Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze spotkanie z Piramidogłowym poszło gładko, tip o którym ktoś tu pisał z tydzień temu się przydał.
Spoiler

Ammo zaoszczędzone, wystarczyło biegać i ewentualnie robić uniki.

Ruszam dalej.


Też tak właśnie to rozegrałem , ktoś wie dlaczego wogole takie rozwiązanie jest tylko?
Odnośnik do komentarza
1 minute ago, Banan91PL said:


Też tak właśnie to rozegrałem , ktoś wie dlaczego wogole takie rozwiązanie jest tylko?

No właśnie mnie to zaskoczyło gdy o tym pisaliście, w oryginale 

Spoiler

Trzeba było strzelać, uciekanie nic nie dawało. Chyba? Bo zawsze strzelałem :)

 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Szermac napisał(a):
  Ukryj zawartość

Sugerował użycie zdrowego jabłka w zagadce w Lakeview ? I przejście przez drzwi ze szkarłatnym jajem na koniec ? 

 

Spoiler

Tak. Plus odwiedzanie Marii w szpitalu, plus odwiedzanie jej w labiryncie, plus słuchanie wszystkich jej dialogów, plus pilnowanie, żeby nie oberwała (jestem pewny, że przez całą grę ani razu przeciwnik nie zadał jej demejdżu). 

 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Josh napisał(a):
  Ukryj zawartość

Tak. Plus odwiedzanie Marii w szpitalu, plus odwiedzanie jej w labiryncie, plus słuchanie wszystkich jej dialogów, plus pilnowanie, żeby nie oberwała (jestem pewny, że przez całą grę ani razu przeciwnik nie zadał jej demejdżu). 

 

Rozumim, no to nie wiem, ale już gdzieś czytałem, że ciężko z tym endingiem.

Ja zostawiam Marie i In Water na koniec.

Zaraz Dog i Ufo.

Jestem turbo ciekaw co się dzieje w tych nowych od Bloobera jeszcze. Czy nie przekuli jakiś teorii fanów z tych lat na endingi :o

Odnośnik do komentarza

Widziałem już u jednego speedrunera sajlentów, że zamiast biegać normalnie to biegnie+mocny atak i zcancelowanie unikiem do przodu i tak w kółko, szybciej jest xD I wykręcił już 2:30 xd

 

Kto już jest po UFO Ending?

Spoiler

Jest dwóch Jamesów, jeden z rimejku i z oryginału, czy cały czas ganialiśmy po starym SH2 napotykając rzeczy, które robił James w oryginale, te echa przeszłości? Dum dum,dum xD

 

Odnośnik do komentarza

Pamietam ze ktos pisal ze nie moze podnies naboi czy apteczki bo x nie wyswietlal sie poprawnie do interakcji, chyba @Josh. Mialem teraz podobna sytuacje. Pomoglo mi wcisniecie i zwolnienie celowania w strzelbie. W momencie podnoszenia sie na sekunde pojawia sie x i mozna wejsc w interakcje z przedmiotem. Byc moze komus sie przyda na hardzie :lapka:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Nyu napisał(a):
  Ukryj zawartość

Strzelanie przyspieszało koniec walki, ale ona i tak jest na timer

 

A to nie jest tak iz...

Spoiler

 atakujac nas piramidoglowy robi rozwalke i przy okazji rozrywa wszystkie rury do okola siebie ktore w afekcie zadaja mu obrazenia. Z czasem rany sie poglebiaja i walka konczy sie bez naszego udzialu ?

Ale co ja tam wiem  :beka:

Odnośnik do komentarza

Tak jak dzisiaj kumpela powiedziała podpatrując zza ramienia Silenta "takie trochę podobne do tych nowych Residentów się wydaje". Odpowiedź mogła być tylko jedna:

Spoiler

Residenty to gry z zombie, Silent Hill to jest HORROR

Strasznie mnie dzisiaj ta gra zniszczyła, idę polatać pamperkiem w Dragon Ballu, bo na ten moment więcej nie dam rady.

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, Ölschmitz napisał(a):

ja dopiero po wiezieniu i walce z

  Pokaż ukrytą zawartość

tatuskiem

 

nie wstydze sie przyznac, wiezienie dalo mi w kosc. ciemno, tylko latarka, TE KURWA CHORE DZWIEKI. na dzis koniec, leb peka.

 

niesamowita gra. w gatunku absolutny szczyt, tylko rimejk jedynki ma szanse to przebic.

Ja właśnie chodzę po więzieniu i szpital to była sielanka przy tym :obama: Chodzi właśnie o całe napięcie jakie jest zbudowane w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza

Przed chwilą skończyłem moją podróż z Jamesem i totalnie mną pozamiatała ta końcówka.

 

To była moja pierwsza wizyta w Silent Hill w moim growym życiu i na pewno nie ostatnia. Odpocznę sobie trochę, bo chcę trochę zapomnieć i tym razem lecę hard/hard. W tym przejściu walka/normal, puzzle/hard i muszę przyznać, że było dosyć łatwo. Udało mi się nie zginąć ani razu, ale grałem bardzo zachowawczo i jak za dużo zebrałem to robiłem szybki odwrót, leczenie i znów do przodu. Miałem ze 3/4 takie momenty, że było bardzo blisko pierwszego zgonu, ale jakoś się udało.

 

Cały czas mam wrażenie, że to wszystko jest jakieś nierealne. Niedawno ograłem Medium od Blooberków i tam dałbym naciągane 5/10 a tutaj nie mogę dać innej oceny niż 10/10. Nie spodziewałem się aż takiej ilości rozbudowanych lokacji, łamigłówek, eksploracji, nie mówiąc o designie bossów i kreatur, które spotkałem na swojej drodze. Łącznie przejście zajęło mi 22 godziny, odblokowałem zakończenie In Water.

 

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Kolejny ranek, kolejne starcie z gra :yes:

U mnie 6 rano.  Wstałem wcześniej, pełen energii i nadziei na wyjść ze szpitala. Jestem w okolicach basenu, dopiero co podniosłem znajdzke do układanki :banderas: 39 wiosen na karku a ja boje sie tej gry. Lepiej byc nie mogło :pawel: Dziękuje chłopaki za Polskiego Silent Hilla (do tej pory myślałem ze tylko Kojima umie budować takie napięcia w grach video ala P.T, byłem w dużym błędzie) :drinks:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...