KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 22 stycznia Opublikowano 22 stycznia Stranger in Paradise miał sporo tych poziomów trudności, jak i również zmiany w samym loocie. Cytuj
Rotevil 124 Opublikowano 22 stycznia Opublikowano 22 stycznia No ja bym się nie spodziewał wiele po nich jeśli chodzi o poziomy trudności, pewnie będzie standardowo jak w większości grach, wyższy poziom, to przeciwnicy będą mieli więcej HP, czyli takie sztuczne utrudnianie i wydłużanie gry. Mnie już hype na tę grę opadł od razu jak się dowiedziałem o tym. Cytuj
mario10 547 Opublikowano 22 stycznia Opublikowano 22 stycznia No szkoda, że grzebią w tych poziomach trudności powinni dać jak w Nioh jeden, ale może liczą, że coś lepiej się sprzeda. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 22 stycznia Opublikowano 22 stycznia From left to right: \-Naosuke Ii (1815-1860) \-Murayama Taka (1809-1876) \-Sakamoto Ryoma (1836-1867) \-Kido Takayoshi (Katsura Kogorō) (1833 – 1877) \-Matthew Perry (1794-1858) \-Rutherford Alcock (1809-1897) Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 23 stycznia Opublikowano 23 stycznia Ciekawe kiedy jakieś nowe materiały z rozgrywki, bo wszystko co powyżej było już mielone x10. Cytuj
messer88 6 579 Opublikowano 23 stycznia Opublikowano 23 stycznia No też liczę że coś jeszcze zobaczymy nowego do premiery. Cytuj
Qbon 369 Opublikowano 31 stycznia Opublikowano 31 stycznia Graficznie to jest PS4 ale poza grafika to już widać, że będzie bardzo fajna gra i bardzo grywalna. Day one dla mnie. Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 31 stycznia Opublikowano 31 stycznia Gameplayowo wiadomo, Team Ninja nigdy nie zawodzi, ale graficznie, to nie wiem czy problem leży w silniku, czy w budżecie, bo to jest PS4, ale takie z pierwszego roku życia. GoT graficznie przy tej grze, to inna generacja. Dziwne, zwłaszcza że Sony trzyma łapę na tej grze, więc mogli sypnąć grosza na lepszą graficzkę. Sama gra na pewno będzie dobra. Cytuj
SlimShady 3 434 Opublikowano 31 stycznia Opublikowano 31 stycznia Powiedziałbym, że nawet bliżej PS3. Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Może i nie zawodzą, ale ostatnią naprawdę genialną grę wydali 20 lat temu. Taką na 9+. Czyli Ninja Gaiden na pierwszego Xboxa. Od tego czasu są bardzo solidni (z nielicznymi wtopami), ale bez jakiegoś niesamowitego błysku. I nie widzę tego błysku również i tu. 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Gameplay wygląda sztywniutko i widać też że będą designerskie odpały w przeciwnikach, mimo względnie realistycznego settingu. No, ale ta grafa... nawet nie tyle pod kątem technologii, ale jakoś cały artstyle wydaje się dość "płaski". Chyba najbardziej podobało mi się to ujęcie na końcu gdy ronin skacze między statkami, a w tle strzelają fajerwerki. No zobaczymy, trzeba czekać na recki. Do premiery GoT 2 jeszcze sporo czasu, i z chęcią łyknąłbym dobrą grę w tych klimatach. Cytuj
XM. 11 022 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Wygląda na najgorsza grę Team Ninja od czasów NGS2. 1 Cytuj
messer88 6 579 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Mi walka wydaje się na wolniejszą od tej z NioH albo Wo Longa. A graficznie miejscami jest progres szczególnie w otoczeniu a zaraz inna lokacja wygląda jak z pierwszego Nioha. Z Wo Longiem podobnie było. Cytuj
łom 2 011 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Oni chyba korzystają non stop z tego starego silnika który nie radzi sobie z oświetleniem i postacie które są w cieniu wyglądają jak doklejone w paincie, w 24 sekundzie po lewej mocno to widać. Cytuj
Brolin 328 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Większy budżet, lepszy silnik i byłby sztos, bo grafiki tej grze jednak brakuje. GoT 2 graficznie i artystycznie zje to to na śniadanie, natomiast tu będzie trochę bardziej fantazyjnie najwyraźniej (fajny ten przeciwnik ze szponami), do tego broń palna, więc gra ma się czym wyróżnić. Szkoda więc, że nie trzyma trochę wyższego poziomu. Cytuj
Sep 1 628 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Graficznie faktycznie jest przeciętnie, ale jeśli świat, historia i gameplay będą sprawiały frajdę to grafika nie będzie mi przeszkadzać. Trochę tu Nioha, trochę Sekiro, miasto niczym z gier Ubisoftu. Wygląda na bezpieczną produkcję bez fajerwerków. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 11 lutego Opublikowano 11 lutego W dniu 1.02.2024 o 03:40, Homelander napisał: Może i nie zawodzą, ale ostatnią naprawdę genialną grę wydali 20 lat temu. Taką na 9+. Czyli Ninja Gaiden na pierwszego Xboxa. Od tego czasu są bardzo solidni (z nielicznymi wtopami), ale bez jakiegoś niesamowitego błysku. I nie widzę tego błysku również i tu. jak dla mnie nioh było genialne i z "błyskiem". w jedynkę grałem jak opętany przez rok nabijając 800h. w dwójkę już mniej ale wciąż minmaxowanie, platyna i itd. wo longa pominąłem, bo odrzuciło mnie parę rzeczy - toporna grafa, morale system, wymuszenie biegania z kompanami i parę innych drobiazgów ale pewnie jeszcze nadrobię. ronin imo nie wygląda wcale źle. techniczne szału nie robi ale art style jest spoko i generalnie nie wygląda to brzydko. po tym trailerze widać, że popracowali nad modelami postaci i animacją twarzy. Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego Pierwszy raz widzę żeby ktoś się chwalił w grze pięknymi fajerwerkami gdy postać jest w wodzie w której nic się nie odbija. Cytuj
łom 2 011 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego Kompletnie nie czaję czemu oni uparli się na robieniu gier na tym swoim silniku. To tragiczne oświetlenie kompletnie psuje jej wygląd, albo coś jest w cieniu i dosłownie czarne, albo się świeci i nie pasuje do reszty. Mam nadzieję że zostaną za to znowu zjechani i ktoś im prześle info że Unreal Engine jest darmowy od prawie 10 lat, bo szkoda że dobrze wyglądający gameplay jest przysłaniany przez techniczne bolączki (tak samo jak Stranger of Paradise). Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego 11 minut temu, łom napisał: Mam nadzieję że zostaną za to znowu zjechani i ktoś im prześle info że Unreal Engine jest darmowy od prawie 10 lat Tylko skoryguje: https://www.unrealengine.com/en-US/download Cytat It’s also free in many cases for game development—a 5% royalty only kicks in if and when your title earns over $1 million USD. I z tego co czytam chodzi o revenue, a nie zysk. Dajmy dla przykładu sprzedaż 10 milionów kopii gry (jak np. Ghost of Tsushima) x 70 dolarow x 5% od nadwyżki ponad milion daje blisko 35 baniek $ za licencję do Unreala. Może się mylę, ale tak wynika z tego co czytałem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.