Skocz do zawartości

Rise of the Ronin


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ja bym się nie spodziewał wiele po nich jeśli chodzi o poziomy trudności, pewnie będzie standardowo jak w większości grach, wyższy poziom, to przeciwnicy będą mieli więcej HP, czyli takie sztuczne utrudnianie i wydłużanie gry. Mnie już hype na tę grę opadł od razu jak się dowiedziałem o tym.

Opublikowano

 

 

image.thumb.png.290d69385e823e6d6107a01707cfb443.png

 

 

From left to right:  


\-Naosuke Ii (1815-1860)

\-Murayama Taka (1809-1876)

\-Sakamoto Ryoma (1836-1867)

\-Kido Takayoshi (Katsura Kogorō) (1833 – 1877)

\-Matthew Perry (1794-1858)

\-Rutherford Alcock (1809-1897)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gameplayowo wiadomo, Team Ninja nigdy nie zawodzi, ale graficznie, to nie wiem czy problem leży w silniku, czy w budżecie, bo to jest PS4, ale takie z pierwszego roku życia. GoT graficznie przy tej grze, to inna generacja. Dziwne, zwłaszcza że Sony trzyma łapę na tej grze, więc mogli sypnąć grosza na lepszą graficzkę.

 

Sama gra na pewno będzie dobra.

Opublikowano

Może i nie zawodzą, ale ostatnią naprawdę genialną grę wydali 20 lat temu. Taką na 9+. Czyli Ninja Gaiden na pierwszego Xboxa. Od tego czasu są bardzo solidni (z nielicznymi wtopami), ale bez jakiegoś niesamowitego błysku. I nie widzę tego błysku również i tu. 

  • This 1
Opublikowano

Gameplay wygląda sztywniutko i widać też że będą designerskie odpały w przeciwnikach, mimo względnie realistycznego settingu. 

 

No, ale ta grafa... nawet nie tyle pod kątem technologii, ale jakoś cały artstyle wydaje się dość "płaski". Chyba najbardziej podobało mi się to ujęcie na końcu gdy ronin skacze między statkami, a w tle strzelają fajerwerki. 

 

No zobaczymy, trzeba czekać na recki. Do premiery GoT 2 jeszcze sporo czasu, i z chęcią łyknąłbym dobrą grę w tych klimatach. 

Opublikowano

Oni chyba korzystają non stop z tego starego silnika który nie radzi sobie z oświetleniem i postacie które są w cieniu wyglądają jak doklejone w paincie, w 24 sekundzie po lewej mocno to widać.

Opublikowano

Większy budżet, lepszy silnik i byłby sztos, bo grafiki tej grze jednak brakuje. GoT 2 graficznie i artystycznie zje to to na śniadanie, natomiast tu będzie trochę bardziej fantazyjnie najwyraźniej (fajny ten przeciwnik ze szponami), do tego broń palna, więc gra ma się czym wyróżnić. Szkoda więc, że nie trzyma trochę wyższego poziomu.

Opublikowano

Graficznie faktycznie jest przeciętnie, ale jeśli świat, historia i gameplay będą sprawiały frajdę to grafika nie będzie mi przeszkadzać. Trochę tu Nioha, trochę Sekiro, miasto niczym z gier Ubisoftu. Wygląda na bezpieczną produkcję bez fajerwerków.

Opublikowano
W dniu 1.02.2024 o 03:40, Homelander napisał:

Może i nie zawodzą, ale ostatnią naprawdę genialną grę wydali 20 lat temu. Taką na 9+. Czyli Ninja Gaiden na pierwszego Xboxa. Od tego czasu są bardzo solidni (z nielicznymi wtopami), ale bez jakiegoś niesamowitego błysku. I nie widzę tego błysku również i tu. 

 

jak dla mnie nioh było genialne i z "błyskiem". w jedynkę grałem jak opętany przez rok nabijając 800h. w dwójkę już mniej ale wciąż minmaxowanie, platyna i itd. wo longa pominąłem, bo odrzuciło mnie parę rzeczy - toporna grafa, morale system, wymuszenie biegania z kompanami i parę innych drobiazgów ale pewnie jeszcze nadrobię.

 

ronin imo nie wygląda wcale źle. techniczne szału nie robi ale art style jest spoko i generalnie nie wygląda to brzydko. po tym trailerze widać, że popracowali nad modelami postaci i animacją twarzy.  

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kompletnie nie czaję czemu oni uparli się na robieniu gier na tym swoim silniku. To tragiczne oświetlenie kompletnie psuje jej wygląd, albo coś jest w cieniu i dosłownie czarne, albo się świeci i nie pasuje do reszty. Mam nadzieję że zostaną za to znowu zjechani i ktoś im prześle info że Unreal Engine jest darmowy od prawie 10 lat, bo szkoda że dobrze wyglądający gameplay jest przysłaniany przez techniczne bolączki (tak samo jak Stranger of Paradise).

Opublikowano
11 minut temu, łom napisał:

Mam nadzieję że zostaną za to znowu zjechani i ktoś im prześle info że Unreal Engine jest darmowy od prawie 10 lat

 

Tylko skoryguje:

https://www.unrealengine.com/en-US/download

 

Cytat

It’s also free in many cases for game development—a 5% royalty only kicks in if and when your title earns over $1 million USD.

 

I z tego co czytam chodzi o revenue, a nie zysk. Dajmy dla przykładu sprzedaż 10 milionów kopii gry (jak np. Ghost of Tsushima) x 70 dolarow x 5% od nadwyżki ponad milion daje blisko 35 baniek $ za licencję do Unreala.

 

Może się mylę, ale tak wynika z tego co czytałem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...