Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wstyd sie przyznac ze czekalem w koncu na porzadna latke pod PRO ale jak wszyscy wiemy to sie nie stanie... wiec pogralem troche dzisiaj i  mimka James'a troche czasami wyglada jak Pan Ziemniak z Toy Story, ale i tak klimat wylewa sie z ekranu. Swietne udzwiekowienie, serio milo mnie zaskoczyli.

 

A tak najbardziej chcialem dac znac, ze na Apple Music jest pelna OST :) cos pieknego, lepsze niz oryginal

 

Promise (Pragma Version)

Love Psalm... ja piernicze, co za klasa, uwielbialem ten kawalek z oryginalnego ost. Super realizacja dzwieku, slychac ze sami muzycy dobrze sie bawili jak robili muzyke.

Edytowane przez gnom
Opublikowano
13 minut temu, gnom napisał(a):

Wstyd sie przyznac ze czekalem w koncu na porzadna latke pod PRO ale jak wszyscy wiemy to sie nie stanie... wiec pogralem troche dzisiaj i  mimka James'a troche czasami wyglada jak Pan Ziemniak z Toy Story,

No ale chyba to nie akurat wina pro? 

Opublikowano

Serio, grając w to czułem się jakby mnie znowu przeniosło do epoki PS2. Żadnego osranego craftingu, open worlda, questów, trzymania za rączkę przez całą przygodę, nudnych walkingsimowych sekwencji. Po prostu 100% gry w grze i ten uczuć, że deweloper naprawdę chciał to zrobić dobrze i się przyłożył. Coraz rzadsze zjawisko w tych czasach, więc mimo, że to "tylko" remake, to GOTY powinien dostać. 

  • Plusik 6
Opublikowano

Przechodze po raz 3 w nocy ze sluchawkami i nadal manekin mnie wystraszyl, tak ze prawie podskoczylem na fotelu. Niby rozgladam sie uwaznie, a czasami tak sie ukrywaja, ze jeden bledny zbyt pewny krok konczy sie atakiem z zaskoczenia. Szkoda, ze ich kryjowki nie sa losowe. Juz sporo ich kryjowek pamietam, wiec jest o wiele latwiej.

Opublikowano (edytowane)

Bloober powinien w tych wszystkich różnych plebiscytach zgarnąć nagrodę dewelopera roku. Wzięli się za bary z legendą, większość z nich drwiła i nie wierzyła, że są w stanie zrobić dobrą grę, w najbardziej optymistycznym scenariuszu liczyłem, że to będzie taka gierka 7-8/10, a tu mistrzowie z Krakowa wysmażyli survival horror, który gra w tej samej lidze co RE2 I remake Dead Space. Dla nich to była gra o być albo nie być i wyszli z niej zwycięsko. Na naszych oczach wyrobnicy przeistoczyli się w artystów, których przyszłe produkcje mogą mocno namieszać w branży. Kiedyś prezes powiedział, że chcą grać w tej samej lidze co Capcom i Naughty Dog. Wtedy mi się śmiać z tego chciało, ale po premierze SH2R nie jest mi już do śmiechu, bo może to jeszcze nie te budżety i nie ta pozycja, ale mają talent i umiejętności, które mogą sprawić, że Blooberki wdrapią się na sam szczyt. Życzę im tylko tego by nie stali się wyłącznie studiem znanym z kolejnych remaków SH, ale żeby stworzyli własną markę, która stanie się rozpoznawalna i będzie dla nich czymś na wzór The Last of Us dla Naughty Dog albo RE dla Capcomu. Będzie ciężko, ale Blooberki udowodniły tym SH2R, że trudy im nie straszne. Oby przyszłoroczny Cronos okazał się takim sztosem jak swego czasu Dead Space i doczekał się nominacji do GOTY 2025. 

Edytowane przez Czokosz
  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...