Skocz do zawartości

Rise of the Ronin


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 minut temu, Czezare napisał:

Tak. Miałem pewne problemy, żeby wykminić drogę do tych pomieszczeń, ale się udało.

Już się bałem, że można było robić te foty byle gdzie tam i też zaliczało, a ja się męczyłem skradając się po dziurach :D

Całkiem niedawno też odkryłem, że jak jak się przytrzyma przycisk options to można używać różnych animacji na swoim bohaterze. Ukłony jak w GoT, leżenie na ziemi, siadanie itp. Przydatne w multi, ale też jak ktoś sobie lubi roleplayować to można np usiąść w burdelu wśród gejsz żeby zrobić klimatyczny zrzut ekranu.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Czezare napisał:

Do zarzygania będę powtarzał: system walki w tej szpili to w dupę yebany Banderas:banderas: Ja póki co na razie napiżdżam w zasadzie tylko odachi, ale już mi się trochę opatrzyła ta broń i jej ciosy we wszystkich stylach i zamierzam pograć trochę dla odmiany kataną. No i tu mam pewien problem. Za preorder dostałem w nagrodę między innymi katanę Ryu Hayabusy, którą to kataną można uskutecznić słynną Izuna Drop (widziałem na filmiku). Problem w tym, że ta katana mi gdzieś zniknęła. Miałem ją niby, a teraz doopa:frog: Może gdzieś w bazie, w schowku się zapodziała?

Może dostałeś styl Ryu Hayabusy? Zobacz w stylach ,taki jest, też mam. Ja już w 3 rozdziale, giera świetna, jest gigantyczna liczba wszystkich misji, zadań, aktywności, nie liczę nawet ale będzie ich ponad 200!!! lub więcej. Ten biały wilk to zwykła aktywność losowa, pojawił mi się jeszcze 4 razy. Dziś grając w pobocznej misji więzi (Siekana wątróbka) miałem buga ,nie mogłem dalej popchnąć misji ponieważ nie pojawił się przedmiot do podniesienia, musiałem ,zrobić kolejną misję lub przenieść się w inne miejsce, jak wróciłem po czasie (1h) do tej misji przedmiot pojawił się i można byłą ją dalej kontynuować, ale to pierwszy taki błąd po 40h mojego grania. Czy wiecie że można ulepszać także style? Wtedy broń zadaje jeszcze większe obrażenia-jeden z lepszych systemów walki mieczami/katanami ogólnie bronią białą jest w tej grze, także strzelanie z broni i łuku jest zrobione bardzo miodnie. Pozdro

Edytowane przez panborysek
  • Plusik 2
Opublikowano
9 godzin temu, Damian14 napisał:

Już się bałem, że można było robić te foty byle gdzie tam i też zaliczało, a ja się męczyłem skradając się po dziurach :D

Całkiem niedawno też odkryłem, że jak jak się przytrzyma przycisk options to można używać różnych animacji na swoim bohaterze. Ukłony jak w GoT, leżenie na ziemi, siadanie itp. Przydatne w multi, ale też jak ktoś sobie lubi roleplayować to można np usiąść w burdelu wśród gejsz żeby zrobić klimatyczny zrzut ekranu.

Tak, też się zorientowałem dopiero po 10h że gesty są ukryte pod przytrzymaniem przycisku.

 

Po 40 godzinach gry (gram na poziomie trudności Zmierzch)  mniej-więcej takie statystyki są:) Ja poszedłem w siłę wybierając na początku  genezę ostrza-Zabójca, próbuję wbić:platinum:

431872759_1771316106678541_6275648895572122795_n.jpg

431829716_1119474819196661_8921980330012880486_n.jpg432070500_1856296678147314_5612907607174760842_n.jpg

432012351_1044421790579026_1615059241465632875_n.jpg431854115_425988113443484_5102834546175423857_n.jpg

431904024_419493127142901_7635162385180103189_n.jpg

431818237_968108087694175_7325632382752338388_n.jpg

431968433_724095043234786_2146111338583867550_n.jpg

431866633_391702933618903_2170824732909668394_n.jpg

431766642_1221840185460253_1279207609247127167_n.jpg

431778369_1667957523946714_2287960138494701138_n.jpg

431909099_953498459735082_100647152354450345_n.jpg

  • Plusik 2
Opublikowano

System walki gra ma ogólnie świetny ale parowanie to jest porażka, kompletnie nieintuicyjne, często ataki odbija się po prostu przypadkiem i potrafi prowadzić to wszystko do chaosu.

  • beka z typa 1
Opublikowano
16 godzin temu, Qbon napisał:

System walki gra ma ogólnie świetny ale parowanie to jest porażka, kompletnie nieintuicyjne, często ataki odbija się po prostu przypadkiem i potrafi prowadzić to wszystko do chaosu.

Nie zgodzę się, że parowanie jest nieintuicyjne. Ma bardzo proste zasady (trójkąt, na moment przed uderzeniem niemilucha), ale problem u Ciebie może wynikać z tego, że różni przeciwnicy atakują różnymi broniami, stylami (zwłaszcza stylami!) i w różnym tempie. przez co czasami ciężko wyczuć to parry. Proponuję dwie rzeczy:

1. Dostosowywać style pod przeciwnika

2. Potrenować w Dojo

Pamiętam, że walcząc z Gonzo za pierwszym razem w domu sędziego ledwo wygrałem, bo nie byłem w stanie wyczuć jego ataków i parry nie wchodziło, natomiast podczas walki z nim w Dojo wszystkie klocki wskoczyły na swoje miejsce i leję go jak psa.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Czezare napisał:

Nie zgodzę się, że parowanie jest nieintuicyjne. Ma bardzo proste zasady (trójkąt, na moment przed uderzeniem niemilucha), ale problem u Ciebie może wynikać z tego, że różni przeciwnicy atakują różnymi broniami, stylami (zwłaszcza stylami!) i w różnym tempie. przez co czasami ciężko wyczuć to parry. Proponuję dwie rzeczy:

1. Dostosowywać style pod przeciwnika

2. Potrenować w Dojo

Pamiętam, że walcząc z Gonzo za pierwszym razem w domu sędziego ledwo wygrałem, bo nie byłem w stanie wyczuć jego ataków i parry nie wchodziło, natomiast podczas walki z nim w Dojo wszystkie klocki wskoczyły na swoje miejsce i leję go jak psa.

W tych misjach, które wykonujemy z towarzyszami potrafi robić się taki chaos, jak sam walczę to jest inaczej, jestem już w 

Spoiler

Kioto

i po opanowaniu systemu walki przez tyle godzin w grze gra się swietnie, czasem po prostu odnoszę wrażenie jakby to odbijanie działało jak chce, właśnie przy dużej liczbie przeciwników i gdy towarzyszą inne postacie. Ja całą grę walczę praktycznie tylko katana, najbardziej mi przypasowała, oczywiście zmieniając postawy.

Opublikowano (edytowane)

@Czezare Wiesz może gdzie można trenować z Soji Okina? Jest mi potrzebny trening z nim żeby ulepszyć jeden ze stylów walki a w żadnym dojo nie ma go na liście postaci, z którymi można walczyć, chyba że później będzie to możliwe.

Edytowane przez Qbon
Opublikowano
13 godzin temu, Qbon napisał:

@Czezare Wiesz może gdzie można trenować z Soji Okina? Jest mi potrzebny trening z nim żeby ulepszyć jeden ze stylów walki a w żadnym dojo nie ma go na liście postaci, z którymi można walczyć, chyba że później będzie to możliwe.

Niestety, nie pomogę. Nie jestem aż tak daleko. Mam dopiero odkryte jedno Dojo w Yokohamie, także tego:dunno:

Opublikowano
14 godzin temu, Qbon napisał:

@Czezare Wiesz może gdzie można trenować z Soji Okina? Jest mi potrzebny trening z nim żeby ulepszyć jeden ze stylów walki a w żadnym dojo nie ma go na liście postaci, z którymi można walczyć, chyba że później będzie to możliwe.

Napiszę później dokładnie ale znalazłem miejsce gdzie można trenować w piwnicy z umarłymi wojownikami jest to w EDO.

Opublikowano
4 godziny temu, Czezare napisał:

Niestety, nie pomogę. Nie jestem aż tak daleko. Mam dopiero odkryte jedno Dojo w Yokohamie, także tego:dunno:

 

3 godziny temu, panborysek napisał:

Napiszę później dokładnie ale znalazłem miejsce gdzie można trenować w piwnicy z umarłymi wojownikami jest to w EDO.

Panowie, już rozwiązana sprawa, musiałem poczynić pewne postępy w fabule, reszty nie będę spoilowal. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Platyna wbita! Zajęło mi to 70 godzin, dużo zbierania pod koniec jest i powtarzania misji, 100 kotków daje w kość (szukanie), zdjęcia, czyszczenie dzielnic oraz zbieranie punktów  aby ulepszyć na max statystyki to jakieś 10h grania po skończonej fabule, dałem radę, trudność oceniam na 4/10 ,na pewno jest czasochłonna ale mega trudna nie, pozdrawiam:)

431941139_448894527495248_164787117450789136_n.jpg

431829435_336352048994307_2355217987566537139_n (1).jpg

431794266_427321603163853_1242438875350012385_n.jpg

431872754_289268524215768_7201111459737229035_n.jpg

431793854_1408454286452897_6011712251337294882_n.jpg

431781566_239916775810680_7065605299854014439_n.jpg

432162516_450040597360934_1176984333444929455_n.jpg

432095075_779823817421790_8224882421332920542_n.jpg

431841444_937073381406060_7066626045667006482_n.jpg

Edytowane przez panborysek
  • Plusik 5
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

To 5 drzewko skilli i czerwone itemy dostępne są na zwykłej grze? Bo gdzieś czytałem ze to dopiero na ng+ się pojawia. 
 

Jaki poziom trudności?

 

Graty!

Edytowane przez ghort
Opublikowano
7 minut temu, ghort napisał:

To 5 drzewko skilli i czerwone itemy dostępne są na zwykłej grze? Bo gdzieś czytałem ze to dopiero na ng+ się pojawia. 
 

Jaki poziom trudności?

 

Graty!

Dzięki, grałem na poziomie trudności zmierzch czyli normal pewnie to jest, na początku gry można wybrać poziomy Świt/Zmierzch/Mrok, ale po skończeniu fabuły odkrywa się jeszcze czwarty poziom Północ i tam już biją bardzo mocno to jest pewnie Very Hard. Tak to drzewko kolejne odkrywa się po skończeniu gry, pomocne jest bo można jeszcze bardzie dopakować zdrowie, obrażenia lub sojuszników, tak samo mistrzowskie czerwone itemy można zdobywać po skończeniu fabuły.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ja gram na hardzie(mrok) i tylko czasem mam problem z podwójnymi bossami z misji glównych. Mam 27 poziom. Nie moge porównać do niocha bo po prostu nie leżą mi te gry przez system walki :D(Tylko From Software) W Roninie jest znacznie łatwiej ogarniac. Masz więcej Hp, mnóstwo leczenia i walczysz tylko z ludźmi a nie z Yokai na pół ekranu;) 

 

Rozkminil ktoś jak działają te kocury i pies wysyłane na akcje? Bo nie wiem czy przykładać do tego większa wagę i dawać czworonogowi więcej niż 300$. 

Edytowane przez ghort
  • Plusik 1
Opublikowano

te europejskie mundury, ogromne średniowieczne miecze, ilość rzeczy w ekwipunku :balon: naprawdę mi ta grafika nie przeszkadza ale to co wymieniłem to jest koszmar, obrzydlistwo :drakenope:

  • This 1
Opublikowano

No  gra ma pewne stylistyczne (i techniczne... i projektowe...) problemy, fakt, ale system walki... mrrrr

 

Mam podobny vibe co z Wo Long jesli chodzi o jakosc koncowa a frajde z zabawy. Strzelać się z nikim w obronie tej gry bym nie odważył, ale ciora mi sie w nią wspaniale.

 

Yokohama 100 procent.

Edo jakieś 30 póki co 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie jest inaczej. Przede wszystkim nie ma miliona rozbłysków, efektów itd To ze walczy się tylko z ludźmi tez robi różnice, dlatego sekiro było dla mnie najłatwiejsze ze wszystkich gier od FS. Po prostu łatwiej mi wyczuc ciosy. Pewnie to dziwne ale tak już mam. 
 

Jak ktoś calakuje i szuka znajdziek to tutaj polecam mapę interaktywną:

https://mapgenie.io/rise-of-the-ronin/maps/yokohama

Edytowane przez ghort
  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, messer88 napisał:

 

a to tutaj jest niby inaczej? 

Tak jest inaczej w porównaniu do Nioh 2 i Wo-Long. Walka oraz parowanie było bardziej epickie w tych grach, bardziej intuicyjne, lepsze, czuć było bardziej zadawane ciosy, walki były dłuższe a i sterowanie było bardziej precyzyjne, tak to zapamiętałem. W Roninie przy walce z kilkoma przeciwnikami i moimi sojusznikami, na ekranie jest straszny chaos, nie można precyzyjnie zmieniać na drugiego przeciwnika i zadawać ciosy, postać jakby miała opóźnienie, przypadkowe nieraz są te uderzenia ciosów, można wygrać bardzo szybko lub przegrać po kilku mocnych ciosach, pewna losowość jest w tych starciach. Walka jest ok, ale różnice są w porównaniu do Nioh/Wo-Long. Gra jest także łatwiejsza od wyżej wymienionych, nie ginie się tyle razy co w Niohach (poziom normal).

 

2 godziny temu, ghort napisał:

Jak dla mnie jest inaczej. Przede wszystkim nie ma miliona rozbłysków, efektów itd To ze walczy się tylko z ludźmi tez robi różnice, dlatego sekiro było dla mnie najłatwiejsze ze wszystkich gier od FS. Po prostu łatwiej mi wyczuc ciosy. Pewnie to dziwne ale tak już mam. 
 

jak ktoś calakuje i szuka znajdziek to tutaj polecam mapę interaktywna https://mapgenie.io/rise-of-the-ronin/maps/edo

Dla mnie Sekiro było trudne, bo wtedy nie umiałem parować ciosów, muszę wrócić do tej gry i skończyć bo tylko do Małp z parawanu doszedłem. Dzięki za mapę-świetna, pewnie bym splatynował z tą mapą kilka godzin wcześniej Ronina.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Dobrze opisałeś tą walkę. Są momenty gdy idziesz jak przecinak, a tu nagle wyskoczy mobek z nową bronią i czarodziejskim stylem walki i zamiata tobą podłogę. No i ta walka w grupie to nieporozumienie, totalny chaos. 
Najlepiej wypadają 1 vs1 z bossem lub mini bossem, potrafią być widowiskowe jak ogarniesz przeciwnika.

W Nioh 2 było parry? Takie zwykle jak tu? W wo Longu wiem ze dodali system zbijania ciosów. 
 

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
54 minuty temu, ghort napisał:

Dobrze opisałeś tą walkę. Są momenty gdy idziesz jak przecinak, a tu nagle wyskoczy mobek z nową bronią i czarodziejskim stylem walki i zamiata tobą podłogę. No i ta walka w grupie to nieporozumienie, totalny chaos. 
Najlepiej wypadają 1 vs1 z bossem lub mini bossem, potrafią być widowiskowe jak ogarniesz przeciwnika.

W Nioh 2 było parry? Takie zwykle jak tu? W wo Longu wiem ze dodali system zbijania ciosów. 
 

 

To prawda, trochę ten system walki jest jeszcze niedopracowany przez Team Ninja, na tą chwilę, ale jak porównać do innych gier podobnych, jest genialny ,nawet Tsushima to uproszczenie walki, więc w Ghost, jest gorzej?(inaczej),zależy co kto lubi i jakie ma preferencje odnośnie takich gier,slasher/Souls/Tekken8-heheh  zwał jak zwał ,ale nie da się ukryć że właśnie z takich gier Japończycy czerpią inspirację, choć może być odwrotnie, moim skromnym zdaniem system walki z Nioh1/2 był jeden z najlepszych w historii gamingu, ale to tylko moje zdanie po splatynowaniu  Wo-Long/Ronin i ograniu Nioh 2 na 100h.

Edytowane przez panborysek
Opublikowano

Ta gra jest genialna mimo swoich wad - wczoraj odblokowałem w końcu styl Hayabusy i jest miód jak za dawnych lat, koniecznie muszę odblokować ten strój, ta gra powinna być 100% slasherem w tedy walka 2-3 przeciwnikami z tym system walki była by GOTY - tak czy siak jest to kierunek w dobrą stronę aby ich kolejna gra (mam nadzieje, że to będzie NG4) - czerpała garściami z tego systemu walki - wyobrażacie sobie NG4 z taką kontrą z taką płynną zmianą broni? do tego wciąganie esencji i wykończenia jak w NG2 :banderas:

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Mam nadzieję, że każdemu podoba się Rise of the Ronin tak samo jak mnie (co tu dużo mówić - GOTY). Postanowiłem omówić każdego bossa w grze (i zrobić także inne poradniki - trofea, przedmioty, Dojo i poziom mistrza), to samo zrobiłem z Nioh 2 i Wo Long. Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć moje wypociny, to zapraszam. W deskrypcji, jak zawsze, wszystko w naszym ojczystym języku. Prowadzę też bloga po polsku - dla hardcorowych graczy ^0^

 

Powodzenia! ^^

 

 

Edytowane przez SunaGuidesPL
  • Plusik 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...