Agent_Man 165 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października @Nyu Jeśli masz broń, to za meblem jest jeszcze ściana do rozwalenia. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Rozumiem, ale to kilka sekund? Myślałem, że jakiś większy skip. Tych kilku sekund się nie traci na szafkę? Czy chodzi tu o coś więcej, np. trzeba walczyć z potworem, bo nie da nam rozwalić ściany? Cytuj
Agent_Man 165 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Da się, przesuwasz mebel, dwa uderzenia, unik, trzecie i ucieczka przez dziurę. Tylko trwa to dłużej, co dla speedrunerów jest kłopotliwe. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Jak dobrze pójdzie to można zdążyć rozwalić ścianę, ale czasami nas trafia już to trzeba unik zrobić. Po za tym, to też po prostu wpływa no poruszanie się po hotelu, jak się odpowiednio teraz rozłoży kolejność podnoszenia pozytywek to nie traci się też czasu, na powrót po bronie itp:. A jak się robi Dog Ending to już w ogóle. Można teraz lepiej zoptymalizować ścieżkę. 1 Cytuj
Josh 4 833 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Czyli wszystkie dotychczasowe speedruny do wyjebania Próbuję sobie właśnie ułożyć w głowie czy to na pewno jest aż taka oszczędność czasu. To znaczy jeżeli chodzi o rozwalanie ściany to na pewno, bo nie zawsze uda się to zrobić na raz zanim potwór zaatakuje, ale myślę czy da się w taki sposób pozbierać wszystkie pozytywki bez konieczności zaglądania do szafki. Poza dog endigiem to nie ma większego sensu, bo jak później pokonać ostatnich bossów bez broni? No chyba, że gra automatycznie po przejściu do otherworld sama oddaje graczowi cały sprzęt. Pozostaje jeszcze pytanie czy całkowita zmiana kolejności zbierania pozytywek (a co za tym idzie: również kluczy i jabłka) nie sprawi, że tego czasu finalnie wyjdzie więcej. To trzeba usiąść i na spokojnie pomyśleć 1 Cytuj
Dandelion 27 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Skończyłem wczoraj, co to była za piękna przygoda W oryginał nigdy nie grałem, jak wychodził to grałem głównie na PC i jakoś mnie ta seria ominęła. Chociaż nie wchodziłem tez w historie na świeżo, bo przez te lata zdążyłem już się nadziać i na spoilery i sam tez całe lore Silenta przeczytałem, ale i tak grało mi się świetnie. Klimat jest tutaj niesamowity, lubię takie brudne survivale, gdzie sobie chodzimy i powoli eksplorujemy. Szkoda tylko, że grałem na normalu i gra rzuca tony amunicji i apteczek i o ile na początku byłem obsrany grając, tak od szpitala już było spokojnie. Mialem prawie 200 naboi do pistoletu i ponad 20 apteczek, a sama gra zamieniła się w strzelankę. Nadal można było podskoczyć gdy nagle manekin wyskoczył, ale tych dziadów potem było tyle, że się nauczyłem gdzie mniej więcej się kitrają. No i przez cała przygodę nie zginąłem ani razu Jak ktoś jeszcze nie grał to polecam atakować od razu harda. Gra ma kilka minusów, jak właśnie za dużo walki, czy Jamesa machającego rurą często nie w to co chcemy, ale ogólnie są to jakieś pierdoły. Krótko mówiąc dla mnie jest to gra 10/10 i GOTY tego roku. A teraz czas na New Game Plus i platynkę bo nadal nie mam tej gry dosyć i chce więcej. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Mi wpadło In Water bez problemów wczoraj, a miałem lekkie obawy, to zostało już tylko Maria. Ale to i zebranie wszystkich notesów, już sobie zostawie na prosiaka , a teraz trochę pobiegam i potrenuje ścieżki, bo nadal zapominam nie raz, co gdzie było xd Cytuj
PiotrekP 1 887 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Ja zginąłem raz- w przedostatniej walce. O jeden cios za dużo przed użyciem drinka. Najwięcej ammo miałem trochę ponad 140 do pistoletu. Kończyłem z połową tego, 30 do strzelby i podobnie do sztucera. Cytuj
Basior 1 112 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Bo graliście na normalu. Na hardzie jest (poza kilkoma momentami) idealnie. Ja i tak gram średnio z sensem a nadwyżka jest. Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Wczoraj przy walce z bossem Spoiler w szpitalu, jak nas dziewczynka zamyka, zaraz przed przeminą w alternatywny szpital amunicji mi zabrakło, około 13 naboi do pistoletu i 12 do shotguna miałem przystępując do starcia, za trzecim razem przeszedłem - musiałem rurką walić na sam koniec . Jak survival horror pierwsze podejście to zawsze hard. Cytuj
Dandelion 27 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Miałem chyba 189 naboi do pistoletu wchodząc do szpitala, ale później już dużo strzelałem i pod koniec cały czas się liczba kręciła w okolicach 50. Sztucer i strzelba stabilnie prawie cały czas 20-30 naboi. Tylko raz straciłem całe naboje do strzelby podczas walki z Spoiler Eddiem. Walka z tym grubasem była najcięższa dla mnie i tutaj jedyny raz prawie zginąłem i zużyłem 8 strzykawek na dziada Ogólnie myślałem, że gra będzie trudniejsza Cytuj
PiotrekP 1 887 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Na Spoiler Eddiego i dwóch piramidogłowych poszło najwięcej zasobów. Cała reszta na luzie. Na hardzie pewnie tak wesoło by nie było. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Godzinę temu, Jeez_PS napisał(a): Wczoraj przy walce z bossem Pokaż ukrytą zawartość w szpitalu, jak nas dziewczynka zamyka, zaraz przed przeminą w alternatywny szpital amunicji mi zabrakło, około 13 naboi do pistoletu i 12 do shotguna miałem przystępując do starcia, za trzecim razem przeszedłem - musiałem rurką walić na sam koniec . Jak survival horror pierwsze podejście to zawsze hard. Ja tam na hardzie podchodzikem z 7 razy tylko po ty by oszczedzic ammo do broni palnych z ktorych nie skorzystalem w pelni. Na tej sali tez jest kilka paczek do zebrania ale w calym tym starciu nie ma na to czasu. Ogolnie swietnie sa zrobione, rozbudowane i poprowadzone walki z bossami - uwielbiam je Cytuj
Josh 4 833 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Trochę brakuje oryginalności tym starciom oraz jakiegoś twistu. Po prostu strzelasz / klepiej dechą aż kreatura nie zdechnie. W Residentach jednak lepiej to zrobili, tam bossowie mieli słabe punkty na których trzeba było się skupiać, Birkina 2 pokonywało się zrzucając go kontenerem z wysokości, Nemesisa na końcu rozwalało się działkiem uprzednio ładując baterie itp, tutaj nie ma nic takiego. Zakres ruchów i ataków szefków też nie poraża, bardzo szybko idzie się nauczyć patternu. No i Spoiler Flesh Lips i Mary to w zasadzie jeden i ten sam boss fight, robią dokładnie to samo i wyglądają bardzo podobnie. Świetnie tak naprawdę wyszła tylko potyczka z Abstract Daddy chociaż uczciwie i tak trzeba przyznać, że i tak jest o wiele lepiej niż w klasyku Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 17 minut temu, MEVEK napisał(a): Ja tam na hardzie podchodzikem z 7 razy tylko po ty by oszczedzic ammo do broni palnych z ktorych nie skorzystalem w pelni. Na tej sali tez jest kilka paczek do zebrania ale w calym tym starciu nie ma na to czasu. Ogolnie swietnie sa zrobione, rozbudowane i poprowadzone walki z bossami - uwielbiam je Zebrałem wszystkie podczas starcia i tak nie starczyło, teraz zaczynam drugą strone z 0 ammo Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października @Joshpolecisz jakiś fajny poradnik żebym zebrał w jednym runie wszytskie wspominki i dokumenty etc? Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Dla mnie zawsze PowerPyx ma najbardziej kompaktowe podejście, także z tym sobie planuje polecieć. 1 Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Dzięki. Widzę, że nawet trzeba grać NG, nie NG+ 1 Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Kurwa czyli jeszcze jedno przejście będę musiał i tak pod rebirth/ufo Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października @Joshsprawdziłem i gra daje bronie z szafki po obejrzeniu kasety xD Czyli najpierw leci się do employe elevator, zostawia graty w szafce i ogarnia tę pozytywkę jako pierwszą, potem reszta i na końcu podnosi sie klucz od music boxa i klucz 312 1 1 Cytuj
Josh 4 833 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 2 godziny temu, XM. napisał(a): @Joshpolecisz jakiś fajny poradnik żebym zebrał w jednym runie wszytskie wspominki i dokumenty etc? Ja cisnąłem według tego Ten Power Pyxa zbyt rozwleczony jak dla mnie. I z tego co wiem można grać na NG+, tylko jeden czy dwa przedmioty leżą w innych miejscach (bo w ich oryginalnym położeniu znajdują się itemki potrzebne do nowych endingów), tak że lepiej mieć to na uwadze. 44 minuty temu, Szermac napisał(a): @Joshsprawdziłem i gra daje bronie z szafki po obejrzeniu kasety xD Czyli najpierw leci się do employe elevator, zostawia graty w szafce i ogarnia tę pozytywkę jako pierwszą, potem reszta i na końcu podnosi sie klucz od music boxa i klucz 312 Tylko w takim razie jeżeli robi się Dog Ending (czyli kategoria any% ng+), to i tak trzeba znowu wrócić do pomieszczenia z windą, żeby zgarnąć graty. Ale w każdej innej kategorii to faktycznie powinno przyspieszyć zabawę. Będzie testowane, na pewno jeszcze wrócę do speedrunów jak już się wygrzebię z innych gier nie minęło dużo czasu, a już się stęskniłem za Silencikiem... plus widzę, że jakiś chory pojebaniec w ng+ zszedł już poniżej 2 godzin, a ja tego tak nie zostawię Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.