Szermac 2 859 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 1 minutę temu, Assassins_78 napisał(a): btw, zapomniałem się na Hardzie o Pokaż ukrytą zawartość szubienicy nr... piąty raz próbuje przejść "więzienie" bez broni palnej Ja właśnie skończyłem, zajęło 25 minut, ale no ja jak przecinak na easy z piłą w łapie xD Swoją drogą za pierwszym razem przy zagadce w więzieniu Spoiler nie zauważyłem, że tam jest 6 szubienic, pociągnąłem od razu tę, która była na lewo i zadziałało xDD Teraz dopiero prawilnie se wybrałem Cytuj
PiotrekP 1 887 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października @Assassins_78 ja wyczytałem że tam po każdej liczbie nie klika się (X)/ potwierdzenia tylko kręci w drugą stronę. Cytuj
Assassins_78 1 164 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) Ni chuja reszte zakończeń robie na EASY! Ale zauważyłem że respawn manekinów Spoiler w więzieniu nie jest taki sam jak z pierwszym piejsciem Nie wiem, może ja to tylko zauważyłem Jedyny minus tej gry, to to że sie kończy Edytowane 10 października przez Assassins_78 Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 8 minut temu, Assassins_78 napisał(a): Ni chuja reszte zakończeń robie na EASY! A to ja reszte na Hard, stwierdziłem, że te trofki z melee, albo radiem zrobię na easy, obawiałem się, że frustracja zabierze mi fun. A rzeźnikiem Jamesem jest super fun xD 8 minut temu, Assassins_78 napisał(a): Jedyny minus tej gry, to to że sie kończy True :C Ale żeby zobaczyć końcowe boss fighty, będę ją kończył ile wlezie xD 12 minut temu, PiotrekP napisał(a): @Assassins_78 ja wyczytałem że tam po każdej liczbie nie klika się (X)/ potwierdzenia tylko kręci w drugą stronę. Nom na żadnym sejfie w grze się nie potwierdza liczby kliknięciem, samo zawrócenie to jej potwierdzenie, tak działają sejfy W og też tak było. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Radio + hard wydaje się na masochistyczne kombo :D. Cytuj
Josh 4 833 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): Za to walki z bossami np. Pokaż ukrytą zawartość Abstract Daddy to bardzo na plus, nie spodziewałem się, że Bloober jest w stanie tak dowieść w elementach jakiejkolwiek akcji. Przez to Spoiler rozwalanie ścian mocno mi się ta walka skojarzyła z ziomkiem z RE Village Spoiler Może starcia z bossami nie odkrywają koła na nowo i w gruncie rzeczy każda z nich polega na tym samym (pif paf, jeb jeb jeb), ale i tak wszystkie zostały podane o wiele atrakcyjniej niż w klasyku. Szacun. 33 minuty temu, Szermac napisał(a): Spoiler Ja yebe, ale polecili z designem tego stwora. W og wyglądał dla mnie jak jakaś bezkształtna breja, tutaj bardzo wyraźnie widać co z czym jest zszyte. Spoiler Niezła pozycja tatusiu 2 Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Dokładnie miałem to samo skojarzenie @Josh no jakby inspiracja ewidentna Ta design jest creepy wchui. 1 Cytuj
Czokosz 129 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) Cytat Ni (pipi)a reszte zakończeń robie na EASY! Spokojnie możesz lecieć na normalu. Właśnie kończę szpital i do tego momentu nie zginąłem na normalu ani razu. Żadnym wymiataczem nie jestem w tego typu gry, bo w takim RE2R na tym samym poziomie trudności momentami mocno się męczyłem. Puzzle tylko dałem na hard i muszę przyznać, że są naprawdę dobrze zaprojektowane. Na zagadce z monetami spędziłem z dobre pół godziny i wyszło tak, że jedną sekwencję rozwiązałem metodą "na chama". Reszta łamigłówek była dość prosta i szło je ogarnąć na logikę. Następne podejście robię na hard. Będzie to niemałe wyzwanie dla chłopa, który całe życie grał sporadycznie w odmóżdżacze typu fifa i raz na ruski rok jakiś nowy Cod. Do tego gatunku przekonałem się rok temu, gdy kupiłem za 40 dyszki wspomniane RE2 i potem z marszu przeszedłem wszystkie remaki z tej serii i dodatkowo RE0 I RE1. Poza RE1 (to na easy) wszystkie przeszedłem na normalu, więc czas się przełamać i postawić sobie jakieś większe wyzwanie. Z radyjkiem oczywiście ten hard : ) Edytowane 10 października przez Czokosz 1 Cytuj
Assassins_78 1 164 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października @Szermac ja już na końcówce labiryntu Ja jebie co za syf tam jest bez radyjka Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Ja właśnie przed Eddim, przerwa na obiadek Cytuj
Josh 4 833 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 7 minut temu, Szermac napisał(a): Dokładnie miałem to samo skojarzenie @Josh no jakby inspiracja ewidentna Ta design jest creepy wchui. Jak rypać to od najlepszych Przez chwilę jak zauważyłem te Spoiler dziury w ścianie i TV do rozwalania, to miałem nadzieję, że zrobią z tego boss fight oparty na uciekaniu i chowaniu się przed Daddym no ale wyszło finalnie dosyć standardowo. Ale i tak spoczko, bo lokacja i cała otoczka wokół walki (wentylatory = momentalne skojarzenie z SH1) miło popieściły moją prostatę. Teraz opchać się burgerami na obiad i jazda z labiryntem. Czuję w prąciu, że dzisiaj przejdę giereczkę. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 2 minuty temu, Josh napisał(a): Czuję w prąciu, że dzisiaj przejdę giereczkę. Ja na samą myśl o ponownym odwiedzeniu Lake View mam ciary Cytuj
Assassins_78 1 164 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października @Szermac ja jeszcze ~1h i mam wbite Spoiler Ty daleko jeszcze ? 1 Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 28 minut temu, Assassins_78 napisał(a): @Szermac ja jeszcze ~1h i mam wbite Pokaż ukrytą zawartość Ty daleko jeszcze ? A też, też Spoiler Następne chyba Piesio i Ufo i te nowe, Marie i in Water może zostawie już na prosiaka Fajnie jakby przygotowali patchyk pod świnie. Cytuj
Rooofie 167 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Radio służy tylko do wyczuwania potworków czy ma jakieś inne funkcje? Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 5 minut temu, Rooofie napisał(a): Radio służy tylko do wyczuwania potworków czy ma jakieś inne funkcje? Do wyczuwania potworków Cytuj
Assassins_78 1 164 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października No i wbite Spoiler 1 Cytuj
Wredny 9 712 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 10 godzin temu, Bzduras napisał(a): Niech mnie chuy Jak Ty tam różnic nie widzisz to po pierwsze notatka dla siebie, żeby nigdy nie brać Twojej opinii na temat kwestii technicznych na poważnie, a po drugie to nie chce mi się w kółko pisać tego samego. Szkoda mojej klawiatury czy tam ekranu smartfona na tę kolekcję, więc wklejam dla potomnych i nie wracam już do tematu. HDC to gówno, niezależnie gdzie i w jakiej wersji. No to fajnie, że już nie wracasz do tematu, ale postanowiłem obejrzeć ten filmik, co wkleiłeś i większość zarzutów dotyczy SH3, a my tu o SH2 rozmawiamy. Część z tych zarzutów jest również mocno na siłę i nie uwzględnia patchy, które ta kolekcja otrzymała - choćby taki "szczegół", jak powrót oryginalnego voice-actingu, z którym zresztą grałem (a jest ch#jowy, jak to na markę SH przystało). Beka, bo akurat ten ziarnisty filtr, który ja uznałem za wadę, koleś na filmiku propsuje i mówi, że to lepsze niż oryginał. Poza tym dokładnie to, o czym pisałem - skopana mgła, ogólnie większa ciemność, mniejsze nasycenie kolorów i dialogi przekrzykujące się z muzyką - to w sumie tyle z poważniejszych wad (cały czas piszemy o SH2, trójki nie biorę pod uwagę). Spadki klatek są w wersji na PS3, owszem, bo sobie ostatnio napocząłem tę wersję, żeby zdecydować, gdzie grać, ale grając w wersję X360 na XSX nic takiego nie miało miejsca, podobnie jak jakieś długie wyciemnienia, wywalanie do pulpitu czy rzekome usuwanie save'ów. Podsumowując - SH2 w wersji HD Collection ma swoje za uszami, ale to nadal SH2 i ostrzejszy obraz w wyższej rozdzielczości choć trochę równoważy braki, które wymieniłem wyżej, dzięki czemu absolutnie nie mogę się zgodzić z opinią, że ta wersja to jakaś przeraźliwa abominacja. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Za samo skopanie mgły ta wersja powinna być skreślona na starcie, a tu jeszcze jakaś dyskusja xd 1 Cytuj
Wredny 9 712 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Serio, ale grając teraz w remake to każda wcześniejsza odsłona, niezależnie czy oryginalna czy Enhanced Edition na super PC, mają skopaną mgłę - bloobery zrobiły takie mleko, że człowiek się zastanawia, czy we wcześniejszych Silentach w ogóle jakaś mgła była 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października No ale nie zmienia to faktu, że mega biednie wygląda ten HD z tego co widzę. Czułbym się okropnie gdybym miał opcje ogrania tego tylko na ps3. Cienie od latarki też zniknęły i nie ogarnęli tego? Masakra przecież to rozwalało łeb na ps2 na crt borzym. Cytuj
tjery 1 270 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) 28 minut temu, Wredny napisał(a): Serio, ale grając teraz w remake to każda wcześniejsza odsłona, niezależnie czy oryginalna czy Enhanced Edition na super PC, mają skopaną mgłę - bloobery zrobiły takie mleko, że człowiek się zastanawia, czy we wcześniejszych Silentach w ogóle jakaś mgła była No nie bardzo. Od około 5:30 las, od ok 13:15 miasto. To akurat z modem na kamerę. Edytowane 10 października przez tjery Cytuj
Wredny 9 712 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października @tjery, ta kamera to jakiś mod? Bo zajebiście to wygląda (oprócz małpio długich rąk Jamesa oczywiście). Cytuj
tjery 1 270 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 1 minutę temu, Wredny napisał(a): @tjery, ta kamera to jakiś mod? Bo zajebiście to wygląda (oprócz małpio długich rąk Jamesa oczywiście). Tak, mod do EE, bo normalnie masz oryginalną kamerę. Mgiełka w EE jakieś 10x gęstsza niż w rimejku 1 Cytuj
Wredny 9 712 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Ale ta rimejkowa wygląda i zachowuje się bardziej naturalnie jednak Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.