Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Macie panowie jakas legitna stronke z wymogami zakonczen? 

 

 

Robilem wszystko jak na lowcytrofeow.pl bo chcialem zakonczenie Maria a mialem W wodzie, mimo ze z jajkami i jablkiem zrobilem dokladnie na odwrot niz trzeba :reggie:

Opublikowano

Wyglada mi to na ostro randomowe, właśnie między Maria i In Water kilka razy podczas speedrunu mi wpadała Maria, a jedyne co to jabłko i jajko dobre użyłem, a Marie jak to przy speedrunie olewałem. Znowu kolejnym razem tak zrobiłem i było In Water :P

Opublikowano

@kanabis Stan zdrowia bohatera w trakcie gry też ma wpływ na zakończenie. Jeśli sporo biegasz poraniony gra dolicza ci punkty do "In water".

 

Ja przy pierwszym przejściu zawsze leczyłem Jamesa do 100% i wpadło "Leave"

Opublikowano

Wlasnie wpadlo Maria. Wplyw mialo nie to przez drzwi z jakim jajkiem wejdziemy a to czy lewe czy prawe ;) Wczesniej wlozylem szkarlatne do prawych i wlecialo in water. Teraz wlozylem do lewych i wpadło Maria. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Jestem w 

Spoiler

Więzieniu. Otworzyłem chyba trzecie drzwi z symbolem zwierzaka

No miałem pierwszy raz uczucie żeby grę wpizdu wyłączyć. Już wcześniej bywały miejsca że w jednym pomieszczeniu było z trzech przeciwników. Ale tu to miałem wrażenie że co chwilę spada coś na mnie i coś atakuje xd w pewnym momencie to chyba dwucyfrową liczbę zayebalem.

 

Fajnie że po grach bez walki Blooberom tak się to udało, ale chyba tak się podjarali że było "daj jednego tu, tu też i jeszcze tu niech wylatuje". Już zacząłem więcej biegać i omijać jeśli mogę. 

 

Ale nic, będę leciał dalej bo gra jest świetna generalnie, krakowiaki załapali ocb w Silent Hill 

Opublikowano

Protip. Jak widzisz ze lezy przeciwnik to nie mijaj go tylko poczestuj ze dwa razy rurką. 

 

Procz miejsca o ktorym mowisz nie ma wiecej takich gangbangow. 

Opublikowano (edytowane)
Cytat

Stan zdrowia bohatera w trakcie gry też ma wpływ na zakończenie. Jeśli sporo biegasz poraniony gra dolicza ci punkty do "In water".

Moje pierwsze przejście na normalu 0 zgonów, grałem zachowawczo, medykamentów miałem nadmiar i jak dostałem mocniej to robiłem w tył zwrot i szybkie leczenie. James praktycznie cały czas był w pełni zdrowia i miałem zakończenie In Water.

 

Cytat

Wplyw mialo nie to przez drzwi z jakim jajkiem wejdziemy a to czy lewe czy prawe Wczesniej wlozylem szkarlatne do prawych i wlecialo in water. Teraz wlozylem do lewych i wpadło Maria. 

Ciekawi mnie na ile znaczenie ma faktycznie ten stan zdrowia Jamesa podczas gry. Może to zakończenie zależy bardziej od takich pierdół, bo u mnie było odwrotnie do tych porad i wpadło. Z tymi szkarłatnymi jajami to już nawet nie pamiętam co wybrałem. Pamiętam tylko, że wtedy miałem taką rozkimnę o wpływie umieszczenia tych szkarłatnych jaj po którejś ze stron na zakończenie, ale doszedłem do wniosku, że to pewnie bez znaczenia, a teraz się okazuje, że mogło być inaczej. Nic nie czytałem na ten temat na necie, bo bałem się, że trafię na jakieś spoilery, a wole sam odkryć inne zakończenia przy kolejnych podejściach.

Edytowane przez Czokosz
Opublikowano

Mi wpadly trzy zakonczenia przy 5 probach zaczynajac od zqpisu przed walka z piramidoglowymi. Dzieki bogu bo juz bym olal platynke, 

 

3 x in water i po razie leave i maria. 

 

Mysle ze stan zdrowia w trakcie gry nie ma znaczenia bo jakby mial to jakby mi sie udalo wbic 3 zakonczenia gdzie zaczynalem po uplywie 99% gry? 

 

U mnie zadzialala zmiana drzwi i w ostatniej probie zmienilem sobie walke na easy wiec obstawiam ze moze miec wplyw tez otrzymanych obrazen w walce z piramidoglowymi. 

 

Tak samo odsluchanie lub nie dialogu w korytarzu nie ma wplywu. Ani razu nie odsluchalem. Jablka tez nie zmienialem. Wszystkie trzy zakonczenia zaliczone od zapisu z 9 kartkami.

 

Takze moje wnioski to drzwi i obrazenia w walce z piramidoglowymi. Tych listow i zdjec Marii tez nie tykalem. Jedynie chyba jak leave mi wpadlo to obejrzalem noz angeli przed walka. 

 

Takze to moje spostrzezenia. Mysle ze wiecej w tym randomu niz pisza w tutorialach. 

 

Ja raczej troche obrywalem podczas gry, bo walczylem rurką a ammo trzymalem na bossow. Jak sie okazalo niepotrzebnie bo amunicji w grze pod korek  :reggie:

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem sobie przerwę po pierwszym przejściu, które było krótko po premierze by trochę zapomnieć i teraz ruszam znowu. Pograłem dziś z 4 godziny i za drugim razem jeszcze bardziej doceniam ten tytuł. Zauważam pewne rzeczy, na które wcześniej nie zwróciłem uwagi, a jedna z nich jest tak oczywista, że aż mi wstyd się do tego przyznać:

Spoiler

zwłoki leżące w różnych miejscach są ubrane jak James... to mi nasunęło myśl, że albo to jakiś kompletny majak Jamesa albo on był tu już wcześniej w jakimś poprzednim wcieleniu ? bardzo to dziwne i ciekawe jednocześnie.

Muzyka, udżwiękowienie, ilości detali w otoczeniu, design lokacji, system walki, który wymusza ciągłą czujność, bo chwila dekoncentracji i można solidnie oberwać, klimat zaszczucia, symbolika, która daje pole do rozważań i własnych interpretacji. Wszystko to cieszy jeszcze bardziej i uświadamia mi, że to tytuł, do którego będę wracał co jakiś czas.

Edytowane przez Czokosz
Opublikowano
13 godzin temu, Czokosz napisał(a):

Zrobiłem sobie przerwę po pierwszym przejściu, które było krótko po premierze by trochę zapomnieć i teraz ruszam znowu. Pograłem dziś z 4 godziny i za drugim razem jeszcze bardziej doceniam ten tytuł. Zauważam pewne rzeczy, na które wcześniej nie zwróciłem uwagi, a jedna z nich jest tak oczywista, że aż mi wstyd się do tego przyznać:

  Pokaż ukrytą zawartość

zwłoki leżące w różnych miejscach są ubrane jak James... to mi nasunęło myśl, że albo to jakiś kompletny majak Jamesa albo on był tu już wcześniej w jakimś poprzednim wcieleniu ? bardzo to dziwne i ciekawe jednocześnie.

 

 

Ja zauważyłem to przy pierwszym przejściu. Myślałem, że będzie to jakoś bardziej wyjaśnione w grze ale pozostaje w sferze domysłów. Sam uważam, że

Spoiler

za wszystkie, albo przynajmniej część zgonów tej postaci mógł odpowiadać ten grubas, na którego trafiamy w pewnej lokacji. Bliżej końca gry z nim walczymy, a on mówi coś w stylu, że przychodzili następni i ty też przyszedłeś więc skończysz tak jak oni.

 

Dobra gra ale ja po przejściu niedawno ją sprzedałem, bo mam jeszcze inne gry, a pudełko traci na wartości. Kiedyś pewnie wrócę i zagram jeszcze raz ale poczekam aż pudełko stanieje albo cyfra będzie bardzo tania.

  • beka z typa 1
Opublikowano

Skończone. Zakończenie 

Spoiler

In Water

Świetna gierka, Blooberzy weszli na poziom remakeów Capcomu czy Dead Space. No zrobili to jak należy, z szacunkiem. Eksploracja, zagadki, szczegółowość miescówek, detale, muzyka.

Druga połowa gry dla mnie o wiele bardziej przytłaczająca i siedząca na psychice, co w kontekście SH jest plusem. Gdyby nie ilość walki, 383 przeciwników zayebanych to jak jakieś Uncharted ;) no czasem po prostu robiło się irytująco, kilkoro przeciwników na pomieszczenie, wariujace co chwila radio. Brakło umiaru, można było czasem zagrać pauzą. 

Ale już same naparzanie i strzelanie wyszło naprawdę dobrze. I czuć jebniecie rurką i strzał jest taki hmm.. ciężki? Nie żaden kapiszon. Zawsze śmieszki z krakowiaków były, ale udało im się nieźle.

 

Dużo gier z tego roku nie grałem, ale to jest zdecydowanie mój kandydat (drugi ogrywany jest na innej konsoli ) do gry roku.

 

No i cieszę się że ruszają z własnym projektem, czekam mocno

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Brakło umiaru, można było czasem zagrać pauzą. 

Blooberki grali pauzą przez wszystkie swoje poprzednie gry, w końcu odkryli combat i się zachłysnęli. No ale trzeba przyznać, że dobrze im to wyszło, bo dziś skończyłem gierkę drugi raz i dalej przyjemnie mi się ubijało te wszystkie maszkary. W Lords of the Fallen po jakimś czasie zmniejszyli ilość przeciwników w niektórych lokacjach i poprawili balans. Bloobery mogli zrobić to samo, bo momentami czuć przesyt i człowiek się tylko zastanawia ile dziadostwa będzie do ubicia w następnym pomieszczeniu.

Edytowane przez Czokosz
Opublikowano

tak to tu tylko zostawię:)

 

Cytat

 

 

@k0ntra musi zapytać kolegi z bloober o kolejność projektów:)

 

ogólnie to jest oczywiste że Konami im teraz nie odpuści, pytanie jak, kiedy, i na którą generację 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Biore w ciemno :szekle: 

Prosze tylko o utrzymanie klimatu a bedzie kosmos zwlaszcza w jedyneczce ktora juz sama w sobie gniecie jaja groza. W nowej szacie to to bedzie klimatem przypominac P.T od Kojimy :obama:

Oby tylko Konami czegos nie odwalilo z budzetem :ohboy:

Opublikowano

Jeśli to prawda to Blooberki szaleją. Oby zbyt duża liczba projektów nie odbiła się na jakości, bo przecież jeszcze pracują nad Project M na Switcha (pewnie na start Switcha 2) i Projekt R we współpracy ze Skydance. A w przyszłym roku mają wydać Cronosa.

 

Czyli to by wyglądało tak:

- Projekt C (potwierdzony): Cronos The New Dawn

- Projekt M (potwierdzony): tytuł na Switcha. Szczegółów brak.

- Projekt R (potwierdzony): we współpracy ze Skydance.

- Projekt G (plotka): Silent Hill 1 Remake

- Projekt H (plotka): Silent Hill 3 Remake

Opublikowano
Godzinę temu, Plackus napisał(a):

Silent świeżo kupiony pod te święta. Pytanie do wyjadaczy jakie ustawienia pod pierwsze przejście żeby gierka weszła najlepiej ?

193ee30302f74-screenshotUrl.jpg

Tak jak kolega wyżej - Hard/Hard, a graficznie Quality, bo Performance mocno okrojone z oświetlenia niestety (chyba że masz PRO - wtedy na odwrót).

  • Lubię! 1
Opublikowano
Godzinę temu, Wredny napisał(a):

Tak jak kolega wyżej - Hard/Hard, a graficznie Quality, bo Performance mocno okrojone z oświetlenia niestety (chyba że masz PRO - wtedy na odwrót).

 

Mam pro ale akurat w tym tytule szału nie ma.

Ale ogólnie gra wygląda ładnie no i klimat na duży plus :obama:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...