Szermac 2 859 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Wiadomix, traktuje to jako zabawe i ciekawostki. Nie ma co od razu jakoś doszukiwać się kanonu i być pewnym, że coś miało takie być. Jednak jak podparte jest to dowodami i logiką to tylko dodaje do tajemniczości. Czyste 'archetypizowanie' i że w ogóle się tak da to znowu kunszt potężnych Blooberów wychodzi. Co do tego, że gracz jest z serią od 20 lat to tak nie do końca wychodzi czasowo Cytuj
Josh 4 842 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Dokładnie jest napisane "od dwóch dekad", więc chyba styka 😅 Co by jednak nie mówić, sam fakt, że gra zawiera w sobie tyle głębi, smaczków, detali mogących robić za poszlaki przy wszelakich analizach fabularnych świadczy o tym z jakim geniuszem mamy tu do czynienia. Team Silent stworzyło prawdziwą sztukę, jeżeli chodzi o story to nawet arcydzieło, Bloober za to miał jaja, żeby pociągnąć temat dalej, więc dla nich też szacun. Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Wjechał patch ! Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej. Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd Cytat PlayStation® 5 Technology Fixed a bug regarding trophy counting Fixed some graphics glitches on PlayStation 5 Pro Gameplay Fixed door markers on Brookhaven Hospital map Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map) Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison Fixed map marker west of Southvale Fixed a bug with Maria's navigation Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times. Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode Fixed interactions with items that were difficult to obtain Improved boss animations Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS. Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital Fixed some issues with lights in Southvale East at night. Fixed an issue with the mannequin's physics Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading. Steam® Technology Fixed an issue that caused interference between game saves and controller vibration Improved mouse sensitivity range and value interval Fixed a bug related to mouse input Fixed a bug when using a controller Gameplay Fixed door markers on Brookhaven Hospital map Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map) Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison Fixed map marker west of Southvale Fixed a bug with Maria's navigation Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times. Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode Fixed interactions with items that were difficult to obtain Improved boss animations Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS. Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital Fixed some issues with lights in Southvale East at night. Fixed an issue with the mannequin's physics Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading. 1 Cytuj
Intotherain 20 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada (edytowane) 51 minutes ago, Szermac said: Wjechał patch ! Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej. Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd Mam wrażenie, ż jest gorzej niz bylo w performance, sam początek gry wystarczy kamere obrócić dookoła James'a i pojawiają sie jakieś dziwne artefakty plus mocniejszy ghosting niż przed patchem...wydaje mi się że 500mb łatka tu niewiele zmieniła i zrobione jest to na odpierdol że hej!:D Jeśli chodzi o migotanie to w performance troche to zredukowali ale tylko na najbliższych elementach, w oddali wciąż majaczą kropeczki i ciapki na kałużach. Kto wie może to zabieg artystyczny bo James ma jebitna krótkowzroczność i z bliska widzi cacy a rozmazane w oddali Powinni wypożyczyć pacjena z krafton co zrobił patch 4k/60 dla callisto ze wszystkimi featurami i by im to ogarnął w godzinke bo co jak co protocol teraz mimo drewnianej walki to wygląda fest. Edytowane 22 listopada przez Intotherain Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada No lipa, sh2 z Pro się nie polubi raczej xD @XM. Dodali pulsujące ściany w walce z tatuśkiem 1 Cytuj
XM. 11 053 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada NIE dodali tylko przywróciły, chujozy. Dobrze! 2 Cytuj
Bzduras 12 775 Opublikowano 23 listopada Opublikowano 23 listopada Remake oddał ducha oryginału - za X lat, jeśli ktoś porwie się na remake remaku to będzie znowu larum prawdziwych fanów, że przesunęli krzesło z jednego pokoju do drugiego albo zmienili opis na zdjęciu rentgenowskim a to przecież była głęboka symbolika i nie wolno tak robić, bo cała gra traci sens Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 23 listopada Opublikowano 23 listopada A to teraz się takie larum podnosi ? Bo chyba właśnie przeciwnie xd Cytuj
Bzduras 12 775 Opublikowano 23 listopada Opublikowano 23 listopada Teraz nie, ale cofnij się do postów sprzed premiery i poczytaj Cytuj
SpacierShark123 1 516 Opublikowano 23 listopada Opublikowano 23 listopada No i giereczka skończona, przez ostatnie 2 tygodnie ogrywałem w wolnych chwilach i udało mi się ukończyć grę w 13h. Na pewno stawiam ten tytuł ponad Alan Wake 2 i zdecydowanie jest to jedna z lepszych gier tego roku, oryginał ukończyłem 6-7 lat temu więc coś tam jeszcze pamiętałem i miło było sobie odświeżyć i zobaczyć znane mi lokacje w nowej grafice. Największa wada jak dla mnie to ciężka do wyczucia walka, która momentami strasznie frustrowała no i najgorszy jak dla mnie etap czyli Spoiler Labirynt z tymi potworami pod kratami, plus masa przeciwników przez co w pewnym momencie nawet nie walczyłem a po prostu unikałem walki. 1 Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 23 listopada Opublikowano 23 listopada Ogólnie niezła odklejka xd Już Ito zdążył to zdebunkować, typiarka nieźle poleciała xD Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 24 listopada Opublikowano 24 listopada Tutaj tym razem potwierdzone przez deva z Blooberów, kolejna rzecz dokładająca do teorii Spoiler o loopie Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 26 listopada Opublikowano 26 listopada Przechodze po raz kolejny i jestem w szpitalu. Zmieniam zdanie co do grafiki. Nie moge sie nadziwic jak pieknie to wyglada nawet na PS5. Wszedzie brod, syf, rdza, a ilosc detali w kazdym pomieszczeniu poraza. Ten szpital jest przerazajacy. Tak jak w oryginal nie gralem, tak teraz chetnie takze zagram w Silent Hill 2 na PS2. Tym razem najpierw remake, a potem oryginal dla odmiany. Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 26 listopada Opublikowano 26 listopada No ja wolałem "po bożemu", dzięki czemu miałem ogromną frajdę w wynajdowaniu różnic, smaczków, mrugnięć okiem i tego, jak wszystko pięknie rozbudowano - w drugą stronę byłaby lipa. Cytuj
Patapon 45 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada Panowie doszedłem w apartamencie do szafy gdzie mogę luknąć przez wizjer do innego pomieszczenia i nigdzie więcej nie mogę iść. Jest jeszcze moneta w sypie. Potrzebuję wskazówki. Cytuj
Assassins_78 1 164 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada 9 minut temu, Patapon napisał(a): Panowie doszedłem w apartamencie do szafy gdzie mogę luknąć przez wizjer do innego pomieszczenia i nigdzie więcej nie mogę iść. Jest jeszcze moneta w sypie. Potrzebuję wskazówki. Szafa sie przesuwa 1 Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada Można bylo dyskretniej jak Kmiot . Niech ma wrażanie ze sam na to wpadł 1 Cytuj
Patapon 45 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada Dzięki. Chciałem wczoraj pograć wieczorkiem ale to mnie pokonało, a musiałem przegapić mimo, że biegam w pokojach dookoła ścian. Ten ptaszek odchaczony na mapie też mnie zmylił i stamtąd poszedłem. Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada Wczoraj odpaliłem grę pierwszy raz. Jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem jak to jest zrobione. Podoba mi się grafika, dbałość o szczegóły - to że postać zostawia ślady w błocie czy z krwi przeciwnika na ulicy albo ślady na masce samochodu po uderzeniu pałką. Oczywiście nie można w pełni niszczyć otoczenia i zostawiać takich śladów ale to co zobaczyłem zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Gra ma świetny klimat i jest dobrze zrobiona. Fajnie, że postać nie ma włączonego domyślnego biegania. Od pierwszej scenerii szedłem spacerkiem do miasta, słuchawki na uszach jak zalecili developerzy, w pokoju ciemno i podziwiałem sobie wykreowany świat. Ścieżka dźwiękowa świetnie buduje klimat - szelest drzew poruszanych na wietrze, łamane gałązki, jakieś zwierze w krzakach, a później jest tylko lepiej. Przytrafiło się nie raz podskoczyć w takim momencie. Później jak już wyłapiemy co jest co i jacy są przeciwnicy, to już można się trochę z tym oswoić ale dalej jest dobrze. Póki co jestem w pierwszych lokacjach, bo nie miałem za dużo czasu na granie ale czuję, że mi się będzie podobać. To praktycznie moja pierwsza dłuższa styczność z pierwszymi SH. Kilka lat temu kupiłem na promce wydanie SH2+SH3 na xboxa ale strasznie słabo to wyglądało jak na dzisiejsze standardy, że nie chciało mi się w to wtedy grać. Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada Jeśli chodzi o dźwięki i klimat to nie da się z tym oswoić - uwierz - jeszcze mało widziałeś A tutaj potężny Pan Japończyk wyjaśnia incela, który wysnuł teorię o dziurach symbolizujących waginę Mary 1 Cytuj
Josh 4 842 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada Ciekawe czy Ito naprawdę się tak zesrał czy tylko trolluje randoma mi też dziury skojarzyły się z piczą Mary 1 Cytuj
balon 5 379 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada @Szermac można na pro zagrać w trybie wydajności z bazowego PS5 czy z automatu już są tylko tryby pod pro? Cytuj
Szermac 2 859 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada Godzinę temu, balon napisał(a): @Szermac można na pro zagrać w trybie wydajności z bazowego PS5 czy z automatu już są tylko tryby pod pro? Nie ma trybów pod Pro, są bazowe tryby, które na Pro są zepsute xd 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.