Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, Szermac napisał(a):

Co do tej walki i porównania do Callisto, to fakt jest podobnie, ale nie jest tak klockowato jak tam jednak i tutaj bronie palne mają powera.

Nie no, ja do Callisto porównywałem tylko melee, wiadomo że jeżeli chodzi o walkę ogólnie, to Silent zjada tamtą grę. Przede wszystkim dlatego, że w SH2 strzela się tyle samo co klepie gazrurką, CP to praktycznie chodzonka mordobitka. 

 

22 minuty temu, Schranz1985 napisał(a):

Ale mnie zirytował ten debil Kiszczak!
Nie grał w oryginał nie grał w remake, nie kuma tej serii i ogólnie nie lubi horrorów - ale się wypowiem:dynia;

Cieszę się, że dalej nie wiem co to za gość :gayos:

 

Widzę, że wszyscy zgodni, że ilość przeciwników drastycznie wpływa na klimat i przez to zaszczucie pada na ryj. W oryginale też było sporo przeciwników, ale różnica polega na tym, że tam NIE trzeba było z nimi walczyć. Gra miała szersze korytarze, a stwory dało się łatwo wyminąć, więc ich ilość aż tak nie kłuła w oczy, tutaj można zapomnieć o swobodnej eksploracji mając za plecami dwie pielęgniarki i jednego manekina, więc już dla świętego spokoju rozwala im się mordy. Ogólnie podczas zwiedzania "zwykłych" lokacji to nie jest aż tak widoczne, sajgon zaczyna się dopiero po przejściu do otherworld.

 

Ale no kurde manekiny muszę pochwalić, bo im świetnie wyszły. Bardzo mi się podoba, że często nie wdają się od razu w walkę, tylko uciekają pomieszczenie dalej i próbują się wtopić w tło albo chowają się za meblami i trzeba bardzo powoli człapać, żeby nie nadziać się na takiego gagatka. Przydałoby się więcej takich zmian w zachowaniu przeciwników :obama: Teraz jestem po nocnej sekwencji po wyjściu ze szpitala i jak dla mnie ta cała sekcja na mieście to jeden z najlepszych momentów w całej serii. Mrok jak jasna cholera, deszcz, mega creepy design miasta, udźwiękowienie że idzie się zesrać (jak w pewnym momencie ktoś zaczął szlochać to razem z Jamesem stanęliśmy jak wryci). Serio, jeżeli Bloober zrobi kiedyś remake jedynki albo trójki - gdzie jak wiadomo tam miasto w trybie otherworld to jeszcze większa miazga - to wszyscy stracimy resztki tych ochłapów, które nazywamy zdrowym rozumem. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja miałem okazję pograć dopiero wczoraj i pobuszowałem trochę w bloku, gdzie

Spoiler

po raz pierwszy spotyka się Piramidogłowego stojącego za kratą - genialny moment.

 

Ogólnie to gra na ten moment mi się podoba, jest odpowiedni klimat, ale mam dwa zastrzeżenia:

  • za dużo walki - obiłem już ryje (powiedzmy, że ryje - design jest świetny) tylu maszkaronom, że spotkania z nimi straciły ciężar - za wyjątkiem palczastego kolegi, który wyskoczył mi póki co ze dwa razy i ładnie podniósł ciśnienie, zwłaszcza przy spotkaniu po
Spoiler

zdobyciu latarki.

 

  • dronujące ambienty lecące przez absolutnie cały czas przestają działać - po prostu człowiek się przyzwyczaja. Wolałbym więcej ciszy.

 

Wieczorem znowu coś poszarpię, myślę, że to był dobry zakup.

Opublikowano

Mi została ostatnia lokacja, także dzisiaj skończę, spokojnie dałbym na teraz 9/10, odejmując tylko i wyłącznie za nagromadzenie wrogów, które jest niepotrzebne, poza tym to jest nowy Silent Hill 2, dalej dzieło wybitne w swojej klasie. Warstwa dźwiękowa chyba znowu najbardziej rozpierdala banię, przez te 23 lata nic się nie zmieniło, bez tego audio ta gra byłaby niczym :D

Opublikowano
22 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Mi została ostatnia lokacja, także dzisiaj skończę, spokojnie dałbym na teraz 9/10, odejmując tylko i wyłącznie za nagromadzenie wrogów, które jest niepotrzebne, poza tym to jest nowy Silent Hill 2, dalej dzieło wybitne w swojej klasie. Warstwa dźwiękowa chyba znowu najbardziej rozpierdala banię, przez te 23 lata nic się nie zmieniło, bez tego audio ta gra byłaby niczym

 

 

Bez przesady. Równie świetna jest fabuła, bohaterowie, i same miasto SH :D

 

W Samego remake nie grałem, ale grałem w 1 część (zaraz po OG dwójce), i miałem wrażenie że własnie w jedynce jest więcej przeciwników.

 

być może to kolejny element, który deweloperzy postanowili zastosować w ich grze

Opublikowano
2 godziny temu, Assassins_78 napisał(a):

Czy ktoś z was wie czy jak połaczyłem te dawa aczki

  Pokaż ukrytą zawartość

WzDABBY.png

To one wpadną odrazu? Bo powiem wam że jeszcze iść bez pukawki to jakoś OK, ale bez radia i pukawki to kurwa klękajcie narody.

Mam nadzieję, że wpadną bo też robię na raz. 

Czemu klękajcie narody ?

Ogólnie posiadanie piły mechanicznej, i walka nią zabija już zaszczucie totalnie xD

Opublikowano
52 minuty temu, Szermac napisał(a):

Mam nadzieję, że wpadną bo też robię na raz. 

Czemu klękajcie narody ?

Ogólnie posiadanie piły mechanicznej, i walka nią zabija już zaszczucie totalnie xD

Akurat takie ficzerki są zajebiste pod ponowne przejście :). 

 

Godzinę temu, lysyolec napisał(a):

 

 

Bez przesady. Równie świetna jest fabuła, bohaterowie, i same miasto SH :D

 

W Samego remake nie grałem, ale grałem w 1 część (zaraz po OG dwójce), i miałem wrażenie że własnie w jedynce jest więcej przeciwników.

 

być może to kolejny element, który deweloperzy postanowili zastosować w ich grze

Pewnie nie neguję, raczej chodziło mi o to, że audio było tym, co OG wywyższało dla mnie i tutaj jest podobnie, inne elementy oczywiście też dowożą, zacząłem

Spoiler

Lakeview

i tak po prostu grafika i klimat rozpierdala totalnie, akurat więzienie i labirynt po prostu zawsze były chujowe :D. Zabrakło mi tylko trochę wypośrodkowania pomiędzy walką, a eksploracją w 2 lokacjach, ale jeszcze zostało mi trochę gry, w każdym razie i tak top :). 

Opublikowano

No jakby tak na kolejnym SH Transmission się pojawiło logo Bloobera, wjeżdża mgła i głos gościa "Have you seen a little girl around here?" To by było świetnie :D

 

Bardzo fajnie, że przy kolejnych przejściach można wpisywać wszystkie kody do zagadek z marszu, że w sensie pod speedruny spoko.

Już widziałem kilku spoceńców na twitchu ogarniających routing pod to.

no i nawet speedruny nie będą jakieś nie wiadomo jak szybkie. Przynajmniej na razie :D

 

A Lake View Hotel to jest P O E Z J A swoją drogą :banderas:

Opublikowano (edytowane)

@Josh

Nawet mi nic nie mów, idę w przód ogladam się szybko w tyl, ok nic nie ma, obracam sie ponownie a ten skórw już macha do mnie ;/ 

@Szermac a jakie zakończenie robisz przy okazji bo ja 

Spoiler

Pieska

 

Edytowane przez Assassins_78
Opublikowano
1 minutę temu, Assassins_78 napisał(a):

@Szermac a jakie zako ńczenie robisz przy okazji bo ja 

  Pokaż ukrytą zawartość

Idę po Rebirth ;)

6 minut temu, Josh napisał(a):

Manekiny to ciężko czasem wypatrzeć nawet jeżeli radyjko informuje o ich obecności, a co dopiero bez niego :reggie:

Jak manekin się 'chowa' to radyjko nawet na nich nie działa :D

  • Plusik 2
Opublikowano
21 minutes ago, Ölschmitz said:

ja nie mam problemu z iloscia walk, w oryginale tez bylo sporo maszkar. to gra w koncu a nie shattered memories.

Chodzi o to, że w OG większość walk można było spokojnie odpuścić i ominąć przeciwnika, tutaj jest trudniej.

Opublikowano
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

akurat więzienie i labirynt po prostu zawsze były chujowe :D.

 

 

Tu się zgodzę. Może nie chujowe, w OG też uważam, że trochę odstawało od reszty lokacji. I to praktycznie pod każdym możliwym względem.

 

Ostatnia lokacja za to nadrobiła wszystko :D

28 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Chodzi o to, że w OG większość walk można było spokojnie odpuścić i ominąć przeciwnika, tutaj jest trudniej.

 

 

To trochę podobnie jak w 1 ? Pamiętam, że w jedynkę grałem po dwójce, i zwróciłem na to uwagę.

 

W szpitalu w overworld to była masakra, co w połączeniu z kiepskim sterowaniem nie raz się wkurwialem xd

Opublikowano
1 minutę temu, Ölschmitz napisał(a):

Mam jedna uwage, brakuje mi intro przed menusami. Z "theme of laura" w tle.

No tym bardziej dziwne, że to jest, w sensie wyprodukowali to jako launch trailer. 

Opublikowano
7 minut temu, Ölschmitz napisał(a):

Mam jedna uwage, brakuje mi intro przed menusami. Z "theme of laura" w tle.

 

5 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

No tym bardziej dziwne, że to jest, w sensie wyprodukowali to jako launch trailer. 

 

 

A nie jest tak, że intro jest, ale po creditsach końcowych? Obiło mi się o uszy 

Opublikowano

Wczoraj w zagadce z sejfem dopiero za 6 razem mi siadł kod, pomimo, że kręciłem tak samo. Po drugiej cyfrze/liczbie pięć razy mi "resetowało".  Gram na normalu. 

Szkoda że teraz nie mogę wczytać sejwa i sprawdzić raz jeszcze, bo to prawie godzina od zapisu.

Opublikowano
16 minut temu, PiotrekP napisał(a):

Wczoraj w zagadce z sejfem dopiero za 6 razem mi siadł kod, pomimo, że kręciłem tak samo. Po drugiej cyfrze/liczbie pięć razy mi "resetowało".  Gram na normalu. 

Szkoda że teraz nie mogę wczytać sejwa i sprawdzić raz jeszcze, bo to prawie godzina od zapisu.

Miałem tak samo z 

Spoiler

kłódką szyfrową w szpitalu

a czytając wpisy niektórych ludków to nie jesteśmy sami z takimi bugami ;/

 

btw, zapomniałem się na Hardzie o

Spoiler

szubienicy nr...

piąty raz próbuje przejść "więzienie" bez broni palnej :D 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...