Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

A tak w temacie rimejku...
Pojebało ich z tymi manekinami? W OG to takie mameje na strzała były i w sumie tylko śmieszyły (jak praktycznie każdy mobek, oprócz pielęgniarek, bo one tymi rurkami machały), a tutaj to sk#rwiele nie do zajebania :notlikethis:
Na pierwszym to ze 3 razy zginąłem, a nawet jak już ubiłem to nie byłem zadowolony, bo strzykawkę musiałem zużyć :frog:

Odnośnik do komentarza

Manekiny to zawsze: 3 strzały z pistoletu i dobicie dechą/rurką. Próbowanie ich pokonać wyłącznie melee to samobójstwo.

 

Jestem już w Lakeview Hotel, niedługo będziemy razem z Jamesem oglądać kasetę, z pewnością się ucieszy :niki: Więzienie równie słabe co w klasyku, najgorsza lokacja w grze, ale jednocześnie jest to też miejscówka, która najbardziej się różni od swojej oryginalnej wersji, więc przynajmniej nie było uczucia deja vu. Ilość przeciwników xD zagadki, a raczej ich brak xD ale jedno trzeba przyznać

Spoiler

te pełzające po ścianach manekiny są zajebiste

 

Za to labirynt mi się podobał, nie było tam aż tak dużo walki jak się spodziewałem, no i sekwencje z 

Spoiler

Piramidogłowym

sztosik. Jeżeli ktoś się go tam nie spodziewa, to pewnie wyskoczy z kapci. Ładnie rozbudowali tę lokację, w og była do przebiegnięcia w 10 minut, tutaj godzina lekko mi zeszła. 

Edytowane przez Josh
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

 

5 minut temu, Szermac napisał(a):

No i labirynt teraz przy drugim przejściu jeszcze bardziej doceniam. 

Jest wypas. Te korytarze z

Spoiler

pełzającymi po ścianach karaluchami, które się rozbiegają w popłochu jeżeli James się do nich zbliży :obama: 

 W życiu bym się nie spodziewał, że Bloober da radę ogarnąć taką grafikę z tak zajebistymi efektami. 

Odnośnik do komentarza

nowe dev diary 

 

 

audio faktycznie wychodzi na pierwszy plan, ja w to gram na słuch i mogę na słuchawkach z łatwością zlokalizować pojedyńczy brzęk/jęk w korytarzu..do tego haptyka+radio collab fajnie pomaga w określeniu odległości - to jest totalne mistrzostwo 

 

co do tematu ambientu i roboty Yamaoki/Reikowskiego..to jest główny powód tego dziwnego ścisku w brzuchu podczas gry :p absolutnie dewastuje to psychicznie i mało tu dawania oddechu, już zauważyłem że jedyny moment kiedy robię głębsze oddechy to cutscenki :)

 

ale pamiętam też że w OG to co mi prasowało mózg to totalna cisza podczas np explorki apartamentów..tylko odgłosy kroków i nic więcej..mogli to troche pomixować ale nie wiem czy bym to wytrzymał :p zostanę przy tym co jest, thank u very much :) 

Edytowane przez nero2082
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Assassins_78 napisał(a):

@Wredny na jakim poziomie idziesz tak z ciekawości :)  Mam nadzieje że prawilne HARD/HARD masz :) 


Oczywiście, survival horrory zawsze zaczynam od możliwie najwyższego, żeby poczuć ten strach, zaszczucie i beznadzieję :fsg:
 

7 minut temu, Schranz1985 napisał(a):

Mnie gadania, więcej grania.
I na pchli wystawiajcie płytę.


Kuźwa, polskie studio dostarcza jedną z lepszych gier ever, a ten cebuli...
Obejrzyj sobie łoktru od kiszczaka

mustache-funny-face.gif.58836a8fc2a00c540f63e2412d9899c4.gif

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Wredny napisał(a):

Pojebało ich z tymi manekinami?

 

najlepszy przeciwnik w grze hands down :) lejąc tego kurwia dechą/rurą 2 czy 3 szlagi nie przejdą, musisz być gotowy na dodge i oddanie mu w pysk zaraz po jego zamachu. jak jest więcej niż dwóch to dobrze jest ich trochę rozdzielić albo poustawiać po pokoju 

 

nie wiem czy to zamierzony efekt ale te walki z nimi wyszły takie "trzewne" i soczyste : typ ci robi atak z zaskoczenia, spada ci health, na wkurwieniu walisz go pałą, ten albo ucieka albo robi te delayed ataki jak w Soulsach (japsy to mają złośliwe nawyki), zazwyczaj traci się health więc juz na dużym wkurwie skladasz go pałą, dojeżdżasz w nogi pistolem i dobijasz go wściekle na ziemi x5 butem, tak dla pewności 

 

wyszło to pięknie bo wychodzisz z tych dueli rozdygotany :)

 

jeden protip : czasami przy wejściu do pokoju widać te mendy że się chowają po kątach, przynajmniej wiadomo gdzie szukać..

Edytowane przez nero2082
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Satysfakcja z walki jest, nie ma co gadać. Czuć te szlagi wymierzane w cielska i dodgowanie wpyte, bez drewna z fajnymi hitboxami, dofinansowania nie poszły na marne :D I tak jak wspomniał @nero2082, nie zliczę ile razy po jakimś oczyszczeniu pomieszczenia, albo po walce z bossem, czy nawet z jednym przeciwnikiem jak coś zrypałem i było mało hp to autentycznie musiałem na świadomce rozluźniać barki i łapy, spięty siedziałem jak diabli xd

Odnośnik do komentarza

Pierwsze 2h wbite, akurat doszedłem do Apartamentów przed nocną sesją. Bardzo podoba mi się jak rozbudowali początek - droga do miasta, zagadka, eksploracja, bicie szybek - wszystko bardzo smakowite.

 

Za to z walką póki co jeszcze się nie polubiłem. Przydałby mi się tu chyba lock jak w soulsach, i przełączanie, bo trochę mi wychodzi napierdalanka na ślepo, przy dwóch i więcej na raz. Wolę salwować się wtedy ucieczką. Muszę popracować nad strategią bo za często wyłapuję na mordę, chociaż zgonu jeszcze nie było (hard/hard).

 

Z jednej strony jest mięsiście, i czuć jak ta decha dobrze wchodzi, no ale z drugiej czuję się przyciągany do przeciwnika jak na jakiejś gumie.

 

Więcej grzechów nie pamiętam. Piramidogłowy idę po ciebie dzisiaj.

Odnośnik do komentarza

Animację leczenia można scancelować w trakcie przyciskiem B/O. Parę razy mi się przydało bo jeszcze pamięć mięsniowa nie przyzwyczajona do tego układu i leczyłem się gdy nie było to potrzebne.

 

I jeszcze jedno - Angela. Po pierwszym, i jedynym na razie spotkaniu, oryginał oceniam o wiele, wiele wyżej. Zobaczymy co dalej.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...