Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Jej twarz jest sprawą dyskusyjną - w oryginale pasowała mi jej taka trochę "narkomańska" fizjonomia, zwłaszcza w kontekście jej przejść, ale voice acting zdecydowanie lepszy w rimejku.
Oryginał to była amatorka pod tym względem (choć oczywiście nie było tak cheesy jak w jedynce), bo takie były czasy, a ludzie sobie dorobili do tego jakieś teorie, że to było takie odrealnione i w ogóle przekaz podprogowy :dafuq:
Zawsze kisnę, jak słyszę to jej "lost?!!" :kekw:
Tutaj jest dużo naturalniej.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Wredny napisał(a):

Jej twarz jest sprawą dyskusyjną - w oryginale pasowała mi jej taka trochę "narkomańska" fizjonomia, zwłaszcza w kontekście jej przejść, ale voice acting zdecydowanie lepszy w rimejku.
Oryginał to była amatorka pod tym względem (choć oczywiście nie było tak cheesy jak w jedynce), bo takie były czasy, a ludzie sobie dorobili do tego jakieś teorie, że to było takie odrealnione i w ogóle przekaz podprogowy :dafuq:
Zawsze kisnę, jak słyszę to jej "lost?!!" :kekw:
Tutaj jest dużo naturalniej.

Mi to właśnie bardzo wszystko u niej pasowało, od razu było widać, że coś z tą panią nie halo a tutaj takie troche pierwsze wrażenie jakby po łączce sobie hasała na chillu a nie po cmentarzu.(Nie daję w spojler bo sam początek gry). Oczywiście nie przekreślam i czekam na rozwój postaci tutaj.

Odnośnik do komentarza

Jestem w trakcie apartamentów. Gra się w to tak, jak człowiek spodziewa się grać po wszystkich nowych grach, no coś pięknego. Klimat jest gęsty, radio wyprowadza z równowagi, a łażenie po tych ciemnych korytarzach i ostrożne wchodzenie do każdego pomieszczenia grając w ciemnym pokoju na słuchawkach daje niesamowite wrażenia. Wyłączam grę na co najmniej godzinę przed snem, żeby nie kłaść się taki zestresowany.

 

Wczoraj odpaliłem w trybie jakości, ale dzisiaj przełączyłem się na wydajność i tak zostawię, bo jednak wolę stracić trochę detali a zyskać płynniejszą rozgrywkę. Aha, i walki z maszkarami na Standardowym poziomie też dają w kość. Ja nie wiem co musi być na Hardzie.

Edytowane przez Wojtq
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Czoperrr napisał(a):

Tak sobie myślę do czego mógłbym się przyczepić to mogliby zmienić ekran startowy bo te kible oglądać to tak średnio bym powiedział.

Pomyśl tak: jeśli trzeba się czepiać takich szczegółów żeby coś negatywnego o gierce napisać to świadczy to tylko dobrze o jej jakości :banderas:

 

Jestem w labiryntach, poziom nie spada ani na moment. Wspaniała gierunia.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, MEVEK napisał(a):

@Josh jak juz zaczniesz NG+ to daj znac czy ammo przechodzi? Szkod zmarnowc taki ekwipunek :Coolface:

To możliwe, że jeszcze dzisiaj dam znać :niki:

 

2 godziny temu, XM. napisał(a):

Ja w ogóle pójdę krok dalej - nie pamiętam tak dobrze zrobionego melee combat w grze. Oddaje on wszytsko co chciałabym zobaczyć - bohatera który nie jest mistrzem posługiwania się patykiem, a przy tym w pełni nagradzajacy i satysfakcjonujący gameplay.

Zgodziłbym się, gdyby nie konieczność walki z kilkoma przeciwnikami na raz, a takich sytuacji trochę jest w tej grze. Niestety, w tym przypadku wychodzi jak bardzo ten system walki jest do dupy.

 

Godzinę temu, Szermac napisał(a):

Czy to nie przypadkiem apartamentowiec z Silent Hill 4 the Room ? :D  Ale raczej nie xd
 

  Ukryj zawartość

image.thumb.png.301f00ce295746231fce196edc2240b6.png

 

Też mi się skojarzyło z The Room. Tych zdjęć jest mnóstwo w grze, to chyba jakieś odniesienia do pozostałych Silentów. 

 

26 minut temu, iluck85 napisał(a):

Jakbym został sam w chacie, to w życiu bym nie grał w to na słuchawkach :drakenope:

Combo: noc, słuchafony i pusta chata to samobójstwo. Można narzekać, że jest w tej grze za dużo walki i klimat przez to siada, ale i tak idzie się zesrać jak manekin nagle wyskoczy zza meblościanki albo po prostu od samego udźwiękowienia drążącego czachę. 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Czoperrr napisał(a):

Gram w to tylko w nocy i tylko na słuchawkach, szkoda sobie odbierać ten klimat grając za dnia.

To zależy. Za dnia też się idzie wczuc. Są ludzie wrażliwszy na tym punkcie. Ja za dnia czuje się bezpieczniej.  Tak to tylko gra, ale jednak xd w wielu grach tego typu gdzieś ta obawa ucieka po kilku h. Tutaj ni uja. 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Josh napisał(a):

to chyba jakieś odniesienia do pozostałych Silentów. 

Hmm no byłoby to ciekawe. Zdaje mi się, że na jednej focie były kwiaty Dalii to może takie nawiązanie do postaci z SH1.

 

3 minuty temu, Donatello1991 napisał(a):

Ja za dnia czuje się bezpieczniej.

Strach nie jest niebezpieczny, nic Ci nie grozi, ja tam lubię lęk :D

 

2 minuty temu, Basior napisał(a):

Dobra ja dopiero apartamenty i pierwszy manekin. No ja go na hardzie nie ubije chyba xd. Samą dechą? No jak xd

 

Edit: Ubiłem xd. Ale już dwa leki poszły

 

Kwestia praktyki, większej filozofii nie ma w zasadzie, 3 hity dechą i unik, itp:. ogarniesz markowanie ich ciosów też. Cancelowanie animacji ataku na wszesnym etapie po wciśnięciu guziora też wchodzi w grę. Przy trzecim przejściu trochę tu wjeżdża już motyw rytmiki i wydaje sie już mega prosto. Wejdzie w krew.

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Basior napisał(a):

Dobra ja dopiero apartamenty i pierwszy manekin. No ja go na hardzie nie ubije chyba xd. Samą dechą? No jak xd

 

Edit: Ubiłem xd. Ale już dwa leki poszły

Dokładnie w tym samym miejscu jestem i też mi utoczyła krwi szmata ale już leży. Przerwa taktyczna na kawkę i lecimy dalej.

Odnośnik do komentarza

Na normalu przeciwnicy też robią takie zmyłki podczas ataków? Np manekiny albo pielęgniarki czasem po wyrwaniu się z uchwytu od razu ponawiają atak, a innym razem biorąc zamach lekko zastygają na sekundę i zawsze jest to randomowe, co sprawia że cholernie trudno wyczuć moment uniku (zrobisz dodge za wcześnie, manekin akurat "zastygnie" i zgarniasz hita idealnie w momencie, kiedy kończą się klatki nieśmiertelności). Pewnie za chwilę na YT zaczną latać filmiki no damage znając życie... 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...