Skocz do zawartości

Rise of the Ronin


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 21.02.2024 o 17:36, Rtooj napisał:

Pierwszy raz widzę żeby ktoś się chwalił w grze pięknymi fajerwerkami gdy postać jest w wodzie w której nic się nie odbija.

Kodeks devów mówi " nie pokazuj wody w trailerach "

A tak serio to czemu dziwisz ?

Chyba lepsze to niż przekłamane bullshoty. 

Pokazują co mają ( technicznie nie zaorają ) 

 

Opublikowano

Walka wygląda dla mnie bardzo dobrze (a to dla mnie główny wabik), zwłaszcza, że sprawia wrażenie rozwinięcie systemu postaw z Nioha (a Nioh ma mój ulubiony system walki z soulslike'ów). Szkoda trochę, że wygląda na to, że będzie znowu ograniczenie staminą/ki (męczy mnie to już nieco), ale jeśli jej odzyskiwanie będzie tak płynne jak w Nioh (a tak ma chyba być pod L1), to nie będę narzekał. Ogólnie to jeden z niewielu tytułów, które mnie obecnie mocniej jarają. Przy okazji czas nadrobić w końcu Wo Longa, zanim usuną z GP.

Opublikowano

Ale wydaje mi się, że w grafikę to oni nie umieją. Widać to w Niohu obu częściach czy Wu long, ale walka jest miodna i jeszcze tony lootu też lubiłem :)

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, mario10 napisał:

Ale wydaje mi się, że w grafikę to oni nie umieją. Widać to w Niohu obu częściach czy Wu long, ale walka jest miodna i jeszcze tony lootu też lubiłem :)

Pierwsza i zarazem ostatnia ich gra z wgniatającą w fotel, szczękoopadną grafiką to Ninja Gaiden na pierwszego xboxa.

Przepraszam...jeszcze Do4 na X360 można jeszcze dodać, choć to inny gatunek.

Edytowane przez Czezare
Opublikowano
14 minut temu, Czezare napisał:

Pierwsza i zarazem ostatnia ich gra z wgniatającą w fotel, szczękoopadną grafiką to Ninja Gaiden na pierwszego xboxa.

Przepraszam...jeszcze Do4 na X360 można jeszcze dodać, choć to inny gatunek.

No tak zamierzchłe czasy, ja lubię fajną grafikę, ale mimo średniej grafiki i recyklingu przeciwników w Nioh 1 i 2 bawiłem się świetnie więc może i tutaj będzie dobrze.

Opublikowano
7 minut temu, Donatello1991 napisał:

Z taką grafika brak 4k I 60 fps to będzie śmiech. 

Przeciez ich ostatnia gra, czyli FF "Chaos" ledwie osiągała 1080p przy 55 klatkach xD. 

Opublikowano
37 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Przeciez ich ostatnia gra, czyli FF "Chaos" ledwie osiągała 1080p przy 55 klatkach xD. 

Team ninia od 11 lat jest roździelone na dwie grupy developerskie - Ichigaya development team 1 i 2. Ich ostatnie projekty to były zazwyczaj efekty kolaboracji z różnymi zewnętrznymi firmami (Sony, Square Enix itd) ale za Niohy odpowiada jedna, zaś za Dissidie i Stranger Paradise druga. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...