YETI 10 993 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego 22 minuty temu, bloo napisał: Trochę xd, że po teaserze pierwsze co, to zapodać action oriented combat trailer, tak bardzo specyficznego tytułu. Niezbyt dobrze to swiadczy o developerskiej pewności siebie za material źródłowy. Trochę jakby bloper bardziej chciał pokazać i odeprzeć zarzuty, że 'widzicie! patrzcie! Umiemy robić walke! I co łyso?', zamiast 'rozumiemy czym jest silent hill, rozumiemy ten fanbejs' A to jak ten combat wygląda, jak trailer został zmontowany to juz inny rodzaj xd. Odniosłem identyczne wrażenie, gdyby to zostało inaczej zmontowane, tak jak zaczyna się trailer, czyli spokojne przestawienie kilku klimatycznych lokacji, to odbiór mógłby być inny. Trailer nosi nazwę combat trailer, to dowali pełno strzelania. Do poprawy strzelnie z broni, nie czuć mocy, jedynie wystrzał z tego karabinu wypada dobrze. Ktoś tu jeszcze wspominał, że postać Jamesa jest zbyd rozjaśniona w stosunku do całego otoczenia, z tym też powinni coś zrobić. Lokacje wyglądają dobrze, zwłaszcza te na zewnątrz robią duże wrażenie poziomem wykonanie. Wiedzą że jeszcze muszą włożyć w to nieco pracy, więc nawet barak przybliżonej daty premiery. Jestem przekonany, że ta gra jednak się uda i fani oryginału będą zadowoleni. 1 Cytuj
bloo 33 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego ..np. Zamiast Silent Duty, pokazać wizję ikonicznego motywu, jej interpretację, jej redefinicje. Powolny, budujacy atmosferę trailer, zakończony groteskową walką z pojedynczym przeciwnikiem, zaskakujacą pomysłowością i oryginalnością. 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego 12 minut temu, messer88 napisał: Zobaczcie jak wygląda walka melee w Alone in the Dark tak więc mistrzowie z KRK wcale nie zrobili takiego drewna. Dla ludzi co grają i lubią w horrorki "7/10", jak My to będzie dobre granie, natomiast dla reszty to będą spusty na forum, jakie to słabe. Przypominam, że forumowe GOTY AW2 żeby była jasność też combatem nie grzeszyło jednakże. Cytuj
Brolin 328 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego 5 minut temu, bloo napisał: ..np. Zamiast Silent Duty, pokazać wizję ikonicznego motywu, jej interpretację, jej redefinicje. Powolny, budujacy atmosferę trailer, zakończony groteskową walką z pojedynczym przeciwnikiem, zaskakujacą pomysłowością i oryginalnością. Trzy razy obejrzałem już ten trailer i no bekowy jednak trochę jest, jak na promowanie takiej gry. Tak jak piszesz, powinni byli skupić się na aspektach budujących atmosferę i na końcu nawet nie koniecznie walka, tylko piski, trzaski, chore odgłosy i coś groteskowo zbliżające się do nas w cieniu. Eh. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Ja tam w horrorku przeżyje drewno bo jednak to przez większość czasu była nieodłączna część tego gatunku no ale jak już tak się zabierają za ożywienie marki to serio mogliby się trochę bardziej przyłożyć xD Zresztą dalej uważam że to jest c0rwa tak durny pomysł żeby zacząć rimejkowanie od drugiej części ale chinole z konami chyba wiedzą lepiej miasto na tych scenach wygląda klimatycznie, zagadek chyba też nie popsują więc totalnego crapa raczej nie będzie. Szkoda że dalej bez daty premiery, byłem pewny że w tym roku już rzucą Cytuj
drozdu7 2 793 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego 42 minuty temu, Pupcio napisał: miasto na tych scenach wygląda klimatycznie, zagadek chyba też nie popsują więc totalnego crapa raczej nie będzie. Szkoda że dalej bez daty premiery, byłem pewny że w tym roku już rzucą Ty no ale to jakaś ulga że nie będzie totalnego crapa? To jest jebany SH2, wychodzą kosmiczne gry jak Re4R czy Alan Wake 2. Tu nie wystarczy "no nawet klimatycznie, jakoś przeżyję drewienko". Narzekaliśmy że nie pokazywali walki, to mamy teraz xd teraz wirtuozi z Krakowa poczytają forumka i popracują nad animacjami z rok, tylko jakieś dotacje by się przydały bo tak to ciężko, ciężko. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego No jest sh2 ale jest to też konami ta firma przecież od 2015 nie istniała dla graczy, nawet nie wiem czy tam ktoś jeszcze jest kto wie jak się robi gry wideo. Najlepiej jakby oddali swoje marki capcomowi a nie tutaj męczą nas takimi perełkami. Ciekawe jak tam mgs3 sie będzie sprawował Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Pamiętam, że Medium miało już momentami vibe serii SH potęgowanie dodatkowo muzyką Yamaokii. Ale to ciągle był walking sim. Śliczny z pomysłem, ale walka była prosta, a jak przyszło co do czego, to wychodziło na jaw, że Bluber robi gry ładne, klimatyczne ale gameplay, to średniaki na PS2. Nie ogarniam decyzji Konami. Czemu oni nie oddali tej licencji w ręce Japończyków lub Koreanczyków? Moim zdaniem ikoniczne serie jak RE, Tekken czy Dark Souls nie mogą się udać w Europie czy USA. Po prostu trzeba patrzeć na te gry skośnymi oczami i już. Najlepszy przykład, to ostatnie Lies of P gdzie pierwszy na prawde dobry Souls Like powstał w Koreii. 1 Cytuj
izon 995 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Stary build, trailer skręcony naprędce przez nieudaczników z Konami pod naciskiem Sony żeby coś pokazać.. idiotyczna decyzja o trailerze nastawionym na combat, skompresowany, zdegradowany dźwięk i grafika. To nie wiem kto ma więcej pecha Konami, czy Bloober, który robi grę dla beznadziejnego wydawcy. Ja bym tam gry nie skreślał.. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego (edytowane) Wszystkie Silenty od The Room to było kompletne drewno i porażka, właściwie nikomu się nie podobał ani Homecoming, ani Downpour, tyle, że w tym czasie Capcom też robił chujnie. Tak już ta dwugodzinna zajawka ze wczoraj daje jakieś nadzieję, że Ci Tajwanczycy ogarną cokolwiek normalnego, przynajmniej pod wzgledem budowania klimatu. Remake ma szansę, jeżeli walka będzie dodatkiem, jak w oryginale. Jedynym znakomitym Silentem mógł być Silent Hills, teraz na jakieś rzeczy pokroju AW2 i nagród to bym nie liczył :). Edytowane 1 lutego przez KrYcHu_89 Cytuj
bloo 33 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego 2 minutes ago, izon said: Stary build, trailer skręcony naprędce przez nieudaczników z Konami pod naciskiem Sony żeby coś pokazać.. idiotyczna decyzja o trailerze nastawionym na combat, skompresowany, zdegradowany dźwięk i grafika. To nie wiem kto ma więcej pecha Konami, czy Bloober, który robi grę dla beznadziejnego wydawcy. Ja bym tam gry nie skreślał.. Średnio wierze w takie scenario - to nie czasy e3 2006 i prezentacji robionych w paincie. Ale jeśli tak było, to tym bardziej jestem przerażony stanem fachowości tej produkcji. Anyway, jak przyjdzie sie tłumaczyć, to pchana bedzie każda wymówka. Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Mi się Homecoming podobał i podoba mi się Homecoming 2 pokazany wczoraj xD Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Mi się tez podoba to co widziałem. OG drewno straszne. Tutaj tez drewno ale czy będę się o to srał? Nie będę. Liczę na fajne miejscówki, dobre zagadki, super muzę i spokojne eksplorowanie miasteczka. Zdecydowanie nie liczyłem na to będzie to poziom re2remake. Ale sh2 w czasach ps2 tez odstawał od re4 i nie przeszkadzało to w dobrym odbiorze gry. 1 1 Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Blooberki się nie chwalą trailerem na Twitterze nawet xD Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Jednak ten Homecoming wyszedł lepiej niż to co pokazali wczoraj. 1 2 Cytuj
Sep 1 620 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego 49 minut temu, Hubert249 napisał: Nie ogarniam decyzji Konami. Czemu oni nie oddali tej licencji w ręce Japończyków lub Koreanczyków? Moim zdaniem ikoniczne serie jak RE, Tekken czy Dark Souls nie mogą się udać w Europie czy USA. Po prostu trzeba patrzeć na te gry skośnymi oczami i już. Najlepszy przykład, to ostatnie Lies of P gdzie pierwszy na prawde dobry Souls Like powstał w Koreii. Otóż to, powinni za ten remake odpowiadać Azjaci. Nie wiem, może Bloober to robi za pół darmo to ich wzięli. Konami to się w ogóle zachowuje jak dzieci we mgle ze swoimi IP. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego (edytowane) A może nasi dostali po prostu szansę przez przypadek od losu, żeby znaczyć coś więcej w tej branży i po prostu jej nie wykorzystają. I ot cała historia. Edytowane 1 lutego przez Donatello1991 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Konami robi hajs na mobilkach i kartach Yu-Gi-Oh, pewnie arcade i pachinko. Duże gry to pewnie jakiś ułamek i to jak wygląda SH2 jest wynikiem budżetu jaki weń zainwestowali. Cytuj
Brolin 328 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Godzinę temu, Hubert249 napisał: Pamiętam, że Medium miało już momentami vibe serii SH potęgowanie dodatkowo muzyką Yamaokii. Ale to ciągle był walking sim. Śliczny z pomysłem, ale walka była prosta, a jak przyszło co do czego, to wychodziło na jaw, że Bluber robi gry ładne, klimatyczne ale gameplay, to średniaki na PS2. Nie ogarniam decyzji Konami. Czemu oni nie oddali tej licencji w ręce Japończyków lub Koreanczyków? Moim zdaniem ikoniczne serie jak RE, Tekken czy Dark Souls nie mogą się udać w Europie czy USA. Po prostu trzeba patrzeć na te gry skośnymi oczami i już. Najlepszy przykład, to ostatnie Lies of P gdzie pierwszy na prawde dobry Souls Like powstał w Koreii. Nie no Bloobery wcale nie tak złe, jak widać. Jak tu niektórzy pamiętają w The Medium walkę, której nie było, to jest zajebiście nawet, nowy metapoziom Cytuj
PiotrekP 1 787 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Mi tylko ten brak premiery nie pasuje. Albo mają całe góvno i pokazali to tylko żeby było, albo faktycznie będzie aż tak źle. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Dalej nie wiem jak wg co poniektórych ta walka miala by tutaj wygladać? Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Taka jak na trailerze mogłaby by być tylko żeby nie wyglądała jak z ps2 ale do tego potrzeba minimum umiejętności a gre robi bluber Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Mniej koślawo technicznie, bez QTE i lepszym strzelaniem. IMO nie pomaga tutaj też perspektywa - Tormented Souls pokazał, że jest na to ssanie. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.