Szermac 2 743 Opublikowano wczoraj o 08:21 Opublikowano wczoraj o 08:21 Wiadomix, traktuje to jako zabawe i ciekawostki. Nie ma co od razu jakoś doszukiwać się kanonu i być pewnym, że coś miało takie być. Jednak jak podparte jest to dowodami i logiką to tylko dodaje do tajemniczości. Czyste 'archetypizowanie' i że w ogóle się tak da to znowu kunszt potężnych Blooberów wychodzi. Co do tego, że gracz jest z serią od 20 lat to tak nie do końca wychodzi czasowo Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano wczoraj o 09:12 Opublikowano wczoraj o 09:12 Dokładnie jest napisane "od dwóch dekad", więc chyba styka 😅 Co by jednak nie mówić, sam fakt, że gra zawiera w sobie tyle głębi, smaczków, detali mogących robić za poszlaki przy wszelakich analizach fabularnych świadczy o tym z jakim geniuszem mamy tu do czynienia. Team Silent stworzyło prawdziwą sztukę, jeżeli chodzi o story to nawet arcydzieło, Bloober za to miał jaja, żeby pociągnąć temat dalej, więc dla nich też szacun. Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano wczoraj o 09:44 Opublikowano wczoraj o 09:44 Wjechał patch ! Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej. Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd Cytat PlayStation® 5 Technology Fixed a bug regarding trophy counting Fixed some graphics glitches on PlayStation 5 Pro Gameplay Fixed door markers on Brookhaven Hospital map Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map) Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison Fixed map marker west of Southvale Fixed a bug with Maria's navigation Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times. Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode Fixed interactions with items that were difficult to obtain Improved boss animations Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS. Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital Fixed some issues with lights in Southvale East at night. Fixed an issue with the mannequin's physics Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading. Steam® Technology Fixed an issue that caused interference between game saves and controller vibration Improved mouse sensitivity range and value interval Fixed a bug related to mouse input Fixed a bug when using a controller Gameplay Fixed door markers on Brookhaven Hospital map Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map) Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison Fixed map marker west of Southvale Fixed a bug with Maria's navigation Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times. Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode Fixed interactions with items that were difficult to obtain Improved boss animations Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS. Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital Fixed some issues with lights in Southvale East at night. Fixed an issue with the mannequin's physics Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading. 1 Cytuj
Intotherain 20 Opublikowano wczoraj o 10:16 Opublikowano wczoraj o 10:16 (edytowane) 51 minutes ago, Szermac said: Wjechał patch ! Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej. Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd Mam wrażenie, ż jest gorzej niz bylo w performance, sam początek gry wystarczy kamere obrócić dookoła James'a i pojawiają sie jakieś dziwne artefakty plus mocniejszy ghosting niż przed patchem...wydaje mi się że 500mb łatka tu niewiele zmieniła i zrobione jest to na odpierdol że hej!:D Jeśli chodzi o migotanie to w performance troche to zredukowali ale tylko na najbliższych elementach, w oddali wciąż majaczą kropeczki i ciapki na kałużach. Kto wie może to zabieg artystyczny bo James ma jebitna krótkowzroczność i z bliska widzi cacy a rozmazane w oddali Powinni wypożyczyć pacjena z krafton co zrobił patch 4k/60 dla callisto ze wszystkimi featurami i by im to ogarnął w godzinke bo co jak co protocol teraz mimo drewnianej walki to wygląda fest. Edytowane wczoraj o 10:40 przez Intotherain Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano wczoraj o 10:17 Opublikowano wczoraj o 10:17 No lipa, sh2 z Pro się nie polubi raczej xD @XM. Dodali pulsujące ściany w walce z tatuśkiem 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano wczoraj o 10:58 Opublikowano wczoraj o 10:58 NIE dodali tylko przywróciły, chujozy. Dobrze! 2 Cytuj
Bzduras 12 528 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Remake oddał ducha oryginału - za X lat, jeśli ktoś porwie się na remake remaku to będzie znowu larum prawdziwych fanów, że przesunęli krzesło z jednego pokoju do drugiego albo zmienili opis na zdjęciu rentgenowskim a to przecież była głęboka symbolika i nie wolno tak robić, bo cała gra traci sens Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu A to teraz się takie larum podnosi ? Bo chyba właśnie przeciwnie xd Cytuj
Bzduras 12 528 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Teraz nie, ale cofnij się do postów sprzed premiery i poczytaj Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.