Josh 4 535 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Najgorzej jak musisz rozwalić ścianę rurką, a obok leży zdechła gnida i James woli dalej ją katować zamiast przejść dalej. Chory człowiek. 1 Cytuj
Qbon 344 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października (edytowane) Godzinę temu, Amer napisał(a): Heretyk bardzo przytomnie nt. gierki. Bardzo podobało mi się podsumowanie: Silent pokazuje że współczesne gry są do dupy... Ano. Sam kończę powoli drugą turę (tym razem grając wyłącznie na słuchawkach, zaglądając w każdy zakamarek i starając się chłonąć klimat do oporu) i jestem absolutnie zachwycony grą. Wrzuciłem też kilka obowiązkowych (IMO) modyfikacji tj. poprawiony wygląd postaci żeńskich, realistyczny deszcz, lepsze światło latarki + genialna modyfikacja, którą polecał również @tjery kilka stron wcześniej (mod sprawiający, że postaci nie otula już oczojebna aura, przez co prześlicznie zatapiają się one w mroku). Na dniach kończę i z miejsca startuje po raz trzeci. I tak, za "recenzje" opatrzone ocenami typu 6/10 powinien być wpierdol. Tak, ten mod, który wrzucił Tjery jest zajebisty, szkoda, że byłem już w Spoiler hotelu jak go wrzuciłem, bo to końcówka gry, daje dużo lepsze, bo realistyczne oswietlenie Jamesa. Będzie już na kolejne przejście od początku, do tego poszpera się jeszcze żeby coś ulepszyć. W ogóle fajnie by wyglądało takie połączenie uniwersum Silenta i Alana 2 przez ten motyw z Spoiler pętlą Edytowane 15 października przez Qbon Cytuj
MEVEK 3 560 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października 3 minuty temu, Josh napisał(a): Najgorzej jak musisz rozwalić ścianę rurką, a obok leży zdechła gnida i James woli dalej ją katować zamiast przejść dalej. Chory człowiek. Nie mialem jeszcze takiej sytuacja ale brzmi to swietnie Aktualnie jestem w labiryncie z mechanizmem. To juz chyba ze 2 badz 3 godzinki do konca Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Brzmi wprost wybornie jak robisz speedruna Dzisiaj wleciał mój pierwszy. Równe 3 godzinki normal-normal. Z tymi nolife'ami z youtube nie mam zamiaru się ścigać, ale z forumkami to chętnie, więc dajemy Panowie Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Polecam jeszcze od Maxa Derrata reckę. 11 minut temu, Josh napisał(a): Równe 3 godzinki normal-normal. Z tymi nolife'ami z youtube nie mam zamiaru się ścigać, ale z forumkami to chętnie, więc dajemy Panowie Ja potrzebuje jeszcze dwa przejścia i będzie dawane 1 Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Jeszcze w temacie klimatu i grafiki to Spoiler wrzućcie sobie do engine.ini [SystemSettings] r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1 r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1 r.VolumetricFog.GridPixelSize=8 r.VolumetricFog.GridSizeZ=256 r.VolumetricFog.HistoryWeight=0.98 r.VolumetricRenderTarget.Mode=3 r.VolumetricRenderTarget.UpsamplingMode=4 Te z lumen dają odbicia RT w oknach budynków i szybach samochodów, ogólnie dają odbicia RT na przezroczystych powierzchniach, a volumetric to jeszcze gęstsza i lepsza graficznie mgła, robi robotę jak się biega po mieście. 1 Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października 23 minuty temu, Josh napisał(a): Brzmi wprost wybornie jak robisz speedruna Dzisiaj wleciał mój pierwszy. Równe 3 godzinki normal-normal. Z tymi nolife'ami z youtube nie mam zamiaru się ścigać, ale z forumkami to chętnie, więc dajemy Panowie Kurde 3 godziny to niezły wynik Wiem, że można zejsć do 2:20, a nolify to i do 2:00 ale i tak Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Co prawda nigdzie nie zginąłem ani jakoś mocno się nie gubiłem, ale i tak jest jeszcze spore pole do poprawy. No i muszę w końcu zacząć korzystać z tego triku na szybkie bieganie (zamach łomem + unik do przodu), pewnie do tych 2:30 to lekko się zejdzie. Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Ja muszę sporządzić jeszcze notatki co do ustawiania odważników na szali, no i judgment riddle też. I spiszę sobie jednak te newralgiczne momenty w szpitalu i Lakeview, gdzie się gubie. W woodside przed chwilą też kompletnie zapomniałem którędy xd Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października 40 minut temu, Josh napisał(a): Najgorzej jak musisz rozwalić ścianę rurką, a obok leży zdechła gnida i James woli dalej ją katować zamiast przejść dalej. Chory człowiek. Ja tak miałem, jak szybę w szafce chciałem wybić, bo suple widziałem, a ten pojeb dalej uparcie martwe truchło nak#rwia, bo akurat obok upadło chwilę wcześniej Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Nie czaję czemu jeżeli potwór jest "zabity na śmierć", to James dalej się na nim lockuje, serio niech to poprawią w jakiejś aktualizacji. I przy okazji mogliby zwiększyć strefę zbierania przedmiotów i otwierania zamków w drzwiach, bo czasem trzeba stanąć pod idealnym kątem i w idealnej odległości, żeby chwycić niektóre itemki, a części z nich w ogóle nie da się zgarnąć (na pewno w szpitalu w którejś szafce było niemożliwe do chwycenia amko). Ale uczciwie trzeba przyznać, że ogólnie jak na Bloobera to i tak są detale, przed zagraniem spodziewałem się co najmniej gliczowania na poziomie Daymare Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października @Josh mi zawsze działa jak oświecę to centralnie latarką, bo inaczej czasem faktycznie nie chce się aktywować. Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Dokładnie. Ogólnie to zależy od tego, gdzie patrzymy, a nie jak stoimy. Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Na bossie w końcu strzykawki poszły w ruch. Muszę też przysiąść, bo w takim tempie to będę to jeszcze 2 tygodnie przechodził. Cytuj
Pierre Deck 592 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Spoko ten Silent Hill 2. Kupilem ostatnio na Xbox. Ale nie rozumiem zachwytow nad grafika. Wyglada jak gra indie 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Gra faktycznie trochę dostosowuje ilość amko i apteczek w zależności od tego jak dobrze nam idzie, przynajmniej u bossów. Dzisiaj dwa razy pyknąłem całość na normalu i za pierwszym razem podchodząc do niektórych szefków miałem więcej sprzętu przy sobie, to areny walk świeciły pustkami, a za drugim razem jak byłem praktycznie goły, to wszędzie walały się pociski Spoiler zwłaszcza podczas potyczek z Piramidogłowymi pasuje mi to, bo chcąc wyżyłować lepszy czas nie można sobie pozwolić na rycie jak kret po szufladach Cytuj
Qbon 344 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października 1 godzinę temu, tjery napisał(a): Jeszcze w temacie klimatu i grafiki to Pokaż ukrytą zawartość wrzućcie sobie do engine.ini [SystemSettings] r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1 r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1 r.VolumetricFog.GridPixelSize=8 r.VolumetricFog.GridSizeZ=256 r.VolumetricFog.HistoryWeight=0.98 r.VolumetricRenderTarget.Mode=3 r.VolumetricRenderTarget.UpsamplingMode=4 Te z lumen dają odbicia RT w oknach budynków i szybach samochodów, ogólnie dają odbicia RT na przezroczystych powierzchniach, a volumetric to jeszcze gęstsza i lepsza graficznie mgła, robi robotę jak się biega po mieście. Rzeczywiście robi robotę. Razem z tym modem na brak poświaty wokół Jamesa to jest kosmos. 2 Cytuj
MEVEK 3 560 Opublikowano 15 października Opublikowano 15 października Na pleyu outline strasznie sie rzuca w oczy jak truchła lezą na glebie i człowiek chce je sobie bliżej pooglądać to az razi w oczy. Mam nadzieje ze to jak i inne rzeczy jeszcze poprawia w przyszlosci. Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października (edytowane) Kurde dostaje łomot od tych przeciwników. Jakoś nie mogę wyczuć tej walki i uników Jestem teraz w apartamentowcach na poczatku i większość czasu chodzę z “danger”, a gram na normalu (zagadki na hard). Ale sprawia mi to satysfakcje. Mam prawdziwy horror. Naprawde musiałem kombinować by przeżyć, a przez to walka dawała więcej satysfakcji. Teraz znalazłem pistolet to jest lżej. Niemniej, chodzę na paluszkach by nie dać się zaskoczyć tym manekinom. Dla mnie póki co walka na plus, mimo że trochę drewniana. Klimat jest niesamowity. Soundtrack ryje banie. Już wiem, że Blooberom się udało. Będzie to jedno z lepszych doświadczeń growych w tym roku. Edytowane 16 października przez Lukas_AT 1 Cytuj
Jeez_PS 843 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października Wczoraj wieczorkiem siadłem, słuchawki naładowane, jedziemy. Akurat jestem po Spoiler apartamentach Trafiłam na zagadkę w Spoiler małym kompleksie pokoi do wynajęcia, gdzie kartka handymana znaleziona w pokoju 107 ma nas naprowadzić na kod do sejfu w recepcji i aktualnie tam się zaciąłem. Chłopaki mała podpowiedź w formie tak lub nie - czy na tej karteczce jest całe info do rozwiązania tej zagadki? Nie chce nic googlować bo od razu mi wyskoczy odpowiedź a potrzebuje tylko potwierdzenia. Ćmy pyknięte w 4 minuty a tutaj mocne zacięcie. Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października 14 minut temu, Jeez_PS napisał(a): Chłopaki mała podpowiedź w formie tak lub nie - czy na tej karteczce jest całe info do rozwiązania tej zagadki? Tak, informacje czego potrzebujesz i co zrobić są na kartce. Też się na niej zaciąłem na dłużej ze wszystkich chyba 1 Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października 1 minutę temu, Szermac napisał(a): Tak, informacje potrzebne są na kartce. Też się na niej zaciąłem na dłużej ze wszystkich chyba Tak samo Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października Ja bym dał małego hinta, bo długo miałem rozwiązanie, ale nie wpisywałem go dobrze. Spoiler Wychodzi liczba trzycyfrową, a trzeba wpisać 4. Pierwsza to po prostu 0. Cytuj
Jeez_PS 843 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października 6 minut temu, Nyu napisał(a): Ja bym dał małego hinta, bo długo miałem rozwiązanie, ale nie wpisywałem go dobrze. Pokaż ukrytą zawartość Wychodzi liczba trzycyfrową, a trzeba wpisać 4. Pierwsza to po prostu 0. Spoiler Nie spróbowałbym nawet tego wpisać w tej formie, cały czas mi wychodziło 533 (liczę że mi dobrze wychodzi, z matmy nigdy nie byłem orłem) co oczywiście wpisywałem wiele razy w sejf, widząc że oczekuje czterech cyfr. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października Zacząłem wczoraj przygodę i tak, 30fps o dziwo dosyć grywalne.Sam początek bez szału, fakt mgła za(pipi)ista ale jakoś tak jasno czysto itd.Dźwięk i radyjko nadal sztos.Mało jeszcze widziałem, ale wiem że to się za chwilę zmieni i wjedzie prawdziwa rdzawa psychodela Muszę też przyznać że już w ciągu tej godzinki zobaczyłem wady o których była mowa w recenzjach.Snaping tragedia, grając na hard gdzie chciałbym oszczędzać med ile się da walczysz z przeciwnikiem i atakujesz trupa obok lub szybę w samochodzie co od razu przekłada się na stratę życia.Czemu tu nie ma najzwyklejszego lockowania?Wspaniała sprawą jest poznawanie SH w polskiej wersji językowej.Czekam na weekendzik i giercuje opór. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.