Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

21h. :banderas:Wlasnie przed chwila ukonczylem. Walka na normalu. Zagadki na hardzie. W oryginal nie gralem. Blooberzy dowiezli. Mega udany remake, ktory mozna postawic obok Resident Evil 2 remake.
 

W ogole walka nie wydawala mi sie slaba. Balem sie o ten aspekt czytajac kilka opinii. Zarowno w ciosach bronia biala jak i w strzalach z gnatow czuc moc, a to najwazniejsze. Przez cala gre szedlem na paluszkach. Czulem, ze kazdy przeciwnik moze byc smiercionosnym zagrozeniem. Nie czulem, ze to jakies tylko mieso armatnie do zabijania.


O zaletach gry zostalo napisane juz sporo. Ja skupie sie tylko na tym, co mi nie przypasowalo:

 

- Rodzajow przeciwnikow mogloby byc wiecej. Doszedlem do ostatniej lokacji i znow byli tam ci sami przeciwnicy. Fakt, oni do konca gry przerazali, ale fajnie by bylo sie czyms zaskoczyc. Pamietam jak w RE1 po powrocie do mansion pojawily sie huntery itd. 

- Sztucznie zablokowane drzwi - to za bardzo rzuca sie w oczy. Np. nie moge otworzyc drzwi, bo te sa zastawione jakims malym stolikiem. Trudno odsunac? W RE2 remake w komisariacie chyba kazde drzwi sie otwieralo. Wiem, ze nie musza kazde sie otwierac, ale te sztuczne sciany sa zbyt nachalne. 


- Grafika na PS5 moglaby byc lepsza. Widac, ze nie poszedl tu jakis duzy budzet. Odbicia juz lepiej wygladaly w The Last of Us na PS4. Ogolnie wiele gier na PS4 wyglada lepiej albo zbyt dobrze je zapamietalem. Te migajace tekstury w trybie wydajnosci wygladaja niestety slabo. Niemniej, oprawa broni sie designem. Bez watpienia Silent Hill nalezy sie miejsce wsrod najbardziej kultowych miejscowej w historii gamingu.


Odpalam od razu New Game Plus. Bede walczyl o platyne.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

13 godzin i dotarłem do Historical Society. Świetny był ten fragment w nocy, a dojście do muzeum było bardzo klimatyczne. Design otherworlda jest NIE-SA-MO-WI-TY. Te dziury w ulicy prowadzące bóg wie dokąd mocno pobudzają wyobraźnię, podobnie jest udźwiękowienie ryjące banie dziwnymi sporadycznymi dźwiękami kobiecych westchnień lub kroków w odmienionym szpitalu. Dawkuję sobie tę grę po 2 godzinki na sesję, i to nie codziennie, bo mocno wchodzi do głowy. 

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, Szermac napisał(a):

Nie no to porównywanie do gier z PS4 to nie wiem :reggie:


No sorry chyba nie powiesz, ze nie ma gier na PS4, gdzie model postaci jest lepszy/dokladniejszy niz model Jamesa (nie tylko w grach Naughty Dog). Przeciez te wlosy to paskudztwo. Zle to wyglada i tyle. Resident Evil 2 remake ma juz ladniejsze postaci. Czy potwory w Silent Hill 2 wygladaja lepiej niz potwory w RE2 i RE3 remake? Smiem watpic. Design sie broni, owszem.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, Lukas_AT napisał(a):


No sorry chyba nie powiesz, ze nie ma gier na PS4, gdzie model postaci jest lepszy/dokladniejszy niz model Jamesa (nie tylko w grach Naughty Dog). Przeciez te wlosy to paskudztwo. Zle to wyglada i tyle. Resident Evil 2 remake ma juz ladniejsze postaci. Czy potwory w Silent Hill 2 wygladaja lepiej niz potwory w RE2 i RE3 remake? Smiem watpic. Design sie broni, owszem.

A no dobra, coś mi się uwaliło, że jakby porównujesz całość. Bo imo tak ogarniętego całokształtu tam nie ma ;)

Odnośnik do komentarza

Nie tylko postaci, ale także odbicia w kałużach (i nie tylko) w trybie performance (a nawet w trybie jakości), wygladaja po prostu źle. W trybie performance tak dziwnie migocza i mega się to rzuca w oczy. Coś tu poszlo nie tak. PS5 stać na więcej. Ten Unreal Engine 5 to jakis śmieciowy silnik albo budżetu zabrakło (albo umiejętności).

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza

Lake hotel szafeczka z itemami, jak daleko do końca?
Bo chcę sobie rozplanować żeby już do końca jechać.
Jak dla mnie to wszystkie postacie fajnie wypadły.
Lokację też spoko, jedynie labirynt trochę zamulal no i chciało by się więcej eksploracji miasta.
Mimo wszystko i tak uważam że 1 dużo lepsza.
Gram nocami na 5.1 i nie jest zbyt strasznie, chociaż nie powiem, jak pielęgniarka wjeżdża z kilku hitowym combo to nerwowo na wsteczny celuję wszędzie tylko nie w nogę.

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Schranz1985 napisał(a):

Lake hotel szafeczka z itemami, jak daleko do końca?
Bo chcę sobie rozplanować żeby już do końca jechać.
Jak dla mnie to wszystkie postacie fajnie wypadły.
Lokację też spoko, jedynie labirynt trochę zamulal no i chciało by się więcej eksploracji miasta.
Mimo wszystko i tak uważam że 1 dużo lepsza.
Gram nocami na 5.1 i nie jest zbyt strasznie, chociaż nie powiem, jak pielęgniarka wjeżdża z kilku hitowym combo to nerwowo na wsteczny celuję wszędzie tylko nie w nogę.

No już blisko. 2-3h. Zależy od poziomu trudności. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...