Bzduras 12 764 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Otherworld nawiązujący stylistyką do jedynki i trójki To mi się podoba, o to chodzi, o takiego sajlenta nic nie robiłem 1 Cytuj
Josh 4 834 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Dokładnie. Doszedłem do pierwszego otherworld i jest lekki szok jak oni to zrobili. Dalej nie jest aż tak makabryczny poziom jak SH3 (co ma sens biorąc pod uwagę, że otherworld dla każdego turysty zgubionego w SH wygląda inaczej), ale i tak potężnie podkręcono motyw. W OG nie było aż tak brudno i demonicznie, w zasadzie tam to czasem człowiek nawet nie zauważył, że przeszedł "na drugą stronę", tutaj od razu widać zmiany. No i cały czas nie mogę wyjść z podziwu ile oni pozmieniali w temacie eksploracji i łamigłówek, to jest spokojnie poziom komisariatu z RE2 remake: dodane nowe pomieszczenia, zupełnie inne skróty, przemodelowany układ zagadek, gdzie część z nich wygląda znajomo, ale teraz rozwiązanie polega na czymś zupełnie innym (przy medalionach trzeba było nieźle ruszyć pacyną, ale i satysfakcja całkiem spora). Szacunek dla Bloober Team, za to że po pierwsze: im się chciało, a po drugie: zmiany przez nich wprowadzone są tak dobre i naturalne, jakby od zawsze były częścią SH2. 3 2 Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października I ja bym to przypiął Cytat Szacunek dla Bloober Team, za to że po pierwsze: im się chciało, a po drugie: zmiany przez nich wprowadzone są tak dobre i naturalne, jakby od zawsze były częścią SH2. Bo nie zawsze chodzi o umiejętności czy wizję - widać tu po prostu, że studiu "się chciało" i dopiescili tę grę jakby to było ich własne IP. Cytuj
iluck85 2 965 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Tu widzę dwa poziomy gry są. Ci co grają 1 raz, a lepiej mają co ograli oryginał. Jak dobrze pamiętają to mają co porównywać. Cytuj
Czoperrr 5 242 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 26 minutes ago, Josh said: Dokładnie. Doszedłem do pierwszego otherworld i jest lekki szok jak oni to zrobili. Dalej nie jest aż tak makabryczny poziom jak SH3 (co ma sens biorąc pod uwagę, że otherworld dla każdego turysty zgubionego w SH wygląda inaczej), ale i tak potężnie podkręcono motyw. W OG nie było aż tak brudno i demonicznie, w zasadzie tam to czasem człowiek nawet nie zauważył, że przeszedł "na drugą stronę", tutaj od razu widać zmiany. No i cały czas nie mogę wyjść z podziwu ile oni pozmieniali w temacie eksploracji i łamigłówek, to jest spokojnie poziom komisariatu z RE2 remake: dodane nowe pomieszczenia, zupełnie inne skróty, przemodelowany układ zagadek, gdzie część z nich wygląda znajomo, ale teraz rozwiązanie polega na czymś zupełnie innym (przy medalionach trzeba było nieźle ruszyć pacyną, ale i satysfakcja całkiem spora). Szacunek dla Bloober Team, za to że po pierwsze: im się chciało, a po drugie: zmiany przez nich wprowadzone są tak dobre i naturalne, jakby od zawsze były częścią SH2. Dokładnie, otherworld jest zajebiste w remake. Aż strach pomyśleć co by było gdyby zrobili remake SH1, przecież tam by naprawdę można było się zesrać w galoty w szkole albo szpitalu. IMO Alchemilla Hospital z jedynki jest straszniejsza niż Brookhaven. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października W drugiej połowie gry rzeczywiście jest trochę więcej walki, ale bez przesady, tyle co tutaj przez całą grę, to w pierwszej wiosce RE4R się ubija xD. No i naboi jakoś dużo nie ma, większość trzeba meele. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 52 minuty temu, iluck85 napisał(a): Ci co grają 1 raz, a lepiej mają co ograli oryginał. Jak dobrze pamiętają to mają co porównywać. A to akurat dotyczy każdego porządnego rimejku, dokładnie to samo było z Residentami. W SH2 są dla takich staruchów easter eggi związane z charakterystycznymi lokacjami w grze, jeśli nie grało się w pierwowzór to nie za bardzo ma się punkt odniesienia, żeby to zrozumieć. Mimo tego dla świeżaków ta gra ma dużo do zaoferowania, bo nawet wyłączając przed nawias kultowy oryginał zostaje się z bardzo, bardzo dobrym horrorem, przy którym momentami faktycznie można popuścić w nachy 1 Cytuj
Assassins_78 1 157 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Mega sympatycznie teraz się gra z Spoiler Tylko efekt "ćwiartowania/zabijania" mógłby być bardziej zjawiskowy Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Otherworld jest super i genialnie jest to, że każde kolejne jest jeszcze bardziej obskurne. Zaczyna się "niewinnie", ale jest wyraźna różnica między fog world a otherworld, czego nie było w SH2, gdzie czułem, że wszystko wygląda po prostu jak opuszczone zniszczone miasteczko. Dopiero w labiryncie coś było mocno nie tak. No nic, 100% będę robił powoli, żeby się delektować kolejnymi runami, a nie zrushowac 8 przejść. A trzecie robię na VR, bo widziałem na YT, że już działa motion controls dzięki UEVR... przecież to może być najpiękniejsza gra na gogle ever Chętnie przeczytam opinię kogoś o końcówce kogoś, kto nie znał ani oryginałów, ani spoilerów z niego i całość historii poznał tutaj. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 2 minuty temu, Assassins_78 napisał(a): Mega sympatycznie teraz się gra z Pokaż ukrytą zawartość Tylko efekt "ćwiartowania/zabijania" mógłby być bardziej zjawiskowy Spoiler Zawsze mi się kojarzy z tym prezydentem Argentyny :D. 1 Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Z apartamentów pierwszych można się wrócić na wschodnie South Vale, czy już tam wogóle nie pójdziemy? Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 2 minuty temu, Nyu napisał(a): Otherworld jest super i genialnie jest to, że każde kolejne jest jeszcze bardziej obskurne. Zaczyna się "niewinnie", ale jest wyraźna różnica między fog world a otherworld, czego nie było w SH2, gdzie czułem, że wszystko wygląda po prostu jak opuszczone zniszczone miasteczko. Dopiero w labiryncie coś było mocno nie tak. No nic, 100% będę robił powoli, żeby się delektować kolejnymi runami, a nie zrushowac 8 przejść. A trzecie robię na VR, bo widziałem na YT, że już działa motion controls dzięki UEVR... przecież to może być najpiękniejsza gra na gogle ever Chętnie przeczytam opinię kogoś o końcówce kogoś, kto nie znał ani oryginałów, ani spoilerów z niego i całość historii poznał tutaj. @Pupcio czekamy, musisz! Cytuj
Assassins_78 1 157 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października (edytowane) 2 minuty temu, PiotrekP napisał(a): Z apartamentów pierwszych można się wrócić na wschodnie South Vale, czy już tam wogóle nie pójdziemy? Zahaczysz jeszcze po szpitalu ale nie wszystko będziesz mógł zwiedzić. Edytowane 9 października przez Assassins_78 Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października To chyba wczytam poprzedni save przed apartamentami, stracę max 30 minut a jeszcze tam pomyszkuję, bo pewne miejsce przeoczyłem. Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Jakby coś to na NG+ nie da się zdobyć trofeum za wszystkie notatki w jednym plejtruł, bo niektóre są podmienione na itemy pod zakończenia, te komediowe z oryginału jak i nowe od Blooberów Cytuj
Assassins_78 1 157 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października (edytowane) 8 minut temu, Szermac napisał(a): Jakby coś to na NG+ nie da się zdobyć trofeum za wszystkie notatki w jednym plejtruł, bo niektóre są podmienione na itemy pod zakończenia, te komediowe z oryginału jak i nowe od Blooberów Dlatego nie gnałem do przodu, spokojnie wszytsko przeszukiwałem. Btw, item do zakończenia UFO u mnie jest zbugowany Spoiler rozbijam witrynę mam interakcję na nim a bahater ma w dupie że chcę go podnieść Dosłownie tak samo jak miał @KrYcHu_89 z amunicją. Edytowane 9 października przez Assassins_78 Cytuj
Pupcio 18 652 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października To jest ten cały woke hill? 2 Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 2 minuty temu, Assassins_78 napisał(a): Dlatego nie gnałem do przodu, spokojnie wszytsko przeszukiwałem. Btw, item do zakończenia UFO u mnie jest zbugowany Pokaż ukrytą zawartość rozbijam witrynę mam interakcję na nim a bahater ma w dupie że chcę go podnieść Dosłownie tak samo jak miał @KrYcHu_89 z aminicją. Ja go poszukam przy trzecim przejściu Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 3 minuty temu, Pupcio napisał(a): To jest ten cały woke hill? Tak. Te ludki od szukania woke we wszystkim zajrzą nawet w swoje dziury w dupie żeby tylko coś wysrać i napisać "ha! a nie mówiłem? jest woke". Przynajmniej jest z czego się pośmiać jak sami sobie ładują headshoty w kolano 1 Cytuj
Assassins_78 1 157 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 4 minuty temu, Szermac napisał(a): Ja go poszukam przy trzecim przejściu Ja przy pierwszym tak naprawdę zapomniałem/pominąłem tylko pizze, reszta zdobyta Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 1 minutę temu, Assassins_78 napisał(a): Ja przy pierwszym tak naprawdę zapomniałem/pominąłem tylko pizze, reszta zdobyta A byłeś w pokoju 106 w Jack's Inn po wyjściu ze szpitala ? To mi to umknęło za pierwszym. Cytuj
Assassins_78 1 157 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października (edytowane) 11 minut temu, Szermac napisał(a): A byłeś w pokoju 106 w Jack's Inn po wyjściu ze szpitala ? To mi to umknęło za pierwszym. yhy Spoiler Edytowane 9 października przez Assassins_78 Cytuj
Josh 4 834 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a): W drugiej połowie gry rzeczywiście jest trochę więcej walki, ale bez przesady, tyle co tutaj przez całą grę, to w pierwszej wiosce RE4R się ubija xD. No i naboi jakoś dużo nie ma, większość trzeba meele. Jesteś pewny? Wyszedłem z budynku mieszkalnego, mam 70 pocisków do pistoletu i 30 apteczek xD na normalu pewnie miałbym ze 2x tyle. Niestety, ale gra jest źle zbalansowana, przeciwników jest za dużo, a ammo i buteleczki leczące są w co drugiej szafce. Tutaj ewidentnie wychodzi brak doświadczenia Bloobera jeżeli chodzi o projektowanie gameplayu. 1 Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października To nieźle, ja myślałem, że zbalansowali zajebiście, bo nigdy nie miałem więcej jak 10 drinków, a pod koniec gry zwykle koło 0, albo 3, w większości szafek pusto i ammo się kończyło i walczyłem o życie i walczyłem ze wszystkimi xD Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Nikt nie dodał jeszcze, ale ku przestrodze 15 minut temu, Josh napisał(a): Jesteś pewny? Wyszedłem z budynku mieszkalnego, mam 70 pocisków do pistoletu i 30 apteczek xD na normalu pewnie miałbym ze 2x tyle. Niestety, ale gra jest źle zbalansowana, przeciwników jest za dużo, a ammo i buteleczki leczące są w co drugiej szafce. Tutaj ewidentnie wychodzi brak doświadczenia Bloobera jeżeli chodzi o projektowanie gameplayu. Josh wyłącz te kody :D. 8 minut temu, Szermac napisał(a): To nieźle, ja myślałem, że zbalansowali zajebiście, bo nigdy nie miałem więcej jak 10 drinków, a pod koniec gry zwykle koło 0, albo 3, w większości szafek pusto i ammo się kończyło i walczyłem o życie xD jw 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.