Gość Nyu Opublikowano 1 sierpnia Opublikowano 1 sierpnia bLoObEr iNgErUjE w lOrE Spoiler Nie grałem, gówno widziałem, ale już wiem, że bezczeszczą grę, zmieniają małe symboliczne rzeczy (które wyszły przypadkiem i fani dopisują im znaczenie), Eddiego gra okropny aktor i ma tragiczny głos, a Maria przez nieco większa subtelność nie może już być dla nikogo symbolem seksu i jest to psucie sensu postaci!!! PS. Jestem specjalistą badającym przestepstwa seksualne. Dane wskazują, że molestowane są tylko fotomodelki, także nice try z tą Angelą. ( : Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 2 sierpnia Opublikowano 2 sierpnia "We will continue to produce completely new titles in the SILENT HILL series..." Konami FY 01.08.2024 "(2/2) Obviously, Silent Hill 2 Remake will be releasing in a few months on October 7th for PC & PS5. Silent Hill Townfall & Silent Hill f are also announced for the future. There is also a internally developed SH game in the works, and a couple other unannounced things." Dusk Golem, chociaż nie wiem, co tu ma być leakiem, skoro wszystko co napisał, to powtórzenie słów Konami. Najważniejsze po prostu, że plany są aktualne - cały czas od chyba roku ponad trwa rekrutacja i są stanowiska do zespołu Konami tworzącego nowego SH. Cytuj
Pix 997 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Fajnie jakby wrócili do koncepcji, jaką mieli na Silent Hill 5, kiedy jeszcze istniało Team Silent. Gra miała opowiadać o postaci, która zostaje w jakiś sposób wezwana do Silent Hill (coś jak James w SH2), ale największą zmianą miało być to, że na początku miasto byłoby zupełnie normalne, wypełnione żyjącymi tam ludźmi. W trakcie gry oczywiście zaczęłyby dziać się coraz dziwniejsze rzeczy, a Silent Hill powoli zamieniałoby się w swoją koszmarną wersję. Fajny pomysł, chociaż pewnie dość trudny w realizacji i wymagający odpowiedniego budżetu, a konami jednak zawsze żałowało kasy na tę serię. 1 Cytuj
Wojtq 814 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia (edytowane) 19 godzin temu, Pix napisał(a): Fajnie jakby wrócili do koncepcji, jaką mieli na Silent Hill 5, kiedy jeszcze istniało Team Silent. Gra miała opowiadać o postaci, która zostaje w jakiś sposób wezwana do Silent Hill (coś jak James w SH2), ale największą zmianą miało być to, że na początku miasto byłoby zupełnie normalne, wypełnione żyjącymi tam ludźmi. W trakcie gry oczywiście zaczęłyby dziać się coraz dziwniejsze rzeczy, a Silent Hill powoli zamieniałoby się w swoją koszmarną wersję. Fajny pomysł, chociaż pewnie dość trudny w realizacji i wymagający odpowiedniego budżetu, a konami jednak zawsze żałowało kasy na tę serię. To jest super pomysł, który tak mi mocno siadł do głowy, że swego czasu wymyśliłem całą koncepcję gry do niego. Wyobrażałem sobie grę opowiadającą o mężczyźnie, który wyrusza do Silent Hill w poszukiwaniu wytchnienia od przytłaczającego go świata. Miasteczko miałoby być uzdrowiskiem, którym było już dla Mary w SH2. Bohater chcąc się odizolować od świata wkrótce dostałby od Silent Hill tego, czego sobie życzył, aż w nadmiarze. Ulice zaczęłyby się stopniowo wyludniać, witryny sklepów byłyby zabijane deskami, po powrocie do hotelu zastałby pustą recepcję. Pewnego ranka za oknem zobaczyłby mgły przepływające gęstymi kłębami. O ile poprzedniego wieczoru hotel sprawiałby jeszcze wrażenie zamieszkanego, tak teraz panowałaby tam zupełna cisza. Bohater ruszyłby do miasta nie zastając w nim nikogo. Chcąc z niego uciec dotarłby do jego granic, kończących się przepaścią niczym w poprzednich grach. Dochodząc do krawędzi wiatr rozrzedziłby otaczającą go mgłę, która nie byłaby mgłą, lecz chmurą. Przed oczami gracza roztoczyłby się widok na leżący daleko w dole świat. I tu wjeżdża muzyka Yamaoki. Edytowane 4 sierpnia przez Wojtq 1 2 1 Cytuj
XM. 11 057 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia Mega zajebisty pomysł, tylko jak tu wyprowadzić potwory? 1 Cytuj
Agent_Man 165 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia 22 minuty temu, XM. napisał(a): Mega zajebisty pomysł, tylko jak tu wyprowadzić potwory? Dzielimy grę na normalny dzień i koszmarna noc. Dało by radę Cytuj
Wojtq 814 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia 35 minut temu, XM. napisał(a): Mega zajebisty pomysł, tylko jak tu wyprowadzić potwory? Stopniowo oczywiście. Na potwory też mam konkretnie przemyślane pomysły, bo to moje oczko w głowie. Ogólnie potwory wymagałyby od gracza większej mobilności. Najchętniej żywcem skopiowałbym system poruszania się z TLoU2, z czołganiem się pod samochodami włącznie. 13 minut temu, Agent_Man napisał(a): Dzielimy grę na normalny dzień i koszmarna noc. Dało by radę Noc by przychodziła w konkretnie przewidzianych momentach. Nie chciałbym aby to był open world z cyklem dnia i nocy. Mam kilka nieśmiałych koncept-artów, ale bałem się, że ktoś mi zwędzi pomysł. Z drugiej strony chyba nigdy nie wskoczę do game-devu, więc może dla zabawy warto się tym podzielić? Dajcie znać co myślicie. Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia 20 minutes ago, Wojtq said: Stopniowo oczywiście. Na potwory też mam konkretnie przemyślane pomysły, bo to moje oczko w głowie. Ogólnie potwory wymagałyby od gracza większej mobilności. Najchętniej żywcem skopiowałbym system poruszania się z TLoU2, z czołganiem się pod samochodami włącznie. Noc by przychodziła w konkretnie przewidzianych momentach. Nie chciałbym aby to był open world z cyklem dnia i nocy. Mam kilka nieśmiałych koncept-artów, ale bałem się, że ktoś mi zwędzi pomysł. Z drugiej strony chyba nigdy nie wskoczę do game-devu, więc może dla zabawy warto się tym podzielić? Dajcie znać co myślicie. Zawsze możesz napisać taki treatment i podesłać go do odpowiednich osób z firmy Generalnie jest to ciekawy pomysł można by było go wykorzystać nawet w oryginalnym tytule bez SH w nazwie. Cytuj
SlimShady 3 441 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia W pewnym sensie Alan Wake taki był. Cytuj
Wojtq 814 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia 3 godziny temu, Czoperrr napisał(a): Zawsze możesz napisać taki treatment i podesłać go do odpowiednich osób z firmy Mam nawet kilka stron tekstu z opisami gameplayu, otherworld, itd. Jeśli masz jakieś doświadczenie w wysyłaniu takich dokumentów to odezwij się prosze na priv. Przy okazji znalazłem design document oryginalnego Silent Hill 2. Może kogoś zainteresuje: https://drive.google.com/file/d/1nxvdXasP-HsRCt62cHK3wF_pIrJpYx5T/view Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 5 sierpnia Opublikowano 5 sierpnia 18 hours ago, Wojtq said: Mam nawet kilka stron tekstu z opisami gameplayu, otherworld, itd. Jeśli masz jakieś doświadczenie w wysyłaniu takich dokumentów to odezwij się prosze na priv. Przy okazji znalazłem design document oryginalnego Silent Hill 2. Może kogoś zainteresuje: https://drive.google.com/file/d/1nxvdXasP-HsRCt62cHK3wF_pIrJpYx5T/view Moje doświadczenie ogranicza się do kilku maili bez odpowiedzi i drugiego etapu rozmowy o prace w CD Projekt Red przed premierą Wieśka 3 Wiem, że ktoś tutaj w temacie chwalił się insajderskim info od Blooberów, może on pomoże. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 391 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia 22 minuty temu, Szermac napisał(a): Dawać toooo Genialny trailer 2001 trailer vibes I ta morda Eddyego Preview! Cytuj
Szermac 2 865 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Cytat Remember the Wood Side Apartment and the Blue Creek Apartment from the beginning of the story? Well, their layouts have changed significantly from the original version. While the overall story remains the same, the locations where James finds items and puzzles and encounters enemies are entirely different, consequently challenging returning players to come up with a new approach for the remake. Cytat The Silent Hill series is celebrated in the Silent Hill series, and that aspect of gameplay is present in both the 2001 original Silent Hill 2 and the remake. I had a chance to play new puzzles where I had to collect multiple items to combine in order to solve them. Still, I encountered puzzles with clever references to the original, so I’m sure this will bring joy to fans of the original Silent Hill 2 and offer them something new to solve. It is also good to know, for those who are not avid puzzle solvers, that the difficulty level for puzzles can be set separately from that of game action elements such as combat level. Cytat As I was exploring the town, I was surprised to find that the remake boasted more buildings James could go into compared to the original. In some instances, he had to smash window panes to break into the building. Ammunition and recovery items were hidden inside, making exploration vital and, at the same time, more rewarding. However, the monsters lurking inside these buildings meant I had to stay vigilant and engaged, adding an extra layer of challenge to the game. 2 Cytuj
Jukka Sarasti 424 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Jak tylko nie będzie jakiejś technicznej inby, to chyba biorę na premierę - a pomyśleć, że do niedawna spodziewałem się po tej grze srogiej porażki. Cytuj
Szermac 2 865 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Previewsik z IGN zajebisty, przeklikałem się, już nic nie paczam Cytuj
KrYcHu_89 2 391 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Reimagining najlepszego trailera w historii już im wyszedł, mają u mnie ogromny kredyt zaufania . Cytuj
XM. 11 057 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Masakrycznie chujowa nowa wersji dialogu w porównaniu do og. 1 4 Cytuj
Szermac 2 865 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Nie no to enviro to miażdży, ulice, tak samo jak wnętrza Woodside itp:. Eddyego bym nie chciał spotkać w ciemnej uliczce Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.