Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie. Doszedłem do pierwszego otherworld i jest lekki szok jak oni to zrobili. Dalej nie jest aż tak makabryczny poziom jak SH3 (co ma sens biorąc pod uwagę, że otherworld dla każdego turysty zgubionego w SH wygląda inaczej), ale i tak potężnie podkręcono motyw. W OG nie było aż tak brudno i demonicznie, w zasadzie tam to czasem człowiek nawet nie zauważył, że przeszedł "na drugą stronę", tutaj od razu widać zmiany. No i cały czas nie mogę wyjść z podziwu ile oni pozmieniali w temacie eksploracji i łamigłówek, to jest spokojnie poziom komisariatu z RE2 remake: dodane nowe pomieszczenia, zupełnie inne skróty, przemodelowany układ zagadek, gdzie część z nich wygląda znajomo, ale teraz rozwiązanie polega na czymś zupełnie innym (przy medalionach trzeba było nieźle ruszyć pacyną, ale i satysfakcja całkiem spora). Szacunek dla Bloober Team, za to że po pierwsze: im się chciało, a po drugie: zmiany przez nich wprowadzone są tak dobre i naturalne, jakby od zawsze były częścią SH2.

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
Opublikowano

I ja bym to przypiął 

Cytat

Szacunek dla Bloober Team, za to że po pierwsze: im się chciało, a po drugie: zmiany przez nich wprowadzone są tak dobre i naturalne, jakby od zawsze były częścią SH2.

Bo nie zawsze chodzi o umiejętności czy wizję - widać tu po prostu, że studiu "się chciało" i dopiescili tę grę jakby to było ich własne IP.

Opublikowano
26 minutes ago, Josh said:

Dokładnie. Doszedłem do pierwszego otherworld i jest lekki szok jak oni to zrobili. Dalej nie jest aż tak makabryczny poziom jak SH3 (co ma sens biorąc pod uwagę, że otherworld dla każdego turysty zgubionego w SH wygląda inaczej), ale i tak potężnie podkręcono motyw. W OG nie było aż tak brudno i demonicznie, w zasadzie tam to czasem człowiek nawet nie zauważył, że przeszedł "na drugą stronę", tutaj od razu widać zmiany. No i cały czas nie mogę wyjść z podziwu ile oni pozmieniali w temacie eksploracji i łamigłówek, to jest spokojnie poziom komisariatu z RE2 remake: dodane nowe pomieszczenia, zupełnie inne skróty, przemodelowany układ zagadek, gdzie część z nich wygląda znajomo, ale teraz rozwiązanie polega na czymś zupełnie innym (przy medalionach trzeba było nieźle ruszyć pacyną, ale i satysfakcja całkiem spora). Szacunek dla Bloober Team, za to że po pierwsze: im się chciało, a po drugie: zmiany przez nich wprowadzone są tak dobre i naturalne, jakby od zawsze były częścią SH2.

 

Dokładnie, otherworld jest zajebiste w remake. Aż strach pomyśleć co by było gdyby zrobili remake SH1, przecież tam by naprawdę można było się zesrać w galoty w szkole albo szpitalu. IMO Alchemilla Hospital z jedynki jest straszniejsza niż Brookhaven. 

Opublikowano

W drugiej połowie gry rzeczywiście jest trochę więcej walki, ale bez przesady, tyle co tutaj przez całą grę, to w pierwszej wiosce RE4R się ubija xD. No i naboi jakoś dużo nie ma, większość trzeba meele. 

Opublikowano
52 minuty temu, iluck85 napisał(a):

Ci co grają 1 raz, a lepiej mają co ograli oryginał. Jak dobrze pamiętają to mają co porównywać.

A to akurat dotyczy każdego porządnego rimejku, dokładnie to samo było z Residentami. W SH2 są dla takich staruchów easter eggi związane z charakterystycznymi lokacjami w grze, jeśli nie grało się w pierwowzór to nie za bardzo ma się punkt odniesienia, żeby to zrozumieć. Mimo tego dla świeżaków ta gra ma dużo do zaoferowania, bo nawet wyłączając przed nawias kultowy oryginał zostaje się z bardzo, bardzo dobrym horrorem, przy którym momentami faktycznie można popuścić w nachy :obama:

  • Plusik 1
Opublikowano

Otherworld jest super i genialnie jest to, że każde kolejne jest jeszcze bardziej obskurne. Zaczyna się "niewinnie", ale jest wyraźna różnica między fog world a otherworld, czego nie było w SH2, gdzie czułem, że wszystko wygląda po prostu jak opuszczone zniszczone miasteczko. Dopiero w labiryncie coś było mocno nie tak.

 

No nic, 100% będę robił powoli, żeby się delektować kolejnymi runami, a nie zrushowac 8 przejść. A trzecie robię na VR, bo widziałem na YT, że już działa motion controls dzięki UEVR... przecież to może być najpiękniejsza gra na gogle ever :banderas:

 

Chętnie przeczytam opinię kogoś o końcówce kogoś, kto nie znał ani oryginałów, ani spoilerów z niego i całość historii poznał tutaj. 

Opublikowano
2 minuty temu, Assassins_78 napisał(a):

Mega sympatycznie teraz się gra z

  Pokaż ukrytą zawartość

CT9JpuR.gif

Tylko efekt "ćwiartowania/zabijania" mógłby być bardziej zjawiskowy ;) 

 

 

Spoiler

8f9086c136a4458096de1d99ba0fe9af

Zawsze mi się kojarzy z tym prezydentem Argentyny :D. 

  • Haha 1
Opublikowano
2 minuty temu, Nyu napisał(a):

Otherworld jest super i genialnie jest to, że każde kolejne jest jeszcze bardziej obskurne. Zaczyna się "niewinnie", ale jest wyraźna różnica między fog world a otherworld, czego nie było w SH2, gdzie czułem, że wszystko wygląda po prostu jak opuszczone zniszczone miasteczko. Dopiero w labiryncie coś było mocno nie tak.

 

No nic, 100% będę robił powoli, żeby się delektować kolejnymi runami, a nie zrushowac 8 przejść. A trzecie robię na VR, bo widziałem na YT, że już działa motion controls dzięki UEVR... przecież to może być najpiękniejsza gra na gogle ever :banderas:

 

Chętnie przeczytam opinię kogoś o końcówce kogoś, kto nie znał ani oryginałów, ani spoilerów z niego i całość historii poznał tutaj. 

@Pupcio czekamy, musisz! :)

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, PiotrekP napisał(a):

Z apartamentów pierwszych można się wrócić na wschodnie South Vale, czy już tam wogóle nie pójdziemy? 

 

Zahaczysz jeszcze po szpitalu ;) ale nie wszystko będziesz mógł zwiedzić.

Edytowane przez Assassins_78
Opublikowano

Jakby coś to na NG+ nie da się zdobyć trofeum za wszystkie notatki w jednym plejtruł, bo niektóre są podmienione na itemy pod zakończenia, te komediowe z oryginału jak i nowe od Blooberów ;)

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Szermac napisał(a):

Jakby coś to na NG+ nie da się zdobyć trofeum za wszystkie notatki w jednym plejtruł, bo niektóre są podmienione na itemy pod zakończenia, te komediowe z oryginału jak i nowe od Blooberów ;)

Dlatego nie gnałem do przodu, spokojnie wszytsko przeszukiwałem.
Btw, item do zakończenia UFO u mnie jest zbugowany

Spoiler

rozbijam witrynę mam interakcję na nim a bahater ma w dupie że chcę go podnieść :D

Dosłownie tak samo jak miał @KrYcHu_89 z amunicją.

Edytowane przez Assassins_78
Opublikowano
2 minuty temu, Assassins_78 napisał(a):

Dlatego nie gnałem do przodu, spokojnie wszytsko przeszukiwałem.
Btw, item do zakończenia UFO u mnie jest zbugowany

  Pokaż ukrytą zawartość

rozbijam witrynę mam interakcję na nim a bahater ma w dupie że chcę go podnieść :D

Dosłownie tak samo jak miał @KrYcHu_89 z aminicją.

Ja go poszukam przy trzecim przejściu :D

Opublikowano
3 minuty temu, Pupcio napisał(a):

To jest ten cały woke hill?

Tak. Te ludki od szukania woke we wszystkim zajrzą nawet w swoje dziury w dupie żeby tylko coś wysrać i napisać "ha! a nie mówiłem? jest woke". Przynajmniej jest z czego się pośmiać jak sami sobie ładują headshoty w kolano :nosacz3:

  • This 1
Opublikowano
1 minutę temu, Assassins_78 napisał(a):

Ja przy pierwszym tak naprawdę zapomniałem/pominąłem tylko pizze, reszta zdobyta :D 

A byłeś w pokoju 106 w Jack's Inn po wyjściu ze szpitala ? To mi to umknęło za pierwszym.

Opublikowano
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

W drugiej połowie gry rzeczywiście jest trochę więcej walki, ale bez przesady, tyle co tutaj przez całą grę, to w pierwszej wiosce RE4R się ubija xD. No i naboi jakoś dużo nie ma, większość trzeba meele. 

Jesteś pewny? Wyszedłem z budynku mieszkalnego, mam 70 pocisków do pistoletu i 30 apteczek xD na normalu pewnie miałbym ze 2x tyle. 

 

Niestety, ale gra jest źle zbalansowana, przeciwników jest za dużo, a ammo i buteleczki leczące są w co drugiej szafce. Tutaj ewidentnie wychodzi brak doświadczenia Bloobera jeżeli chodzi o projektowanie gameplayu. 

  • beka z typa 1
Opublikowano

To nieźle, ja myślałem, że zbalansowali zajebiście, bo nigdy nie miałem więcej jak 10 drinków, a pod koniec gry zwykle koło 0, albo 3, w większości szafek pusto i ammo się kończyło i walczyłem o życie i walczyłem ze wszystkimi xD

Opublikowano

Nikt nie dodał jeszcze, ale ku przestrodze

462219076_535741522535926_64057989607705

15 minut temu, Josh napisał(a):

Jesteś pewny? Wyszedłem z budynku mieszkalnego, mam 70 pocisków do pistoletu i 30 apteczek xD na normalu pewnie miałbym ze 2x tyle. 

 

Niestety, ale gra jest źle zbalansowana, przeciwników jest za dużo, a ammo i buteleczki leczące są w co drugiej szafce. Tutaj ewidentnie wychodzi brak doświadczenia Bloobera jeżeli chodzi o projektowanie gameplayu. 

Josh wyłącz te kody :D. 

8 minut temu, Szermac napisał(a):

To nieźle, ja myślałem, że zbalansowali zajebiście, bo nigdy nie miałem więcej jak 10 drinków, a pod koniec gry zwykle koło 0, albo 3, w większości szafek pusto i ammo się kończyło i walczyłem o życie  xD

jw

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...