Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
48 minut temu, Rtooj napisał(a):

Przekichana praca być youtuberem streamerem który ogrywa taką grę przy świetle, na normalu z czytaniem ciągle donejtów i komentarzy że cycek współlokatorki było widać przez ułamek sekundy i że call of duty lepsze.

Dobrze że mam uczciwą normalną pracę i mogę normalnie odbierać takie majstersztyki.


Też sobie ostatnio o tym pomyślałem, jak odpaliłem parę streamów, żeby zobaczyć reakcję ludzi na gierkę - ciągłe gadanie, przegapianie oczywistych wskazówek, smaczków, do tego zero koncentracji, ciągłe wpadanie na schowane manekiny, strzelanie na pałę do wszystkiego, a później płacz, że ammo nie ma (ja przed ostatnimi dwiema walkami miałem 61/18 przedmiotów leczących, 180 nabojów do pistoletu, 50 do strzelby i prawie 40 do sztucera).
 

27 minut temu, XM. napisał(a):

Serio - ja gram turbo wolno jak podoba mi się gra to liże ściany, np. w sh2 najebałem 20h, ale kurwa jego mac 30h? Ty tam tapetę nakladales w tych pomieszczeniach w apartamentowcu?


Tak jak pisałem - powolne chodzenie z czyszczeniem narożników, podziwianiem lokacji, pstrykaniem masy fotek, częsty backtracking do savepointa, jak udało się wyczyścić jakiś wymagający fragment, żeby później nie musieć tego powtarzać w razie wtopy i podobnie jak kolega poniżej - jak coś nie pykło tak, jak sobie zaplanowałem (za dużo wystrzelonych nabojów, albo obrażenia, których można było uniknąć) to load i jeszcze raz.
 

25 minut temu, Rtooj napisał(a):

Ja miałem ponad 30h, u mnie to wynikało z częstego powtarzania pewnych lokacji by zminimalizować użycie amunicji, najbardziej w apartamentowcu i szpitalu. Jeżeli to nie jest zliczane to też bym się nie zdziwił, ja tam lubię powoli i czasami pobiegać bez sensu.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

ten patch który dali ostatnio dotyczył też supportu Pro - i jest on jak najbardziej ON - poznałem po raytracingu w hotelu w lokacji z pękniętym lustrem i jabłkiem, teraz daje full odbicie a wcześniej nie było nic (zerknąłem dla porównania na yt), są też fajne efekty na szklanych drzwiach, teraz sobie podglądam co za nimi może być. takie tam smaczki dla koneserów :p

 

natomiast jest też ten brzydki shimmering, takie migotanie na obiektach gdzie powinno być lśniące odbicie np oszklone regały (także krew/latex na trupkach) także to jest do poprawy 

Opublikowano
19 minut temu, nero2082 napisał(a):

ten patch który dali ostatnio dotyczył też supportu Pro - i jest on jak najbardziej ON - poznałem po raytracingu w hotelu w lokacji z pękniętym lustrem i jabłkiem, teraz daje full odbicie a wcześniej nie było nic (zerknąłem dla porównania na yt), są też fajne efekty na szklanych drzwiach, teraz sobie podglądam co za nimi może być. takie tam smaczki dla koneserów :p

 

natomiast jest też ten brzydki shimmering, takie migotanie na obiektach gdzie powinno być lśniące odbicie np oszklone regały (także krew/latex na trupkach) także to jest do poprawy 

A właśnie widzisz, nie do końca, jak speedrunowałem ostatnio po tym patchu to już na FATce były te odbicia (w ogóle to były już chyba po 1.0.4) w pokoju z zagadką z lustrem ;)

Po prostu na Pro teraz obraz jest totalnie spitolony i ciężko w ogóle się na to patrzy xd 

Także kurna niech fixują :shotgun:
Patch Notesy, aktualnej wersji:
 

Cytat

On 25th October 2024, we carried out an update to make some adjustments to the game. We are happy to announce a new update for SILENT HILL 2 that addresses a critical issue in the Labyrinth level, after last Patch 1.04 for both Steam® and PlayStation®5 players, and introduces Steam Cloud save functionality for PC players on Steam®. Please check that the version number on the bottom right of the game top screen is v.1.1.244,738.

Fixes

Labyrinth Progression Blocker:

Fixed an issue where players who saved their game in the Labyrinth, after Toluca Prison, on the previous version encountered a progression blocker if the save data was loaded after updating to Patch 1.04. We have implemented a fix by adding a safeguard that forces proper activation of the necessary triggers, ensuring smooth progression moving forward.

Features

Steam Cloud Saves:

We have enabled Steam Cloud support for PC players on Steam®. Please note that the game will automatically sync with the latest cloud save data. If the cloud save is more recent than the local save, it will overwrite the local data without a warning pop-up. We recommend players back up their local saves if you wish to keep multiple versions.


Nie było patcha pod Pro, na tę chwilę gra działa na Pro na sucho i działa źle xd

Opublikowano

52:05 wstawka z 3tyg temu, wtedy było nic xd albo grał na performance a ja na fidelity 

 

w takim razie czekam na wodotryski:) swoją drogą hotel też popaprany, te dźwięki zza ściany :[

Opublikowano

 

No tu masz mój speedrun, 01:55,  Performance na FATce ;)

Zresztą nie sądzę akurat, że to RT, dodali w którymś patchu 'obrazek' na lustrze po prostu i tyle. Gdzie byś Jamesem nie stanął zaczynając zagadke to odbicie raczej jest takie samo ;) Chyba, że w trakcie robienia zagadki, jak trochę się już ułoży, wyjdziesz z niej i odbicie działa jak w pokoju z Angelą. To nic nadzwyczajnego i nie ma zwiążku z Pro i z patchem do Pro tym bardziej.

Opublikowano

w końcu skończone.

 

tenor.gif

 

finał (in water) mnie tak sponiewierał, że muszę się przejść i poskładać myśli. Silent Hill 2 R grą wybitną jest.

 

Pewnie OG też taki był ale tam szybko zrobiłem nope, tutaj jestem dumny z siebie że dojechałem do końca bo to jest jedyna gra, która trzymała za jaja i praktycznie do samego końca było namacalne napięcie. Pomagała w tym baaardzo sugestywna grafika, wyglądało to jak zwiedzanie swojego najgorszego koszmaru. Latanie z samą latarką po piwnicach, no kto to słyszał. Ale główne źródło strachu i niepokoju to twórczość pana Yamaoki który swoim industrialnym ambientem dewastuje i łamie na pół i tak ledwo zipiącą psychę. Dzięki Akira! Please come again!

 

Z tego rimejku najbardziej zapamiętam to co ze mną robił, że niepokój towarzyszył stale, że nie byłego wsiowego straszenia na nagłe buu a zamiast tego wchodzenie pod skórę, że kilka godzin gry to już przymusowa pauza na dekompresję.. Już się później śmiałem z tego że na cutscenkach łapałem oddech. Mistrzowskie mieszanie intensywnego zjazdu w głąb otchłani z przerwami na minimalną ale potrzebną ulgę.

 

No i na koniec trzeba to przeliterować żeby uwierzyć : tę grę zrobił

 

B L O O B E R

 

Ci od Basement Crawl. Crapmasterzy. Po Medium spodziewałem się że graficznie dowiozą (las i ośrodek Niwa klimacik zrobiły, dalej już mniej) ale co z gameplayem? Dowieźli całą furgonetkę funu, nakurwianie pielęgniarek rurą w pysk nigdy nie było bardziej mięsiste i trzewne, szukam w głowie do czego by się tu przyjebać i mi nie wychodzi..aha niech poprawią shimmering na Pro :p

 

Także wyszła laurka. Turbo zasłużona, bo takie collaby z japsami to rzadko komu wychodzą, normalnie duma rozpiera że można się tym pochwalić całemu światu..

 

GOTY. 10/10. Poproszę wincyj!

 

Spoiler

to może SH1 next bo chcę być znowu skrzywdzony psychicznie

 

  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Opublikowano
20 godzin temu, Szermac napisał(a):

 

No tu masz mój speedrun, 01:55,  Performance na FATce ;)

Zresztą nie sądzę akurat, że to RT, dodali w którymś patchu 'obrazek' na lustrze po prostu i tyle. Gdzie byś Jamesem nie stanął zaczynając zagadke to odbicie raczej jest takie samo ;) Chyba, że w trakcie robienia zagadki, jak trochę się już ułoży, wyjdziesz z niej i odbicie działa jak w pokoju z Angelą. To nic nadzwyczajnego i nie ma zwiążku z Pro i z patchem do Pro tym bardziej.

Przesuwanie tych wozkow aby przeslizgnac sie przez okienka itp jest porazka jakas. Jeszcze jak M zle sie ustawi to juz jest katastrofa :facepalm: 

Opublikowano

A pytanie z innej beczki trochę. Czy da się dualsense wykorzystywać z wibracjami haptycznymi i spustami na pc? To jest ciekawe bo dla mnie jak mam i pc i ps5 to te wibracje, głośniczek w padzie i spusty to robi dla mnie mega robotę . 

Opublikowano (edytowane)

Piękny jest ten Silent na hardzie. Drugie przejście na normalu miałem luzackie (jeszcze bawiłem się piła), ale teraz znów powoli przeczesuje każdy zakamarek. O ile walke mocno ogarnałem, tak nadal walka stanowi wyzwanie. Przeciwnicy do końca gry zostaja nieprzewidywalni - trudno wyczuć ich ruchy. Walka jest świetna. Manekin cały czas powoduje u mnie gęsia skórkę. Każda walka wręcz mocno podnosi poziom adrenaliny, jakby tym manekinem sterował inny gracz.
 

Ogòlnie Silent Hill 2 to odpowiedź dla tych deweloperów, którzy płacza na ogromne koszty produkcji, a wypuchaja te swoje gry ogromnymi światami i robia te gry na 100h. Silent Hill 2 remake nie mial pewnie nie wiadomo jak wielkiego budżetu, a i tak jest jednym z najlepszych tytułów single w tym roku.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Lubię! 1
Opublikowano
21 minutes ago, Szermac said:

Cisza, nic na ten temat nie napisali. Wygląda na razie jakby mieli to w dupie xd A nie da się na to patrzeć na Pro.

W quality nie jest jeszcze tak najgorzej ale performance to niezła dyskoteka :facepalm: szkoda ze tak do tego podeszli bo co jak co gra zasługuje na dopieszczenie

Opublikowano

Skończone. Zagadki i walka na hard. Zakończenie (o dziwo) Maria. Dziwi mnie trochę bo poczytałem co trzeba zrobic. A ja wybijałem wszystkie szyby przy niej, nie broniłem za bardzo, strachała się często, no nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Gra swietna, spokojne 9\10, tylko labirynt mnie troche wymęczył. Jak ktoś marudzi ze to generacja remaków, to ja nie wiem. Te odswierzone wersje klasyków to najlepsze co przydażyło się gamingowi.

  • Plusik 1
Opublikowano

Właśnie doszedłem do więzienia, jakoś 8 godzin za mną i zdecydowanie uważam że gra półeczkę wyżej niż zeszłoroczny Alan Wake 2. Nareszcie gra która fajnie oddaje uczucie zaszczucia(świetne ambient-y) a nie straszy wyskakującą mordą na cały ekran podczas spaceru w lesie. Zagadki na standard przyjemne i jedynie walka trochę irytuje momentami no i te żuki yebane śmierdziele ale cała reszta miazga. 

Opublikowano
3 minuty temu, SpacierShark123 napisał(a):

Właśnie doszedłem do więzienia, jakoś 8 godzin za mną i zdecydowanie uważam że gra półeczkę wyżej niż zeszłoroczny Alan Wake 2. Nareszcie gra która fajnie oddaje uczucie zaszczucia(świetne ambient-y) a nie straszy wyskakującą mordą na cały ekran podczas spaceru w lesie. Zagadki na standard przyjemne i jedynie walka trochę irytuje momentami no i te żuki yebane śmierdziele ale cała reszta miazga. 

 

Po więzieniu i kolejnej lokacji możesz zmienić zdanie przez nadmiar walk.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...