Lukas_AT 1 209 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października (edytowane) 21h. Wlasnie przed chwila ukonczylem. Walka na normalu. Zagadki na hardzie. W oryginal nie gralem. Blooberzy dowiezli. Mega udany remake, ktory mozna postawic obok Resident Evil 2 remake. W ogole walka nie wydawala mi sie slaba. Balem sie o ten aspekt czytajac kilka opinii. Zarowno w ciosach bronia biala jak i w strzalach z gnatow czuc moc, a to najwazniejsze. Przez cala gre szedlem na paluszkach. Czulem, ze kazdy przeciwnik moze byc smiercionosnym zagrozeniem. Nie czulem, ze to jakies tylko mieso armatnie do zabijania. O zaletach gry zostalo napisane juz sporo. Ja skupie sie tylko na tym, co mi nie przypasowalo: - Rodzajow przeciwnikow mogloby byc wiecej. Doszedlem do ostatniej lokacji i znow byli tam ci sami przeciwnicy. Fakt, oni do konca gry przerazali, ale fajnie by bylo sie czyms zaskoczyc. Pamietam jak w RE1 po powrocie do mansion pojawily sie huntery itd. - Sztucznie zablokowane drzwi - to za bardzo rzuca sie w oczy. Np. nie moge otworzyc drzwi, bo te sa zastawione jakims malym stolikiem. Trudno odsunac? W RE2 remake w komisariacie chyba kazde drzwi sie otwieralo. Wiem, ze nie musza kazde sie otwierac, ale te sztuczne sciany sa zbyt nachalne. - Grafika na PS5 moglaby byc lepsza. Widac, ze nie poszedl tu jakis duzy budzet. Odbicia juz lepiej wygladaly w The Last of Us na PS4. Ogolnie wiele gier na PS4 wyglada lepiej albo zbyt dobrze je zapamietalem. Te migajace tekstury w trybie wydajnosci wygladaja niestety slabo. Niemniej, oprawa broni sie designem. Bez watpienia Silent Hill nalezy sie miejsce wsrod najbardziej kultowych miejscowej w historii gamingu. Odpalam od razu New Game Plus. Bede walczyl o platyne. Edytowane 28 października przez Lukas_AT 1 Cytuj
Wojtq 809 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października 13 godzin i dotarłem do Historical Society. Świetny był ten fragment w nocy, a dojście do muzeum było bardzo klimatyczne. Design otherworlda jest NIE-SA-MO-WI-TY. Te dziury w ulicy prowadzące bóg wie dokąd mocno pobudzają wyobraźnię, podobnie jest udźwiękowienie ryjące banie dziwnymi sporadycznymi dźwiękami kobiecych westchnień lub kroków w odmienionym szpitalu. Dawkuję sobie tę grę po 2 godzinki na sesję, i to nie codziennie, bo mocno wchodzi do głowy. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Naprawdę średnio wygląda na PS5? Wydawało mi się na gameplayach, że wygląda tak samo jak na PC. A na PC gra rozjebała mi głowę grafiką. Cytuj
Josh 4 836 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Las na początku i samo miasto wygląda niemal fotorealistycznie. Zamknięte miejscówki ciut gorzej, ale dalej jest klasa, więc też nie wiem o co kaman. 1 Cytuj
Wojtq 809 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Dla mnie gra wygląda mega, a gram w 60 fpsach, więc naturalnie jest nieco gorzej niż w 30. Ale mi to lotto, jest super, klimat po brzegi. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Nie no to porównywanie do gier z PS4 to nie wiem Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października (edytowane) 40 minut temu, Szermac napisał(a): Nie no to porównywanie do gier z PS4 to nie wiem No sorry chyba nie powiesz, ze nie ma gier na PS4, gdzie model postaci jest lepszy/dokladniejszy niz model Jamesa (nie tylko w grach Naughty Dog). Przeciez te wlosy to paskudztwo. Zle to wyglada i tyle. Resident Evil 2 remake ma juz ladniejsze postaci. Czy potwory w Silent Hill 2 wygladaja lepiej niz potwory w RE2 i RE3 remake? Smiem watpic. Design sie broni, owszem. Edytowane 28 października przez Lukas_AT Cytuj
Josh 4 836 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Modele postaci w trakcie gry oraz ich animacje faktycznie odstają od całości i to było już w tym temacie pisane wiele razy. Ale lokacje wyglądają zajebiście. Do teraz zachodzę w głowę jak takie małe studio (porównując ich chociażby do Capcomu) dało radę zrobić coś takiego. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października 31 minut temu, Lukas_AT napisał(a): No sorry chyba nie powiesz, ze nie ma gier na PS4, gdzie model postaci jest lepszy/dokladniejszy niz model Jamesa (nie tylko w grach Naughty Dog). Przeciez te wlosy to paskudztwo. Zle to wyglada i tyle. Resident Evil 2 remake ma juz ladniejsze postaci. Czy potwory w Silent Hill 2 wygladaja lepiej niz potwory w RE2 i RE3 remake? Smiem watpic. Design sie broni, owszem. A no dobra, coś mi się uwaliło, że jakby porównujesz całość. Bo imo tak ogarniętego całokształtu tam nie ma Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października (edytowane) Nie tylko postaci, ale także odbicia w kałużach (i nie tylko) w trybie performance (a nawet w trybie jakości), wygladaja po prostu źle. W trybie performance tak dziwnie migocza i mega się to rzuca w oczy. Coś tu poszlo nie tak. PS5 stać na więcej. Ten Unreal Engine 5 to jakis śmieciowy silnik albo budżetu zabrakło (albo umiejętności). Edytowane 28 października przez Lukas_AT Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Mam nadzieję, że rzucą pod Prosiaka jakiś tryb Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października Pewnie było, ale zajebista teoria Cytuj
Agent_Man 165 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października @XM. Ta teoria krążyła już od czasów OG wersji, głównie przez wspomniane zwłoki wyglądające jak bohater. Ale wtedy sprawa była prostsza - team silent po prostu szukał oszczędności w wykorzystaniu pamięci konsoli. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Jakoś ciężko mi uwierzyć, że nie znaleźliby miejsca na jeden model 3D zwłok. Pewnie już same zwłoki to inny model na płycie. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października To już nawet nie teoria, a coś ewidentnego Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Czyli chłopaki się zainspirowali Remake FFVII . Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Wczoraj tez miałem spacer do Historical Society, klimat niesamowity Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Ja miałem spacer do Historical Society dzisiaj Spoiler 2 3 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Lake hotel szafeczka z itemami, jak daleko do końca?Bo chcę sobie rozplanować żeby już do końca jechać.Jak dla mnie to wszystkie postacie fajnie wypadły.Lokację też spoko, jedynie labirynt trochę zamulal no i chciało by się więcej eksploracji miasta.Mimo wszystko i tak uważam że 1 dużo lepsza.Gram nocami na 5.1 i nie jest zbyt strasznie, chociaż nie powiem, jak pielęgniarka wjeżdża z kilku hitowym combo to nerwowo na wsteczny celuję wszędzie tylko nie w nogę. Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października 4 minuty temu, Schranz1985 napisał(a): Lake hotel szafeczka z itemami, jak daleko do końca? Bo chcę sobie rozplanować żeby już do końca jechać. Jak dla mnie to wszystkie postacie fajnie wypadły. Lokację też spoko, jedynie labirynt trochę zamulal no i chciało by się więcej eksploracji miasta. Mimo wszystko i tak uważam że 1 dużo lepsza. Gram nocami na 5.1 i nie jest zbyt strasznie, chociaż nie powiem, jak pielęgniarka wjeżdża z kilku hitowym combo to nerwowo na wsteczny celuję wszędzie tylko nie w nogę. No już blisko. 2-3h. Zależy od poziomu trudności. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Jakieś 8 minut do końca 1 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Hard hard gram, i powiem szczerze nie jest trudno.Ammo i apteczek pod korek, tylko początek był trudny ale jak już się nauczy jak wróg się porusza to robi się EZ.Ja mam zawszę manię oszczędzania, ze strzelby to kilka strzałów oddałem na bossie. Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października to następny SH w Krakowie chyba Cytuj
Wojtq 809 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października 4 godziny temu, Szermac napisał(a): Cholera, dobry jest. Tyle chciałem powiedzieć na dziś. Dobrej nocy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.