Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiadomix, traktuje to jako zabawe i ciekawostki. Nie ma co od razu jakoś doszukiwać się kanonu i być pewnym, że coś miało takie być. Jednak jak podparte jest to dowodami i logiką to tylko dodaje do tajemniczości. Czyste 'archetypizowanie' i że w ogóle się tak da to znowu kunszt potężnych Blooberów wychodzi.

 

Co do tego, że gracz jest z serią od 20 lat to tak nie do końca wychodzi czasowo :D

Opublikowano

Dokładnie jest napisane "od dwóch dekad", więc chyba styka 😅

 

Co by jednak nie mówić, sam fakt, że gra zawiera w sobie tyle głębi, smaczków, detali mogących robić za poszlaki przy wszelakich analizach fabularnych świadczy o tym z jakim geniuszem mamy tu do czynienia. Team Silent stworzyło prawdziwą sztukę, jeżeli chodzi o story to nawet arcydzieło, Bloober za to miał jaja, żeby pociągnąć temat dalej, więc dla nich też szacun. 

 

Opublikowano

Wjechał patch ! 

Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej.
Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd
 

Cytat

PlayStation® 5

Technology

Fixed a bug regarding trophy counting

Fixed some graphics glitches on PlayStation 5 Pro

Gameplay

Fixed door markers on Brookhaven Hospital map

Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck

Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison

Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map)

Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison

Fixed map marker west of Southvale

Fixed a bug with Maria's navigation

Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times.

Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug

Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode

Fixed interactions with items that were difficult to obtain

Improved boss animations

Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison

Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay

Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback

Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS.

Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital

Fixed some issues with lights in Southvale East at night.

Fixed an issue with the mannequin's physics

Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading.

Steam®

Technology

Fixed an issue that caused interference between game saves and controller vibration

Improved mouse sensitivity range and value interval

Fixed a bug related to mouse input

Fixed a bug when using a controller

Gameplay

Fixed door markers on Brookhaven Hospital map

Improved traversal spots and fixed an issue where enemies could get stuck

Fixed an audio glitch in the bull section of Toluca Prison

Fixed minor blocker in Labyrinth (player was unable to exit either side of the Labyrinth after obtaining the map)

Fixed map marker for boar lot in Toluca Prison

Fixed map marker west of Southvale

Fixed a bug with Maria's navigation

Fixed an issue where some of Maria's lines would occur multiple times.

Fixed an issue where the final boss was missing and a movement bug

Fixed an issue where mannequins would get stuck in ambush mode

Fixed interactions with items that were difficult to obtain

Improved boss animations

Added a guide for picking up the plate in the final puzzle of Toluca Prison

Fixed a translation issue when changing difficulty during gameplay

Fixed wall animation during Abstract Daddy fight based on user feedback

Fixed an issue where the game would not progress after a cutscene when using low FPS.

Fixed a progression-blocking issue at Brookhaven Hospital

Fixed some issues with lights in Southvale East at night.

Fixed an issue with the mannequin's physics

Fixed other minor issues with objects, collision detection, typos, lighting, drawing, and loading.

 

  • Smutny 1
Opublikowano (edytowane)
51 minutes ago, Szermac said:

Wjechał patch ! 

Sprawdziłem, jest lepiej, ale nie idealnie, w trybie jakości nadal sraka z migotaniem na niektórych materiałach, trawie itp: itd. W wydajności tego nie ma tym razem i już da się na to patrzeć przynajmniej.
Szkoda, może jeszcze poprawią coś. Mogę przynajmniej dobić platyne już xd
 

 

Mam wrażenie, ż jest gorzej niz bylo w performance, sam początek gry wystarczy kamere obrócić dookoła James'a i pojawiają sie jakieś dziwne artefakty plus mocniejszy ghosting niż przed patchem...wydaje mi się że 500mb łatka tu niewiele zmieniła i zrobione jest to na odpierdol że hej!:D

 

Jeśli chodzi o migotanie to w performance troche to zredukowali ale tylko na najbliższych elementach, w oddali wciąż majaczą kropeczki i ciapki na kałużach. Kto wie może to zabieg artystyczny bo James ma jebitna krótkowzroczność i z bliska widzi cacy a rozmazane w oddali :reggie:

Powinni wypożyczyć pacjena z krafton co zrobił patch 4k/60 dla callisto ze wszystkimi featurami i by im to ogarnął w godzinke bo co jak co protocol teraz mimo drewnianej walki to wygląda fest.

Edytowane przez Intotherain
Opublikowano

Remake oddał ducha oryginału - za X lat, jeśli ktoś porwie się na remake remaku to będzie znowu larum prawdziwych fanów, że przesunęli krzesło z jednego pokoju do drugiego albo zmienili opis na zdjęciu rentgenowskim a to przecież była głęboka symbolika i nie wolno tak robić, bo cała gra traci sens :nosacz3:

Opublikowano

No i giereczka skończona, przez ostatnie 2 tygodnie ogrywałem w wolnych chwilach i udało mi się ukończyć grę w 13h. Na pewno stawiam ten tytuł ponad Alan Wake 2 i zdecydowanie jest to jedna z lepszych gier tego roku, oryginał ukończyłem 6-7 lat temu więc coś tam jeszcze pamiętałem i miło było sobie odświeżyć i zobaczyć znane mi lokacje w nowej grafice. Największa wada jak dla mnie to ciężka do wyczucia walka, która momentami strasznie frustrowała no i najgorszy jak dla mnie etap czyli

Spoiler

Labirynt z tymi potworami pod kratami, plus masa przeciwników przez co w pewnym momencie nawet nie walczyłem a po prostu unikałem walki.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Przechodze po raz kolejny i jestem w szpitalu. Zmieniam zdanie co do grafiki. Nie moge sie nadziwic jak pieknie to wyglada nawet na PS5. Wszedzie brod, syf, rdza, a ilosc detali w kazdym pomieszczeniu poraza. Ten szpital jest przerazajacy. Tak jak w oryginal nie gralem, tak teraz chetnie takze zagram w Silent Hill 2 na PS2. Tym razem najpierw remake, a potem oryginal dla odmiany.

Opublikowano

No ja wolałem "po bożemu", dzięki czemu miałem ogromną frajdę w wynajdowaniu różnic, smaczków, mrugnięć okiem i tego, jak wszystko pięknie rozbudowano - w drugą stronę byłaby lipa.

Opublikowano

Panowie doszedłem w apartamencie do szafy gdzie mogę luknąć przez wizjer do innego pomieszczenia i nigdzie więcej nie mogę iść. Jest jeszcze moneta w sypie. Potrzebuję wskazówki.

Opublikowano
9 minut temu, Patapon napisał(a):

Panowie doszedłem w apartamencie do szafy gdzie mogę luknąć przez wizjer do innego pomieszczenia i nigdzie więcej nie mogę iść. Jest jeszcze moneta w sypie. Potrzebuję wskazówki.

Szafa sie przesuwa ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

Dzięki. Chciałem wczoraj pograć wieczorkiem ale to mnie pokonało, a musiałem przegapić mimo, że biegam w pokojach dookoła ścian. Ten ptaszek odchaczony na mapie też mnie zmylił i stamtąd poszedłem.

Opublikowano

Wczoraj odpaliłem grę pierwszy raz. Jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem jak to jest zrobione. Podoba mi się grafika, dbałość o szczegóły - to że postać zostawia ślady w błocie czy z krwi przeciwnika na ulicy albo ślady na masce samochodu po uderzeniu pałką. Oczywiście nie można w pełni niszczyć otoczenia i zostawiać takich śladów ale to co zobaczyłem zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Gra ma świetny klimat i jest dobrze zrobiona. Fajnie, że postać nie ma włączonego domyślnego biegania. Od pierwszej scenerii szedłem spacerkiem do miasta, słuchawki na uszach jak zalecili developerzy, w pokoju ciemno i podziwiałem sobie wykreowany świat. Ścieżka dźwiękowa świetnie buduje klimat - szelest drzew poruszanych na wietrze, łamane gałązki, jakieś zwierze w krzakach, a później jest tylko lepiej. Przytrafiło się nie raz podskoczyć w takim momencie. Później jak już wyłapiemy co jest co i jacy są przeciwnicy, to już można się trochę z tym oswoić ale dalej jest dobrze. Póki co jestem w pierwszych lokacjach, bo nie miałem za dużo czasu na granie ale czuję, że mi się będzie podobać. To praktycznie moja pierwsza dłuższa styczność z pierwszymi SH. Kilka lat temu kupiłem na promce wydanie SH2+SH3 na xboxa ale strasznie słabo to wyglądało jak na dzisiejsze standardy, że nie chciało mi się w to wtedy grać. 

Opublikowano

Jeśli chodzi o dźwięki i klimat to nie da się z tym oswoić - uwierz - jeszcze mało widziałeś :sweat:

A tutaj potężny Pan Japończyk wyjaśnia incela, który wysnuł teorię o dziurach symbolizujących waginę Mary :kekw:
Zrzutekranu2024-11-27155319.thumb.png.83da33fffb8bc25df80df64550498e85.png

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...