Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najgorzej jak musisz rozwalić ścianę rurką, a obok leży zdechła gnida i James woli dalej ją katować zamiast przejść dalej. Chory człowiek. 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Amer napisał(a):

Heretyk bardzo przytomnie nt. gierki. 

 

 

Bardzo podobało mi się podsumowanie: Silent pokazuje że współczesne gry są do dupy... Ano.

 

Sam kończę powoli drugą turę (tym razem grając wyłącznie na słuchawkach, zaglądając w każdy zakamarek i starając się chłonąć klimat do oporu) i jestem absolutnie zachwycony grą. Wrzuciłem też kilka obowiązkowych (IMO) modyfikacji tj. poprawiony wygląd postaci żeńskich, realistyczny deszcz, lepsze światło latarki + genialna modyfikacja, którą polecał również @tjery kilka stron wcześniej (mod sprawiający, że postaci nie otula już oczojebna aura, przez co prześlicznie zatapiają się one w mroku). Na dniach kończę i z miejsca startuje po raz trzeci.

 

I tak, za "recenzje" opatrzone ocenami typu 6/10 powinien być wpierdol. 

Tak, ten mod, który wrzucił Tjery jest zajebisty, szkoda, że byłem już w 

Spoiler

hotelu

jak go wrzuciłem, bo to końcówka gry, daje dużo lepsze, bo realistyczne oswietlenie Jamesa. Będzie już na kolejne przejście od początku, do tego poszpera się jeszcze żeby coś ulepszyć. W ogóle fajnie by wyglądało takie połączenie uniwersum Silenta i Alana 2 przez ten motyw z 

Spoiler

pętlą

 

Edytowane przez Qbon
Opublikowano
3 minuty temu, Josh napisał(a):

Najgorzej jak musisz rozwalić ścianę rurką, a obok leży zdechła gnida i James woli dalej ją katować zamiast przejść dalej. Chory człowiek. 

Nie mialem jeszcze takiej sytuacja ale brzmi to swietnie :rofl: Aktualnie jestem w labiryncie z mechanizmem. To juz chyba ze 2 badz 3 godzinki do konca :lapka:

Opublikowano

Brzmi wprost wybornie jak robisz speedruna :kekw:

 

Dzisiaj wleciał mój pierwszy. Równe 3 godzinki normal-normal. Z tymi nolife'ami z youtube nie mam zamiaru się ścigać, ale z forumkami to chętnie, więc dajemy Panowie :Aloy_cool1:

Opublikowano

 

Polecam jeszcze od Maxa Derrata reckę.

 

11 minut temu, Josh napisał(a):

Równe 3 godzinki normal-normal. Z tymi nolife'ami z youtube nie mam zamiaru się ścigać, ale z forumkami to chętnie, więc dajemy Panowie :Aloy_cool1:

 

Ja potrzebuje jeszcze dwa przejścia i będzie dawane 

  • Lubię! 1
Opublikowano

Jeszcze w temacie klimatu i grafiki to 

 

Spoiler

wrzućcie sobie do engine.ini

 

[SystemSettings]
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1

r.VolumetricFog.GridPixelSize=8
r.VolumetricFog.GridSizeZ=256
r.VolumetricFog.HistoryWeight=0.98
r.VolumetricRenderTarget.Mode=3
r.VolumetricRenderTarget.UpsamplingMode=4

 

Te z lumen dają odbicia RT w oknach budynków i szybach samochodów, ogólnie dają odbicia RT na przezroczystych powierzchniach, a volumetric to jeszcze gęstsza i lepsza graficznie mgła, robi robotę jak się biega po mieście.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
23 minuty temu, Josh napisał(a):

Brzmi wprost wybornie jak robisz speedruna 

 

Dzisiaj wleciał mój pierwszy. Równe 3 godzinki normal-normal. Z tymi nolife'ami z youtube nie mam zamiaru się ścigać, ale z forumkami to chętnie, więc dajemy Panowie :Aloy_cool1:

Kurde 3 godziny to niezły wynik :notbad: Wiem, że można zejsć do 2:20, a nolify to i do 2:00 ale i tak :D

Opublikowano

Co prawda nigdzie nie zginąłem ani jakoś mocno się nie gubiłem, ale i tak jest jeszcze spore pole do poprawy. No i muszę w końcu zacząć korzystać z tego triku na szybkie bieganie (zamach łomem + unik do przodu), pewnie do tych 2:30 to lekko się zejdzie. 

Opublikowano

Ja muszę sporządzić jeszcze notatki co do ustawiania odważników na szali, no i judgment riddle też. I spiszę sobie jednak te newralgiczne momenty w szpitalu i Lakeview, gdzie się gubie. W woodside przed chwilą też kompletnie zapomniałem którędy xd

Opublikowano
40 minut temu, Josh napisał(a):

Najgorzej jak musisz rozwalić ścianę rurką, a obok leży zdechła gnida i James woli dalej ją katować zamiast przejść dalej. Chory człowiek. 

 

Ja tak miałem, jak szybę w szafce chciałem wybić, bo suple widziałem, a ten pojeb dalej uparcie martwe truchło nak#rwia, bo akurat obok upadło chwilę wcześniej :kekw:

Opublikowano

Nie czaję czemu jeżeli potwór jest "zabity na śmierć", to James dalej się na nim lockuje, serio niech to poprawią w jakiejś aktualizacji. I przy okazji mogliby zwiększyć strefę zbierania przedmiotów i otwierania zamków w drzwiach, bo czasem trzeba stanąć pod idealnym kątem i w idealnej odległości, żeby chwycić niektóre itemki, a części z nich w ogóle nie da się zgarnąć (na pewno w szpitalu w którejś szafce było niemożliwe do chwycenia amko). Ale uczciwie trzeba przyznać, że ogólnie jak na Bloobera to i tak są detale, przed zagraniem spodziewałem się co najmniej gliczowania na poziomie Daymare :sonkassie:

Opublikowano

Gra faktycznie trochę dostosowuje ilość amko i apteczek w zależności od tego jak dobrze nam idzie, przynajmniej u bossów. Dzisiaj dwa razy pyknąłem całość na normalu i za pierwszym razem podchodząc do niektórych szefków miałem więcej sprzętu przy sobie, to areny walk świeciły pustkami, a za drugim razem jak byłem praktycznie goły, to wszędzie walały się pociski 

Spoiler

zwłaszcza podczas potyczek z Piramidogłowymi  

pasuje mi to, bo chcąc wyżyłować lepszy czas nie można sobie pozwolić na rycie jak kret po szufladach 

Opublikowano
1 godzinę temu, tjery napisał(a):

Jeszcze w temacie klimatu i grafiki to 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

wrzućcie sobie do engine.ini

 

[SystemSettings]
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1

r.VolumetricFog.GridPixelSize=8
r.VolumetricFog.GridSizeZ=256
r.VolumetricFog.HistoryWeight=0.98
r.VolumetricRenderTarget.Mode=3
r.VolumetricRenderTarget.UpsamplingMode=4

 

Te z lumen dają odbicia RT w oknach budynków i szybach samochodów, ogólnie dają odbicia RT na przezroczystych powierzchniach, a volumetric to jeszcze gęstsza i lepsza graficznie mgła, robi robotę jak się biega po mieście.

 

 

Rzeczywiście robi robotę. Razem z tym modem na brak poświaty wokół Jamesa to jest kosmos.

 

 

20241015233807_1.jpg

20241015234320_1.jpg

  • Plusik 2
Opublikowano

Na pleyu outline strasznie sie rzuca w oczy jak truchła lezą na glebie i człowiek chce je sobie bliżej pooglądać to az razi w oczy. Mam nadzieje ze to jak i inne rzeczy jeszcze poprawia w przyszlosci.

 

Opublikowano (edytowane)

Kurde dostaje łomot od tych przeciwników. Jakoś nie mogę wyczuć tej walki i uników Jestem teraz w apartamentowcach na poczatku i większość czasu chodzę z “danger”, a gram na normalu (zagadki na hard). Ale sprawia mi to satysfakcje. Mam prawdziwy horror. Naprawde musiałem kombinować by przeżyć, a przez to walka dawała więcej satysfakcji. Teraz znalazłem pistolet to jest lżej. Niemniej, chodzę na paluszkach by nie dać się zaskoczyć tym manekinom. Dla mnie póki co walka na plus, mimo że trochę drewniana. 

 

Klimat jest niesamowity. Soundtrack ryje banie. Już wiem, że Blooberom się udało. Będzie to jedno z lepszych doświadczeń growych w tym roku.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
Opublikowano

Wczoraj wieczorkiem siadłem, słuchawki naładowane, jedziemy. Akurat jestem po

Spoiler

apartamentach

Trafiłam na zagadkę w 

Spoiler

małym kompleksie pokoi do wynajęcia, gdzie kartka handymana znaleziona w pokoju 107 ma nas naprowadzić na kod do sejfu w recepcji i aktualnie tam się zaciąłem. 

Chłopaki mała podpowiedź w formie tak lub nie - czy na tej karteczce jest całe info do rozwiązania tej zagadki? Nie chce nic googlować bo od razu mi wyskoczy odpowiedź a potrzebuje tylko potwierdzenia.

image.thumb.png.a5eb7e70dcca614db0b1e209cec22890.png

 

Ćmy pyknięte w 4 minuty a tutaj mocne zacięcie.

 

Opublikowano
14 minut temu, Jeez_PS napisał(a):

Chłopaki mała podpowiedź w formie tak lub nie - czy na tej karteczce jest całe info do rozwiązania tej zagadki?

Tak, informacje czego potrzebujesz i co zrobić są na kartce. Też się na niej zaciąłem na dłużej ze wszystkich chyba

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ja bym dał małego hinta, bo długo miałem rozwiązanie, ale nie wpisywałem go dobrze.

 

Spoiler

Wychodzi liczba trzycyfrową, a trzeba wpisać 4. Pierwsza to po prostu 0. 

 

Opublikowano
6 minut temu, Nyu napisał(a):

Ja bym dał małego hinta, bo długo miałem rozwiązanie, ale nie wpisywałem go dobrze.

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Wychodzi liczba trzycyfrową, a trzeba wpisać 4. Pierwsza to po prostu 0. 

 

Spoiler

Nie spróbowałbym nawet tego wpisać w tej formie, cały czas mi wychodziło 533 (liczę że mi dobrze wychodzi, z matmy nigdy nie byłem orłem) co oczywiście wpisywałem wiele razy w sejf, widząc że oczekuje czterech cyfr.

 

Opublikowano

Zacząłem wczoraj przygodę i tak, 30fps o dziwo dosyć grywalne.
Sam początek bez szału, fakt mgła za(pipi)ista ale jakoś tak jasno czysto itd.
Dźwięk i radyjko nadal sztos.
Mało jeszcze widziałem, ale wiem że to się za chwilę zmieni i wjedzie prawdziwa rdzawa psychodela :)
Muszę też przyznać że już w ciągu tej godzinki zobaczyłem wady o których była mowa w recenzjach.
Snaping tragedia, grając na hard gdzie chciałbym oszczędzać med ile się da walczysz z przeciwnikiem i atakujesz trupa obok lub szybę w samochodzie co od razu przekłada się na stratę życia.
Czemu tu nie ma najzwyklejszego lockowania?
Wspaniała sprawą jest poznawanie SH w polskiej wersji językowej.
Czekam na weekendzik i giercuje opór.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...