Opublikowano 6 października 20246 paź Wow, ta grafa tutaj robi niesamowite wrażenie, tworzy nisamowity klimat. Screeny z początku gry więc nic nie zaspoileruję.
Opublikowano 6 października 20246 paź Ja tu sobie grzecznie pykam a tymczasem zonka spi jak "zabita" Czyz to nie przypadek P.S Miodnie sie czyta Wasze posty. Taka odskocznia od gestego klimatu, bo nie ma co ukrywac ze przerwy trzeba robic. Nawet jak sie nie fajczy
Opublikowano 6 października 20246 paź Może pojawicie się w fabularnym DLC Edytowane 6 października 20246 paź przez triboy Oby nie ;)
Opublikowano 6 października 20246 paź Jedno powiem, ogólnie to jebać ten cały gamedev, UW jest, ale w cutscenkach pasy, cutscenki zblokowane na 30 fps. Parę lat developingu. https://github.com/RoseTheFlower/UltrawideIndex/releases/tag/silenthill2remake Koleś po kilku godzinach od premiery robi fixa kopiuj wklej i co? Cutscenki normalnie działają w UW bez pasów, framerate w cutscenkach odblokowany (mega polecam, nie ma tych dziwnych przejść z gameplayu w wysokich fpsach do nagłego 30 fps w cutscenkach). Co oni tam kurwa robią przez tyle lat to ja nie wiem. O samej grze to póki co huja grałem, wcześniej nie mogłem, teraz za jasno nawet z oknami zabarykadowanymi, czekam na wieczorek. Ale trochę sobie pochodziłem pooglądać graficzkę i jest dobrze. Jak komuś karta pozwala to polecam włączyć RT, oświetlenie (szczególnie we wnętrzach) bardzo dużo zyskuje no i odbicia, te paskudne SSRy zastępują świetnie wyglądające odbicia RT.
Opublikowano 6 października 20246 paź Pewien spojler związany z Marią, niezłe oczko, albo i nawet kuksaniec od autorów, easter eggiem też można nazwać w sumie xD Spoiler
Opublikowano 6 października 20246 paź 1 minutę temu, tjery napisał(a): Jedno powiem, ogólnie to jebać ten cały gamedev, UW jest, ale w cutscenkach pasy, cutscenki zblokowane na 30 fps. Parę lat developingu. https://github.com/RoseTheFlower/UltrawideIndex/releases/tag/silenthill2remake Koleś po kilku godzinach od premiery robi fixa kopiuj wklej i co? Cutscenki normalnie działają w UW bez pasów, framerate w cutscenkach odblokowany (mega polecam, nie ma tych dziwnych przejść z gameplayu w wysokich fpsach do nagłego 30 fps w cutscenkach). Co oni tam kurwa robią przez tyle lat to ja nie wiem. Ja wczoraj miałem podobną rozkminę odnośnie tego stutteringu na PC, który przy gierkach na UE jest nagminny. Wszyscy wiedzą, że będzie i praktycznie zawsze jest, co powoduje niezadowolenie graczy i ich narzekania, więc za chwilę wychodzi jakiś fix i wszystko działa. To nie można tak od razu, skoro to tak powszechny problem i jego rozwiązanie również istnieje?
Opublikowano 6 października 20246 paź @tjery a na stuttering jest jakis sposob? probowalem z tym engine.ini ale roznicy wielkiej nie ma. pogralem jednak chwile bo za duze cisnienie. latanie po miescie nigdy nie bylo tak dobre. walka o ktora sie balem wydaje sie bardzo dobra. klimat i muzyka to nie bede pisal bo wiadomo, absolutny top topow.
Opublikowano 6 października 20246 paź @tjery O właśnie miałem pisać, że cutscenki w 30 klatkach i czy da się to obejść. W takim układzie wystarczy, że pobiore tylko ten plik fps unlocker ? Bo nie gram w UW.
Opublikowano 6 października 20246 paź 7 minut temu, tjery napisał(a): Jedno powiem, ogólnie to jebać ten cały gamedev, UW jest, ale w cutscenkach pasy, cutscenki zblokowane na 30 fps. Parę lat developingu. https://github.com/RoseTheFlower/UltrawideIndex/releases/tag/silenthill2remake Koleś po kilku godzinach od premiery robi fixa kopiuj wklej i co? Cutscenki normalnie działają w UW bez pasów, framerate w cutscenkach odblokowany (mega polecam, nie ma tych dziwnych przejść z gameplayu w wysokich fpsach do nagłego 30 fps w cutscenkach). Co oni tam kurwa robią przez tyle lat to ja nie wiem. O samej grze to póki co huja grałem, wcześniej nie mogłem, teraz za jasno nawet z oknami zabarykadowanymi, czekam na wieczorek. Ale trochę sobie pochodziłem pooglądać graficzkę i jest dobrze. Jak komuś karta pozwala to polecam włączyć RT, oświetlenie (szczególnie we wnętrzach) bardzo dużo zyskuje no i odbicia, te paskudne SSRy zastępują świetnie wyglądające odbicia RT. O fajnie, trzeba wgrać od razu, tak myślałem, że cutscenki pewnie cropped i locked na 30.
Opublikowano 6 października 20246 paź Kurde, ta muza gdy wchodzę na rancho, klimat miażdży, nie jestem do końca pewien czy wiem na co się pisze, bo ostatnio w to grałem gdy kończyłem liceum jakieś 20 lat temu i pamiętam jak przez mgłę...
Opublikowano 6 października 20246 paź 10 minut temu, triboy napisał(a): Może pojawicie się w fabularnym DLC Dobrze ze dzis poczta nie operuje bo skonczyloby sie to jeszcze inaczej
Opublikowano 6 października 20246 paź 3 minuty temu, Qbon napisał(a): Kurde, ta muza gdy wchodzę na rancho, klimat miażdży, nie jestem do końca pewien czy wiem na co się pisze, bo ostatnio w to grałem gdy kończyłem liceum jakieś 20 lat temu i pamiętam jak przez mgłę... Będziesz bardziej niż zadowolony Nie bojaj
Opublikowano 6 października 20246 paź 19 minut temu, Ölschmitz napisał(a): @tjery a na stuttering jest jakis sposob? probowalem z tym engine.ini ale roznicy wielkiej nie ma. pogralem jednak chwile bo za duze cisnienie. latanie po miescie nigdy nie bylo tak dobre. walka o ktora sie balem wydaje sie bardzo dobra. klimat i muzyka to nie bede pisal bo wiadomo, absolutny top topow. Póki co nie, zapewne coś ze streamingiem assetów jest nie tak. Sporo tu od procka zależy, na 13900K za bardzo nie dokucza, poza sporadycznymi odczuwalnymi stutterami, ale też dużo nie grałem, więc nie wiem jak to wygląda w konkretnych lokacjach. 17 minut temu, Qbon napisał(a): @tjery O właśnie miałem pisać, że cutscenki w 30 klatkach i czy da się to obejść. W takim układzie wystarczy, że pobiore tylko ten plik fps unlocker ? Bo nie gram w UW. Tak, tylko ten fps unlocker. Edytowane 6 października 20246 paź przez tjery
Opublikowano 6 października 20246 paź A i ogólnie jeśli chodzi o pierwszą walkę z PH, taki tip, jest tak jak w oryginale
Opublikowano 6 października 20246 paź 24 minuty temu, Szermac napisał(a): Pewien spojler związany z Marią, niezłe oczko, albo i nawet kuksaniec od autorów, easter eggiem też można nazwać w sumie xD Ukryj zawartość Zdarzały się takie reference w gierkowie
Opublikowano 6 października 20246 paź Jest pierwsza ściana zagadkowa, matma nie była moją mocną stroną nigdy i trochę mi brakuje jednej składowej równania i nie wiem co to ma być xd
Opublikowano 6 października 20246 paź Dobra, ja generalnie czekam do wieczora i wtedy na dobre odpalam. Póki co chciałem bardziej sprawdzić jak gra działa, działa dobrze poza tym nieszczęsnym okazjonalnym stutterem, RT jak zawsze bardzo poprawia wygląd gry, nawet lusterka od samochodów mają odbicia rt z tego co widzę. Jak się ściemni to wsiąkam i nie ma przebacz.
Opublikowano 6 października 20246 paź 41 minut temu, Szermac napisał(a): A i ogólnie jeśli chodzi o pierwszą walkę z PH, taki tip, jest tak jak w oryginale Spoiler Wystarczy unikac.. i guess?
Opublikowano 6 października 20246 paź 2,9H i powiem jedno Miodzio! Ani jednej cebuli nie żałuje na ten sztos! Spoiler
Opublikowano 6 października 20246 paź 3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): CZY KISZCZAK JUŻ SIĘ WYPOWIEDZIAŁ O GRZE? Tak, podobno umiejscowienie kamery wprowadza chaos podczas walki i nie nadaje się do tego typu gry, animacje są z 2010 a piramidogłowy rucha pielęgniarkę w oryginale a tutaj nie jest to pokazane. ale muzyczka top
Opublikowano 6 października 20246 paź 23 minuty temu, Basior napisał(a): Jprdl jak Was czytam to żałuję, że nie wziąłem deluxe Jak oni skończą, my dopiero zaczniemy tego sztosa.
Opublikowano 6 października 20246 paź 2 minutes ago, PiotrekP said: Jak oni skończą, my dopiero zaczniemy tego sztosa. Spoko, ja kupiłem dwa razy deluxe na kinguin a i tak nie mam kodu
Opublikowano 6 października 20246 paź Dotarłem do szpitala, co Bloobery zrobiły z rozbudową oryginału i jak to wszystko współgra i jest takie po prostu na miejscu. No piękne. Praktycznie, co nie dziwne, biorąc pod uwagę czasy w jakich żyjemy, to oryginał robi pomału papatki
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.