tjery 1 237 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Teraz, Wredny napisał(a): Ale ta rimejkowa wygląda i zachowuje się bardziej naturalnie jednak No to wiadomo, chociaż brakuje mi mgły bliżej Jamesa w rimejku, zawsze się od Ciebie "oddala" jak idziesz, mogła by się snuć taka przerzedzona trochę bliżej postaci jak w EE. Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października A tak w temacie rimejku... Pojebało ich z tymi manekinami? W OG to takie mameje na strzała były i w sumie tylko śmieszyły (jak praktycznie każdy mobek, oprócz pielęgniarek, bo one tymi rurkami machały), a tutaj to sk#rwiele nie do zajebania Na pierwszym to ze 3 razy zginąłem, a nawet jak już ubiłem to nie byłem zadowolony, bo strzykawkę musiałem zużyć Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Ciężko git gud, jak ciemno jak w dupie i jeszcze w ferworze walki się panicznie klika, wyłączając latarkę Z drugim to już w stylu słynnego Jerome'a poleciałem i pomiędzy nami zawsze był jakiś filar Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) Manekiny to zawsze: 3 strzały z pistoletu i dobicie dechą/rurką. Próbowanie ich pokonać wyłącznie melee to samobójstwo. Jestem już w Lakeview Hotel, niedługo będziemy razem z Jamesem oglądać kasetę, z pewnością się ucieszy Więzienie równie słabe co w klasyku, najgorsza lokacja w grze, ale jednocześnie jest to też miejscówka, która najbardziej się różni od swojej oryginalnej wersji, więc przynajmniej nie było uczucia deja vu. Ilość przeciwników xD zagadki, a raczej ich brak xD ale jedno trzeba przyznać Spoiler te pełzające po ścianach manekiny są zajebiste Za to labirynt mi się podobał, nie było tam aż tak dużo walki jak się spodziewałem, no i sekwencje z Spoiler Piramidogłowym sztosik. Jeżeli ktoś się go tam nie spodziewa, to pewnie wyskoczy z kapci. Ładnie rozbudowali tę lokację, w og była do przebiegnięcia w 10 minut, tutaj godzina lekko mi zeszła. Edytowane 10 października przez Josh 1 Cytuj
Szermac 2 745 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Ja z więzienia z og pamiętam swego rodzaju terror, tam się w sumie najbardziej srałem chyba, tutaj w rimejku zero subtelności, totalny hardcore xd No, ale sekwencja zejścia tunelem w otchłań siebie, fantastiko No i labirynt teraz przy drugim przejściu jeszcze bardziej doceniam. Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 5 minut temu, Szermac napisał(a): No i labirynt teraz przy drugim przejściu jeszcze bardziej doceniam. Jest wypas. Te korytarze z Spoiler pełzającymi po ścianach karaluchami, które się rozbiegają w popłochu jeżeli James się do nich zbliży W życiu bym się nie spodziewał, że Bloober da radę ogarnąć taką grafikę z tak zajebistymi efektami. Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) nowe dev diary audio faktycznie wychodzi na pierwszy plan, ja w to gram na słuch i mogę na słuchawkach z łatwością zlokalizować pojedyńczy brzęk/jęk w korytarzu..do tego haptyka+radio collab fajnie pomaga w określeniu odległości - to jest totalne mistrzostwo co do tematu ambientu i roboty Yamaoki/Reikowskiego..to jest główny powód tego dziwnego ścisku w brzuchu podczas gry :p absolutnie dewastuje to psychicznie i mało tu dawania oddechu, już zauważyłem że jedyny moment kiedy robię głębsze oddechy to cutscenki ale pamiętam też że w OG to co mi prasowało mózg to totalna cisza podczas np explorki apartamentów..tylko odgłosy kroków i nic więcej..mogli to troche pomixować ale nie wiem czy bym to wytrzymał :p zostanę przy tym co jest, thank u very much Edytowane 10 października przez nero2082 Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 16 minut temu, Josh napisał(a): Manekiny to zawsze: 3 strzały z pistoletu i dobicie dechą/rurką. Próbowanie ich pokonać wyłącznie melee to samobójstwo. Pistoletu jeszcze nie mam, więc tylko sztacheta niestety Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Na szczęście od momentu spotkania pierwszego manekina do zdobycia pif-pafa nie mija dużo czasu. Później będziesz miał po kilka manekinów na raz, więc możesz smarować dupę. 1 Cytuj
Assassins_78 990 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października @Wredny na jakim poziomie idziesz tak z ciekawości Mam nadzieje że prawilne HARD/HARD masz Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Mnie gadania, więcej grania.I na pchli wystawiajcie płytę. 1 Cytuj
Assassins_78 990 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) @Schranz1985 zacząłem 3 4 podejscie, ale bez płyty. Płyta leży na półce Edytowane 10 października przez Assassins_78 Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 8 minut temu, Assassins_78 napisał(a): @Wredny na jakim poziomie idziesz tak z ciekawości Mam nadzieje że prawilne HARD/HARD masz Oczywiście, survival horrory zawsze zaczynam od możliwie najwyższego, żeby poczuć ten strach, zaszczucie i beznadzieję 7 minut temu, Schranz1985 napisał(a): Mnie gadania, więcej grania. I na pchli wystawiajcie płytę. Kuźwa, polskie studio dostarcza jedną z lepszych gier ever, a ten cebuli... Obejrzyj sobie łoktru od kiszczaka 1 Cytuj
Szermac 2 745 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 10 minut temu, Assassins_78 napisał(a): @Schranz1985 zacząłem 3 4 podejscie, ale bez płyty. Płyta leży na półce Już 4 ? Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) Godzinę temu, Wredny napisał(a): Pojebało ich z tymi manekinami? najlepszy przeciwnik w grze hands down lejąc tego kurwia dechą/rurą 2 czy 3 szlagi nie przejdą, musisz być gotowy na dodge i oddanie mu w pysk zaraz po jego zamachu. jak jest więcej niż dwóch to dobrze jest ich trochę rozdzielić albo poustawiać po pokoju nie wiem czy to zamierzony efekt ale te walki z nimi wyszły takie "trzewne" i soczyste : typ ci robi atak z zaskoczenia, spada ci health, na wkurwieniu walisz go pałą, ten albo ucieka albo robi te delayed ataki jak w Soulsach (japsy to mają złośliwe nawyki), zazwyczaj traci się health więc juz na dużym wkurwie skladasz go pałą, dojeżdżasz w nogi pistolem i dobijasz go wściekle na ziemi x5 butem, tak dla pewności wyszło to pięknie bo wychodzisz z tych dueli rozdygotany jeden protip : czasami przy wejściu do pokoju widać te mendy że się chowają po kątach, przynajmniej wiadomo gdzie szukać.. Edytowane 10 października przez nero2082 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Ja w ogóle pójdę krok dalej - nie pamiętam tak dobrze zrobionego melee combat w grze. Oddaje on wszytsko co chciałabym zobaczyć - bohatera który nie jest mistrzem posługiwania się patykiem, a przy tym w pełni nagradzajacy i satysfakcjonujący gameplay. 1 Cytuj
Szermac 2 745 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Satysfakcja z walki jest, nie ma co gadać. Czuć te szlagi wymierzane w cielska i dodgowanie wpyte, bez drewna z fajnymi hitboxami, dofinansowania nie poszły na marne I tak jak wspomniał @nero2082, nie zliczę ile razy po jakimś oczyszczeniu pomieszczenia, albo po walce z bossem, czy nawet z jednym przeciwnikiem jak coś zrypałem i było mało hp to autentycznie musiałem na świadomce rozluźniać barki i łapy, spięty siedziałem jak diabli xd Cytuj
Assassins_78 990 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 22 minuty temu, Szermac napisał(a): Już 4 ? Pierwsze podejście szukanie wszystkiego na spokojnie. Drugie ukończone przed 10tą godzina. Trzecie to już wiesz, wpadło chwaliłem się parę postów wcześniej...... No i nie wytrzymałem lecę dalej ku nowej przygodzie Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października W dniu 9.10.2024 o 11:39, Josh napisał(a): @Josh jak juz zaczniesz NG+ to daj znac czy ammo przechodzi? Szkod zmarnowc taki ekwipunek Cytuj
Szermac 2 745 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 3 minuty temu, Assassins_78 napisał(a): Pierwsze podejście szukanie wszystkiego na spokojnie. Drugie ukończone przed 10tą godzina. Trzecie to już wiesz, wpadło chwaliłem się parę postów wcześniej...... No i nie wytrzymałem lecę dalej ku nowej przygodzie Nojs, też lecę xD Cytuj
Gregorius 496 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Pierwsze 2h wbite, akurat doszedłem do Apartamentów przed nocną sesją. Bardzo podoba mi się jak rozbudowali początek - droga do miasta, zagadka, eksploracja, bicie szybek - wszystko bardzo smakowite. Za to z walką póki co jeszcze się nie polubiłem. Przydałby mi się tu chyba lock jak w soulsach, i przełączanie, bo trochę mi wychodzi napierdalanka na ślepo, przy dwóch i więcej na raz. Wolę salwować się wtedy ucieczką. Muszę popracować nad strategią bo za często wyłapuję na mordę, chociaż zgonu jeszcze nie było (hard/hard). Z jednej strony jest mięsiście, i czuć jak ta decha dobrze wchodzi, no ale z drugiej czuję się przyciągany do przeciwnika jak na jakiejś gumie. Więcej grzechów nie pamiętam. Piramidogłowy idę po ciebie dzisiaj. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Ja chwilowo prowadzam sie z Maria po ulicach SH. Musze przyznac ze z wdziekiem podrywa Jamesa. Dobrze z jest taki "twardy" Cytuj
Czoperrr 5 135 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Tak sobie myślę do czego mógłbym się przyczepić to mogliby zmienić ekran startowy bo te kible oglądać to tak średnio bym powiedział. Cytuj
Gregorius 496 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Animację leczenia można scancelować w trakcie przyciskiem B/O. Parę razy mi się przydało bo jeszcze pamięć mięsniowa nie przyzwyczajona do tego układu i leczyłem się gdy nie było to potrzebne. I jeszcze jedno - Angela. Po pierwszym, i jedynym na razie spotkaniu, oryginał oceniam o wiele, wiele wyżej. Zobaczymy co dalej. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.