Szermac 2 854 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego No właśnie miałem pisać, po tych materiałach to ten UI to jest do obrzygania trochę Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego Z recenzji można wywnioskować, że lepiej się przebija przez UI na PC K+M, natomiast do wersji recenzenckich wleciała już łatka cośtam poprawiająca w UI względem demo. Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego Patrząc na obsługę samochodu to gra aż się prosi o obsługę VR, tym bardziej że graficznie to nie jest jakiś potwór. 1 Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego (edytowane) Pograłem 3 godziny i mi się podoba w zasadzie wszystko jak dotąd. Na razie zadania są łatwe skierowane by poznać sterowanie i świat, ale wszystko jest czytelne, świetnie opisane, i można się wgłębiać w system. Grafika jest bardzo ładna, muzyka fantastyczna. I klimat dokładnie taki jaki chciałem. Edytowane 22 lutego przez Rtooj Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego 3 minuty temu, messer88 napisał: Na konsoli grasz? Oczywiście Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego Są ustawienia czułości ruszania gałami? Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego 21 minut temu, messer88 napisał: Są ustawienia czułości ruszania gałami? Szczerze? W usdtawieniach jest tyle różnych suwaków,jakich nigdy nie widziałem. Może i taki tam jest. Ja zostawiłem domyślnie, bo nie lubię grzebać. 1 Cytuj
Moldar 2 271 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego Co to za typ rogalika? Liczy się czysty skill z czasem, czy są jakieś ulepszenia co z nami zostają? Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego Nie wiem do końca, bo omijałem raczej recenzje. A po 3h na pewno nie mam oglądu nawet na 10% gry. Jest zdobywanie złomu, jest reperowanie pojazdu, jest otwieranie drzwi młotem, jest jakiś odkurzacz, jest paranormalnie :), są dziwne zjawiska i przeszkadzajki podczas jazdy, są rozmowy audio, są zapiski, jest tworzenie narzędzi i części samochodów, na razie zbudowałem na dachu antenę. Cytuj
Boomcio 4 155 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego Fajnie się prezentuje, ogra się, ogra. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego (edytowane) Wrzucam, może się przydać List of ways you can tweak difficulty in the game: Make nights shorter [Does NOT disable Achivements/Trophies] Remove failed run penalty [Does NOT disable Achivements/Trophies] Remove car damage [Disables Achievements/Trophies] Remove player damage [Disables Achievements/Trophies] Remove radiation over time damage [Does NOT disable Achivements/Trophies] Disable death [Disables Achievements/Trophies] Enable game is paused the game when in menus [Does NOT disable Achivements/Trophies] Speed things up in the game with quality of life toggles such as: Ignition turns on faster [Does NOT disable Achivements/Trophies] Tap to shift gears [Does NOT disable Achivements/Trophies] Better handling when it rains [Does NOT disable Achivements/Trophies] Headlights never run out of battery [Does NOT disable Achivements/Trophies] Player can't take damage when the cars doors are closed [Does NOT disable Achivements/Trophies] And you can alter the game's main modifiers such as: Disabling car quirks [Does NOT disable Achivements/Trophies] Disable instability and gateway storms [Does NOT disable Achivements/Trophies] Disable status effects [Does NOT disable Achivements/Trophies] Enable infinite fuel [Does NOT disable Achivements/Trophies] Add a persistent fuel can to your inventory [Does NOT disable Achivements/Trophies] Enable Get free fuel, battery and player heath when ending a run [Does NOT disable Achivements/Trophies] Enable Get a full free repair on the car when you finish a successful run [Does NOT disable Achivements/Trophies] Edytowane 23 lutego przez KrYcHu_89 format Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego No a jak sama jazda, sprawia przyjemność? Cytuj
Pupcio 18 646 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego Mocno mi opadł siur, chyba jednak nie dla mnie ta gierka 1 Cytuj
Boomcio 4 155 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego 5 minut temu, Pupcio napisał: Mocno mi opadł siur, chyba jednak nie dla mnie ta gierka Brakuje pikselowych 12 latek? 1 1 Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 22 lutego Opublikowano 22 lutego A mi właśnie po tym dzienniku quaza przyszła chęć na ten tytuł. Lubię survivale, a to coś wręcz dziwnego w gatunku w mojej opini, tym samym wzbudza moje zainteresowanie. Nadmienię, że The Long Dark poznałem dzięki dziennikowi quaza,po obejrzeniu tytuł kupiłem i natrzaskalem w nim lekko 400 h od premiery. Więc właśnie się łamie czy zakupywać Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 23 lutego Opublikowano 23 lutego 16 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: wrzucam, może się przydać Ja mam tylko prośbę: jak przeklejasz info z neta to po wciśnięciu "Wklej" daj proszę jeszcze opcję "Usuń formatowanie" w edytorze posta (na samym dole), bo na czarnych skórkach 3/4 Twoich postów wygląda tak: Spoiler I nawet jeśli są to przydatne albo ciekawe informacje to momentalnie odechciewa się czytać Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 23 lutego Opublikowano 23 lutego (edytowane) Dotarłem do warstwy rogalikowej w grze i na dzień dobry straciłem godzinę latania i zbierania materiałów, dodatkowo samochód cały zniszczony do naprawy, save oczywiście nadpisany i klops. A zginąłem po próbie powrotu do garażu - tutaj jest to zebranie potrzebnej energii do skoku w portal który powstaje na mapie w miejscach często ciężko dostępnych - wielki snop światła z trailerów. No i cholera nie jest łatwo do niego się dostać. Po pozytywnym jednak kolejnym ukończeniu przywożąc ze sobą energię po skoku dotarłem do komputerka gdzie kupuje się elementy "na stałe". No i tutaj zaczęło się robić naprawdę przyjemnie. Rzeczy jest mnóstwo, a upgrade'y i nowe przedmioty realnie wpływają na rozgrywkę, choćby głupia latarka. Nadal nie dotknąłem fabuły bo zająłem się zbieractwem, ale jeszcze dużo elementów jest do odkrycia. Nie wiem czy to jedyny sposób, ale można się zabezpieczać robiąc w garażu dwa save'y obok siebie, jeden z nich wtedy się nie nadpisuje i umożliwia "bezpieczny" restart. Na razie gra się świetnie, mam nadzieję że nie będzie znużenia i dojdą nowe elementy świata. pojawiły się oceny userów na MC Cytat 0 This Game is a clunky unoptimized Mess. I liked the idea of driving my car around and repair It and thought this would more be like The long Drive, oder Jalopy but it isn´t. There are a lot of fanboys out there especially in the steam forums who give you a jester award just by saying that you wish there was a save option IN the run because there isn´t. Which means that If you play a run for like 35 minutes and you have to eat with the family you can´t save and have to do everything again. This game does not respect your time and no saving in a singleplayer game in 2024? Sorry but this is just cruel to paying customers. I´m glad I played the demo which ran on only 40fps on my high rig, the devs stated that performance will be better on the final version the final version gave me 30 fps. Steam should accept refunds over the two hour mark I would instantly refund it. PS: A colleague of mine bought It on PS5, only 30 fps on PS5 are you serious to sell something like that ? 0 I do understand that some players want a challenge but time is precious thing nowdays and losing hours of gameplay upon death is unacceptable. Better spend this time on other game. 0 No italian interface/sub. No italian interface/sub. No italian interface/sub. Gra za trudna, nie ma save'ów, i włoskich napisów. Edytowane 23 lutego przez Rtooj 2 Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 23 lutego Autor Opublikowano 23 lutego Z Returnalem było podobnie, tam nawet 3 godzinny run mógł iść się paść. Ludzie płakali i zrobili w końcu save, więc jak tu ich będą cisnąć to pewnie też "zegną kolano". Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 23 lutego Opublikowano 23 lutego Zdecydowanie rozumiem że ktoś woli widzieć "efekty" i grać w grę gdzie na posiedzeniu przejdzie się 3 poziomy, albo obejrzy 4 filmiki. Dobry rogalik zapewnia super zabawę nawet przy minimalnym postępie, ale ważne jednak by jakiś postęp był. Faktem że śmierć tutaj jest nawet bardziej karcona niż w returnalu, w bagażniku zostają chyba tylko jakieś skórki, a pojazd jeszcze trzeba naprawiać. Ale świetnie rozwiązali sposób odzyskiwania straconych rzeczy - wracasz na miejsce śmierci jak w soulsach. Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 23 lutego Opublikowano 23 lutego Cos czuję że dziś wleci u mnie ten tytuł, zapowiada się,że dwa tyg starego wolnego będę musiał wybrać od nowego tygodnia to by się fajnie spinało Zdecydowanie klimaty survivalowo tułaczkowe są dla mnie, wręcz uwielbiam tułać się po różnych środowiskach walcząc o podstawowe przetrwanie. Cytuj
jimmy 1 349 Opublikowano 23 lutego Opublikowano 23 lutego Poprawili ten interfejs? To był najsłabszy element w demku, reszta bardzo zachęcająca Cytuj
Rtooj 1 664 Opublikowano 23 lutego Opublikowano 23 lutego Ja nie wiem bo nie grałem w demo. Mi jedyne co nie pasuje to że trzeba w menu wsadzić do slotu przedmioty, np. do reperowania. Chyba że są skróty do tego, system naprawdę jest rozbudowany. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.