Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 minut temu, Assassins_78 napisał(a):

Czy tobie odrazu wszedł kodzik ?

  Pokaż ukrytą zawartość

43712

Mi dopiero za 7 razem się udało, tak jakby nie chciał go akceptować .

Nie miałem problemów z żadnymi kodami w sumie

Opublikowano
Godzinę temu, Josh napisał(a):

 

No tak średnio bym powiedział. Klimat przez coś takiego nie zyskuje nic, za to mocno traci wiarygodność protagonisty i gracz ma czasem wrażenie, że steruje drewnianym klocem pozbawionym odczuć, a nie człowiekiem. 

Mi to nigdy nie przeszkadzało. Rozumiem, że postać, a raczej jego świadomość traktuje tą przygodę w mieście jako coś na zasadzie snu. Jak mi się śnią pojebane rzeczy, to też moja osobowość we śnie nie jest tym jakoś zszokowana, dopiero jak się obudzę i przypomnę sobie co mi się śniło to mam wtf.

 

Co do gry, to klimat i audio genialne. Poza małymi potknięciami (rozwalanie ścian deską? -  no ale dobra to "sen" ;p), stutterami i bugami graficznymi (migajace odbicia, światła itp.), Maria mogła by być nieco bardziej sexi z wyglądu (zachowanie i głos bardzo ok) i nieco za dużą ilością wrogów, to wszystko inne to sztos. Nie spodziewałem się, że to wyjdzie aż tak dobrze. Dla mnie mimo, że oryginał ogrywałem wiele razy (a może właśnie dlatego), gra mi się nawet lepiej niż w AW2, którego już oceniałem bardzo wysoko. W SH2R klimat jednak bardziej gęsty, duszny i opatulający ;p.

  • Plusik 1
Opublikowano
5 godzin temu, smoo napisał(a):

Dawno nie miałem tak, że siedzę w robocie i myślę nad rozwiązaniem zagadki z gierki (w tym wypadku: pokój z kłódką i owadami)

 

też nie wiedziałem co poeta miał na myśli ale ja to zrobiłem przez dekonstrukcję zagadki, zobaczyłem jakie mam dane i szukane, i prawdziwe pytanie to było dlaczego motylki były zakryte szafką? 

Opublikowano

Nic dziwnego jak poniosła się wieść, że z optymalizacją chujowo. Do tego woke wariory czy jak tam się te typy co szukają na siłę chuja do dupy sami siebie nazywają i wolumen nabije PS5.

Opublikowano
55 minut temu, nero2082 napisał(a):

 

też nie wiedziałem co poeta miał na myśli ale ja to zrobiłem przez dekonstrukcję zagadki, zobaczyłem jakie mam dane i szukane, i prawdziwe pytanie to było dlaczego motylki były zakryte szafką? 

 

Ja wkręciłem sobie że to jakieś matematyczne rozwiązanie musi być i zacząłem rozpisywać równania na kartce w celu wyliczenia wartości każdego z symboli. Ale to chyba coś prostszego jednak będzie, szczególnie że to poziom very normal :reggie:.

Opublikowano
Godzinę temu, Nyu napisał(a):

Dane na Steam takie sobie :(

 

150-300k kopii na ten moment. 

Trochę mało, ciekawe czy w ciągu miesiąca pęknie bańka razem z PS5, bo jednak tam szła mocna reklama. 

 

Spoiler

image.png.44d50c70d991eb578e8d8b8b33d1eaf1.png

 

Opublikowano

@Szermac @Jukka Sarasti - Rzeczywiście, atak rurką w trakcie biegu w stronę wroga to mocniejsze uderzenie. James nawet wydziera się zamiast sapać przy wymachu. Nie zwróciłem wcześniej na to uwagi :sapek:

Dodatkowo gra ma mechanikę trafień krytycznych - jeżeli zajdziemy wroga od tyłu i zdzielimy po głowie, to padnie na ziemię po jednym ciosie. Szybkie butowanie i nawet pielęgniarki nie mają szans. Nice.

 

 

 

 

Co do zagadek na poziomie trudnym - ogólnie dobry balans, nie mamy tu chorych motywów rodem z SH3.

 

Niestety zdarzyły mi się dwa momenty, po których wiem, co czuje w zwojach na co dzień pewien user.

 

Spoiler

:mevek: moment nr 1 - zagadka z sejfem w motelu. Bez problemu rozgryzłem podpowiedź w notatce i zamiast próbować na siłę znaleźć ostatnią cyfrę kombinowałem dalej z tekstem :balon:

:mevek: moment nr 2 - Zdjęcia RTG. Niepotrzebnie ruszyłem z miejsca zdjęcia oznaczone markerem. Bez tego lampa nie zaznacza cyferek i ostatnia coś nie chciała się zgrać :notlikethis:

 

Gram dalej.

 

PS - strzelba pokazuje, że twórcy oprócz SH lubią też pierwszego Doom-a :drakeyeah: 

  • Plusik 2
Opublikowano

ta szpital ma ten ambient (szumy) z SH3, a on jest taki że wchodzi pod skórę i tam zostaje.. 

 

tak w ogóle to widzę wiele naleciałości z trójki właśnie (wygląd po drugiej stronie z rdzą, kratami itd) 

 

ciężki klimat dalej trzyma za jajka i nie chce puścić...świetnie :] 

Opublikowano
8 minut temu, Agent_Man napisał(a):

 

To działa w otwartej walce, czy tylko jak snuje się bez celu po okolicy?

Dużo nie testowałem, ale padło kilka też w trakcie walki jak zaczęły trzęsawe

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ukończyłem. 16h. Genialna gra. Nie grałem w grę gdzie praktycznie do samego końca trzyma za jaja. A gdy w pewnym momencie już myślałem, że mehh zeszło ze mnie... No to gra " aha no to proszę bardzo o to pampers i drugi na zapas ". Musiałem dawkować, bo za gęsto ale dziś już poleciałem 5h do końca. 

Nie jestem w stanie nawet na siłę wymyśleć jakiegoś minusa. Tu wszystko mi zagrało. Może gdyby grał w oryginal to bym inaczej na to patrzył. No dycha jak nic. 

O takie gry nic nie robiłem.

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Ja tymczasem powoli lecę przed siebie. Natłok obowiązków nie pozwala przysiąść na dłużej to raz. Dwa ze to moja perełka tego roku wiec tym bardziej sie nie spieszę.

Aktualnie jestem w szpitalu, gdzie zbieram własną szczenkę z podłogi.  Ani myślę grać w to w nocy. Jeden szpital to i tak wiele jak na moje nerwy :flag_of_truce:

P.S

Tez troszkę przyciułałem ammo (hard/medium) Josh. Zobaczymy na jak długo :D

 

1927c8c7c8c31-screenshot-Url.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...