Skocz do zawartości

Octopath Traveler II


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 15.03.2023 o 12:16, Bigby napisał:

Zwerbowałem kolesia, który potrafi zwiększyć XP x100. I nagle połowa moich postaci dobiła do 75 poziomu, a te rezerwowe z 7-10 na 45. :obama: 

 

Skąd go zgarnales?

 

Ja już 22h na liczniku. Doszły drugie profesje, coraz wiecej świata odkrytego, masa zadań, starcia też już trudniejsze i wreszcie trzeba kombinować. Jest miooodzio.

Opublikowano
Godzinę temu, Daffy napisał:

Skąd go zgarnales?

 

Ja już 22h na liczniku. Doszły drugie profesje, coraz wiecej świata odkrytego, masa zadań, starcia też już trudniejsze i wreszcie trzeba kombinować. Jest miooodzio.

 

Po skończeniu kampanii Partitio i jednego subquesta, który pojawia się potem w Wellgrove, a konkretniej w Alrond's Estate.

 

Fajny sposób na podlevelowanie, ale koleś dostępny jest tylko na 3 potyczki i  XP boost oparty jest na RNG. Może dać x2, x10 albo x100, jak również zwiększyć poziom otrzymanych Job Points.

 

 

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Zero rewolucji, a ewolucja jedynki. To jest jota w jotę ta sama formuła tylko bardziej rozbudowana i z lepszymi historiami.

 

@Shenbierz chained echeos jak nie grałeś jeszcze

Edytowane przez Daffy
Opublikowano
W dniu 26.03.2023 o 11:11, giger_andrus napisał:

Ograłem jedynkę w czasie jakichś 80 godzin i bardzo mi się podobało. Dwójka już czeka na półce tylko chcę się trochę przegłodzić i zaglądam tutaj żeby podbić hajp. 

To jak jesteś takim fanem jedynki to w dwójce będziesz zakochany. Wszystko robi lepiej.

 

Btw. Dla tych co skończyli, łączą się wkońcu te historie czy nie? 

 

Jak ta gra brzmi i cudownie pikselowo wygląda...:wub:

 

 

pobrane (55).jpeg

pobrane (54).jpeg

pobrane (53).jpeg

  • Plusik 3
Opublikowano

to by chyba musieli 20lat robic i by ostatecznie dzialalo w 15fps. W octo2 masz dynamiczne oswietlenie, przemieszczajace sie chmury rzucajace cien na otoczenie, realtimowa zmiana pore dnia lub natychmiastową po naciśnięciu guziczka, szybkie loadingi itp.

 

W chwili obecnej opus magnum tego ich silnika 2d-hd

Opublikowano
W dniu 30.03.2023 o 09:29, Daffy napisał:

to by chyba musieli 20lat robic i by ostatecznie dzialalo w 15fps. W octo2 masz dynamiczne oswietlenie, przemieszczajace sie chmury rzucajace cien na otoczenie, realtimowa zmiana pore dnia lub natychmiastową po naciśnięciu guziczka, szybkie loadingi itp.

 

W chwili obecnej opus magnum tego ich silnika 2d-hd

Wygląda to bajecznie. 

 

CO tam następne na tym silniku ma wyjść?

 

Dragon Quest 3 HD-2D Remake? coś jeszcze?

Opublikowano

Na tym silniku hula:

Octopath Traveler 1

Octopath Traveler 2

Octopath Traveler Champions of the continent 

Triangle Strategy

Live a Live

Dragon quest III 

 

Jeszcze chyba Konami robi swój odpowiednik bo remaster suikodenow wygląda dość podobnie

 

  • Plusik 2
Opublikowano
2 minuty temu, Daffy napisał:

Na tym silniku hula:

Octopath Traveler 1

Octopath Traveler 2

Octopath Traveler Champions of the continent 

Triangle Strategy

Live a Live

Dragon quest III 

 

Jeszcze chyba Konami robi swój odpowiednik bo remaster suikodenow wygląda dość podobnie

 

Czyli z tych, co nie wyszły, a zapowiedziane tylko Dragon Quest III.

Na pewno coś jeszcze muszą kroić, toż to silnik złoto. 

Opublikowano

Bankowo coś jeszcze będzie na tym silniku, pewnie zarówno nowe jak i jakiś kolejny remake. Praktycznie każdego jrpg ery SNES mogą przez ten silnik przepuścić. Szkoda że jak majstrowali przy remasterze ff6 to chyba jeszcze wtedy 2d-hd nie mieli i wyszły pokraczne sprity :(.

Opublikowano

Chrono Trigger na tym silniku....o matko boska częstochowska. No i jak piszesz - wręcz naturalnym by było wypuszczenie go na nim.

Opublikowano

Mam nadzieje, że w następnej kolejności stworzą silnik do klepania jRPGów w stylu PSX - piekne prerenderowane tla ze statyczna kamera i poruszaniem sie w 3D. 

Opublikowano

Ja bym bardziej zagrał w Xenogearsy, bo nigdy nie grałem, a w CT całkiem niedawno, ale to raczej wątpliwe. No i FF Tactics, to już bardziej możliwe. Octopath 2 na liscie Steama już czeka, kupię na promce :). 

Opublikowano

Ten silnik wspiera 3D przeciez. To, że nastepne gry na nim będa wychodzic to pewne. Nie byłoby zadnego sensu porzucać takiego czystego złota. Osobiscie obstawiam, że Finale 1-6 tez się doczekają takich remaków. Tylko teraz narracja nakazuje promować wersje Pixel. jak DQ3 pójdzie w dobrych ilosciąch to pozostałe do częsci 6 też pewnie dostaną swoje "remaki". Muszę w koncu usiasć do Octopath 1 bo dwójka dużo lepsza z tego co wszyscy mówią i zaczyna kusić mocno.

Opublikowano

W tym wielkim leaku z nvidii który regularnie się potwierdza co do gierek był final fantasy tactics. Więc jeśli powstaje to raczej bankowo na 2d-hd

Opublikowano
Teraz, Daffy napisał:

W tym wielkim leaku z nvidii który regularnie się potwierdza co do gierek był final fantasy tactics. Więc jeśli powstaje to raczej bankowo na 2d-hd

Bardzo bym chciał ale np Tactics Ogre wyszło na innym. Wyglada niebezpiecznie blisko FFT i obawiam się pójścia na łatwiznę. FFT na 2D-Hd to moge i za trzy i pół bomby brac day 1.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Takie pytanie laika jezeli chodzi o OT.

Czy mając te dziewięc postaci to czy zeby poznac historię wszystkich to trzeba dziewięc razy przechodzic grę czy wszystko to sie łączy po pierwszych paru godzinach i za jednym przejscie otrzymujemy pelny obraz gry?

Opublikowano

8 postaci, kazdy ma swoje story ze swoim zakończeniem, każda historia rozbita jest na chaptery. W teorii niecałe 10h na story jednej postaci, w praktyce skaczesz po różnych historiach bo między niektórymi chapterami story jest przepaść w lv przeciwników więc nie warto wg mnie nudno farmic.

 

Najsprawniej to leci robiąc pierw każdy 1 chapter każdej postaci, potem każdy 2 chapter każdej postaci i tak dalej 

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Kupiłem. Czuję się nabrany, bo to ogólnie jest ta sama gra mdr. Na razie nawet chce mi się grać, ale podejrzewam, że zmęczy mnie dokładnie to samo, co w jedynce:

 

- scenki które nie są ani filmowe, ani literackie. Tempo mają jakby filmowe, tylko że nie ma tych detali, czasem przez kilka sekund między linijkami tekstu po prostu nic się nie dzieje na ekranie mdr. Scenki są dużo dłuższe niż przy tej oprawie musiały być, i nie pamiętam co się dzieje bo tak nawalam A żeby w końcu łaskawie pojawiła się kolejna linijka.

- czytane dialogi zagłuszają wyrazistą muzykę, gra nie ma przyjemnego rytmu do słuchania mimo fajnej muzy, ogólnie te głosy niezbyt pasują do oprawy 

- masa losowych walk, no wiem, o to chodzi w tej grze że ludzie tęskniący za losowymi walkami mają coś dla siebie

- system niby ma różne bajery, ale jako całość to efekt jest taki, że prawie wszystkie walki z natury rzeczy są albo zaje'biście łatwe, albo zajebiście trudne

- wolałbym mapę która normalnie pokazuje obszar który przemierzam, choć niby przy tej korytarzowości nic to nie zmienia, ale mam niepokój

 

 

Myślę, że liczba walk do stoczenia przez te 100 godzin mnie znowu wykończy, i to że nic nie jest tu aż TAK ciekawe. Te historyjki są dość banalne, i są nieco jak streszczenia lektur fantasy bo mało jest detali z racji rozbicia na wyraziste scenki i masę niezależnych postaci. Gra nie jest efektowna, te scenki w ogóle nie robią na mnie wrażenia, graficzka niby piękna ale trudno żeby jakiś poszczególny moment faktycznie mnie chwycił, bo wszystko wygląda trochę jak jeden obrazek, ponadto ja wolałbym grę bez tych bajerów i bez loadingów, choć po Star Ocean to i tak powinienem się cieszyć, że Switch doczytuje tylko większe lokacje.

Tymczasem ciągle wychodzą nowe ciekawe jRPG-i, dziś choćby Astlibra (i przecena This Way Madness Lies do 20 zł).

W sumie no ma ta gra jakość i szacun dla Square-Enix że ją zrobił, ale 8 postaci i taka ilość wszystko to dla mnie osobiście przesada. 

Opublikowano
Kupiłem. Czuję się nabrany, bo to ogólnie jest ta sama gra mdr. Na razie nawet chce mi się grać, ale podejrzewam, że zmęczy mnie dokładnie to samo, co w jedynce:
 
- scenki które nie są ani filmowe, ani literackie. Tempo mają jakby filmowe, tylko że nie ma tych detali, czasem przez kilka sekund między linijkami tekstu po prostu nic się nie dzieje na ekranie mdr. Scenki są dużo dłuższe niż przy tej oprawie musiały być, i nie pamiętam co się dzieje bo tak nawalam A żeby w końcu łaskawie pojawiła się kolejna linijka.
- czytane dialogi zagłuszają wyrazistą muzykę, gra nie ma przyjemnego rytmu do słuchania mimo fajnej muzy, ogólnie te głosy niezbyt pasują do oprawy 
- masa losowych walk, no wiem, o to chodzi w tej grze że ludzie tęskniący za losowymi walkami mają coś dla siebie
- system niby ma różne bajery, ale jako całość to efekt jest taki, że prawie wszystkie walki z natury rzeczy są albo zaje'biście łatwe, albo za(pipi)iście trudne
- wolałbym mapę która normalnie pokazuje obszar który przemierzam, choć niby przy tej korytarzowości nic to nie zmienia, ale mam niepokój
 
 
Myślę, że liczba walk do stoczenia przez te 100 godzin mnie znowu wykończy, i to że nic nie jest tu aż TAK ciekawe. Te historyjki są dość banalne, i są nieco jak streszczenia lektur fantasy bo mało jest detali z racji rozbicia na wyraziste scenki i masę niezależnych postaci. Gra nie jest efektowna, te scenki w ogóle nie robią na mnie wrażenia, graficzka niby piękna ale trudno żeby jakiś poszczególny moment faktycznie mnie chwycił, bo wszystko wygląda trochę jak jeden obrazek, ponadto ja wolałbym grę bez tych bajerów i bez loadingów, choć po Star Ocean to i tak powinienem się cieszyć, że Switch doczytuje tylko większe lokacje.
Tymczasem ciągle wychodzą nowe ciekawe jRPG-i, dziś choćby Astlibra (i przecena This Way Madness Lies do 20 zł).
W sumie no ma ta gra jakość i szacun dla Square-Enix że ją zrobił, ale 8 postaci i taka ilość wszystko to dla mnie osobiście przesada. 

Polecam Sea of Stars ;))


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...