Basior 1 109 Opublikowano 30 sierpnia Opublikowano 30 sierpnia 2 godziny temu, ogqozo napisał(a): Nie sęk w czepianiu się wyrażeń, tylko konkretów. Szacunki sprzedaży są dla producenta kluczowe w tym jak prowadzi projekt, a "nie sprzeda się mocno" może dalej oznaczać bardzo różne rzeczy konkretnie, zupełnie co innego sprzedać 100 tysięcy, a co innego 300 tysięcy itd. Nigdy nie ma tego zagwarantowanego (i niejeden wydawca gier został tym oszołomiony), ale szacowanie jest ważne, a w tym aspekcie coś takiego jak "wyszła gra która dosłownie jest w całości sprzedawana jednym argumentem, że to jest Stary Suikoden dla fanów Starego Suikodena" jest niesamowitą rzadką gratką. Szacowana sprzedaż jest kluczem do wszystkiego, nikt nie wysra milionów na produkcję z własnej kieszeni ot tak żeby komenty w sieci były miłe. Także dla przyszłości to jest kluczowe. Przykładowo wyszedł właśnie Visions of Mana, a w wywiadach słyszymy ewidentnie, że dość dobre przyjęcie wypuszczenia kultowej trzeciej części oraz jej remake'u było decydującym argumentem do powstania nowej części po prawie 20 latach. Inny przykład to nadchodzące Stray Children, które pewnie bez dobrego przyjęcia wydania wybitnego Moon na Switcha nie przekonałoby inwestorów. Nie no jasne, sprzedaż i oczekiwania są wszystkim. Prawie zawsze, bo to nie jest dooropener, ani coś do portfolio. Wiesz zawsze może być sentyment kogoś w Konami. Wątpię, ale wykluczyć się nie da. Za to nie wiesz jakie mają oczekiwania. Ani czy coś je ostudziło. Po prostu imo gdybasz sobie. Nie do końca pamiętam też info o słabej sprzedaży EH. Ale ok. Wiesz ekolego, oni już wydali wcześniej Suikodeny na Vite, ba jakoś dziwnie Suikdena 3 na PS3 (mam, mimo, że samego ps3 nigdy nie miałem). Jasne to pewnie sukces KS EH ich do tego popchnął. I ich potencjalny flop mógł ostudzić. Ale chyba sequel i tak robią? IMO opóźnienie akurat z tym nie ma związku. Sorry, ja mam też spaczone postrzeganie rzeczywistości, dla mnie Suikoden 2 to Gra Życia. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 30 sierpnia Opublikowano 30 sierpnia 1 godzinę temu, Basior napisał(a): Nie no jasne, sprzedaż i oczekiwania są wszystkim. Prawie zawsze, bo to nie jest dooropener, ani coś do portfolio. Wiesz zawsze może być sentyment kogoś w Konami. Wątpię, ale wykluczyć się nie da. Za to nie wiesz jakie mają oczekiwania. Ani czy coś je ostudziło. Po prostu imo gdybasz sobie. Nie do końca pamiętam też info o słabej sprzedaży EH. Ale ok. Wiesz ekolego, oni już wydali wcześniej Suikodeny na Vite, ba jakoś dziwnie Suikdena 3 na PS3 (mam, mimo, że samego ps3 nigdy nie miałem). Jasne to pewnie sukces KS EH ich do tego popchnął. I ich potencjalny flop mógł ostudzić. Ale chyba sequel i tak robią? IMO opóźnienie akurat z tym nie ma związku. Sorry, ja mam też spaczone postrzeganie rzeczywistości, dla mnie Suikoden 2 to Gra Życia. Dla mnie to top 1 jRPG ever. Gra życia to MGS i pewnie tak zostanie bo zawsze jak wracam to mam te odczucia z młodości i nie wiem czy coś to przebije. S2 to najlepszy erpeg z tamtej ery i trochę się obawiam jak przetrwał próbę czasu. Jak tylko wskoczą mi feelsy z ogrywania wersji orginalnej z PSX to będe zawdowolony. Czekam jak mało kiedy na ten remaster. Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 2 września Opublikowano 2 września https://www.reddit.com/r/JRPG/s/xp5ksg99dm Trochę zmienili od poprzedniego trailera. W ogóle nowe ikony twarzy z Suika1 Cytuj
Dante 450 Opublikowano 1 grudnia Opublikowano 1 grudnia Intro gry. Ogrywam Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes i mam coraz większego smaka znowu zabrać się za Suikodeny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.