Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

2 hours ago, Szermac said:

Jak my tacy zakochani w tym SH2 od Blooberów, to co dopiero oddział sajlentowy w Konami. Niech tam już zaklepują meetingi do omawiania jedyneczki :cool:

No ja coś czuję że Silent Hill f robione przez kitajców to będzie klapa totalna, powinni oddać markę Blooberom.

Odnośnik do komentarza
21 minut temu, PiotrekP napisał(a):

Ale dali radę w tym, o co wielu się obawiało. Chodzi mi o ten sam typ rozgrywki co mamy tutaj. No, może jednak tej walki trochę mniej.

A no jeżeli o rozgrywke chodzi to ta. Trzeba do rozgrywki dołożyć jeszcze duuużo innych skladowych, aby wyszedł dobry Silent.

 

54 minuty temu, Czoperrr napisał(a):

No ja coś czuję że Silent Hill f robione przez kitajców to będzie klapa totalna, powinni oddać markę Blooberom.

Przez lata się mówiło, że tylko kitajce mogą dostarczyć nowego dobrego Silenta, nikt z zachodu tego nie dowiezie. Rimejk jest mokrym snem dla fanów i jest przecudowny. Ale myślę, że zasada obowiązuje nadal i mam nadzieję, że Silent Hill f będzie ekstra.

Motyw Sajlenta dziejącego się w Japonii, w ichniej estetyce i tamtej architekturze, z japońską mitologią, ale by siadło :fsg:

No i wewnętrzne studio Konami też smaży kolejnego Sajlenta i Masahiro chyba bierze udział ;)

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Czoperrr napisał(a):

No ja coś czuję że Silent Hill f robione przez kitajców to będzie klapa totalna, powinni oddać markę Blooberom.

Do F scwnariusz robi jakiś legendarny podobno horrorochinol więc tutaj chyba nie zawiodą, pytanie kto zajmie się całą resztą. Do poziomu bluberów to teraz będą musieli o tyczkach skakać, i to podwójnych.

Odnośnik do komentarza

W koncu zrobilem tego puzzla z pudelkiem. Chyba z 45 minut chodzilem w kolko az w koncu mnie olsnilo iz do tego jednego zadania byla dolaczona notatka..

Spoiler

Z pacjentem ktorego obserwowali przez (1) rok, faszerowali tabletkami(6), o konkretnej godzinie (2), drzy gdy gasnie swiatlo (2) 

Bylo blisko ale co baran to baran. Lekko sie nie poddaje :lapka:

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jak słyszymy ten taki cichy kobiecy oddech, westchnienie, to ile jest czasu na reakcję i czy trzeba się wtedy obrócić do tyłu, czy jak?
Bo już dwa razy słyszałem i za każdym razem mózg dopiero po chwili połączył kropki, więc gdy się rozglądałem już nic nie było.
Ja dopiero pierwsze przejście do Otherworld - coś przek#rwiście pięknego i niepokojąco jak cholera :obama:

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Wredny napisał(a):

Jak słyszymy ten taki cichy kobiecy oddech, westchnienie, to ile jest czasu na reakcję i czy trzeba się wtedy obrócić do tyłu, czy jak?
Bo już dwa razy słyszałem i za każdym razem mózg dopiero po chwili połączył kropki, więc gdy się rozglądałem już nic nie było.
Ja dopiero pierwsze przejście do Otherworld - coś przek#rwiście pięknego i niepokojąco jak cholera :obama:

Chodziło bardziej o miejsce w jakim się znajdujemy kiedy to słyszymy, bo jedno gdzie to słyszymy jest dość specyficzne i coś przedstawia. Ale reszta pojawia się po prostu w miejscach 'ważniejszych' dla Mary czy Jamesa

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Warto tez wspomnieć o poprawnym hdr'ze który świetnie sie prezentuje na matrycy oled. Nie ma tutaj tak zwanego "mleka" ktore towarzyszyło np. RE2r. Jest moc dlatego jak najbardziej rozumiem osoby grające tylko w nocy co mocno potęguje immersje :banderas:

 

 

4 minuty temu, Tralalala napisał(a):

Dodał post na swoim koncie na YouTube. 

Cytat
Cześć, Dawno się nie widzieliśmy i prawdopodobnie któregoś dnia się to zmieni. Nie będzie to jednak z Silent Hill 2 Remake. A przynajmniej nie w najbliższym czasie. Powód jest prosty - wymagania PC. Jestem w stanie ledwo grać na średnio-niskich ustawieniach w 35-40 klatkach. Nie dość że nagranie było by poniżej 30 klatek to wyglądało by tragicznie. Podjąłem decyzję iż nie chcę póki co wrzucać materiałów bez bardzo dobrej jakości. Co do samego remake'u kiedyś wypowiem się znacznie dłużej ale póki co napiszę jedno słowo: Niesamowity. Pozdrawiam, CF

https://www.youtube.com/@ChristopherFalcon/community

Odnośnik do komentarza

No super, typ dosłownie napisał o rimejku  jedno słowo: "niesamowity", a tu druga strona w temacie pierdolenia o youtuberku jakby jakąś prawdę objawioną oznajmił światu i każdy powinien ją sprawdzić. 

 

Edit. 

Co do gry to mam mieszane uczucia, ale już pisałem - za dużo walki, co zmienia odbiór produkcji. Jak już decydujecie się dorzucić do gry która była w oryginale horrorem psychologicznym tyle walki co w hack and slashu, to powinien być dopracowany system - wystarczyło by skopiować Tlou2, dać stealth, ukrywanie, zachodzenie od tyłu, a nie całą grę jedno kombo deską/rurą machamy albo czyścimy pomieszczenia bronią palną jak jakiś superhero uniwersalny żołnierz ze swat. Jedyne co zmieniało monotonność rozgrywki to manekiny czające się i atakujące z zaskoczenia. Ja bym wyjebał 70% przeciwników z tej gry, a reszta powinna sprawiać wyzwanie, a nie być mięsem armatnim co samo lezie pod lufę. Wtedy byśmy mieli horror, a teraz tłuczemy setki mobków jak w jakimś mmo.

 

Wśród ludzi co się zachwycają to tak jakby jedyne co im się podoba to to co było w oryginale - czyli fabuła, klimat i lore - i przeniesienie tego na współczesne standardy czyli nowa grafika i remiks zagadek, a już rozgrywka, systemy czy pacing gry było nieistotne. No niestety jak dla mnie jeśli twórcy zdecydowali się zmienić SHII w grę akcji gdzie przez połowe czasu z czymś walczymy, to cały ten element akcji powinien również reprezentować wysoki poziom. A reprezentuje biede, absolutne minimum. 

 

 

Edytowane przez Observer
  • Plusik 2
  • Haha 5
  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Szermac napisał(a):

Jak my tacy zakochani w tym SH2 od Blooberów, to co dopiero oddział sajlentowy w Konami. Niech tam już zaklepują meetingi do omawiania jedyneczki :cool:


Ten "oddział sajlentowy" to kilku korpokrawiaciarzy, którzy w gierki nigdy nie grali, a interesują ich tylko tabelki w excelu. Jak zysk będzie odpowiedni to może zarzucą kolejny pojekt, jak nie to będzie cancel. Business as usual.

Odnośnik do komentarza

Ogólnie jesli chodzi o marie to 

Spoiler

za chuja nie moze się zlęknąć, nie bij szkła przy niej, nie strzelaj przy niej, nie potykaj sie o nia to najważniejsz bez tego nie chuja ci nie wpadnie a jak chcesz dokładniej to masz ;) 

Spoiler

Pick the Woman Coin at the end of the Coin Cabinet puzzle.
If separated from Maria, unlock a door to reunite with her as soon as possible.
Follow Maria to Jack's Inn immediately after leaving Rosewood Park with her (stick to the critical path until you enter Brookhaven Hospital).
Check on Maria multiple times at the hospital (at least after finding the Marked Bracelet, to trigger a cutscene).
Check on Maria multiple times while she's in the Labyrinth cell, and try to enter her cell again after she dies.
Don't let Maria take damage.
Don't smash any glass around Maria, unless necessary.
Don't bump into Maria too much.
Don't examine Mary's letter, photo, or handkerchief.
Don't examine Angela's Knife.
Don't bring your personal items into the Employee Elevator at Lakeview Hotel.
Don't listen to Mary's entire sickbed speech in the long corridor near the very end of the game.

 

A, mi nie wpadło odrazu bo zapomniałem

Spoiler

o tym nożu ;( pojebane te zakończenie ;) 

 

Na PM Ci coś wysłałem :) 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
5 hours ago, Szermac said:

Przez lata się mówiło, że tylko kitajce mogą dostarczyć nowego dobrego Silenta, nikt z zachodu tego nie dowiezie.

Wciaz tak uwazam. Przy calym szacunku dla tworcow tego rimejku, jednak wiekszosc skladowych mieli gotowe. Glupio po tych wszystkich zachwytach to pisac, ale nie wierze, ze gdyby zrobili nowego SH to bylby tak dobry.

  • Plusik 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...