Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, Basior napisał(a):

Wie ktoś co to za dźwięk w apartamentach 

  Ukryj zawartość

Pokój 210, drugie apartamenty. Tam gdzie łabędzia dupe się znajduje. Takie odgłosy jakiegoś  nagle są 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Josh napisał(a):

Mogli zrobić tak, że jak odnajdziesz te wszystkie echa, to odblokowuje się nowe zakończenie, w którym Jamesowi udaje się zatrybić, że 

  Ukryj zawartość

to nie jest zwykłe deja vu, tylko że faktycznie utknął w pętli 

Tylko wtedy nie byłoby już pola na niedomówienia i grube analizowanie tematu, więc coś za coś. 

 

W nowej wersji zakończenie In Water

 

Spoiler

się pięknie zgrywa w pętle z początkiem gry jak James stoi mokry przed lustrem w kiblu, dosłownie jednym cieciem mogliby to zrobić gdyby to chcieli pokazać w filmie - tu wpada do wody, a zaraz woda mu spływa po policzkach, ociera mokre ręce, które mu drżą jakby właśnie coś sie wydarzyło, nie wie co się dzieje, ale patrzy w lustro i zaczyna się kolejna pętla. 

 

Zauważmy że w oryginale James na starcie nie był mokry, te kilka sekund z wodą na ciele Jamesa, krople i mokre ręce dodał dopiero teraz Bloober - dopiero potem jest spojrzenie w lutro od którego zaczynał się oryginał.

 

 

 

 

 

Spoiler

Albo to przypadek, albo chcieli pokazać że zakończenie In Water w oryginale było kanoniczne i w rimejku startujemy kolejną pętle z tego miejsca.  

 

No i ktoś pisał dlaczego kibel jest na ekranie tytułowym, mogli wybrać coś bardziej klimatycznego - ale to by pasowało do teorii

 

Spoiler

według której kibel jest istotnym miejscem, od którego zaczyna się każda pętla - więc jest idealnym miejscem na ekran startowy

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
12 hours ago, Josh said:

:dynia:

 

 

Zakończenie Maria wpadło. I przy okazji Dog, Rebirth oraz Ufo. 

  Hide contents

James nawijający po polsku mnie zniszczył xd

 

Widziałem to. Zrozumiałem, że anglojęzyczni ludzie to głąby kapuściane, które nie potrafią uczyć się językow obcych. Dwa zdania wypowiedział James w tym zakończeniu i skutecznie zmasakrował język polski. :) 

 

 

 

 

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Basior napisał(a):

Może jakieś nawiązanie do SH4?

Spoiler

Tam był jeden rodzaj przeciwnika co wychodził ze ściany. No i w mieszkaniu Henry'ego też jakieś ryjce się pojawiały

 

spacer.png

 

 

1 godzinę temu, Szermac napisał(a):

image.thumb.png.ce62c178d5418c6190710adcc1cfe8fa.png

spacer.png

 

Mało oryginalnie. Ktoś mógłby w końcu wymyślić horror, w którym główny bohater szuka kota co mu spierdolił zamiast żony albo bąbelka. 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza

Dzięki @Szermac, ze dwa razy już szukałem ale coś się doszukać nie mogłem.

Matko boska ja stary pro gracz, a tutaj nie dość że mam problemu na hardzie nawet z jednym "rzygaczem", o "nogach" to nawet nie wspominam, to jeszcze strach, niepokój podczas gry xD, nawet jednego naboju mi szkoda. 

Jestem w zmienionych apartamentach no i jest grubo. Grając wracają wspomnienia sprzed 23 lat, nawet sobie nie zdawałem sprawy że niektóre rzeczy pamiętam. Same zagadki

Spoiler

Z napisami w pokoju z sejfem czy monetami mi zajęły spokojnie ponad półtorej godziny :cfaniak:

Póki co dla mnie GOTY.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dwójka miała sens, bo to historia bez kontynuacji i bez początku w innej grze, podobnie z czwórką. Robienie SH3 przed SH1 zwyczajnie nie ma sensu. Chyba, że to jakiś megaprojekt konsolidujący obie części w jednej, choć to mało prawdopodobne.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

 

 

Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Jeez_PS napisał(a):

 

 

Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach.

Da się normalnie ogarnąć melee w pomieszczeniach, nie bojaj się próbować, dobrze jest się w tej walce wyćwiczyć imo. Tym bardziej, że jak zauważyłeś ammo nie ma turbo dużo i ja zwykłem zostawiać ammo na pielęgniarki i jakieś cięższe sytuacje jak już się pojawią.
Ale ogólnie pistoletem strzelaj w nogi, jak uklękną to wjeżdżaj w nie bronią białą.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Jeez_PS napisał(a):

 

 

Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach.

Dwa-trzy strzały w nogę i dobicie dechą. Najlepszy sposób. 

 

Godzinę temu, Szermac napisał(a):

Tak samo pomieszczenie z dziurą w ścianie w Saul Apartments :) od razu mi się skojarzyło.

  Ukryj zawartość

image.png.0a648f5d7c94c922b18853ab2deffc8c.png
image.png.ec9d516f8b54c4916f8c65bc2b0fcc2a.png


  

 

Mi się skojarzyło z czymś innym 

 

Spoiler

aNKPL64_460s.jpg

 

  • Plusik 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...