Opublikowano 7 października 20247 paź @Donatello1991 @Ölschmitz i reszta picetowców Gdzieś przypadkiem znalazłem, że ziomek znalazł niby fixa na stuttering, rozwiązanie z dupy niby, ale spróbowałem i że tak zarzucę klasykiem, u mnie działa po włączeniu gry trzeba wejść w task menadżera, szczegóły i znaleźć dwa .exe od SH2 i zmienić im priorytet na wysoki. Teraz przy bieganiu po mieście stutter zdarza się bardzo sporadycznie. Dwa, dalsza kontynuacja jebania devów, dali stary .dll od DLSS i jak ktoś gra z DLSS to mógł zauważyć, że spadające liście mają ghosting, trzeba zamienić na nowy 3.7 i jest git. Wczoraj w końcu pograłem na poważnie i co tu dużo gadać, samo intro, wyjście z kibla, wlatuje ponadczasowa nuta i czytanie listu i nie muszę grać dalej, 10/10.
Opublikowano 7 października 20247 paź Teraz już rozumiecie czemu wersje pc gier na tym forum mają swoje osobne tematy? SIECZKA
Opublikowano 7 października 20247 paź Just now, Pupcio said: Teraz już rozumiecie czemu wersje pc gier na tym forum mają swoje osobne tematy? SIECZKA Trzeba przenieść ten temat do innego działu bo większość gra na komputerkach a nie PS5
Opublikowano 7 października 20247 paź Czyli warto zacząć jak już to wszystko popaczują, podejrzewam że już w pierwszym wpadnie sporo poprawek
Opublikowano 7 października 20247 paź Detale niektórych miejscówek to jest szoker, te wysypujące się kartki z biurka pod wpływem wiatru, wpadające światło do miejscówek, mgła, ta gra i to miasteczko to zawsze było dzieło szatana. Nastukałem już ze 100 fotek.
Opublikowano 7 października 20247 paź Dzisiaj jak już sobie wstałem, wypiłem kawkę i siedzę w robocie to układam sobie w głowie wrażenia z wczoraj, czy aby na pewno nie poleciałem na fali hajpu. Przypominam sobie miejscóweczki które odwiedziłem, szczegółowość lokacji, zagadki, odświeżoną walkę i mam tylko jedno, bardzo wyraziste wspomnienie które można podsumować tak: https://youtube.com/clip/UgkxosG36Xud1VVMpXqkeJ7UvOKKHNApoJni?si=3ViO3zGf1qhpKXhW Kurwa, chcę już wrócić do tej gry, chyba muszę się zwolnić z roboty szybciej
Opublikowano 7 października 20247 paź 4 minuty temu, tjery napisał(a): spadające liście mają ghosting, trzeba zamienić na nowy 3.7 i jest git. a tego ghostingu w DLSS nie eliminowała już wersja 2.0? To wychodzi na to, że musieli pracować na bardzo starej wersji
Opublikowano 7 października 20247 paź 3 minuty temu, Pupcio napisał(a): Teraz już rozumiecie czemu wersje pc gier na tym forum mają swoje osobne tematy? SIECZKA To się nazywa dążenie do perfekcji
Opublikowano 7 października 20247 paź 14 minut temu, tjery napisał(a): @Donatello1991 @Ölschmitz i reszta picetowców Gdzieś przypadkiem znalazłem, że ziomek znalazł niby fixa na stuttering, rozwiązanie z dupy niby, ale spróbowałem i że tak zarzucę klasykiem, u mnie działa po włączeniu gry trzeba wejść w task menadżera, szczegóły i znaleźć dwa .exe od SH2 i zmienić im priorytet na wysoki. Teraz przy bieganiu po mieście stutter zdarza się bardzo sporadycznie. Dwa, dalsza kontynuacja jebania devów, dali stary .dll od DLSS i jak ktoś gra z DLSS to mógł zauważyć, że spadające liście mają ghosting, trzeba zamienić na nowy 3.7 i jest git. Wczoraj w końcu pograłem na poważnie i co tu dużo gadać, samo intro, wyjście z kibla, wlatuje ponadczasowa nuta i czytanie listu i nie muszę grać dalej, 10/10. Pomogło. Ogólnie graficzka wymiata na full.
Opublikowano 7 października 20247 paź W sumie gra wygląda bardzo podobnie jak Alan Wake 2 (mimo, że to UE5, a tam był 4), we wnętrzach budynków podobna ilość detali, ale technologicznie jednak na zewnątrz jest nawet minimalnie lepiej, tylko modele postaci i mimika są lepsze w Alanie 2, to akurat zdecydowanie. Więc ogólnie na remis, czyli całkowity, absolutny top graficzny (porównując wersje PC).
Opublikowano 7 października 20247 paź Kurde u mnie dzisiaj słoneczko bez chmur Ale no nic to, ciśnienie jest zbyt duże aby zobaczyć Flash Lipsy niebawem
Opublikowano 7 października 20247 paź 3 minutes ago, Szermac said: Kurde u mnie dzisiaj słoneczko bez chmur Ale no nic to, ciśnienie jest zbyt duże aby zobaczyć Flash Lipsy niebawem w Opolu gęsta mgła aż ostrzeżenia piszą. Ale i tak pogram dopiero o 22.
Opublikowano 7 października 20247 paź 29 minut temu, Czoperrr napisał(a): Trzeba przenieść ten temat do innego działu bo większość gra na komputerkach a nie PS5 No właśnie chyba wiecej grających na piecu tu siedzi i pisze
Opublikowano 7 października 20247 paź W ogóle to główny director oryginału z tego wszystkiego, aż założył twittera xd
Opublikowano 7 października 20247 paź Zrobiłem zdjęcie każdego kibla w tej grze, obiektywnie najlepsze w historii. Bloober dowiózł nawet z kiblami.
Opublikowano 7 października 20247 paź 4 minutes ago, Szermac said: W ogóle to główny director oryginału z tego wszystkiego, aż założył twittera xd atencjusz, zaraz będzie narzekał że remake popsuł jego wizję
Opublikowano 7 października 20247 paź Zaglądaliście na tył auta Jamesa jak podnosiliście mape ? Spoiler Normalnie widać tylko trochę, ale przy uwolnieniu kamery niejako potwierdzone to co Masahiro Ito pisał przed laty Zajebiste. Ciekawe czy przy jakimś zakończeniu In Water naprzykład, jest coś więcej z tym.
Opublikowano 7 października 20247 paź Nie wiem czy było, haptyka na Dualsense działa chyba w pełni na Steam (nie sprawdzałem radia, bo grałem na słuchawkach), jest nawet ten pasek żyćka, trzeba tylko najnowszy firmware i długi kabel :). Polecam sprawdzić, jedna z lepszych implementacji. Bloober podziękował. Na Steam 96% z kilku tysięcy recenzji. Tego pociągu już nikt nie zatrzyma (oprócz Konami xD).
Opublikowano 7 października 20247 paź Po zainstalowaniu DLSS Enabler Spoiler https://github.com/artur-graniszewski/DLSS-Enabler https://github.com/artur-graniszewski/DLSS-Enabler/releases/tag/3.02.000.0 dodaniu komendy do gry Cytat --dlss-arch=ampere Gra zupełnie się inaczej, u mnie zero ale to dosłownie zero ścin. FPS na poziomie co bez ficzera, ale za to mniej gubi przy 1%Low. Wiem że @tjery jest specjalistą w tych sprawach, ale się dziele tym co sprawdziłem Edytowane 7 października 20247 paź przez Assassins_78 ;)
Opublikowano 7 października 20247 paź Musi być naprawdę grubo, skoro na Steamie 2000 recek wskoczyło jeszcze przed premierą :). Graty dla bloobera! Mi się tam Medium bardzo podobało i liczyłem że dadzą radę.
Opublikowano 7 października 20247 paź 7 godzin temu, Whisker napisał(a): Skończone 9/10 wystawiam bez dwóch zdan, wiele rzeczy mogło zagrać lepiej zwłaszcza optymalizacja w niektórych momentach kuleje mocno ale sam klimat i otoczka to SH2 i wraca się wspomnieniami mocno lecimy na platynę Lecisz NG+ ? Jest jakis dodatkowy wyzszy poziom po Hardzie?
Opublikowano 7 października 20247 paź Godzinę temu, Pupcio napisał(a): Teraz już rozumiecie czemu wersje pc gier na tym forum mają swoje osobne tematy? SIECZKA Ty, a jak co poniektorzy w temacie o ps5 pro przekonywali, że tera to od lat na pc klikasz raz i gotowe, samo się robi
Opublikowano 7 października 20247 paź 10 minut temu, Ps4Player napisał(a): co poniektorzy w temacie o ps5 pro przekonywali, że tera to od lat na pc klikasz raz i gotowe, samo się robi samo, samo się robi wszystko bez problemu tylko musisz pobrać fix'a, podmienić linijkę w pliku ini. pogrzebać w ustawieniach gry i się zrobiło samo totalnie.
Opublikowano 7 października 20247 paź No sorry ale na start po instalacji gierki ze steam masz juz wersje na ps6 a po grzebaniu w plikach jesli sie chce masz juz ps6 pro i takie sa fakty. To nie jest rocket sience. Spoiler wystarczy byc bogatym Spoiler i miec rtx4090
Opublikowano 7 października 20247 paź Ale przecież to nie jest coś co musisz robić, po prostu masz taką możliwość żeby samemu sobie to ogarnąć, na konsoli będziesz na patcha czekal pół roku, na PC masz 2h o premierze grę połataną, jak nie chcesz to z grasz z mniejszymi lub większymi problemami, ale wciąż w lepiej wyglądającą i działającą grę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.