Opublikowano 31 stycznia 20241 r Teraz, Wojtq napisał: Czyli premiera niekoniecznie w 2024. Mają nad czym pracować jeszcze :).
Opublikowano 31 stycznia 20241 r 9 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Mają nad czym pracować jeszcze :). Może właśnie nie podali daty, żeby sprawdzić reakcje po zwiastunie i zdecydować czy dalej pracować czy już wypuszczać do świata. Otoczenie wygląda fajnie, ale ta animacja rzeczywiście sztywniutka. A co do Short Message: jak ktoś mnie atakuje w zwiastunie takimi szybkimi i głośnymi montażami to mój mózg mówi im NIE. Ale to oczywiście tylko zwiastun i chętnie obczaję co tam upichcili.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Daymare 1994 będzie miał bardzo mocną konkurencję. A tak na serio, to absolutnie zero zaskoczenia. Danie tej gry do zrobienia ofermom z Bloober Team to od początku była fatalna decyzja.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Resident z Biedronki na miarę naszych możliwości Daty brak to co, 2025? Kek
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Aż się boję ponownie odtwarzać xD Ale dla przeskakującej przez murek pielęgniarki warto
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Animacja tego kopniaka xDD Do tego brak widocznych obrażeń i fizyka z dupy. Pistolet to brzmi jakby był na kulki. Czyli ogólnie mówiąc od tej strony nic się u Blooberów nie zmieniło
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Dramat, sh w stylu pt nawet jak będzie tech demem na kilka minut to zaorał to przeokrutnie
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Dobra, jeszcze jakby lokacje plus muzyczka spoko, no ale to strzelanie xD Wywijanie dechą czy rurką nawet okej jak te ciosy siadają. Ale drewno w ciul jeśli chodzi o gunplay. I strasznie traci Sajlent bez fixed kamery i to, że wszystko widzimy przed sobą xd Edytowane 31 stycznia 20241 r przez Szermac
Opublikowano 31 stycznia 20241 r 11 minut temu, Szermac napisał: Dobra, jeszcze jakby lokacje plus muzyczka spoko, no ale to strzelanie xD Wywijanie dechą czy rurką nawet okej jak te ciosy siadają. Ale drewno w ciul jeśli chodzi o gunplay. I strasznie traci Sajlent bez fixed kamery i to, że wszystko widzimy przed sobą xd
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Tak sobie to wygląda, trailer w stylu RE4. Chyba wolę po raz setny ograć oryginał.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Moment z pielegniarka mega zonk. Jedynka z PSX wyglada mniej sztucznie. Cos poszlo nie tak. To nie poziom remake’a Residenta 2 czy Dead Space. Oby MGS3 chociaz wynagrodzil.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r To będzie w najlepszym razie doświadczenie jak z oryginału, tylko ponad dwie dekady później(coś jak remake Medievil), czyli ok, ale nie przystające do obecnych czasów. W zasadzie, mogli zrobić symulator chodzenia i trochę uciekanki i jakoś wielkiej krzywdy by nie było, a tak na siłę będą chcieli pokazać, że jednak potrafią.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Chcecie dobrego remaka sh? Błagajcie Konami żeby oddalo serie Capcomowi.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Teraz, Lukas_AT napisał: Moment z pielegniarka mega zonk. Jedynka z PSX wyglada mniej sztucznie. Cos poszlo nie tak. To nie poziom remake’a Residenta 2 czy Dead Space. Oby MGS3 chociaz wynagrodzil. Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć, dlatego dev tej gry trwa tak długo, mimo tak epickiego materiału źródłowego, widać już, że będzie nacisk na strzelanko i QTE, czyli to, czego ani nie trzeba, ani nie umieją po prostu ogarnąć w jakości, to będzie remake dziwny, może się spodoba większości, ale no jest to duużo za słabo jak na tą legendarną grę.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Blooberzy mają pecha, że w międzyczasie ukazał się Alan Wake 2 przy którym SH2 wygląda jak gierka z kradzionymi assetami na Steam.
Opublikowano 31 stycznia 20241 r Skandalicznie to wygląda ale Konami samo sobie winne dając takiej firmie opracowywanie tej gierki
Opublikowano 31 stycznia 20241 r To jest wersja "ale synku mamy w domu silent hilla silent hill w domu: "
Opublikowano 1 lutego 20241 r Dla mnie jako fana SH, bardzo przykro się to oglądało.Jakieś takie czyste sterylne drewniane i bez wyrazu.Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 1 lutego 20241 r No i co, jednak przeraża mocno ten Silent Hill od Polaków A tak się wszyscy niepotrzebnie martwili. Spoiler
Opublikowano 1 lutego 20241 r Co poszło źle z tym strzelaniem? Czemu te dźwięki wystrzałów brzmią jakby bronie miały nałożone tłumiki? Blooberzy mają strzelnicę tuż obok swojego biura, więc zorganizowanie dźwięków wystrzałów nie powinno być takie trudne.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.