Opublikowano 17 listopada 20222 l Tak rasiakowo to wygląda (pewnie wczesny build), ale jest dodge, a w Tlou remake nie było xDD. Bloober > ND w rimejki . Edytowane 17 listopada 20222 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 17 listopada 20222 l SH2 to niekończące się bieganie po korytarzach, zaszczucie i inne doznania psychologiczne. Akurat walka w tej grze była umowna i mocno toporna, wiec blubery nie mają poprzeczki pod tym względem wysoko zawieszonej.
Opublikowano 17 listopada 20222 l W RE3 bylo to i tu zrobili. Nie trzeba bedzie kapiszonow marnowac P.S 2 projekty na raz to nie zawiele jak dla nich
Opublikowano 17 listopada 20222 l 20 minut temu, oFi napisał: SH2 to niekończące się bieganie po korytarzach, zaszczucie i inne doznania psychologiczne. Akurat walka w tej grze była umowna i mocno toporna, wiec blubery nie mają poprzeczki pod tym względem wysoko zawieszonej. W sumie się śmiałem na początku z tego filmiku i animacji, ale jak sobie pomyśle o czym ta gra jest, to i tak jest wystarczające do tej gry, James nie musi mieć 115 animacji, jak Ellie z TLo2, wiadomo, że Bloobery to nie ND. Inne rzeczy się będą liczyć, czyli jak zachowają klimat miasta itp. tutaj mogliby pokazać jakiś gameplay, jak się prezentuje to i tamto, może na The Game Awards coś będzie, zobaczymy.
Opublikowano 19 listopada 20222 l Ale to dobre Spoiler https://figurama-collectors.com/products/silent-hill-2-red-pyramid-thing-vs-james-sunderland-statue
Opublikowano 8 stycznia 20232 l Tak biorą, że jak Bloober chciał zachować 'fixed camere' to im powiedzieli, że robimy TPP jak residenty
Opublikowano 8 stycznia 20232 l Dla mnie na plus decyzja w sumie. Ta w oryginalnych odsłonach potrafiła irytować jak się chciało wylizać każdy zaułek miasteczka i budynków.
Opublikowano 8 stycznia 20232 l W oryginale trzymając L2 kamera ustawia się za bohaterem, w każdej lokacji
Opublikowano 8 stycznia 20232 l Nie za bohaterem a dużo wyżej, no i nie w każdej, są pomieszczenia, gdzie jest z góry ustalone jak pokazana jest scena. No, ale nieważne. Oryginał ogrywam prawie codziennie xD i już się nie mogę doczekać hasania po mieście z tą piękną mgłą z UE5
Opublikowano 8 stycznia 20232 l 18 minut temu, Czoperrr napisał: W oryginale trzymając L2 kamera ustawia się za bohaterem, w każdej lokacji Człowiek chce się napawać klimatem i w (nie)spokoju iść przez ostry cień mgły, a nie trzymać jakieś L2
Opublikowano 9 stycznia 20232 l Co jak co, ale kamera im się nie udała w SH2. Ostatnio sprawdziłem sobie gameplaye, żeby przypomnieć jak to było i tak, przypomniałem sobie tę irytującą, latającą kamerę do której wolałbym nie wracać. Bardzo dobrze, że zmieniają.
Opublikowano 9 stycznia 20232 l https://thegamespoof.com/gaming-news/silent-hill-2-remake-high-level-visual-experience/ Cytat “We did a lot of groundwork with Ito-san at the beginning of the production to make sure that we are on the same page with our artistic vision for the game. Our 2D and 3D teams are the best ones in their fields of expertise so you can expect top-grade visual experience. We ran an early external test and it delivered positive feedback. Obviously, we still have a long way to go but I’m very optimistic going forward.”
Opublikowano 10 stycznia 20232 l No to szacun. Juz sie nie moge doczekac lizania scian i pielegniarek a tavzej odpedzania sie od nich.
Opublikowano 16 stycznia 20232 l Nie mogę dłużej czekać, ja już chcę zwiedzać Woodside Apartment w UE5
Opublikowano 16 stycznia 20232 l I okazuje sie ze za surowo potraktowalismy bloober team. Polaczki sie przykladaja do projektu. Ponoc zaskakuja na kazym kroku. Otoczka miasta i caly klimat jest kure.wsko swietnie oddane. Deweloperzy pierwsza liga
Opublikowano 16 stycznia 20232 l A co innego Konami może powiedzieć? Że źle wybrali dewelopera?Oczywiście blooberowi klimatu zarzucić nie można, gorzej jak trzeba zrobić coś wiecie od chodzenia.
Opublikowano 16 stycznia 20232 l Sądząc po wywiadzie to bloober robi swoje, ale japończycy mocno się przyglądają, i nie ma możliwości by wypuścili kiepski produkt. Jak Bloober zacznie w swoje drewno za mocno, to pewnie ich naprostują albo przejmą większą część na siebie. Ten remake to fundament dla kolejnych produkcji.
Opublikowano 16 stycznia 20232 l Info z pierwszej ręki jest takie, że Konami momentami naciskało na pewne zmiany to Bloober ich musiał przekonywać że ni chuja, że robimy tak jak było w oryginale xd Edytowane 16 stycznia 20232 l przez Szermac
Opublikowano 16 stycznia 20232 l Szkoda, że poszli w tandetę i zrobili pielęgniarki jak wyciągnięte z pornosa, wzorowali się na tych śmieciowych filmach i grze Homecoming.
Opublikowano 16 stycznia 20232 l Z tym, że pielęgniarki wyglądają tak bo wyposzczony James właśnie na to zwracał uwagę u kobiet/pielęgniarek podczas odwiedzin u chorej żony. A w Homecoming i filmie wyglądają tak bo no właśnie to co napisałeś. Cytat When I worked on designing creatures in Silent Hill 2, I really made them have their each meaning of appearance on the true reason of James's journey. Because they are something like illusions from his subconscious, not only creatures to take the score. mmmm cycunie Edytowane 16 stycznia 20232 l przez Szermac
Opublikowano 16 stycznia 20232 l Czekam aż elita z forów fluid trans gender zrobi dym o seksistowskie podejście polaków. PIEKŁO PIELĘGNIAREK A tak serio to wolałem stonowany oryginał, który się wyróżniał w tamtych czasach na tle Rezydentowej tandety. Obawiam się tylko o walkę, po ograniu Callisto bicie kijami może być ciężkostrawnym drewnem. Edytowane 16 stycznia 20232 l przez Pure Bladestone
Opublikowano 14 lutego 20232 l Dajcie jakiś gameplay qurwy z k(l)onami, ile można czekać. Edytowane 14 lutego 20232 l przez kazuyoshi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.