Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, Szermac napisał(a):

 

Tu jeszcze w super jakości

 

 


Jestem fanem (nie psycho) fanem serii, zawsze wolałem SE od RE (choć też ofc lubię), ogrywałem prawilnie jedynkę na PSX a dwójkę na PS2 no i co?

 

Spoiler

No i kurde podoba mi się ten gameplay co wrzucił Szermac. Z chęcią zagram i czekam na premierę. 

 

Opublikowano
1 minutę temu, oFi napisał(a):

 

fat-guy-on-scooter.jpg

Akurat pasuje idealnie :)

 

4 godziny temu, Szermac napisał(a):

 

Tu jeszcze w super jakości

 

100% zgody

 

 

Ten gameplay dojebany, VA, atmosferka jest, zajebista graficznie i nawet ten gunpaly wyglada jakby Bloober robił to w każdej grze, a to pierwsza taka u nich historia. Doskonale milordzie, już widać, że warto było trochę dłużej w piekarniku ten projekt potrzymać. Trzymam kciuki :). 

Opublikowano

Siedzę w pracy, oglądam gameplay na telefonie i już klimat tej gry jest odczuwalny, a co będzie jesienią na oledzie ze słuchawkami na uszach? Fajnie że premiera w październiku, idealny czas aby wsiąknąć w ten tytuł.

  • Plusik 1
Opublikowano
5 godzin temu, tjery napisał(a):

Jedno mnie tylko wkurwia, gra, która ze wszystkich gier na świecie najmniej potrzebuje "remaku" jest w temacie przez wielu oczekiwana. Nie zajebisty nowy SH X, tylko remake od bloberów. Potem się dziwić, że połowa gier to rimejki za trzy stówy.

 

Tja.

 

W ogóle nie wychodzą jeszcze trzy nowe Silent Hille w przyszłości, nie?

 

Wydaje się, że Twoja opinia też jest nieco przesadzona. Jest drewno, chód i ruchy Jamesa jak manekin, ale narracja, klimat i rdzeń rozgrywki wygląda bardzo solidnie.

 

Idealnie nie jest, ewidentnie widać, że to takie AA, a nie remake z grubej rury, ale teksty o deptaniu świętości, "tylko fixed kamera" i zabijaniu duszy... no wiesz, możesz grać w OG do końca życia. I będziesz. A to jest nowa propozycja.

 

Jeżeli chodzi o nowych graczy wychowanych past-PS3, to możesz myśleć co chcesz, ale OG nie zrobiłby na nich dobrego wrażenia, więc nie wyrobią sobie złego zdania o marce, bo jeżeli mają wyrobić sobie dobre, to tylko za sprawą rimejku.

 

Bloobersi chyba dopięli swego, bo na reddicie fanów przewaga głosów pozytywnych i raczej są już zmęczeni tymi od narzekania.

 

Wiem, fajnie by było dostać poziom RE2, a nie AitD, ale jest jak jest, i jest co najmniej nieźle imo. 

  • Plusik 1
Opublikowano
6 minut temu, Nyu napisał(a):

 

Tja.

 

W ogóle nie wychodzą jeszcze trzy nowe Silent Hille w przyszłości, nie?

 

Wydaje się, że Twoja opinia też jest nieco przesadzona. Jest drewno, chód i ruchy Jamesa jak manekin, ale narracja, klimat i rdzeń rozgrywki wygląda bardzo solidnie.

 

Idealnie nie jest, ewidentnie widać, że to takie AA, a nie remake z grubej rury, ale teksty o deptaniu świętości, "tylko fixed kamera" i zabijaniu duszy... no wiesz, możesz grać w OG do końca życia. I będziesz. A to jest nowa propozycja.

 

Jeżeli chodzi o nowych graczy wychowanych past-PS3, to możesz myśleć co chcesz, ale OG nie zrobiłby na nich dobrego wrażenia, więc nie wyrobią sobie złego zdania o marce, bo jeżeli mają wyrobić sobie dobre, to tylko za sprawą rimejku.

 

Bloobersi chyba dopięli swego, bo na reddicie fanów przewaga głosów pozytywnych i raczej są już zmęczeni tymi od narzekania.

 

Wiem, fajnie by było dostać poziom RE2, a nie AitD, ale jest jak jest, i jest co najmniej nieźle imo. 

Ja bym powiedział, że to jest coś budżetowo i animacyjne pomiędzy RE2, a The Medium/ALiD zdecydowanie nie jest źle. 

Ilość pozytywnych komentarzy też zaskakująca :)

Reddit dosłownie oszalał 

 

https://www.reddit.com/r/silenthill/

 

Na plus ogromny te postacie i VA

 

 

smaczki  :gachigasm:

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, Szermac napisał(a):

AitD to może buty czyścić animacji Jamesa lol

Zdecydowanie forum naćpane od rana, ten pokaz dowiózł mocno. 

 

Obejrzałem teraz na TV ten 13 minutowy, jest grubo :). 

Opublikowano

Ależ mi się to podoba. Klimat daje popalić i bałem się nawet oglądając na telefonie w łóżku w ciemnym pokoju. Miejscówki wyglądają niesamowicie, bardzo namacalnie. Oj będzie grane w październiku. 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
2 minuty temu, drozdu7 napisał(a):

Najważniejsze pytanie dot. SH2 to "jak to będzie latać na Steam Decku?" ;)

No trailer jest z bardzo mocnym RT (było już w The Medium), na PS5 to raczej tak nie będzie wyglądać, do tego potrzeba mocne komputry :D. 

 

Może wrzucą jakieś tryby.

 

Na Decku raczej nie podziała, ewentualnie jak Senua w 20-30, ale trochę brakuje do normalnego grania jednak. 

Opublikowano
3 minuty temu, drozdu7 napisał(a):

Najważniejsze pytanie dot. SH2 to "jak to będzie latać na Steam Decku?" ;)

To Unreal 5 nie oczekiwałbym cudów na Decku. Skalowanie roździałki dostanie mocno po dupie żeby chociaż zbliżyć się do 30.

 

Szermac odpłynął widzę. 

Ta animacja biegania w 2:05 :leo: Przypomnę tylko, że żadna z wymienionych wcześniej gier (w tym RE2) nie była wyceniona na $70.

  • beka z typa 1
Opublikowano

Właśnie zobaczyłem nowe materiały i moja wiara w Blooberów została zachowana. Miesiące nie poszły na zmarnowanie i widać progres względem poprzedniego trailera. Walka wygląda fajnie, jest dynamicznie i soczyście, a zmiana broni w locie bez grzebania w menu dodaje płynności. Na plus samo miasto, wygląda zajebiście i o eksplorowaniu tak wyglądającego Silent Hill zawsze marzyłem. Technicznie jest poprawnie, animacje poprawili i nie jest już tak drewniane, mordy na plus, szczególnie fajnie wyszła im Laura. Widać, że zagadki pozostaną niezmienione (bent needle itd.) ale inne rozmieszczenie przedmiotów na mapie powinno wydłużyć trochę grę osobom znającym oryginał na pamięć (tak jak ja).  Trochę się zawiodłem na muzyce, myślałem, że Yamaoka skomponuje coś nowego, a mamy tutaj identyczną ścieżkę jak w oryginale (przynajmniej to co widziałem i słyszałem na tym materiale). Dobrze, że zrezygnowali z QTE ale nie wiem po co na ekranie pojawiają się nazwy ulic i pięter budynku, fajnie, jakby można było to wyłączyć. 

 

Czekam, ale nie siedzę jak na igłach bo 300zł za to nie mam zamiaru zapłacić. Poczekam na jakąś promkę i biorę na Steam, oby optymalizacja nie zawiodła i pójdzie mi na lapku z RTX3060.

Opublikowano

Dziwnie mi się patrzy na te mordy po przejściu nowej Senuy, coś na poziomie strafielda, całość wygląda na standard gry AA w cenie 370 zł z wczesnym dostępem, czyli prawdziwą datą premiery, pluje na tych krakowskich krętaczy. 

Opublikowano
2 minuty temu, Dr.Czekolada napisał(a):

To Unreal 5 nie oczekiwałbym cudów na Decku. Skalowanie roździałki dostanie mocno po dupie żeby chociaż zbliżyć się do 30.

 

Szermac odpłynął widzę. 

Ta animacja biegania w 2:05 :leo: Przypomnę tylko, że żadna z wymienionych wcześniej gier (w tym RE2) nie była wyceniona na $70.

Oczywiście, że Capcom robi lepsze animacje, ale to jeszcze nie jest cała gra. 

 

Bloober zawsze potrafił za to zrobić klimatyczne, a i często straszne tytuły, taki The Medium był jak dla mnie mega creepy. Tutaj to co widzę, to że jest to mocno dowiezione i klimacior się wylewa _ dodali masę rzeczy, lepsze animacje, gunplay wygląda przyzwoicie, fenomenalna oprawa graficzna.

 

Cena jak cena, kontrakt z Sony, nie ma czego bronić, każdy zagłosuje portfelem, ale to było wiadomo od dawna. 

 

Capcom też swoje remaki pozycjonuje wysoko cenowo, a podejrzewam, że zawartości w SH2 będzie dużo, już podstawka jej sporo miała. 

 

Z rzeczy z trailera, co jeszcze zaobserwowałem, to, że są duże spadki animacji, podejrzewam, że nagrywane na mocnym PC, patrząc na oprawę graficzną i mocny RT, więc tutaj uważam, że może być ciężko i muszą jeszcze do października dopieścić sporo. 

 

 

9 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Właśnie zobaczyłem nowe materiały i moja wiara w Blooberów została zachowana. Miesiące nie poszły na zmarnowanie i widać progres względem poprzedniego trailera. Walka wygląda fajnie, jest dynamicznie i soczyście, a zmiana broni w locie bez grzebania w menu dodaje płynności. Na plus samo miasto, wygląda zajebiście i o eksplorowaniu tak wyglądającego Silent Hill zawsze marzyłem. Technicznie jest poprawnie, animacje poprawili i nie jest już tak drewniane, mordy na plus, szczególnie fajnie wyszła im Laura. Widać, że zagadki pozostaną niezmienione (bent needle itd.) ale inne rozmieszczenie przedmiotów na mapie powinno wydłużyć trochę grę osobom znającym oryginał na pamięć (tak jak ja).  Trochę się zawiodłem na muzyce, myślałem, że Yamaoka skomponuje coś nowego, a mamy tutaj identyczną ścieżkę jak w oryginale (przynajmniej to co widziałem i słyszałem na tym materiale). Dobrze, że zrezygnowali z QTE ale nie wiem po co na ekranie pojawiają się nazwy ulic i pięter budynku, fajnie, jakby można było to wyłączyć. 

 

Czekam, ale nie siedzę jak na igłach bo 300zł za to nie mam zamiaru zapłacić. Poczekam na jakąś promkę i biorę na Steam, oby optymalizacja nie zawiodła i pójdzie mi na lapku z RTX3060.

wyjebanie QTE kolejny plus, widać, że słuchali feedbacku

Opublikowano
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Obejrzałem cały pokaz. 
 

Ja. Pierdolę. :o To wygląda na tytul który wyciągnie Blooberów z bagna średniactwa. To wygląda jak prawdziwa, dobrze wykonana gra, a nie symulator chodzenia jakimi nas raczyli do tej pory. 
 

Dobra robota chłopaki!

 

 

Tak jest.

 

Btw o co chodzi:

 

image.png.7b07c90b35d86a8e8f785dbd70500f5e.png

 

image.png.d32b79e785d44ea8cd93edad796202d6.png

 

Na Steam drożej, niż na PSN, nie no qrwa leci email trzeba to naprawić :D 

Opublikowano
24 minuty temu, Czoperrr napisał(a):

Poczekam na jakąś promkę i biorę na Steam, oby optymalizacja nie zawiodła i pójdzie mi na lapku z RTX3060.

Wymagania już są podane i jak są w miarę prawidłowe to powinno pójść (chyba że zabraknie Ci VRAMu).

32 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

No trailer jest z bardzo mocnym RT (było już w The Medium), na PS5 to raczej tak nie będzie wyglądać, do tego potrzeba mocne komputry :D. 

Ja nie widzę jakiegoś dużego przeskoku względem RE2R czy The Callisto Protocol. Myślę że dadzą radę z 1080p/30 FPS bez większych cięć (60 FPSów nawet nie spodziewam się od Blooberów na bazowym PS5).

Opublikowano
3 minuty temu, łom napisał(a):

Wymagania już są podane i jak są w miarę prawidłowe to powinno pójść (chyba że zabraknie Ci VRAMu).

Ja nie widzę jakiegoś dużego przeskoku względem RE2R czy The Callisto Protocol. Myślę że dadzą radę z 1080p/30 FPS bez większych cięć (60 FPSów nawet nie spodziewam się od Blooberów na bazowym PS5).

W 30 fps spokojnie mogą wrzucić takie RT, ale do 60 przydałby się SSR.

Jako, że The Medium PS5 nie miało trybu 60, tutaj też bym na nie nie liczył, z drugiej strony mają dużo więcej czasu na optymalizację, więc kto wie, może zaskoczą. 

Opublikowano

Wygląda biednie, a szkoda bo studio zrobiło już kiedyś ładną grę ze statycznymi kamerami w stylu właśnie klasycznych sh i re. 

The-Medium-Niwa-Entrance-1024x570.thumb.jpg.dd4cc127529f0ab4786563fec2f86e36.jpg

The-Medium-guide-screenshot-04.thumb.jpg.706f57fa65d2b97cf6e2fd106cae500a.jpg

The-Medium-7-800x450.png.c9fb4018a975a226e8b242c61689666a.png

vfmnq4ljo4e61.png.f6f5c34c6f261c251433986d0e73cd45.png

The-Medium-guide-screenshot-08.thumb.jpg.c527ebb6faa091636c8fe4585c7ab8c0.jpg

the-medium-setting.thumb.jpg.a490834f052bb32a92dcdb6c61d131d3.jpg

 

Wystarczyło wstawić ludzika z sh i już byłby tytuł z duszą a tak będzie kolejna sztampowa gierka tpp.

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...