Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 minut temu, mattaman napisał(a):

Alan Wake 2 to jest jednak inny rodzaj gry, nie ma tego zaszczucia jak w SH.

W żadnej grze nie ma takiego zaszczucia jak w Silent Hillach. Niepowtarzalna atmosfera. Trójka na tym silniku od Blooberów byłaby chyba jeszcze bardziej dojechana, jeżeli chodzi o straszenie. 

 

Z tym innym rodzajem to bym nie przesadzał, Alan Wake 2 bardzo dużo korzysta z motywów znanych z Twin Peaks i Silent Hilli, ale jest to też bardziej różnorodna gra z kilkoma dziwnymi i na maksa odjechanymi pomysłami, no i finalne DLC wciąż przed nami, swoją drogą chyba w tym roku jeszcze (miał być październik, ale nie ma jeszcze oficjalnej daty co do dnia). 

 

Dwa najcudowniejsze survival horrory ostatniej dekady jak dla mnie, które wykorzystały technologię, żeby gracza nie tylko zaciekawić fabułą, ale i mocno przestraszyć. 

 

Opublikowano
6 godzin temu, dominalien napisał(a):

Mapy na pewno były już na PS2... Zaznaczało się gdzie są wejścia a gdzie fejkowe drzwi.

Tutaj marzy mi sie ficzer ktory Kojima wprowadzil w 2014 do MGSV:GZ. Grasz sobie na konsoli / pc a na telefonie, tablecie wyswietla sie mapa w czasie rzeczywistym. Mega dobre to bylo. Szkoda ze nikt juz z tego nie korzysta.

Opublikowano
16 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Nie no, błagam. Remake SH3 tylko jeśli jedynką zamuję się już ktoś inny. Zaś za prequel od zachodniaków nie ma co się brać.

A czemu?

 

Bez sensu, skoro Bloober dowiózł, to już koncepcyjnie nie ma co rozpierdalać, tylko robić w podobnym stylu.

 

Btw co się stało z filmem, dalej nie ma daty premiery, po festiwalu w Cannes i wydaniu gry się schowali, nie żebym był jakimś fanem filmów z SH, ale chętnie bym zobaczył nowy film Gansa, jedynka była niezła.

https://www.imdb.com/title/tt22868010/

Opublikowano

Bez 1 nie powinno byc 3 ale to Konami. Moze dlugo nie bedziemy czekac na zapowiedzi :ohboy: Z innej strony bluberzy musza sie skupic na wlasnych projektach i zaczac wykorzystywac zdobyte doswiadczenie :reggie:

Opublikowano
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

A czemu?

 

Bez sensu, skoro Bloober dowiózł, to już koncepcyjnie nie ma co rozpierdalać, tylko robić w podobnym stylu.

 

W sensie niech zajmie się tym Bloober o ile nie zajmuje się jedynką już ktoś inny (np. Bluepoint), a nie że nie chcę aby się tym zajmowali. :lapka: No i oczywiście jedynka musi być następna.

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał(a):

 

W sensie niech zajmie się tym Bloober o ile nie zajmuje się jedynką już ktoś inny (np. Bluepoint), a nie że nie chcę aby się tym zajmowali. :lapka: No i oczywiście jedynka musi być następna.

Jak tak to ok. 

 

Nie no jak Bloober chce robić remake'i Silenta i się nie pokłócą z Konami, a znając historię tej firmy może być znowu rak mózgu po jednym sukcesie, to zdecydowanie 1 i 3 po kolei, bez pośpiechu by Bloober. 

 

Niech to będzie podobno do siebie w koncepcji, bo znowu inny dev jak wejdzie i będzie musiał zrozumieć koncept oryginału + dodać coś od siebie to zajmie kolejne 20 lat.

Opublikowano
18 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):

 

W sensie niech zajmie się tym Bloober o ile nie zajmuje się jedynką już ktoś inny (np. Bluepoint)

A to by było całkiem ciekawe, w obrębie jednej serii dwa studia robiące remakei. Każde ze swoim warsztatem i wizją.

Ale pewnie takie coś się nie wydarzy 

Opublikowano (edytowane)

co to jest za gra :o jestem w ciężkim szoku jeśli chodzi o jakość wykonania 

 

grafa? można by pomylić to ze studiem Sony, najlepsza mgła ever? to na pewno 

 

najbardziej mniej niszczy udźwiękowienie, ostatnio takie coś było w Returnal ale tu to już w ogóle gram na słuch, reaguję na każdy dźwięk :) co jest kapitalne po prostu.. no a ambient w tle to ryje czaszkę od pierwszej minuty gry, pan na Y dowozi z całą mocą 

 

zaskoczyła mniej też ta explorka w Woodside, jsst sporo zwiedzania i rozbijanie szyb dechą z gwoździami, a nuż się coś trafi :p co do nakurwiania dechą - cos pięknego jakie to mięsiste i konkretne, Lying Figures trzebsa przyjebać do parteru butem bo potrafią spierdolić na czworakach.. 

 

pierwsze wrażenie to zachwyt, atmosfera gęsta jak ta mgła 

 

dzięki Bloober za odpięcie wrotek od samego początku, jest tak jak sobie wymarzyłem..niepokojąco i złowieszczo 

 

po co to czytasz, marszem do sklepu!!! 

 

 

1926cc09d391-screenshotUrl.jpg

1926cc2355c20-screenshotUrl.jpg

1926cc2877329-screenshotUrl.jpg

1926cc20d3732-screenshotUrl.jpg

1926cc2669538-screenshotUrl.jpg

Edytowane przez nero2082
Opublikowano

Ktoś tu pytał o różnice jeśli chodzi o zagadki na różnych poziomach trudności. Teraz w drugim przejściu wybrałem easy dla porównania, no i wierszyki są dużo prostsze, bardziej in your face, naprzykład w zagadce z monetami, masz dostępne 3 otwory, a nie 5 jak na Hardzie (pewnie na Normalu też) itp:. itd:.

Ogólnie no łatwiej i szybciej.

Opublikowano
16 minut temu, Szermac napisał(a):

Ktoś tu pytał o różnice jeśli chodzi o zagadki na różnych poziomach trudności. Teraz w drugim przejściu wybrałem easy dla porównania, no i wierszyki są dużo prostsze, bardziej in your face, naprzykład w zagadce z monetami, masz dostępne 3 otwory, a nie 5 jak na Hardzie (pewnie na Normalu też).

Ogólnie no łatwiej i szybciej.

Tak 5 na normalu.

Opublikowano
2 godziny temu, walek napisał(a):

Osoby, które ukończyły Alan Wake 2, mogą stwierdzić, że niedawno wydany Silent Hill 2 dostarcza większej frajdy. Obie gry oferują unikalne doświadczenia, ale to atmosfera psychologicznej grozy oraz emocjonalna narracja Silent Hill sprawiają, że wielu graczy ceni tę produkcję wyżej. Zgadzacie się? 
 

Ps. Po takim sukcesie Silent Hill 2, nie wyobrażam siebie, aby jedynka nie została odświeżona. Musi być. To dla mnie najlepsza odsłona cyklu, spędziłem z niej mnóstwo czasu. Dwójkę, niestety, przeszedłem raz, i to 3 lata premierze.

Dałem serduszko, mimo że kocham Alana. 

Opublikowano

Usłyszeliście kilka/kilkanaście razy podczas grania taki szybki szept, jakby chuchnięcie kobiety ?

Polecam się rozejrzeć po otoczeniu kiedy go usłyszycie :banderas:(chociaż dopiero teraz skumałem o co z nimi chodzi jak gram drugi raz i nie wiem czy za każdym razem "coś" możemy dostrzec, ale w jednym przypadku przed momentem miałem takie OKURWA to ma sens)

Opublikowano
11 minut temu, Szermac napisał(a):

Usłyszeliście kilka/kilkanaście razy podczas grania taki szybki szept, jakby chuchnięcie kobiety ?

Polecam się rozejrzeć po otoczeniu kiedy go usłyszycie :banderas:(chociaż dopiero teraz skumałem o co z nimi chodzi jak gram drugi raz i nie wiem czy za każdym razem "coś" możemy dostrzec, ale w jednym przypadku przed momentem miałem takie OKURWA)

Daj w spoiler. A z manekinami miales racje. Mega cwane bestie :dafuq:

Opublikowano
7 minut temu, MEVEK napisał(a):

Daj w spiler. A z manekinami miales racje. Mega cwane bestie :dafuq:

 

 

No na przykład w Woodside

Spoiler

Pokój, gdzie napotykamy Piramidogłowego, gdzie chowamy się do szafy. W tym pokoju jest pomieszczenie, jak do niego wejdziemy to słychać ten szybki szept. No i dotarło do mnie, że to pomieszczenie przedstawia układ pokoju, w którym leżała Mary gdy była chora. Krzesło przy łóżku na którym siedział James i taca z dzbankiem i herbatą.

Nie wiem czy szept i taki motyw są połączone bo te szepty wiem, że słyszałem conajmniej kilka razy podczas gry, ale nie zwracałem uwagi na otoczenie. Ciekawe, zobaczymy przy kolejnych okazjach i czy to faktycznie ma zwrócić naszą uwagę.

Opublikowano

To szacun dla Blooberow po raz kolejny.  Odrobili prace domowa serwujac takie smaczki. W sumie teraz mieli technologie aby nieco rozbudowac swiat i lore. Udalo sie.

Opublikowano
3 godziny temu, .:marioo:. napisał(a):

Jak gracie na konsoli, jakość czy wydajność? mam wrażenie że oprócz lepszego oświetlenia w trybie jakości to raczej gra nie oferuje nic wiecej, mam nawet wrażenie że przy performance gra wygląda nawet ostrzej, zwłaszcza w zamkniętych pomieszczeniach. Tak jest czy czas udać się do okulisty?


Zwykle wybieram performance, ale akurat w przypadku survival horrorów, które w swej naturze mają raczej powolne przemierzanie lokacji, czasem robię wyjątki i podobnie jak w Callisto Protocol, wybrałem Quality - performance wcale nie jest jakoś wybitnie bardziej responsywny, a ma spore braki w oświetleniu, co odbiera masę klimatu tym cudownym miejscówkom.
 

3 godziny temu, Frantik napisał(a):

choć w sumie to już w Medium pokazali, że umieją w puzzle w silenthillowym stylu


W zeszłym tygodniu przeszedłem The Medium specjalnie po to, żeby się zapoznać z blooberowym warsztatem i nie było tam ani jednej zagadki, którą bym zapamiętał i mlaskał nad nią z zachwytem - mega prostackie doświadczenie, wszystko w twarz i jak po sznurku.
 

Godzinę temu, nero2082 napisał(a):

najlepsza mgła ever? to na pewno 


Oj tak, co chwilę sobie to powtarzam i nie mogę wyjść z podziwu, jakie to piękne :fsg:

Opublikowano
3 godziny temu, Basior napisał(a):

Ja bym chciał sh4 tylko sporo poprawioną kiedyś. Ale chyba sporo zależy od sprzedaży


SH4 musiałoby mieć nawet nie remake, a solidny rework, żeby pozbyć się backtrackingu przez drugą połowę i mocno ograniczyć escort mission :P

  • Plusik 1
Opublikowano

To prawda.

 

SH4 ma niesamowity klimat (jak każda część, tylko tutaj inny od pozostałych), ale druga połowa jest frustrująca i nadto zagmatwana.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...