Bzduras 12 526 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Lepszy internet jest na wyciągnięcie ręki. Spoiler Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Brawo Shranz. Odkryłeś, że dziecko co lata po plebanii jest proboszcza, a nie z byłego romansu gospodyni. Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 6 godzin temu, Szermac napisał(a): Co do tej walki i porównania do Callisto, to fakt jest podobnie, ale nie jest tak klockowato jak tam jednak i tutaj bronie palne mają powera. Nie no, ja do Callisto porównywałem tylko melee, wiadomo że jeżeli chodzi o walkę ogólnie, to Silent zjada tamtą grę. Przede wszystkim dlatego, że w SH2 strzela się tyle samo co klepie gazrurką, CP to praktycznie chodzonka mordobitka. 22 minuty temu, Schranz1985 napisał(a): Ale mnie zirytował ten debil Kiszczak! Nie grał w oryginał nie grał w remake, nie kuma tej serii i ogólnie nie lubi horrorów - ale się wypowiem:dynia; Cieszę się, że dalej nie wiem co to za gość Widzę, że wszyscy zgodni, że ilość przeciwników drastycznie wpływa na klimat i przez to zaszczucie pada na ryj. W oryginale też było sporo przeciwników, ale różnica polega na tym, że tam NIE trzeba było z nimi walczyć. Gra miała szersze korytarze, a stwory dało się łatwo wyminąć, więc ich ilość aż tak nie kłuła w oczy, tutaj można zapomnieć o swobodnej eksploracji mając za plecami dwie pielęgniarki i jednego manekina, więc już dla świętego spokoju rozwala im się mordy. Ogólnie podczas zwiedzania "zwykłych" lokacji to nie jest aż tak widoczne, sajgon zaczyna się dopiero po przejściu do otherworld. Ale no kurde manekiny muszę pochwalić, bo im świetnie wyszły. Bardzo mi się podoba, że często nie wdają się od razu w walkę, tylko uciekają pomieszczenie dalej i próbują się wtopić w tło albo chowają się za meblami i trzeba bardzo powoli człapać, żeby nie nadziać się na takiego gagatka. Przydałoby się więcej takich zmian w zachowaniu przeciwników Teraz jestem po nocnej sekwencji po wyjściu ze szpitala i jak dla mnie ta cała sekcja na mieście to jeden z najlepszych momentów w całej serii. Mrok jak jasna cholera, deszcz, mega creepy design miasta, udźwiękowienie że idzie się zesrać (jak w pewnym momencie ktoś zaczął szlochać to razem z Jamesem stanęliśmy jak wryci). Serio, jeżeli Bloober zrobi kiedyś remake jedynki albo trójki - gdzie jak wiadomo tam miasto w trybie otherworld to jeszcze większa miazga - to wszyscy stracimy resztki tych ochłapów, które nazywamy zdrowym rozumem. 1 Cytuj
Jukka Sarasti 358 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Ja miałem okazję pograć dopiero wczoraj i pobuszowałem trochę w bloku, gdzie Spoiler po raz pierwszy spotyka się Piramidogłowego stojącego za kratą - genialny moment. Ogólnie to gra na ten moment mi się podoba, jest odpowiedni klimat, ale mam dwa zastrzeżenia: za dużo walki - obiłem już ryje (powiedzmy, że ryje - design jest świetny) tylu maszkaronom, że spotkania z nimi straciły ciężar - za wyjątkiem palczastego kolegi, który wyskoczył mi póki co ze dwa razy i ładnie podniósł ciśnienie, zwłaszcza przy spotkaniu po Spoiler zdobyciu latarki. dronujące ambienty lecące przez absolutnie cały czas przestają działać - po prostu człowiek się przyzwyczaja. Wolałbym więcej ciszy. Wieczorem znowu coś poszarpię, myślę, że to był dobry zakup. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Wyszedłem ze szpitala. Te miasto w nocy to rewelacja. Oled miazga hdr rt miazga. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Mi została ostatnia lokacja, także dzisiaj skończę, spokojnie dałbym na teraz 9/10, odejmując tylko i wyłącznie za nagromadzenie wrogów, które jest niepotrzebne, poza tym to jest nowy Silent Hill 2, dalej dzieło wybitne w swojej klasie. Warstwa dźwiękowa chyba znowu najbardziej rozpierdala banię, przez te 23 lata nic się nie zmieniło, bez tego audio ta gra byłaby niczym . Cytuj
lysyolec 9 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 22 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): Mi została ostatnia lokacja, także dzisiaj skończę, spokojnie dałbym na teraz 9/10, odejmując tylko i wyłącznie za nagromadzenie wrogów, które jest niepotrzebne, poza tym to jest nowy Silent Hill 2, dalej dzieło wybitne w swojej klasie. Warstwa dźwiękowa chyba znowu najbardziej rozpierdala banię, przez te 23 lata nic się nie zmieniło, bez tego audio ta gra byłaby niczym . Bez przesady. Równie świetna jest fabuła, bohaterowie, i same miasto SH W Samego remake nie grałem, ale grałem w 1 część (zaraz po OG dwójce), i miałem wrażenie że własnie w jedynce jest więcej przeciwników. być może to kolejny element, który deweloperzy postanowili zastosować w ich grze Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 2 godziny temu, Assassins_78 napisał(a): Czy ktoś z was wie czy jak połaczyłem te dawa aczki Pokaż ukrytą zawartość To one wpadną odrazu? Bo powiem wam że jeszcze iść bez pukawki to jakoś OK, ale bez radia i pukawki to kurwa klękajcie narody. Mam nadzieję, że wpadną bo też robię na raz. Czemu klękajcie narody ? Ogólnie posiadanie piły mechanicznej, i walka nią zabija już zaszczucie totalnie xD Cytuj
Assassins_78 973 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Jas to na Hardzie robie czasem jebane manekiny z nienacka wychodzą, wstaje i idę sie zesrać 1 1 Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Manekiny to ciężko czasem wypatrzeć nawet jeżeli radyjko informuje o ich obecności, a co dopiero bez niego 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 52 minuty temu, Szermac napisał(a): Mam nadzieję, że wpadną bo też robię na raz. Czemu klękajcie narody ? Ogólnie posiadanie piły mechanicznej, i walka nią zabija już zaszczucie totalnie xD Akurat takie ficzerki są zajebiste pod ponowne przejście :). Godzinę temu, lysyolec napisał(a): Bez przesady. Równie świetna jest fabuła, bohaterowie, i same miasto SH W Samego remake nie grałem, ale grałem w 1 część (zaraz po OG dwójce), i miałem wrażenie że własnie w jedynce jest więcej przeciwników. być może to kolejny element, który deweloperzy postanowili zastosować w ich grze Pewnie nie neguję, raczej chodziło mi o to, że audio było tym, co OG wywyższało dla mnie i tutaj jest podobnie, inne elementy oczywiście też dowożą, zacząłem Spoiler Lakeview i tak po prostu grafika i klimat rozpierdala totalnie, akurat więzienie i labirynt po prostu zawsze były chujowe . Zabrakło mi tylko trochę wypośrodkowania pomiędzy walką, a eksploracją w 2 lokacjach, ale jeszcze zostało mi trochę gry, w każdym razie i tak top :). Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października No jakby tak na kolejnym SH Transmission się pojawiło logo Bloobera, wjeżdża mgła i głos gościa "Have you seen a little girl around here?" To by było świetnie Bardzo fajnie, że przy kolejnych przejściach można wpisywać wszystkie kody do zagadek z marszu, że w sensie pod speedruny spoko. Już widziałem kilku spoceńców na twitchu ogarniających routing pod to. no i nawet speedruny nie będą jakieś nie wiadomo jak szybkie. Przynajmniej na razie A Lake View Hotel to jest P O E Z J A swoją drogą Cytuj
Assassins_78 973 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) @Josh Nawet mi nic nie mów, idę w przód ogladam się szybko w tyl, ok nic nie ma, obracam sie ponownie a ten skórw już macha do mnie ;/ @Szermac a jakie zakończenie robisz przy okazji bo ja Spoiler Pieska Edytowane 10 października przez Assassins_78 Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 1 minutę temu, Assassins_78 napisał(a): @Szermac a jakie zako ńczenie robisz przy okazji bo ja Pokaż ukrytą zawartość Idę po Rebirth 6 minut temu, Josh napisał(a): Manekiny to ciężko czasem wypatrzeć nawet jeżeli radyjko informuje o ich obecności, a co dopiero bez niego Jak manekin się 'chowa' to radyjko nawet na nich nie działa 2 Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października ja nie mam problemu z iloscia walk, w oryginale tez bylo sporo maszkar. to gra w koncu a nie shattered memories. Cytuj
Czoperrr 5 119 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 21 minutes ago, Ölschmitz said: ja nie mam problemu z iloscia walk, w oryginale tez bylo sporo maszkar. to gra w koncu a nie shattered memories. Chodzi o to, że w OG większość walk można było spokojnie odpuścić i ominąć przeciwnika, tutaj jest trudniej. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Za to walki z bossami np. Spoiler Abstract Daddy to bardzo na plus, nie spodziewałem się, że Bloober jest w stanie tak dowieść w elementach jakiejkolwiek akcji. Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Każdy boss fight jest totalnie lepszy niż te z oryginału Bloober Cooked jp na 100% 1 Cytuj
lysyolec 9 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a): akurat więzienie i labirynt po prostu zawsze były chujowe :D. Tu się zgodzę. Może nie chujowe, w OG też uważam, że trochę odstawało od reszty lokacji. I to praktycznie pod każdym możliwym względem. Ostatnia lokacja za to nadrobiła wszystko 28 minut temu, Czoperrr napisał(a): Chodzi o to, że w OG większość walk można było spokojnie odpuścić i ominąć przeciwnika, tutaj jest trudniej. To trochę podobnie jak w 1 ? Pamiętam, że w jedynkę grałem po dwójce, i zwróciłem na to uwagę. W szpitalu w overworld to była masakra, co w połączeniu z kiepskim sterowaniem nie raz się wkurwialem xd Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Mam jedna uwage, brakuje mi intro przed menusami. Z "theme of laura" w tle. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 1 minutę temu, Ölschmitz napisał(a): Mam jedna uwage, brakuje mi intro przed menusami. Z "theme of laura" w tle. No tym bardziej dziwne, że to jest, w sensie wyprodukowali to jako launch trailer. Cytuj
lysyolec 9 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 7 minut temu, Ölschmitz napisał(a): Mam jedna uwage, brakuje mi intro przed menusami. Z "theme of laura" w tle. 5 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): No tym bardziej dziwne, że to jest, w sensie wyprodukowali to jako launch trailer. A nie jest tak, że intro jest, ale po creditsach końcowych? Obiło mi się o uszy Cytuj
PiotrekP 1 788 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Wczoraj w zagadce z sejfem dopiero za 6 razem mi siadł kod, pomimo, że kręciłem tak samo. Po drugiej cyfrze/liczbie pięć razy mi "resetowało". Gram na normalu. Szkoda że teraz nie mogę wczytać sejwa i sprawdzić raz jeszcze, bo to prawie godzina od zapisu. Cytuj
Assassins_78 973 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 16 minut temu, PiotrekP napisał(a): Wczoraj w zagadce z sejfem dopiero za 6 razem mi siadł kod, pomimo, że kręciłem tak samo. Po drugiej cyfrze/liczbie pięć razy mi "resetowało". Gram na normalu. Szkoda że teraz nie mogę wczytać sejwa i sprawdzić raz jeszcze, bo to prawie godzina od zapisu. Miałem tak samo z Spoiler kłódką szyfrową w szpitalu a czytając wpisy niektórych ludków to nie jesteśmy sami z takimi bugami ;/ btw, zapomniałem się na Hardzie o Spoiler szubienicy nr... piąty raz próbuje przejść "więzienie" bez broni palnej Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.