Bzduras 12 765 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Wrócisz, ja też dopiero potem tam zawitałem. 1 Cytuj
Basior 1 112 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 22 godziny temu, Basior napisał(a): Wie ktoś co to za dźwięk w apartamentach Ukryj zawartość Pokój 210, drugie apartamenty. Tam gdzie łabędzia dupe się znajduje. Takie odgłosy jakiegoś nagle są Spoiler https://www.reddit.com/r/silenthill/s/cmqVIaA9Ss 1 Cytuj
Observer 10 542 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 2 godziny temu, Josh napisał(a): Mogli zrobić tak, że jak odnajdziesz te wszystkie echa, to odblokowuje się nowe zakończenie, w którym Jamesowi udaje się zatrybić, że Ukryj zawartość to nie jest zwykłe deja vu, tylko że faktycznie utknął w pętli Tylko wtedy nie byłoby już pola na niedomówienia i grube analizowanie tematu, więc coś za coś. W nowej wersji zakończenie In Water Spoiler się pięknie zgrywa w pętle z początkiem gry jak James stoi mokry przed lustrem w kiblu, dosłownie jednym cieciem mogliby to zrobić gdyby to chcieli pokazać w filmie - tu wpada do wody, a zaraz woda mu spływa po policzkach, ociera mokre ręce, które mu drżą jakby właśnie coś sie wydarzyło, nie wie co się dzieje, ale patrzy w lustro i zaczyna się kolejna pętla. Zauważmy że w oryginale James na starcie nie był mokry, te kilka sekund z wodą na ciele Jamesa, krople i mokre ręce dodał dopiero teraz Bloober - dopiero potem jest spojrzenie w lutro od którego zaczynał się oryginał. Spoiler Albo to przypadek, albo chcieli pokazać że zakończenie In Water w oryginale było kanoniczne i w rimejku startujemy kolejną pętle z tego miejsca. No i ktoś pisał dlaczego kibel jest na ekranie tytułowym, mogli wybrać coś bardziej klimatycznego - ale to by pasowało do teorii Spoiler według której kibel jest istotnym miejscem, od którego zaczyna się każda pętla - więc jest idealnym miejscem na ekran startowy 1 Cytuj
walek 96 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 12 hours ago, Josh said: Zakończenie Maria wpadło. I przy okazji Dog, Rebirth oraz Ufo. Hide contents James nawijający po polsku mnie zniszczył xd Widziałem to. Zrozumiałem, że anglojęzyczni ludzie to głąby kapuściane, które nie potrafią uczyć się językow obcych. Dwa zdania wypowiedział James w tym zakończeniu i skutecznie zmasakrował język polski. Cytuj
Josh 4 836 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października (edytowane) 29 minut temu, Basior napisał(a): Ukryj zawartość https://www.reddit.com/r/silenthill/s/cmqVIaA9Ss Może jakieś nawiązanie do SH4? Spoiler Tam był jeden rodzaj przeciwnika co wychodził ze ściany. No i w mieszkaniu Henry'ego też jakieś ryjce się pojawiały 1 godzinę temu, Szermac napisał(a): Mało oryginalnie. Ktoś mógłby w końcu wymyślić horror, w którym główny bohater szuka kota co mu spierdolił zamiast żony albo bąbelka. Edytowane 14 października przez Josh Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 15 minut temu, Josh napisał(a): Może jakieś nawiązanie do SH4? Jest ich całkiem sporo, do innych części zresztą tez. Najciekawsze dla mnie jest to: Spoiler Przypadek? Być może, a być może nie. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Tak samo pomieszczenie z dziurą w ścianie w Saul Apartments od razu mi się skojarzyło. Spoiler 1 1 Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Chłopaki da się jakoś wyłączyć to migotanie ramek w ekranie jak James ma mało życia? Czasami nie chce używać lekarstwa bo mi szkoda i latam poraniony, a ramy telewizora świecą jak na dyskotece. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 2 minuty temu, Jeez_PS napisał(a): Chłopaki da się jakoś wyłączyć to migotanie ramek w ekranie jak James ma mało życia? Czasami nie chce używać lekarstwa bo mi szkoda i latam poraniony, a ramy telewizora świecą jak na dyskotece. Owszem w opcjach rozgrywki i w dostępności też 1 Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Dzięki @Szermac, ze dwa razy już szukałem ale coś się doszukać nie mogłem. Matko boska ja stary pro gracz, a tutaj nie dość że mam problemu na hardzie nawet z jednym "rzygaczem", o "nogach" to nawet nie wspominam, to jeszcze strach, niepokój podczas gry xD, nawet jednego naboju mi szkoda. Jestem w zmienionych apartamentach no i jest grubo. Grając wracają wspomnienia sprzed 23 lat, nawet sobie nie zdawałem sprawy że niektóre rzeczy pamiętam. Same zagadki Spoiler Z napisami w pokoju z sejfem czy monetami mi zajęły spokojnie ponad półtorej godziny Póki co dla mnie GOTY. 2 Cytuj
Assassins_78 1 164 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października @Szermac @Bzduras to obstawiamy kiedy boobersi zapowiedzą SH4r ?? Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Nie ma co obstawiać, bo do reszty części również jest masa odniesień Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Niby likiery mówią, że robi się teraz SH3, ale to by było tak głupim kierunkiem, że im nie wierzę. Druga standalone część w serii ma więcej sensu. Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 3 minuty temu, Assassins_78 napisał(a): @Szermac @Bzduras to obstawiamy kiedy boobersi zapowiedzą SH4r ?? A jedynka i trójka? Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Ze zrobieniem najpierw SH3 nie ma tak źle. Nowi gracze dostają sobię grę, starzy wiedzą o co kaman. Potem nowi gracze dostają prequel w postaci rimejku pierwszej części, a starzy dalej wiedzą o co kaman xd Cytuj
Assassins_78 1 164 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października @Jeez_PS skoro zaczeli od 2ki ... w sumie nie ogarniesz Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Dwójka miała sens, bo to historia bez kontynuacji i bez początku w innej grze, podobnie z czwórką. Robienie SH3 przed SH1 zwyczajnie nie ma sensu. Chyba, że to jakiś megaprojekt konsolidujący obie części w jednej, choć to mało prawdopodobne. 1 Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 1 minutę temu, Jeez_PS napisał(a): Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach. Da się normalnie ogarnąć melee w pomieszczeniach, nie bojaj się próbować, dobrze jest się w tej walce wyćwiczyć imo. Tym bardziej, że jak zauważyłeś ammo nie ma turbo dużo i ja zwykłem zostawiać ammo na pielęgniarki i jakieś cięższe sytuacje jak już się pojawią. Ale ogólnie pistoletem strzelaj w nogi, jak uklękną to wjeżdżaj w nie bronią białą. Cytuj
Josh 4 836 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 3 minuty temu, Jeez_PS napisał(a): Jak gracie, zostawiacie stworki czy zabijacie wszystkie jak leci? Ammo nie ma na zabicie połowy nawet a przecież z nimi na plecach eksplorować się nie da, pomijać dyskomfort psychiczny. Meele tak topornie się walczy, że nie ma to sensu w budynku, szczególnie jak jest więcej niż jeden to bez szans pałką w tych ciasnych korytarzach. Dwa-trzy strzały w nogę i dobicie dechą. Najlepszy sposób. Godzinę temu, Szermac napisał(a): Tak samo pomieszczenie z dziurą w ścianie w Saul Apartments od razu mi się skojarzyło. Ukryj zawartość Mi się skojarzyło z czymś innym Spoiler 1 2 Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października 1 minutę temu, Josh napisał(a): Dwa-trzy strzały w nogę i dobicie dechą. Najlepszy sposób. Mimo setek godzin w remaki residentów, strzelaniu w nogi i wymijaniu nie spróbowałem tego Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Trójka przed dwójką ma tym mniej sensu, im więcej się wie o lore i fabule. Chyba by musieli zrobić 1+3 w jednym rimejku, jak Max 1+2 robią u Rrmesy. Cytuj
Basior 1 112 Opublikowano 14 października Opublikowano 14 października Dla mnie 4, z napisaniem tego co potrzeba na nowo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.