Skocz do zawartości

Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune and Dunan Unification Wars


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 minut temu, pawelgr5 napisał(a):

Ja mam wrazenie ze jednak drop rate prrzedmiotów lekko podkręcony. W jedynce Opal i Nameless Urn wpadło chyba przy 3 walce bez grindu. Sam Opal mam więcej niż jeden już nawet a po prostu lece sobie po więzieniu.

No to ja z godzinę albo wiecej na Nameless Urn polowałem, więc pomyślałem, że chyba podkręcili xd

Opublikowano

Przejrzałem internet, i ludzie piszą o polowaniu na przedmioty przez godzinę... To może być raczej fuks, a nie zmienione szanse w grze. Na szczęście nie miałem WIELKICH problemów z tym, co wpływa na historię. Ale większości przedmiotów nigdy nie dostałem, w tym wiadome runy (doceniam żart, że żeby dostać najlepszą runę, musisz grindowac pierwszego potworka w grze, ale kurde...), jakieś tam nasionka i przepisy. Ekwipunek mnie nie obchodził, ale też jestem świadom, ile go potencjalnie wypada i prawie nic mi go nie wypadło przez całą grę.

Opublikowano

Ja mialem problem z nameless urn, na necie znalazlem info, zeby zrobic ekipe z wysokim LUCK. zrobilem i wpadlo w pierwszej walce.

 

Moze przypadek, ale no, moze jednak dziala. Polecam grindujacym.

Opublikowano

No mi wleciał Nameless Urn randomowo po drodze do innej lokacji, w ogóle go nie grindowałem. Ale jak opalka teraz chcę specjalnie zdobyć to ni chuja nie wpada, bogowie rng się ze mnie śmieją.

Opublikowano
1 hour ago, Fafensky said:

No mi wleciał Nameless Urn randomowo po drodze do innej lokacji, w ogóle go nie grindowałem. Ale jak opalka teraz chcę specjalnie zdobyć to ni chuja nie wpada, bogowie rng się ze mnie śmieją.

wariacie sprobuj z ekipa z wyzszym Luck.

Opublikowano
16 hours ago, Ölschmitz said:

wariacie sprobuj z ekipa z wyzszym Luck.

Z fartem wariacie.

 

Kurde, niepotrzebnie zaglądam w guidy od czasu do czasu.

Spoiler

Przez nie dowiedziałem się, że warto byłoby levelowac Pahna żeby przeżył walkę ze starym. Oczywiście olałem to i chłop permanentnie martwy.:frog:

No ale z drugiej strony gra uczy życia z konsekwencjami, nie ma kurwa lekko i trzeba sobie radzić na tym Suiko padole, super giera.

Opublikowano

Jakoś nie wierzę, że to specjalnie dodali w remasterze. A w oryginale praktycznie na 100% tak nie było, ludzie próbowali to wykazać przechodząc grę 100 razy, powtarzając jedną rzeczy 1000 razy na emulatorze z save state itp., nikt tego nie wykazał. 

 

Co robi luck? NIE WIADOMO, z tego co wiem. Prawdopodobnie zwiększa szanse w rzucaniu kostkami.

 

Losowość w Suikodenie jest kodowana dość śmiesznie jak na dzisiejsze czasy (choć chyba typowo dla SNES-a), punkty "odświeżenia licznika" mogą być zaskakujące. Często tak naprawdę te same rzeczy się dzieją w dokładnie określonej kolejności, acz podejrzewam, że są jakieś punkty resetu (dlatego ludzie mówią, że np. wiewióry szybciej złapiesz, wchodząc co 2 minuty do miasta, niż kręcąc się godzinę bez zmiany lokacji, zapewne liczba kroków do wiewióra jest generowana przy zmianie lokacji, też odniosłem takie wrażenie grając). Tutaj przykład co jeden maniak odkrył z jedną itemką:

 

Drop Pattern Discovered for "Mangosh" - Suikosource

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...