczenie. Ciekawe, zobaczymy przy kolejnych okazjach i czy to faktycznie ma zwrócić naszą uwagę. Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października Na 1 kontakt dałem sobie średnie zagadki i średni stopień trudności, poszedłem w jakość. Na chwile dałem lata 90, ale wróciłem do standardowego. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października To szacun dla Blooberow po raz kolejny. Odrobili prace domowa serwujac takie smaczki. W sumie teraz mieli technologie aby nieco rozbudowac swiat i lore. Udalo sie. Cytuj
Wredny 9 578 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 3 godziny temu, .:marioo:. napisał(a): Jak gracie na konsoli, jakość czy wydajność? mam wrażenie że oprócz lepszego oświetlenia w trybie jakości to raczej gra nie oferuje nic wiecej, mam nawet wrażenie że przy performance gra wygląda nawet ostrzej, zwłaszcza w zamkniętych pomieszczeniach. Tak jest czy czas udać się do okulisty? Zwykle wybieram performance, ale akurat w przypadku survival horrorów, które w swej naturze mają raczej powolne przemierzanie lokacji, czasem robię wyjątki i podobnie jak w Callisto Protocol, wybrałem Quality - performance wcale nie jest jakoś wybitnie bardziej responsywny, a ma spore braki w oświetleniu, co odbiera masę klimatu tym cudownym miejscówkom. 3 godziny temu, Frantik napisał(a): choć w sumie to już w Medium pokazali, że umieją w puzzle w silenthillowym stylu W zeszłym tygodniu przeszedłem The Medium specjalnie po to, żeby się zapoznać z blooberowym warsztatem i nie było tam ani jednej zagadki, którą bym zapamiętał i mlaskał nad nią z zachwytem - mega prostackie doświadczenie, wszystko w twarz i jak po sznurku. Godzinę temu, nero2082 napisał(a): najlepsza mgła ever? to na pewno Oj tak, co chwilę sobie to powtarzam i nie mogę wyjść z podziwu, jakie to piękne Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października 3 godziny temu, Basior napisał(a): Ja bym chciał sh4 tylko sporo poprawioną kiedyś. Ale chyba sporo zależy od sprzedaży SH4 musiałoby mieć nawet nie remake, a solidny rework, żeby pozbyć się backtrackingu przez drugą połowę i mocno ograniczyć escort mission 1 Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 8 października Opublikowano 8 października To prawda. SH4 ma niesamowity klimat (jak każda część, tylko tutaj inny od pozostałych), ale druga połowa jest frustrująca i nadto zagmatwana. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.