panborysek 59 Opublikowano 26 marca Opublikowano 26 marca (edytowane) 8 godzin temu, Czezare napisał: Eksplorując teren na zachód od Jokohamy zastałem takiego oto białego wilka/psa (?). Nad nim czerwony znacznik. Nie był agresywny. Trzeba go zabić, czy wręcz przeciwnie? Też go spotkałem, zaprowadził mnie do swojej kryjówki i podniosłem Yoshida-Shinden dodatkową nagrodę za więź oraz znajdźki - niebieski lotos, puzderko na lekarstwa i zioło lecznicze. Jak trochę odczekasz wilk ma świetną animacje, drapie się tylną łapą po głowie, pogłaskałem go-kolejna animacja, następnie zakopał się pod ziemię, wybuchła bomba dymna i zniknął to chyba jakiś fajny easteregg-taki sekrecik, może się jeszcze gdzieś pojawi. Też nie żałuję nawet złotówki za ten tytuł bawię się wspaniale. Edytowane 26 marca przez panborysek Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 26 marca Opublikowano 26 marca Kurczę kusicie:( Gra od premiery czeka na dysku, ale tak wsiąknąłem w Dragons Dogma, że nawet Finala nie skończyłem Cytuj
Damian14 226 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca Ja nie żałuje, ale dopiero po bliższym poznaniu. Po godzinie miałem ochotę rzucić grę w kąt, ale z czasem zacząłem się wkręcać. No, ma w sobie to "coś", człowiek widzi te wszystkie mankamenty, ale nie przeszkadzają w dobrej zabawie. Miałem podobnie grając w Vampyra. NIby gierka maks na 7/10, a nie mogłem się oderwać (żeby nie było, Ronin ma dużo więcej do zaoferowania niż Vampyr). 2 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca 14 godzin temu, panborysek napisał: Też go spotkałem, zaprowadził mnie do swojej kryjówki i podniosłem Yoshida-Shinden dodatkową nagrodę za więź oraz znajdźki - niebieski lotos, puzderko na lekarstwa i zioło lecznicze. Jak trochę odczekasz wilk ma świetną animacje, drapie się tylną łapą po głowie, pogłaskałem go-kolejna animacja, następnie zakopał się pod ziemię, wybuchła bomba dymna i zniknął to chyba jakiś fajny easteregg-taki sekrecik, może się jeszcze gdzieś pojawi. Też nie żałuję nawet złotówki za ten tytuł bawię się wspaniale. Wróciłem się w ten sektor, gdzie wcześniej spotkałem tego wilczka, ale już go nie znalazłem To chyba jakaś efemeryda. Cytuj
Damian14 226 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca 6 minut temu, Czezare napisał: Wróciłem się w ten sektor, gdzie wcześniej spotkałem tego wilczka, ale już go nie znalazłem To chyba jakaś efemeryda. Ja go spotkałem dwa razy w różnych miejscach, to taki random event chyba, jak to że nadziewasz się na sytuacje, że kogoś atakują albo okradają i możesz pomóc albo olać. Warto pomagać bo zwiększa więź z daną lokacją Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca A oto mój przyjemniaczek ;P Udało mi się znaleźć w Jokohamie skrzynkę z Odachi, które biło na 161, a teraz po spotkaniu wędrownego kowala leje na 168 Pisałem, że warto spojrzeć w Menu gdzie jest Encyklopedia. Przyznaję bez bicia, że przeleciałem ją po łebkach i to był błąd, ponieważ jest tam wyjaśnienie ważnej mechaniki systemu walki. Chodzi o ikonki nad głowami niemiluchów. Okazuje się, że pod każdego wroga powinno się stosować inne trzymanie broni (styl). Jeśli będziemy z danym niemilcem walczyć stylem na który on nie jest wrażliwy to owszem, pokonamy go, ale zejdzie nam to o wiele dłużej czym ryzykujemy porażkę. To rozwiązanie zachęca, a wręcz wymusza wachlowanie stylami podczas naparzania, bo czasem walczymy z kilkoma naraz. Rozwinąłem sobie też łuk. Teraz mogę pykać zatrutymi i ognistymi strzałami 2 Cytuj
mario10 548 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca (edytowane) To mechanika widać zaczerpnięta z Cuszimy ale warto bo fajne rozwiązanie. Zmiana postawy w walce dobrze ją urozmaica i zmniejsza trochę nawalanie jednego przycisku Edytowane 27 marca przez mario10 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca A powiedzcie czy coś szczególnego daje strzepywanie lub nie strzepywanie krwi z miecza? Nawet specjalny wskaźnik poziomu jego zakrwawienia jest Cytuj
Damian14 226 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca 28 minut temu, Czezare napisał: A powiedzcie czy coś szczególnego daje strzepywanie lub nie strzepywanie krwi z miecza? Nawet specjalny wskaźnik poziomu jego zakrwawienia jest To chyba tylko przywraca ciutkę ki. I być może pozwala kontynuować kombo, które zadaje większe obrażenia, ale szczerze mówiąc to w ferworze walki jakoś nie zwracałem uwagi na to 1 1 Cytuj
panborysek 59 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca 6 godzin temu, Czezare napisał: A powiedzcie czy coś szczególnego daje strzepywanie lub nie strzepywanie krwi z miecza? Nawet specjalny wskaźnik poziomu jego zakrwawienia jest Żółty pasek pod bronią na ikonce oznacza zakrwawienie broni, gdy jest pełny, broń zadaje mniej obrażeń, można ją oczyścić wciskając R1 zaraz po wyprowadzonym ciosie a broń się oczyści. 1 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca Dziś sporo pograłem i mogę powiedzieć biorąc pełną odpowiedzialność za swoje słowa, że dawno nie grałem w tak wciągającą, dobrą i uzależniającą grę, albowiem nie pamiętam sytuacji z jakąś inną grą (chyba to był Cyberpunk)że będąc w robocie nie mogłem się już doczekać końca szychty, aby czym prędzej znaleźć się przy konsoli i nakurwiać dalej Na pewno gra mi się w to o wiele lepiej i przyjemniej niż chociażby w Nioh-y. Ronin moim zdaniem w wielu aspektach jest od Nioh-ów lepszy. Fabuła? No jasna sprawa, wszak w Nioh fabuły w ogóle nie było. Lepszy i ciekawszy jest też system walki. Jak się już go opanuje to sprawia on wiele frajdy. Rozwój bohatera też fajnie pomyślany. Dziś wykupiłem umiejętność polegającą na tym, że czając się na dachu podciągamy na lince do góry niczego nie spodziewających się klientów i dokonujemy widowiskowego skrytobójstwa. Nie będę spoilował, ale co chwila dochodzą nowe, fajne i ciekawe rzeczy do roboty. Nawet zdawało by się proste szukanie znajdziek w postaci kotów... Z czasem okazuje się, że to nie tylko proste znajdźkowanie dla acziwmenta, ale po kilkunastu godzinach gry dopiero odkrywamy, że czemuś to służy. No i KAPITALNY pomysł więzi pomiędzy głównym protagonistą a innymi postaciamiTo chyba najfajniejszy patent. 3 Cytuj
Damian14 226 Opublikowano 27 marca Opublikowano 27 marca 10 minut temu, Czezare napisał: Dziś sporo pograłem i mogę powiedzieć biorąc pełną odpowiedzialność za swoje słowa, że dawno nie grałem w tak wciągającą, dobrą i uzależniającą grę, albowiem nie pamiętam sytuacji z jakąś inną grą Mam podobnie, też się mocno wciągnąłem. Fabuła u mnie zaczyna się rozkręcać i żeby lepiej rozumieć wątki to zaczynam się dokształcać. Dziś trochę poczytałem o Kiheitai, czyli ochotniczej jednostce paramilitarnej stworzonej przez jedną z pobocznych postaci. Można się dowiedzieć paru ciekawych rzeczy o tym burzliwym okresie Japonii. Mam nadzieje, że gra będzie trzymać fabularny fason Spoiler Właśnie odkryłem kolejny region w grze - Edo i zdążyłem zobaczyć kawałek dzielnicy Asakusa ze znaną świątynią. Jest fajnie. I chyba dopiero od tego momentu można zacząć bałamucić tę główną gejszę z Jokohamy (nie tę od kotów). 1 Cytuj
Qbon 369 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca Tak, gra bardzo wciąga. Przy niektórych miejscówkach to w ogóle mam taki vibe z Tsushimy, no i trawa powiewająca na wietrze też podobnie zrobiona. 1 Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 55 minut temu, Soul napisał: Miodnie się ich tu zabija 8) Bardzo fajnie to wygląda, świetnie czuć ciosy. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 5 godzin temu, Soul napisał: Miodnie się ich tu zabija 8) Do zarzygania będę powtarzał: system walki w tej szpili to w dupę yebany Banderas Ja póki co na razie napiżdżam w zasadzie tylko odachi, ale już mi się trochę opatrzyła ta broń i jej ciosy we wszystkich stylach i zamierzam pograć trochę dla odmiany kataną. No i tu mam pewien problem. Za preorder dostałem w nagrodę między innymi katanę Ryu Hayabusy, którą to kataną można uskutecznić słynną Izuna Drop (widziałem na filmiku). Problem w tym, że ta katana mi gdzieś zniknęła. Miałem ją niby, a teraz doopa Może gdzieś w bazie, w schowku się zapodziała? 1 Cytuj
Damian14 226 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca Może z rozpędu sprzedałeś? Jak nie ma w schowku to poszukaj u najczęściej odwiedzanych sprzedawców, bo jest chyba dostępna opcja odkupienia od nich sprzedanych broni i ciuchów. 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca (edytowane) Cykam fotki tam gdzie znacznik na mapie pokazuje nakazanym obiektom i ...nic, znacznik nie znika. Robię coś źle? Edytowane 28 marca przez Czezare Cytuj
Qbon 369 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 8 minut temu, Czezare napisał: Cykam fotki tam gdzie znacznik na mapie pokazuje nakazanym obiektom i ...nic, znacznik nie znika. Robię coś źle? Widok przez obiektyw zmienia się na czerwony gdy cykasz? Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 8 minut temu, Qbon napisał: Widok przez obiektyw zmienia się na czerwony gdy cykasz? Nie. Rozumiem, że musi? W burdelu cykałem byle jak i byle gdzie i zaliczało. Cytuj
Qbon 369 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 5 minut temu, Czezare napisał: Nie. Rozumiem, że musi? W burdelu cykałem byle jak i byle gdzie i zaliczało. Ten obrys obiektywu musi się podświetlic na czerwono, gra w ten sposób informuje, że zdjęcie ma być zrobione tego konkretnego obszaru, spróbuj w ten sposób, powinno wtedy zaliczyć. 1 Cytuj
Damian14 226 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 25 minut temu, Czezare napisał: Nie. Rozumiem, że musi? W burdelu cykałem byle jak i byle gdzie i zaliczało. Jak robisz foty na zewnatrz to zazwyczaj musi to być jakis budynek, drzewo, góra itp wiec idealnie musisz to złapać w obiektyw i srodek obiektywu musi sie podswietlic na czerwono. Jak zrobisz dobrą fotę to dostaniesz hasło, że jest git i potem na mapie ikonka aparatu w tym miejscu się wyszarzy. Czasami są takie wymagania, że musisz wbić na dach jakiegoś budynku i zrobić panoramę jakiegoś miejsca, czy pola ryżowego, więc trzeba się nakombinować. Fotki w burdelu da się chyba zrobić tylko w trakcie misji fabularnej dla tej głównej gejszy. Spoiler Trzeba z ukrycia robić foty gościom 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 5 minut temu, Damian14 napisał: Jak robisz foty na zewnatrz to zazwyczaj musi to być jakis budynek, drzewo, góra itp wiec idealnie musisz to złapać w obiektyw i srodek obiektywu musi sie podswietlic na czerwono. Jak zrobisz dobrą fotę to dostaniesz hasło, że jest git i potem na mapie ikonka aparatu w tym miejscu się wyszarzy. Czasami są takie wymagania, że musisz wbić na dach jakiegoś budynku i zrobić panoramę jakiegoś miejsca, czy pola ryżowego, więc trzeba się nakombinować. Fotki w burdelu da się chyba zrobić tylko w trakcie misji fabularnej dla tej głównej gejszy. Pokaż ukrytą zawartość Trzeba z ukrycia robić foty gościom Tak, właśnie tę misję miałem na myśli. Tam nie trzeba było się jakoś szczególnie starać. Cytuj
Damian14 226 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 3 minuty temu, Czezare napisał: Tak, właśnie tę misję miałem na myśli. Tam nie trzeba było się jakoś szczególnie starać. Ale musiałeś się przekradać jakimiś dziurami i z ukrycia trzaskać fotki konkretnym typom? Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 28 marca Opublikowano 28 marca 24 minuty temu, Damian14 napisał: Ale musiałeś się przekradać jakimiś dziurami i z ukrycia trzaskać fotki konkretnym typom? Tak. Miałem pewne problemy, żeby wykminić drogę do tych pomieszczeń, ale się udało. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.