KrYcHu_89 2 390 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Teraz, Szermac napisał(a): https://img.konami.com/games/silenthill/2r/s/media/beginner_02.mp4 Tu widać całkowicie nową Skąd to? To było w którymś gameplayu? Cytuj
Szermac 2 865 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Nie było, to z oficjalnej strony Konami https://www.konami.com/games/silenthill/2r/beginner/us/en/ Cytuj
KrYcHu_89 2 390 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Teraz, Szermac napisał(a): Nie było, to z oficjalnej strony Konami https://www.konami.com/games/silenthill/2r/beginner/us/en/ Qrwa zajebiste :). Widać sporo będzie nastawienia na puzzle, zupełnie jak w oryginale, ale, że dodali całkiem nowe to mega pozytywne zaskoczenie. Cytuj
Szermac 2 865 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca To za pewne Jukebox w Heaven's Night Cytuj
KrYcHu_89 2 390 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 4 minuty temu, Szermac napisał(a): To za pewne Jukebox w Heaven's Night W czerwcu jeszcze ma być pokaz MGS3, Konami on fire xD. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Ja od "Bloober hahhahahahaha lol" przeszedłem do "pierwszy trailer wygląda ok, ale gameplay będzie drewnem max", by następnie mieć "no drewniane to wygląda, będzie siodemeczka z serduszkiem", a teraz mam takie "kozacko to wygląda, graficznie i w ogóle cieszę się, że mają podejście reimagination a'la RE2, a nie 1:1, ALE kurwa te animacje głównej postaci to taki drewniak". Ale skoro AitD był supcio, to tu też się będę fajnie bawil. Wygląda na to, że sama eksploracja miasta będzie fajna. Miałem zamiar kupić na premierę tak czy siak, ale teraz serio jest jaranko. Niech zatrudnia ekipę do animacji postaci. Cytuj
Josh 4 873 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Ciekawe czy wzorem Downpour postawią na nieco bardziej otwarte miasto. No kurde nie obraziłbym się, kilka ładnych godzin chętnie bym spędził baraszkując po bocznych uliczkach w poszukiwaniu ammo, apteczek oraz różnych smaczków. Bobo-Team ma szansę zrobić to z Silent Hill, co Capcom schrzaniło z Residentem. 1 Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Born from a Wish to dodatek na 20 minut grania i nie niesie w sobie nic wyjątkowego, IMO nie warte świeczki i do pominięcia. Cytuj
MEVEK 3 621 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 42 minuty temu, Josh napisał(a): Ciekawe czy wzorem Downpour postawią na nieco bardziej otwarte miasto. No kurde nie obraziłbym się, kilka ładnych godzin chętnie bym spędził baraszkując po bocznych uliczkach w poszukiwaniu ammo, apteczek oraz różnych smaczków. Bobo-Team ma szansę zrobić to z Silent Hill, co Capcom schrzaniło z Residentem. Juz sam poczatek jest inny wiec jest szansa na wiecej takich zamknietych, odosobnionych, pojedynczych miejscowek. Nie powiem, jest jaranko na sama mysl. Cytuj
Szermac 2 865 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca W tym krótszym trailerze, jest motyw z korytarza z więzienia Toluca z manekinem popieprzającym po ścianie Toluca Prison to dla mnie totalna trauma. Będzie zwiedzane Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Fajnie jakby rozbudowywali więzienie bo to najkrótsza miejscówka z gry, a te podziemne labirynty mogliby całkiem wyjebać. Cytuj
Szermac 2 865 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Nie no w labiryncie turbo dużo ważnych rzeczy się dzieje, zagadka z szubienicami, great knife, najlepsza scena z Marią, Angela z ojcem. Samo serce ciemności xD Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Godzinę temu, Josh napisał(a): Bobo-Team ma szansę zrobić to z Silent Hill, co Capcom schrzaniło z Residentem. W sensie, że cały czas mowa o eksploracji miasta? Cytuj
KrYcHu_89 2 390 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 2 minuty temu, Nyu napisał(a): W sensie, że cały czas mowa o eksploracji miasta? W RE3R trochę zaprzepaścili szansę, by zrobić trochę bardziej otwarty teren działań i wyszło króciutka i liniowo. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Zdecydowanie, dopytuję tylko, czy na pewno o to chodzi. Obejrzałem raz jeszcze teaser Return to Silent Hill - god, jestem w szoku, jak bardzo źle to wygląda. Jamesa się nie czepiam, po prostu niepodobny aktor i niepodobna charakteryzacja (choć nie wygląda, jakby potrafił grać). Ale cała reszta? Maria wygląda strasznie sztucznie. Ubrania z aliexpress. To może mieć swoje uzasadnienie, wiem, ale brzydko to wygląda. Angela wygląda jak Dahlia z jedynki. Bezdomna ćpunka or sth. W sensie: po co? Żeby mieć wobec niej mniej empatii? Laurę gra ta sama aktorka, co w rimejku, i ona akurat wygląda ok. Sceneria i kolory to tragedia. Tanio, plastikowo i w ogóle bardziej jak otherworld z jedynki niż dwójki. Ma to Revelations-Homecoming vibe. Tandetny film na DVD, a nie ekranizacja odpowiednika Lost Highway w grach wideo. Gans zrobił osiemnaście (!) lat temu nieźle wyglądający i wciągający film, w którym każda zmiana jaką wprowadził, była durna i nieprzemyślana. Nie wygląda na to, żeby wyciągnął jakąkolwiek lekcję z jedynki. Cytuj
KrYcHu_89 2 390 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 3 minuty temu, Nyu napisał(a): Zdecydowanie, dopytuję tylko, czy na pewno o to chodzi. Obejrzałem raz jeszcze teaser Return to Silent Hill - god, jestem w szoku, jak bardzo źle to wygląda. Jamesa się nie czepiam, po prostu niepodobny aktor i niepodobna charakteryzacja (choć nie wygląda, jakby potrafił grać). Ale cała reszta? Maria wygląda strasznie sztucznie. Ubrania z aliexpress. To może mieć swoje uzasadnienie, wiem, ale brzydko to wygląda. Angela wygląda jak Dahlia z jedynki. Bezdomna ćpunka or sth. W sensie: po co? Żeby mieć wobec niej mniej empatii? Laurę gra ta sama aktorka, co w rimejku, i ona akurat wygląda ok. Sceneria i kolory to tragedia. Tanio, plastikowo i w ogóle bardziej jak otherworld z jedynki niż dwójki. Ma to Revelations-Homecoming vibe. Tandetny film na DVD, a nie ekranizacja odpowiednika Lost Highway w grach wideo. Gans zrobił osiemnaście (!) lat temu nieźle wyglądający i wciągający film, w którym każda zmiana jaką wprowadził, była durna i nieprzemyślana. Nie wygląda na to, żeby wyciągnął jakąkolwiek lekcję z jedynki. No niektórzy bohaterowie wyglądają jak z live action, albo z pod sklepu z piwem, film raczej nie grzeszy budżetem, mogli wrzucić wszystkich aktorów z gry, to byłoby ciekawe ;). Jedynka była super, wiadomo nie szła słowo w słowo z fabułą gry, ale do dzisiaj jest w moim topie growych adaptacji. Revelation 3D za to był koszmarem i idealnie zgrał się z upadkiem całej serii xD. Cytuj
Josh 4 873 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 1 godzinę temu, Nyu napisał(a): W sensie, że cały czas mowa o eksploracji miasta? Tak. Niewiele rzeczy schrzaniło Capcom przy remakach Residentów, ale RC akurat nie wyszło jak powinno. Jeżeli Bluebear-Team podoła z eksploracją i wrzuci sporo fajnych miejscówek to będą mogli powiedzieć, że chociaż jedna rzecz wyszła im lepiej niż bogom giereczkowego developingu. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Jeżeli możesz, to proszę o jeszcze ze dwa przeinaczenia nazwy studia, będę wdzięczny. Miasto ma być bardziej otwarte, mają to chyba na stronie + nowe budynki i możliwość wchodzenia do budynków, które były w og zamknięte. Cytuj
Josh 4 873 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Bubu-Team oraz Bomberman-Team, któreś z tych musi być prawdiłowe Zastanawiam się czy to byłby dobry pomysł, gdyby zrobić z SH takie Resident Evil Village, w sensie jakaś jedna rozbudowana miejscówka w środku stanowiąca HUB i sporo różnych odnóg z możliwością dalszego eksplorowania po zdobyciu określonych przedmiotów. Pewnie miałoby to więcej sensu, gdyby zrobili Silenta rozgrywającego się ze 100 lat wstecz, kiedy miasto jeszcze nie było tak duże. W sumie szkoda, że nigdy nie wykorzystano takiego pomysłu, jedyne co kojarzę to komiks rozgrywający się w takich czasach. Cytuj
KrYcHu_89 2 390 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca (edytowane) Na razie wiemy tyle z opisu oficjalnego Cytat Rozległe poziomy Przemierzaj wcześniej niedostępne miejsca i budynki, w tym również zupełnie nowe, stworzone na potrzeby nowej wersji gry. Zgłębiaj słynną fabułę, odkrywając miasteczko Silent Hill ze świeżej perspektywy dzięki poszerzonej mapie. z zeszlego roku Dusk Golem wspominal, że mniej wiecej 2x skala w stosunku do OG, to 1p szpitala by to potwierdzało. Edytowane 1 czerwca przez KrYcHu_89 Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Na plus filmu to potwory nie są komputerowe, fajnie wyglądają filmy z prób tancerzy uczących się ruchów. Cytuj
Pix 997 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca No niestety teaser filmu nie napawa optymizmem. Budżet nie za wysoki i coś czuję, że znowu będzie sekta, a James i jego żona to tak przy okazji. Takie mocne 4/10, czyli i tak pewnie lepsze od tego gówna zwanego Revelation. A co do rimejku, to też jestem w grupie, która zaczyna się coraz bardziej przekonywać do tego projektu od blooper team. No może i będzie jednak to day one. Październik, deszcz za oknem, silent hill 2 w nocy przy zgaszonym świetle, w słuchawkach na uszach. Tak trzeba żyć. I liczyć na to, że jeszcze trochę ogarną te drewniane animacje w ciągu 4 ostatnich miesięcy. James wygląda, jakby biegał z kijem w dupie. Cytuj
MEVEK 3 621 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Skoro to ex dla Sony to niech ND pomoże w animacji postaci. Joel byl by chyba odpowiednim wzorem Cytuj
KrYcHu_89 2 390 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 57 minut temu, Szermac napisał(a): Golem przeszedł już na nowy level analizy, teraz analizuje ekrany debug mode z dzienników developerskich . NG+ id początku miałby tutaj sens, dobrze się będzie robiło przy drobnych ficzerach dodawanych różne endingi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.