KrYcHu_89 2 229 Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 (edytowane) Tak rasiakowo to wygląda (pewnie wczesny build), ale jest dodge, a w Tlou remake nie było xDD. Bloober > ND w rimejki . Edytowane 17 Listopada 2022 przez KrYcHu_89 Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 429 Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 SH2 to niekończące się bieganie po korytarzach, zaszczucie i inne doznania psychologiczne. Akurat walka w tej grze była umowna i mocno toporna, wiec blubery nie mają poprzeczki pod tym względem wysoko zawieszonej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 440 Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 W RE3 bylo to i tu zrobili. Nie trzeba bedzie kapiszonow marnowac P.S 2 projekty na raz to nie zawiele jak dla nich Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 229 Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 20 minut temu, oFi napisał: SH2 to niekończące się bieganie po korytarzach, zaszczucie i inne doznania psychologiczne. Akurat walka w tej grze była umowna i mocno toporna, wiec blubery nie mają poprzeczki pod tym względem wysoko zawieszonej. W sumie się śmiałem na początku z tego filmiku i animacji, ale jak sobie pomyśle o czym ta gra jest, to i tak jest wystarczające do tej gry, James nie musi mieć 115 animacji, jak Ellie z TLo2, wiadomo, że Bloobery to nie ND. Inne rzeczy się będą liczyć, czyli jak zachowają klimat miasta itp. tutaj mogliby pokazać jakiś gameplay, jak się prezentuje to i tamto, może na The Game Awards coś będzie, zobaczymy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 247 Opublikowano 19 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2022 Ale to dobre Spoiler https://figurama-collectors.com/products/silent-hill-2-red-pyramid-thing-vs-james-sunderland-statue 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 Tak biorą, że jak Bloober chciał zachować 'fixed camere' to im powiedzieli, że robimy TPP jak residenty Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 Dla mnie na plus decyzja w sumie. Ta w oryginalnych odsłonach potrafiła irytować jak się chciało wylizać każdy zaułek miasteczka i budynków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 015 Opublikowano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 W oryginale trzymając L2 kamera ustawia się za bohaterem, w każdej lokacji Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 Nie za bohaterem a dużo wyżej, no i nie w każdej, są pomieszczenia, gdzie jest z góry ustalone jak pokazana jest scena. No, ale nieważne. Oryginał ogrywam prawie codziennie xD i już się nie mogę doczekać hasania po mieście z tą piękną mgłą z UE5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 18 minut temu, Czoperrr napisał: W oryginale trzymając L2 kamera ustawia się za bohaterem, w każdej lokacji Człowiek chce się napawać klimatem i w (nie)spokoju iść przez ostry cień mgły, a nie trzymać jakieś L2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wojtq 782 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Co jak co, ale kamera im się nie udała w SH2. Ostatnio sprawdziłem sobie gameplaye, żeby przypomnieć jak to było i tak, przypomniałem sobie tę irytującą, latającą kamerę do której wolałbym nie wracać. Bardzo dobrze, że zmieniają. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 https://thegamespoof.com/gaming-news/silent-hill-2-remake-high-level-visual-experience/ Cytat “We did a lot of groundwork with Ito-san at the beginning of the production to make sure that we are on the same page with our artistic vision for the game. Our 2D and 3D teams are the best ones in their fields of expertise so you can expect top-grade visual experience. We ran an early external test and it delivered positive feedback. Obviously, we still have a long way to go but I’m very optimistic going forward.” Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 440 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 No to szacun. Juz sie nie moge doczekac lizania scian i pielegniarek a tavzej odpedzania sie od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 959 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Nie mogę dłużej czekać, ja już chcę zwiedzać Woodside Apartment w UE5 Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 440 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 I okazuje sie ze za surowo potraktowalismy bloober team. Polaczki sie przykladaja do projektu. Ponoc zaskakuja na kazym kroku. Otoczka miasta i caly klimat jest kure.wsko swietnie oddane. Deweloperzy pierwsza liga Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 242 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 A co innego Konami może powiedzieć? Że źle wybrali dewelopera?Oczywiście blooberowi klimatu zarzucić nie można, gorzej jak trzeba zrobić coś wiecie od chodzenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rtooj 1 595 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Sądząc po wywiadzie to bloober robi swoje, ale japończycy mocno się przyglądają, i nie ma możliwości by wypuścili kiepski produkt. Jak Bloober zacznie w swoje drewno za mocno, to pewnie ich naprostują albo przejmą większą część na siebie. Ten remake to fundament dla kolejnych produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 (edytowane) Info z pierwszej ręki jest takie, że Konami momentami naciskało na pewne zmiany to Bloober ich musiał przekonywać że ni chuja, że robimy tak jak było w oryginale xd Edytowane 16 Stycznia 2023 przez Szermac Cytuj Odnośnik do komentarza
Pure Bladestone 151 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Szkoda, że poszli w tandetę i zrobili pielęgniarki jak wyciągnięte z pornosa, wzorowali się na tych śmieciowych filmach i grze Homecoming. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 (edytowane) Z tym, że pielęgniarki wyglądają tak bo wyposzczony James właśnie na to zwracał uwagę u kobiet/pielęgniarek podczas odwiedzin u chorej żony. A w Homecoming i filmie wyglądają tak bo no właśnie to co napisałeś. Cytat When I worked on designing creatures in Silent Hill 2, I really made them have their each meaning of appearance on the true reason of James's journey. Because they are something like illusions from his subconscious, not only creatures to take the score. mmmm cycunie Edytowane 16 Stycznia 2023 przez Szermac Cytuj Odnośnik do komentarza
Pure Bladestone 151 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 (edytowane) Czekam aż elita z forów fluid trans gender zrobi dym o seksistowskie podejście polaków. PIEKŁO PIELĘGNIAREK A tak serio to wolałem stonowany oryginał, który się wyróżniał w tamtych czasach na tle Rezydentowej tandety. Obawiam się tylko o walkę, po ograniu Callisto bicie kijami może być ciężkostrawnym drewnem. Edytowane 16 Stycznia 2023 przez Pure Bladestone Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Niedługo się dowiemy i zobaczymy jak z tą walką Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 (edytowane) Dajcie jakiś gameplay qurwy z k(l)onami, ile można czekać. Edytowane 14 Lutego 2023 przez kazuyoshi Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.