Szermac 2 744 Opublikowano piątek o 08:21 Opublikowano piątek o 08:21 Wiadomix, traktuje to jako zabawe i ciekawostki. Nie ma co od razu jakoś doszukiwać się kanonu i być pewnym, że coś miało takie być. Jednak jak podparte jest to dowodami i logiką to tylko dodaje do tajemniczości. Czyste 'archetypizowanie' i że w ogóle się tak da to znowu kunszt potężnych Blooberów wychodzi. Co do tego, że gracz jest z serią od 20 lat to tak nie do końca wychodzi czasowo Cytuj
Josh 4 534 Opublikowano piątek o 09:12 Opublikowano piątek o 09:12 Dokładnie jest napisane "od dwóch dekad", więc chyba styka 😅 Co by jednak nie mówić, sam fakt, że gra zawiera w sobie tyle głębi, smaczków, detali mogących robić za poszlaki przy wszelakich analizach fabularnych świadczy o tym z jakim geniuszem mamy tu do czynienia. Team Silent stworzyło prawdziwą sztukę, jeżeli chodzi o story to nawet arcydzieło, Bloober za to miał jaja, żeby pociągnąć temat dalej, więc dla nich też szacun. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano piątek o 09:44 Opublikowano piątek o 09:44 Wjechał patch ! Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej. Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd Cytat PlayStation® 5 Technology Fixed a bug regarding trophy counting Fixed some graphics glitches on PlayStation 5 Pro Gameplay Fixed door markers on Brookhaven Hospital map Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map) Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison Fixed map marker west of Southvale Fixed a bug with Maria's navigation Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times. Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode Fixed interactions with items that were difficult to obtain Improved boss animations Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS. Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital Fixed some issues with lights in Southvale East at night. Fixed an issue with the mannequin's physics Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading. Steam® Technology Fixed an issue that caused interference between game saves and controller vibration Improved mouse sensitivity range and value interval Fixed a bug related to mouse input Fixed a bug when using a controller Gameplay Fixed door markers on Brookhaven Hospital map Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map) Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison Fixed map marker west of Southvale Fixed a bug with Maria's navigation Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times. Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode Fixed interactions with items that were difficult to obtain Improved boss animations Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS. Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital Fixed some issues with lights in Southvale East at night. Fixed an issue with the mannequin's physics Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading. 1 Cytuj
Intotherain 20 Opublikowano piątek o 10:16 Opublikowano piątek o 10:16 (edytowane) 51 minutes ago, Szermac said: Wjechał patch ! Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej. Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd Mam wrażenie, ż jest gorzej niz bylo w performance, sam początek gry wystarczy kamere obrócić dookoła James'a i pojawiają sie jakieś dziwne artefakty plus mocniejszy ghosting niż przed patchem...wydaje mi się że 500mb łatka tu niewiele zmieniła i zrobione jest to na odpierdol że hej!:D Jeśli chodzi o migotanie to w performance troche to zredukowali ale tylko na najbliższych elementach, w oddali wciąż majaczą kropeczki i ciapki na kałużach. Kto wie może to zabieg artystyczny bo James ma jebitna krótkowzroczność i z bliska widzi cacy a rozmazane w oddali Powinni wypożyczyć pacjena z krafton co zrobił patch 4k/60 dla callisto ze wszystkimi featurami i by im to ogarnął w godzinke bo co jak co protocol teraz mimo drewnianej walki to wygląda fest. Edytowane piątek o 10:40 przez Intotherain Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano piątek o 10:17 Opublikowano piątek o 10:17 No lipa, sh2 z Pro się nie polubi raczej xD @XM. Dodali pulsujące ściany w walce z tatuśkiem 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano piątek o 10:58 Opublikowano piątek o 10:58 NIE dodali tylko przywróciły, chujozy. Dobrze! 2 Cytuj
Bzduras 12 578 Opublikowano sobota o 06:14 Opublikowano sobota o 06:14 Remake oddał ducha oryginału - za X lat, jeśli ktoś porwie się na remake remaku to będzie znowu larum prawdziwych fanów, że przesunęli krzesło z jednego pokoju do drugiego albo zmienili opis na zdjęciu rentgenowskim a to przecież była głęboka symbolika i nie wolno tak robić, bo cała gra traci sens Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano sobota o 07:37 Opublikowano sobota o 07:37 A to teraz się takie larum podnosi ? Bo chyba właśnie przeciwnie xd Cytuj
Bzduras 12 578 Opublikowano sobota o 07:47 Opublikowano sobota o 07:47 Teraz nie, ale cofnij się do postów sprzed premiery i poczytaj Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano sobota o 18:00 Opublikowano sobota o 18:00 No i giereczka skończona, przez ostatnie 2 tygodnie ogrywałem w wolnych chwilach i udało mi się ukończyć grę w 13h. Na pewno stawiam ten tytuł ponad Alan Wake 2 i zdecydowanie jest to jedna z lepszych gier tego roku, oryginał ukończyłem 6-7 lat temu więc coś tam jeszcze pamiętałem i miło było sobie odświeżyć i zobaczyć znane mi lokacje w nowej grafice. Największa wada jak dla mnie to ciężka do wyczucia walka, która momentami strasznie frustrowała no i najgorszy jak dla mnie etap czyli Spoiler Labirynt z tymi potworami pod kratami, plus masa przeciwników przez co w pewnym momencie nawet nie walczyłem a po prostu unikałem walki. 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano sobota o 22:35 Opublikowano sobota o 22:35 Ogólnie niezła odklejka xd Już Ito zdążył to zdebunkować, typiarka nieźle poleciała xD Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano niedziela o 18:40 Opublikowano niedziela o 18:40 Tutaj tym razem potwierdzone przez deva z Blooberów, kolejna rzecz dokładająca do teorii Spoiler o loopie Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Przechodze po raz kolejny i jestem w szpitalu. Zmieniam zdanie co do grafiki. Nie moge sie nadziwic jak pieknie to wyglada nawet na PS5. Wszedzie brod, syf, rdza, a ilosc detali w kazdym pomieszczeniu poraza. Ten szpital jest przerazajacy. Tak jak w oryginal nie gralem, tak teraz chetnie takze zagram w Silent Hill 2 na PS2. Tym razem najpierw remake, a potem oryginal dla odmiany. Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu No ja wolałem "po bożemu", dzięki czemu miałem ogromną frajdę w wynajdowaniu różnic, smaczków, mrugnięć okiem i tego, jak wszystko pięknie rozbudowano - w drugą stronę byłaby lipa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.