Skocz do zawartości

Need for Speed: Unbound


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
38 minutes ago, Magik said:

Odpaliłem triala i nie dałem rady przebrnąć nawet przez pierwszy wyścig:[

Jak ruszyłem i jakaś głupia pi**a zaczęła drzeć japę "Zakręt!!!!  Zakręt!!!" to miałem ochotę wyskoczyć przez okno:laugh:

 

 

To standard w racerach ostatnio, w Godrizon 5 cringe jest nie mniejszy z meksykancami gadajacymi po angiesku przerywajac zdanie 3 razy jakims hola amigo.:kekyayaya:

  • This 1
Opublikowano

Ja musiałem też wyciszyć te gadki w FH5, bo już nie dzierżyłem tych pseudo ziomalskich tekstów i też słuchania ciągle tego samego jak dostaję jakiś prezent w stodole. No i te całe historie gadane w czasie wyścigu. Co prawda np. wszystkie ciekawostki w dodatku HW są spoko, no ale to można było dać we free roamie, jak się na luzie jedzie, a nie kiedy się pędzi po pętlach 300+ i trzeba się skupić na jeździe.

  • Plusik 1
Opublikowano
8 godzin temu, Bartg napisał:

 

To standard w racerach ostatnio, w Godrizon 5 cringe jest nie mniejszy z meksykancami gadajacymi po angiesku przerywajac zdanie 3 razy jakims hola amigo.:kekyayaya:

 

Nic tylko czekać aż w jakims Battlefieldzie zaczną drzeć japę "ojejujeju wróg...szczelaj!!" :D

Opublikowano

Kilka tipów po tygodniu intensywnego grania:
- jeśli szanujecie swój czas i jak złapie was policja (lub po prostu nie ma się chęci na kolejny pościg...), wystarczy szybko zamknąć grę i uruchomić ponownie - wczytuje się przed ostatnim pościgiem policyjnym. Sprawdziłem przy pościgach we free roamie, nie wiem jak się sprawa ma gdy policja ściga nas automatycznie po zakończeniu wyścigu.
- za dodatkowe misje i znajdźki wpada kilka ciekawych aut i w sumie jakoś koło 1 mln kasy (w większości za fotoradary i odcinki). Niestety jest ich mnóstwo, ale mi osobiście znaczna większość pojawiła się na mapie po prostu w czasie jeżdżenia po mieście i nie zostało dużo do wyczyszczenia.
- warto zmienić styl prowadzenia auta na grip, szczególnie w przypadku szybszych samochodów i włączyć tylko opcję brake to drift. Zbyt długie driftowanie zauważalnie spowalnia samochód, dostajemy wprawdzie za to bonus do nitro, ALE przejeżdżanie zakrętów bez utraty przyczepności też daje bonus do nitro. Ogólnie o ile na początku gry miałem z driftami duże problemy, tak mając szybsze auta wychodzą o wiele lepiej i zgrabniej (od klasy S, a nawet dają jakiś fun. Wciśnięcie ręcznego na kwadracie powoduje praktycznie zakręt o 90 stopni i to przy dowolnej prędkości, można stosować to jako ratunek, gdy nie wyjdzie nam zakręt lub drift.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Dla mnie tu za dużo policji w mieście. Rozumiem, że takie założenie, ale jak np mam misje żeby podrzucić ziomka do kryjówki i pokazuje mi trasę gdzie pierwsze 4 auta na tej trasie, które mijam to radiowozy to trochę przypał... 

 

Znacznie trudniej niż w poprzednich odsłonach ze względu na to, że startujemy z marna fura bez kasy a ścigamy się z autami z tej samej klasy ale już odpicowanymi. Nawet jak się już dowali auto na maxa w danej klasie to i tak jest wyzwanie. Gram na normalu, nie jestem specem od wyścigówek ale wszystkie inne nfsy bez problemu przechodziłem, czasami tylko zajmując inne miejsca niż 1. Tutaj no przez pierwsze godziny to chyba ani razu nie byłem pierwszy. 

Opublikowano

Wiecie dlaczego NFS Underground był świetny? Bo nie miał policji, tylko legancko się latało furką i skupiało na wyścigach a nie psach, które wyskakują na każdym rogu. 

Bez kitu ta gra jest dobra, ale wyścigi same w sobie są na drugiej planie. Większość czasu trzeba się bawić z psiarnią i zaczyna mnie to irytować. 

 

  • This 1
Opublikowano

Dla mnie gra jest co najmniej dobra, natomiast zawodzi brak nowości na liście aut. Forza robi podobnie, ale takie kopiuj wklej przez kilka lat zaczyna mnie irytować, idą na łatwiznę z tymi modelami z zeszłej dekady. Nawet 400Z to tylko wersja prototypowa.

Opublikowano
20 minut temu, Mustang napisał:

Dla mnie gra jest co najmniej dobra, natomiast zawodzi brak nowości na liście aut. Forza robi podobnie, ale takie kopiuj wklej przez kilka lat zaczyna mnie irytować, idą na łatwiznę z tymi modelami z zeszłej dekady. Nawet 400Z to tylko wersja prototypowa.

Lista samochodów jest praktycznie taka jak w Heat czy Payback, a w dużej części nawet jak w NFS 2015. Lista ponad 140 aut wygląda całkiem okazale, ale mamy z tego samego rocznika np. 4 różne wersje Lambo Huracan, 5 Aventadorów, 7 Porsche 911 992, 4 Mercedesy AMG GT...

Dla zbierających trofea - uwaga na bycie online podczas gry. Ja grałem offline w triala, bo nie miałem dostępu do konta EA - żaden puchar nie wpadł, a niestety gra zanotowała, że spełniłem wymagania dla danego trofeum i nie mogłem go wbić będąc już online. Skończyło się na usunięciu gry i rozpoczęciu od nowa, cały pierwotny progres przepadł, bo nie ma możliwości rozpoczęcia gry od nowa na osobnym sejwie - absurd.

Spędziłem z grą miłe 40h, najlepszy NFS od lat, polecam wszystkim wahającym się.

  • Plusik 1
Opublikowano

Widze, że w UK gra w tygodniu premiery nie weszła nawet do top10, a sprzedaż była gorsza o 64% niż Heat w tygodniu premiery :rayos: Dziwna w sumie strategia EA, gra ogłoszona gdzieś w październiku, mocno ograniczony marketing no to wyszło jak wyszło.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...