Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Assassins_78 napisał(a):

btw, zapomniałem się na Hardzie o

  Pokaż ukrytą zawartość

szubienicy nr...

piąty raz próbuje przejść "więzienie" bez broni palnej :D 

Ja właśnie skończyłem, zajęło 25 minut, ale no ja jak przecinak na easy z piłą w łapie xD
Swoją drogą za pierwszym razem przy zagadce w więzieniu
 

Spoiler

nie zauważyłem, że tam jest 6 szubienic, pociągnąłem od razu tę, która była na lewo i zadziałało xDD

 Teraz dopiero prawilnie se wybrałem :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Ni chuja reszte zakończeń robie na EASY! 
Ale zauważyłem że respawn manekinów

Spoiler

w więzieniu nie jest taki sam jak z pierwszym piejsciem

Nie wiem, może ja to tylko zauważyłem :)
 

Jedyny minus tej gry, to to że sie kończy :(

Edytowane przez Assassins_78
Opublikowano
8 minut temu, Assassins_78 napisał(a):

Ni chuja reszte zakończeń robie na EASY! 

A to ja reszte na Hard, stwierdziłem, że te trofki z melee, albo radiem zrobię na easy, obawiałem się, że frustracja zabierze mi fun. A rzeźnikiem Jamesem jest super fun xD
 

8 minut temu, Assassins_78 napisał(a):

Jedyny minus tej gry, to to że sie kończy :(

True :C
Ale żeby zobaczyć końcowe boss fighty, będę ją kończył ile wlezie xD

12 minut temu, PiotrekP napisał(a):

@Assassins_78 ja wyczytałem że tam po każdej liczbie nie klika się (X)/ potwierdzenia tylko kręci w drugą stronę.  

Nom na żadnym sejfie w grze się nie potwierdza liczby kliknięciem, samo zawrócenie to jej potwierdzenie, tak działają sejfy :D W og też tak było.

Opublikowano
2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Za to walki z bossami np. 

  Pokaż ukrytą zawartość

Abstract Daddy

to bardzo na plus, nie spodziewałem się, że Bloober jest w stanie tak dowieść w elementach jakiejkolwiek akcji. 

Przez to

Spoiler

rozwalanie ścian

mocno mi się ta walka skojarzyła z ziomkiem z RE Village 

Spoiler

spacer.png

 

Może starcia z bossami nie odkrywają koła na nowo i w gruncie rzeczy każda z nich polega na tym samym (pif paf, jeb jeb jeb), ale i tak wszystkie zostały podane o wiele atrakcyjniej niż w klasyku. Szacun. 

 

33 minuty temu, Szermac napisał(a):

image.png.650cea28aad38a9cc89ca5e65a71c22e.png

 

Spoiler

spacer.png

 

Ja yebe, ale polecili z designem tego stwora. W og wyglądał dla mnie jak jakaś bezkształtna breja, tutaj bardzo wyraźnie widać co z czym jest zszyte.

Spoiler

Niezła pozycja tatusiu :sonkassie: 

 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Ni (pipi)a reszte zakończeń robie na EASY! 

Spokojnie możesz lecieć na normalu.

 

Właśnie kończę szpital i do tego momentu nie zginąłem na normalu ani razu. Żadnym wymiataczem nie jestem w tego typu gry, bo w takim RE2R na tym samym poziomie trudności momentami mocno się męczyłem.

 

Puzzle tylko dałem na hard i muszę przyznać, że są naprawdę dobrze zaprojektowane. Na zagadce z monetami spędziłem z dobre pół godziny i wyszło tak, że jedną sekwencję rozwiązałem metodą "na chama". Reszta łamigłówek była dość prosta i szło je ogarnąć na logikę.

 

Następne podejście robię na hard. Będzie to niemałe wyzwanie dla chłopa, który całe życie grał sporadycznie w odmóżdżacze typu fifa i raz na ruski rok jakiś nowy Cod. Do tego gatunku przekonałem się rok temu, gdy kupiłem za 40 dyszki wspomniane RE2 i potem z marszu przeszedłem wszystkie remaki z tej serii i dodatkowo RE0 I RE1. Poza RE1 (to na easy) wszystkie przeszedłem na normalu, więc czas się przełamać i postawić sobie jakieś większe wyzwanie.

 

Z radyjkiem oczywiście ten hard : )

Edytowane przez Czokosz
  • Lubię! 1
Opublikowano

 

7 minut temu, Szermac napisał(a):

Dokładnie miałem to samo skojarzenie @Josh no jakby inspiracja ewidentna :D 
Ta design jest creepy wchui.

 

Jak rypać to od najlepszych :oh_you: Przez chwilę jak zauważyłem te

Spoiler

dziury w ścianie i TV do rozwalania, to miałem nadzieję, że zrobią z tego boss fight oparty na uciekaniu i chowaniu się przed Daddym

no ale wyszło finalnie dosyć standardowo.  Ale i tak spoczko, bo lokacja i cała otoczka wokół walki (wentylatory = momentalne skojarzenie z SH1) miło popieściły moją prostatę. 

 

Teraz opchać się burgerami na obiad i jazda z labiryntem. Czuję w prąciu, że dzisiaj przejdę giereczkę. 

Opublikowano
28 minut temu, Assassins_78 napisał(a):

@Szermac ja jeszcze ~1h i mam wbite :D 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

WzDABBY.png

 Ty daleko jeszcze :) ?


A też, też 
 

Spoiler

image.png.7e9718a3bfd2b6f26ce898e872861a29.png
image.png.10845de114d2cb66734d1315903cee42.png

:D

Następne chyba Piesio i Ufo i te nowe, Marie i in Water może zostawie już na prosiaka :D Fajnie jakby przygotowali patchyk pod świnie.

Opublikowano
10 godzin temu, Bzduras napisał(a):

Niech mnie chuy :pawel: Jak Ty tam różnic nie widzisz to po pierwsze notatka dla siebie, żeby nigdy nie brać Twojej opinii na temat kwestii technicznych na poważnie, a po drugie to nie chce mi się w kółko pisać tego samego. Szkoda mojej klawiatury czy tam ekranu smartfona na tę kolekcję, więc wklejam dla potomnych i nie wracam już do tematu. HDC to gówno, niezależnie gdzie i w jakiej wersji.

 


No to fajnie, że już nie wracasz do tematu, ale postanowiłem obejrzeć ten filmik, co wkleiłeś i większość zarzutów dotyczy SH3, a my tu o SH2 rozmawiamy.
Część z tych zarzutów jest również mocno na siłę i nie uwzględnia patchy, które ta kolekcja otrzymała - choćby taki "szczegół", jak powrót oryginalnego voice-actingu, z którym zresztą grałem (a jest ch#jowy, jak to na markę SH przystało).
Beka, bo akurat ten ziarnisty filtr, który ja uznałem za wadę, koleś na filmiku propsuje i mówi, że to lepsze niż oryginał.
Poza tym dokładnie to, o czym pisałem - skopana mgła, ogólnie większa ciemność, mniejsze nasycenie kolorów i dialogi przekrzykujące się z muzyką - to w sumie tyle z poważniejszych wad (cały czas piszemy o SH2, trójki nie biorę pod uwagę).
Spadki klatek są w wersji na PS3, owszem, bo sobie ostatnio napocząłem tę wersję, żeby zdecydować, gdzie grać, ale grając w wersję X360 na XSX nic takiego nie miało miejsca, podobnie jak jakieś długie wyciemnienia, wywalanie do pulpitu czy rzekome usuwanie save'ów.
Podsumowując - SH2 w wersji HD Collection ma swoje za uszami, ale to nadal SH2 i ostrzejszy obraz w wyższej rozdzielczości choć trochę równoważy braki, które wymieniłem wyżej, dzięki czemu absolutnie nie mogę się zgodzić z opinią, że ta wersja to jakaś przeraźliwa abominacja.

Opublikowano

Serio, ale grając teraz w remake to każda wcześniejsza odsłona, niezależnie czy oryginalna czy Enhanced Edition na super PC, mają skopaną mgłę - bloobery zrobiły takie mleko, że człowiek się zastanawia, czy we wcześniejszych Silentach w ogóle jakaś mgła była ^^

  • WTF 1
Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, Wredny napisał(a):

Serio, ale grając teraz w remake to każda wcześniejsza odsłona, niezależnie czy oryginalna czy Enhanced Edition na super PC, mają skopaną mgłę - bloobery zrobiły takie mleko, że człowiek się zastanawia, czy we wcześniejszych Silentach w ogóle jakaś mgła była 

 

No nie bardzo. Od około 5:30 las, od ok 13:15 miasto. To akurat z modem na kamerę.

 

 

Edytowane przez tjery
Opublikowano
1 minutę temu, Wredny napisał(a):

@tjery, ta kamera to jakiś mod? Bo zajebiście to wygląda (oprócz małpio długich rąk Jamesa oczywiście).

 

Tak, mod do EE, bo normalnie masz oryginalną kamerę. Mgiełka w EE jakieś 10x gęstsza niż w rimejku ;)

  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...