Nyu 773 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Też myślałem, że jest za dużo nabojów, ale potem na drugim bossie dopiero mój ostatni nabój zadał śmiertelna ranę. Gra jest raczej zbalansowana pod zabijanie wszystkich, a nie unikanie. Apteczka na hardzie leczy natomiast strasznie niewiele, bo trzeba chyba 3 do pełnego wyleczenia? W każdym razie przynajmniej na pierwsze przejście wszystko się wydaje w porządku. No ale przyznam, że nie eksplorowalem wszystkiego, tzn. całego miasta. Zostawiłem sobie to na drugie przejście, żeby nie czuć, że widziałem wszystko i jedyne, co ma gra dla mnie do zaoferowania, to endingi. Więc może pod full eksplorację jest gorzej. No ale eksplor to risk/reward, więc jak wychodzimy bez uszczerbku na zdrowiu, to jesteśmy na plusie, nie wiem czy coś w tym złego. 1 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Na normal już trzeba szukać i rzadko są. Spoiler Chociaż na pierwszy fajt z piramidoglowy miałem 4 i 2 strzykawki. Dobry balans. Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października (edytowane) 32 minuty temu, Szermac napisał(a): To nieźle, ja myślałem, że zbalansowali zajebiście, bo nigdy nie miałem więcej jak 10 drinków, a pod koniec gry zwykle koło 0, albo 3, w większości szafek pusto i ammo się kończyło i walczyłem o życie i walczyłem ze wszystkimi xD 26 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Josh wyłącz te kody :D. Fakt faktem, że eksploruję każdy milimetr tej gry i wymiatam każde pomieszczenie z każdego ammo, każdej apteczki i najmniejszej drobinki kurzu po drodze, ale też nie jest tak, że gram jakoś idealnie - zdarzy mi się czasem spudłować albo oberwać, więc gdyby ktoś się uparł na granie perfekt to miałby tego szajzu nawet więcej. Na normalu jeszcze bym to zrozumiał, ale nie tak powinno to moim zdaniem wyglądać na hardzie. I nie, że zgrywam debeściaka czy coś, bo np. jak robiłem pierwsze podejście w RE2 remake na hardcore, to całą grę leciałem na oparach, a po finałowym starciu z Mr.X Leon miał danger i całe zero amunicji Z pewnością sporo mi pomogło to, że Spoiler wzorem oryginału pierwsze starcie z Piramidogłowym można wygrać nie strzelając ani razu, wystarczy uciekać aż ziomek sobie pójdzie, a że przestrzeni tym razem jest znacznie więcej to na luzaku można to zrobić no damage Spotkałem właśnie Marię i na ten moment klimat, lokacje, muzyka, łamigłówki i nowe dialogi to jest 10/10, GOTY murowane i pewnie gra wleci do top 10 żyćka przebijając oryginał, niemniej jeżeli chodzi o walkę to mam naprawdę poważne zastrzeżenia. Wiadomo, to pierwsza gra Plumber-Teamu z gameplayem, więc nie mogło być idealnie, tak że staram się przymykać na to oko, ale ponarzekać też czasem muszę, bo nie mam zamiaru udawać, że absolutnie wszystko tu kliknęło. Edytowane 9 października przez Josh 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października No to też moje zastrzeżenie do rimejku, za dużo walki zdecydowanie, później to w ogóle karuzela się robi xD Jednak biorąc pod uwagę, że wszystkie miejsca są rozbudowane x3 to inaczej momentami by wyszedł walking sim. Chociaż no, zdecydowanie można było przeciwników trochę rozrzedzić. Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 53 minutes ago, Szermac said: To nieźle, ja myślałem, że zbalansowali zajebiście, bo nigdy nie miałem więcej jak 10 drinków, a pod koniec gry zwykle koło 0, albo 3, w większości szafek pusto i ammo się kończyło i walczyłem o życie i walczyłem ze wszystkimi xD To samo, ale gram na normalu u średnio mam 10 buteleczek w ekwipunku. W walce używam w większości melee. Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października jestem gdzies w polowie szpitala. chryste, jest ciezko. nie pod wzgledem poziomu trudnosci (normal/normal), ale klimat ryje mocno. znow mam 14 lat i gram w to w domku letniskowym, te same emocje. przerwa na fajke co 40 minut. nie wiem czy cos moze mi zepsuc opinie jeszcze. gra jest przewspaniala. amunicji mam dosc sporo, apteczek tez. na przeciwnikow na razie niezawodne sa 3 strzaly w kolano i dobijanie melee. plus staram sie eksplorowac bardzo dokladnie, raczej chodzac niz biegajac. 2 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października W temacie zbalansowania rozgrywki powiem tylko tyle i się już zamykam: Powtórzę: nie gram idealnie, czasem obrywam, muszę się podleczyć i zdarza się spudłować nawet kilka razy pod rząd. HARD Mega mi się za to podoba jak zrobili Marię w tej grze. Jednak jest trochę sexy i nie mam na myśli tylko dekoltu, tylko zachowuje się o wiele bardziej zmysłowo i kokieteryjnie niż jej oryginalna wersja. Każdy kto zna story SH2 wie, że tutaj każdy detal ma znaczenie: drobne gesty, to jak patrzy na Jamesa, sposób w jaki się do niego odnosi. Wow, ktoś ogarnął temat. 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Coś masz zepsute, bez kitu XD jak to możliwe, to nie wiem. Masz stary 40 apteczek i 140 amunicji xD Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października No z tym ammo dziwna sprawa, nawet jeśli nie strzela się za dużo to jednak na bossa ammo poszło sporo i z 60 pocisków zszedłem do 20. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Też eksplorowałem, nie strzelałem do PH itp:. Nigdy nie miałem więcej amunicji niż 40 i apteczek więcej jak 10, i Hard był Hardem. Strasznie to jest podejrzana sprawa xd Cytuj
Assassins_78 990 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 20 minut temu, Josh napisał(a): W temacie zbalansowania rozgrywki powiem tylko tyle i się już zamykam: Powtórzę: nie gram idealnie, czasem obrywam, muszę się podleczyć i zdarza się spudłować nawet kilka razy pod rząd. HARD Mega mi się za to podoba jak zrobili Marię w tej grze. Jednak jest trochę sexy i nie mam na myśli tylko dekoltu, tylko zachowuje się o wiele bardziej zmysłowo i kokieteryjnie niż jej oryginalna wersja. Każdy kto zna story SH2 wie, że tutaj każdy detal ma znaczenie: drobne gesty, to jak patrzy na Jamesa, sposób w jaki się do niego odnosi. Wow, ktoś ogarnął temat. Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października (edytowane) 14 minut temu, Czoperrr napisał(a): No z tym ammo dziwna sprawa, nawet jeśli nie strzela się za dużo to jednak na bossa ammo poszło sporo i z 60 pocisków zszedłem do 20. Jeżeli masz na myśli Piramidogłowego, to wcześniej napisałem, że Spoiler nie trzeba do niego strzelać, wystarczy uciekać. Cyk 40 pocisków w kieszeni Gra ma też kilka schowków, które robią w zasadzie za zbrojownie Spoiler na początku gry, jeszcze przed budynkiem mieszkalnym trzeba wklepać kod do jednych drzwi, za nimi jest masa apteczek i amunicji. Poźniej zaraz po spotkaniu Marii trzeba znaleźć wajchę i za jej pomocą dostać się do warsztatu samochodowego: ponownie masa fantów Już pominę, że tutaj praktycznie w co drugim aucie (przesadzam, ale naprawdę w wielu autach) leżą jakieś pociski, tylko nie zawsze są na widoku i trzeba rozbijać każdą szybę. Kolejny przykład: Spoiler sekwencja ucieczki razem z Marią (kiedy oboje z Jamesem przedostają się przez płot). Gra sugeruje, że trzeba wiać przed siebie nie oglądając się, ale po drodze leży z 5 paczek amko do pistoletu Ja rozumiem, że gra stara się nagradzać bardzo dogłębną eksplorację i to doceniam, ale często z tym przegina Edytowane 9 października przez Josh 2 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Ja jak grałem to z poczuciem, że jak mam ponad powiedzmy 20 ammo do pistoletu i około 7 health drinków i kilka strzykawek, to wszystkie szafki i szuflady były puste, dopiero jak się zbliżałem do 0 to gdzieś coś tam się generowało. Dlatego sądziłem, że balans jest ekstra. No nic to, no ciekawa obserwacja. Tym bardziej się cieszę, że miałem survival i endurance z prawdziwego zdarzenia od początku do końca xD Cytuj
Assassins_78 990 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października (edytowane) takich znajdziek które opisuje @Josh Spoiler zbrojowni z zapasami Jest więcej w grze, jeśli będziecie wszystkie zagadki rozwiązywać to macie defakto spory zapas. A nawiasem mówiąc Spoiler Pierwsze spotkanie z piramidowym też spierdalałem, on sam robi PAPA Edytowane 9 października przez Assassins_78 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 6 minut temu, Assassins_78 napisał(a): A nawiasem mówiąc Pokaż ukrytą zawartość Pierwsze spotkanie z piramidowym też spierdalałem, on sam robi PAPA Dwa razy podchodziłem do tej walki Spoiler Za pierwszym też poszło sporo pocisków, a później coś mnie tknęło "a co jeżeli zrobili to tak jak w oryginale??", więc wczytałem save'a i spróbowałem ponownie. No i się okazało, że dokładnie tak zrobili Tutaj na lekko przegranej pozycji stoją świeżaki, które nie miały nigdy kontaktu z og SH2, bo nie sądzę żeby udało im się to rozkminić. Kolejny plus dla deweloperów za ogrom smaczków dla wyjadaczy. Niektóre są bardziej oczywiste Spoiler Maria bawiąca się klasycznymi ciuszkami inne mniej Spoiler strój Lisy leżący na kanapie albo okulary Cybil w pudełku z rzeczami znalezionymi. A jest tego dużo, DUŻO więcej Cytuj
Assassins_78 990 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 2 minuty temu, Josh napisał(a): Kolejny plus dla deweloperów za ogrom smaczków dla wyjadaczy. Niektóre są bardziej oczywiste Ukryj zawartość Maria bawiąca się klasycznymi ciuszkami Ja stałem i się patrzyłem.... i ten jej głos Spoiler Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 1 minutę temu, Josh napisał(a): Kolejny plus dla deweloperów za ogrom smaczków dla wyjadaczy. Niektóre są bardziej oczywiste Pokaż ukrytą zawartość Maria bawiąca się klasycznymi ciuszkami inne mniej Pokaż ukrytą zawartość Tak, ten rimejk jest tym po prostu nadźgany. Przez całą grę dosłownie. No i cała masa lorowych smaczków, wiadomix. Jako iż nie ma photo mode, a ktoś by chciał se strzelić fajny kadr, to patencik z gier TPP działa wyśmienicie. Stawiacie Jamesa twarzą do kąta, za kare, niech ma i wychodzą cudeńka Cytuj
Rooofie 157 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Najważniejszy mod jest już wreszcie dostępny do pobrania https://www.nexusmods.com/silenthill2/mods/58 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października No o na stutter też jest tam widzę. I działa elegancko. Kurde w tym szpitalu długo, ale w porach mam. Mogła ta Spoiler Maria cały czas że mną chodzić to by raźniej było.xd Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Just now, Donatello1991 said: No o na stutter też jest tam widzę. I działa elegancko. Kurde w tym szpitalu długo, ale w porach mam. Mogła ta Reveal hidden contents Maria cały czas że mną chodzić to by raźniej było.xd Zwykły szpital w remake mi zajął dłużej niż przechodzenie całego oryginału xD 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 11 minut temu, Czoperrr napisał(a): Zwykły szpital w remake mi zajął dłużej niż przechodzenie całego oryginału xD Trzeba się przyzwyczaić xD Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Just now, Szermac said: Trzeba się przyzwyczaić xD No dokładnie, też głupio mi porównywać bo w remake gram pierwszy raz, chodzę powoli, chłonę klimat, zwiedzam i rozkminiam zagadki. SH2 OG przechodzi się już z zamkniętymi oczami biegnąc na pałę. 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Ale po pierwszym przejściu, za drugim już biegne właśnie jak w oryginale, o dziwo szybko się zapamiętało co, gdzie, jak. Także bez obawień co do zawiłości, bo wcale nie jest tak zawile jak się może wydać przy pierwszym playtruł, duh w sumie xd Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 2 minutes ago, Szermac said: Ale po pierwszym przejściu, za drugim już biegne właśnie jak w oryginale, o dziwo szybko się zapamiętało co, gdzie, jak. Także bez obawień co do zawiłości, bo wcale nie jest tak zawile jak się może wydać przy pierwszym playtruł, duh w sumie xd Przejdę tylko raz, a kolejne zostawię sobie na przyszłość jak będę miał sprzęt pozwalający odpalić gierkę w ustawieniach EPICKICH. Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października już o tym wspominaliście ale polskie tłumaczenie zagadek utrudnia je x10, słabo to jest przełożone i można kluczyć forever Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.