Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 godzin temu, Agent_Man napisał(a):

 

Po więzieniu i kolejnej lokacji możesz zmienić zdanie przez nadmiar walk.

No walka szczególnie z manekinami drażni ale i tak duży plus za brak wyskakiwania mordy na cały ekran. Podczas zwykłego spaceru w AW2 na cały ekran pojawiła mi się drąca morda co było momentem w którym kompletnie mnie gra odrzuciła. Tutaj natomiast moment w pierwszych godzinach gry kiedy

Spoiler

wchodzimy na dach hotelu do dzwonnicy jak dobrze pamiętam i zabieramy jakiś kwit z podłogi, nic nie możemy tam innego zrobić więc wybiegłem na pełnej jak zwykle w drzwi a tam stał Pan Piramida. Genialny moment bo cały czas czuć było napięcie i gdzieś ten świr się czaił, natomiast bieganie po lesie i nagłe mordy na cały ekran to straszaki najniższych lotów.

 

Opublikowano

ajajajajajaj (wiem, że patch do patcha w drodze, jednakże ajajajajaj)

 

 

 

• The game runs at lower resolutions on the PS5 Pro compared to the base PS5, without any improvement in visual settings.

• Performance Mode: Base PS5 operates between 1154p-864p, while the Pro caps at 900p native.

• Quality Mode: Base PS5 ranges between 1620p-1224p, whereas the Pro only manages 1080p native.

• Image quality is noticeably worse on the Pro compared to the base PS5.

• Performance sees a modest 10% boost on the Pro.

• Running the game without the patch via Game Boost on the pro offers better image quality and performance than the native Pro version though in some areas, the native Pro version runs better due to the DRS taking time to adjust to a lower resolution

Opublikowano
1 minutę temu, GearsUp napisał(a):

Dobry myk z tą wersją 1.0 z dysku na Pro bez patcha 

Dobry, tylko jak to jest możliwe, że to się dzieje, najgłośniejsza gra promowana przez Sony ostatniego miesiąca i taki chuj xD. 

Opublikowano
57 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Dobry, tylko jak to jest możliwe, że to się dzieje, najgłośniejsza gra promowana przez Sony ostatniego miesiąca i taki chuj xD. 

na patcha już nie wystarczyło dotacji z unii europejskiej

Opublikowano
2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Dobry, tylko jak to jest możliwe, że to się dzieje, najgłośniejsza gra promowana przez Sony ostatniego miesiąca i taki chuj xD. 


to jest test branży

to tak jakby ktoś się zastanawiał czy nasze decyzje mają konsekwencje :) 

Opublikowano

Ja nie winiłbym za to Sony, bo co Sony mogło zrobić z tym że Blooberzy nieogarnęli wersji na Prosiaka? To developer third party, któremu zapłacili tylko za czasową ekskluzywność, nie mieli na to żadnego wpływy, Takie sytuacje będą się zdarzać

Opublikowano
1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał(a):

 

No myślałem, że chodzi o to, że mieliby dodać BftW do gry, o ile nie jest to już częścią podstawki. Czy nawet jeszcze bardziej rozbudować jakieś wątki (DLC)?

Chyba nie zrozumiałeś tweeta. To gość od lorowych rzeczy z Silenta 2. Nie chodzi o to, że zbliża się jakaś zapowiedź. Będzie to zbiór jakiś teorii i nowych interpretacji na bazie rzeczy, które można rozumieć na sto sposobów :D Gość wyłapuje niezłe smaczki i jak tak to zapowiada, to pewnie odkrył coś ciekawego.
Typ ma kilka już takich nitek na tweeterze, np:. z teorią, że James był molestowany seksualnie w przeszłości jak Angela i był mentalnie hospitalizowany, albo w ogóle nigdy nie opuścił szpitala. I tkwi w nim od 20 lat. To jak przedstawia te rzeczy jest bardzo logiczne. Super zabawa konwencjami. Ale no wiadomo, że nie wszystko co logiczne jest prawdziwe. Jestem ciekaw co ogarnął tym razem xd

 

image.thumb.png.653bccb9f415a39164915b14e3590104.png

BTW. Strach na wróble na początku gry ma na sobie kaftan bezpieczeństwa.
Zdjęcie

Opublikowano

Z tym szpitalem to trochę naciągane się wydaje, a te ukryte fotki co znajdujemy to jak dla mnie puszczenie oczka w stronę gracza, że jest z serią od 20 lat, a nie jakaś wiadomość dla Jamesa. Z interpretacją typka pewnie się zapoznam, niemniej przyjmę ją z lekkim przymrużeniem oka. 

Opublikowano
Spoiler

Sugerowanie, że protagonista oszalał i cały koszmar rozgrywa się w jego głowie, a on tak naprawdę siedzi w psychiatryku było już w Homecoming 

 

Bardzo wątpię, żeby Bloober próbował zmałpować cokolwiek z tej odsłony. Zakończenia w grze też gryzą z teorią o szpitalu psychiatrycznym. To już bardziej prawdopodobna jest teoria

Spoiler

z Jamesem uwięzionym w pętli

i w to prędzej byłbym skłonny uwierzyć

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...