Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde mam zagwozdkę, grałem przez weekend z doskoku na Portalu, bardzo krótkie sesje. Staram się o In Water, gram na Easy, obrywałem często, no i biegałem z bardzo niskim HP,  z tym że wygląda na to, że po wczytaniu sejwa Jamesowi odnawia się życie na fulla na easy. Obawiam się trochę, że nie dostane przez to In Watera, bo kilka takich rozpoczęć z full hp po wczytaniu już miałem xd ale no nie wiem.

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, Szermac napisał(a):

Kurde mam zagwozdkę, grałem przez weekend z doskoku na Portalu, bardzo krótkie sesje. Staram się o In Water, gram na Easy, obrywałem często, no i biegałem z bardzo niskim HP,  z tym że wygląda na to, że po wczytaniu sejwa Jamesowi odnawia się życie na fulla na easy. Obawiam się trochę, że nie dostane przez to In Watera, bo kilka takich rozpoczęć z full hp po wczytaniu już miałem xd ale no nie wiem.

Jak Ci się odnawia to od razu znajdź jakiegoś stwora, dostań od niego kilka razy w cymbał, żeby Ci się ekranik zaczął świecić na czerwono i ciśnij dalej. Na pewno nie trzeba całej gry przebiec na niskim HP i w ogóle się nie leczyć, bo kilka razy przez przypadek użyłem apteczki i zakończenie wpadło. Pamiętaj też, żeby często oglądać nóż, który dostałeś od Angeli, ja nawet raz zostawiłem grę włączoną na 20 minut tak po prostu z Jamesem gapiącym się na ostrze, just in case. 

Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Josh napisał(a):

Jak Ci się odnawia to od razu znajdź jakiegoś stwora, dostań od niego kilka razy w cymbał, żeby Ci się ekranik zaczął świecić na czerwono i ciśnij dalej. Na pewno nie trzeba całej gry przebiec na niskim HP i w ogóle się nie leczyć, bo kilka razy przez przypadek użyłem apteczki i zakończenie wpadło. Pamiętaj też, żeby często oglądać nóż, który dostałeś od Angeli, ja nawet raz zostawiłem grę włączoną na 20 minut tak po prostu z Jamesem gapiącym się na ostrze, just in case. 

In Water - wpadlo u mnie w pierwszym podejsciu. Nie zagladam na noz Angeli nawet raz. Moze przelecialem przez niego kilka razy eksplorujac menu i to tyle. Ale fakt ze cala gre szedlem ranny na tym hardzie caly czas chomikujac ammo.

 

Teraz zrobie Mary jak sie uda :ohboy:

znaczy sie jak mnie Grzesiu nie zrzuci z podium w AstroBocie :problem:

Odnośnik do komentarza

Może Mevek odkrył super sekretne zakończenie 9/8 :oh_you:

Spoiler

James razem z Laurą i Mary opuszczają Silent Hill idąc w stronę wschodzącego słońca, a w tle ćwierkają ptaszki, a cała mgła opada. Postanawiają też adoptować rodzeństwo Piramidogłowych i żyją razem długo i szczęśliwie 

 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Josh napisał(a):

Może Mevek odkrył super sekretne zakończenie 9/8 :oh_you:

  Pokaż ukrytą zawartość

James razem z Laurą i Mary opuszczają Silent Hill idąc w stronę wschodzącego słońca, a w tle ćwierkają ptaszki, a cała mgła opada. Postanawiają też adoptować rodzeństwo Piramidogłowych i żyją razem długo i szczęśliwie 

 

 

Tak, a po drodze mijają TIRa i czarnoskóry kierowca pokazuje im fakensa ;D

Odnośnik do komentarza

Ostatecznie nie dałem rady z zagadką 

Spoiler

z liczbą pielęgniarek, kobieta musiała mi wyszukać i podpowiedzieć, nawet z odpowiedzią nie wiem jak ta liczba wynika z tej zagadki. 

Jedziemy dalej ze szpitalem i tam miałem pierwszego buga - manekinka stoi w drzwiach koło pierwszego save spota, nie da się jej zabić, nie rusza się tylko stoi w drzwiach, a radio oczywiście cały czas szumi. Reload nie pomaga. 

Swoją drogą - tez macie latanie (szybko się oddala i przybliża) kamery kiedy James stoi w przejściu, albo kiedy się przechodzi przez drzwi/wąskie przejście?

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, Bzduras napisał(a):

Na PC wjechał patch, listy zmian brak na razie. Ktoś tam pisał, że jest framegen dodany i gierka kompiluje shadery po uruchomieniu.

Dokładnie tak. Z generatorem teraz na tv 4k full detale 70-80 fps . Bez 40-50. Mam wrażenie że jest płynniej nawet więc moze co stutter wyeliminowali. Albo.mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Cytat

PlayStation® 5

Technical

  • Fixed some rare crash in AI.
  • Fixed some rare crash with texture binding.
  • Fixed some rare crash in streaming.
  • Fixed some rare crash in audio portal update.
  • Fixed an issue with the option of switching In Game Motion Blur.

Gameplay

  • Fixed an issue with translation for UI “High” preset not being translated and displayed correctly.
  • Fixed an issue with Wooden Plank appearing during James’ death animation.
  • Fixed streaming issue where staring at the walls inside the Grand Market caused problems with loading all of the environment around James.
  • Fixed an issue where interacting with the wrong side of the peephole in Brookhaven Hospital teleported James to the other side.
  • Fixed an issue where breaking windows near Neely’s Bar got James stuck in the window frame.
  • Fixed an issue that allowed James to access the inaccessible balcony in Blue Creek Apartments.
  • Fixed an issue with Abstract Daddy’s behavior during boss fight where the enemy was not hitting James properly.
  • Fixed multiple issues with Abstract Daddy’s 3rd TV – it should now have the correct audio, and the wall won’t interfere with its position.
  • Fixed an issue with a question mark from the Conference Room not disappearing after obtaining Cinderella figurine in Lakeview Hotel.
  • Fixed an issue with collision detection with the Dayroom walls in Brookhaven Hospital.
  • Fixed an issue where James was falling under the map when approaching Laura entering Brookhaven Hospital from the bushes on the left.
  • Removed debug numbers displayed behind wallpapers in Blue Creek Apartments' Clock Room.
  • Resolved an issue with James not being able to leave the 3F corridor in the Lakeview Hotel.
  • Fixed an issue with the lightbulb on the 3rd floor of Blue Creek Apartments constantly switching on and being impervious to destruction.
  • Resolved an issue with the small coffee table blocking James in the corner of the room located in Woodside Apartments.
  • Fixed an issue where after completing the Disgust Path in Labyrinth, the player was forced to do it all over again.
  • Fixed an issue with Spider Mannequins getting stuck when attacking James while he is going through squeeze traversal.
  • Fixed an issue with James getting stuck in the window frame while attacking Lying Figures located outside of the window.
  • Added more natural movement for James when switching weapons while aiming.
  • Fixed an issue with triggering Spider Mannequin event on Fear Path in the Labyrinth multiple times.
  • Improved the ability to pick up items during the final boss fight.
  • Fixed an issue with picture frames overlapping in the Moth Room.
  • Improved the deformation of Nurses’ skirts.
  • Fixed an issue occurring when displaying the information about unlocking NewGame+ which didn’t appear in the player’s chosen language.
  • Fixed visible unloading of the door of an abandoned garage in the west side of South Vale.
  • Fixed question mark on the map during Chute Puzzle in Woodside Apartments.

Steam®

Technical

  • Reduced visual glitches when using the latest version of NVIDIA DLSS.
  • Added an option to enable DLSS frame generation in the menu when using DLSS for supersampling.
  • NVIDIA Reflex is now active when DLSS frame generation is enabled.
  • Added support for AMD FSR 3.1.1.
  • Added an option to enable AMD Fluid Motion Frames in the menu when using FSR 3.1 for supersampling.
  • Updated Intel Nanites to support upcoming driver updates.
  • Improved performance and optimization for Steam Deck.
  • Fixed stuttering issues related to sky map generation.
  • Added an option to enable/disable HZB culling to fix stuttering on some AMD/Intel GPUs.
  • All graphic settings should be saved locally.

Gameplay

  • Fixed an issue with translation for UI “High” preset not being translated and displayed correctly.
  • Fixed an issue with Wooden Plank appearing during James’ death animation.
  • Fixed streaming issue where staring at the walls inside the Grand Market caused problems with loading all of the environment around James.
  • Fixed an issue where interacting with the wrong side of the peephole in Brookhaven Hospital teleported James to the other side.
  • Fixed an issue where breaking windows near Neely’s Bar got James stuck in the window frame.
  • Fixed an issue that allowed James to access the inaccessible balcony in Blue Creek Apartments.
  • Fixed an issue with Abstract Daddy’s behavior during boss fight where the enemy was not hitting James properly.
  • Fixed multiple issues with Abstract Daddy’s 3rd TV – it should now have the correct audio, and the wall won’t interfere with its position.
  • Fixed an issue with a question mark from the Conference Room not disappearing after obtaining Cinderella figurine in Lakeview Hotel.
  • Fixed an issue with collision detection with the Dayroom walls in Brookhaven Hospital.
  • Fixed an issue where James was falling under the map when approaching Laura entering Brookhaven Hospital from the bushes on the left.
  • Removed debug numbers displayed behind wallpapers in Blue Creek Apartments' Clock Room.
  • Resolved an issue with James not being able to leave the 3F corridor in the Lakeview Hotel.
  • Fixed an issue with the lightbulb on the 3rd floor of Blue Creek Apartments constantly switching on and being impervious to destruction.
  • Resolved an issue with the small coffee table blocking James in the corner of the room located in Woodside Apartments.
  • Fixed an issue where after completing the Disgust Path in Labyrinth, the player was forced to do it all over again.
  • Fixed an issue with Spider Mannequins getting stuck when attacking James while he is going through squeeze traversal.
  • Fixed an issue with James getting stuck in the window frame while attacking Lying Figures located outside of the window.
  • Added more natural movement for James when switching weapons while aiming.
  • Fixed an issue with triggering Spider Mannequin event on Fear Path in the Labyrinth multiple times.
  • Improved the ability to pick up items during the final boss fight.
  • Fixed an issue with picture frames overlapping in the Moth Room.
  • Improved the deformation of Nurses’ skirts.
  • Fixed an issue occurring when displaying the information about unlocking NewGame+ which didn’t appear in the player’s chosen language.
  • Fixed visible unloading of the door of an abandoned garage in the west side of South Vale.
  • Fixed question mark on the map during Chute Puzzle in Woodside Apartments.

 

Odnośnik do komentarza

Mogli od razu dać tę kompilacje shaderow przy uruchomieniu gry, to powinno być jako standard na premierę, bo jak można było przypuszczać w dużej mierze naprawiło to problem ze stutteringiem. 

3 godziny temu, Donatello1991 napisał(a):

Coś z włączonym fg chyba jest nie tak. Artefakty jakieś czy coś. 

Tak, są artefakty wokół Jamesa przy obracaniu kamerą.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Qbon napisał(a):

Mogli od razu dać tę kompilacje shaderow przy uruchomieniu gry, to powinno być jako standard na premierę, bo jak można było przypuszczać w dużej mierze naprawiło to problem ze stutteringiem. 

Tak, są artefakty wokół Jamesa przy obracaniu kamerą.

Tak to plus na kratach miałem w apartamencie otherworld.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...