Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

i znowu ścieżka dźwiękowa będzie katowana w podróżach w aucie do oporu. Pan Kojima już przy pierwszej części jeśli chodzi o OST zrobił mi na lata playlistę ale teraz? No przebija sam siebie. Czekam na więcej kawałków. 
 

Sam też wspomniał o montażu zwiastunu no i nie dziwię się że wszystkie pismaki ochoczo się zachwycają. To będzie gra!

  • Plusik 3
  • This 1
Opublikowano

Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze. W sensie te cimeatici i silnik decima są genialne ale nie siadł mi gameplay w jedynce, a tu widzę, że będzie z grubsza to samo. Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia i gadania z hologramami to jakoś nie mogę zajawic się na ten tytuł. Nie mówię, że gra nie miał fajnych mechanik czy momentów ale finalnie niemiłosiernie mnie wymęczyła. Co ciekawe najbardziej w pamięci zapadły mi te momenty, gdzie przenosiliśmy się np. w czasy IIWS ale to był może 1% całej gry. Może tutaj zmienią proporcje czy czymś zaskoczą, poczekam na pierwsze recki.

  • Plusik 2
Opublikowano

No i masz takie prawo. Dla mnie jedna z gier generacji, a dla kilku moich kumpli jedynka nie do przejścia i rzucali po kilku godzinach grania. Dla mnie przemierzanie bezdroży w rytmie kozackiej muzyki było świetne. DS albo się kocha, albo olewa :) 

  • Plusik 1
Opublikowano
6 minut temu, izon napisał(a):

Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze.


No ale dlaczego minusy, nie wszystko musi pasować każdemu. Wiele jRPG ma wspaniałe trailery ale to nie jest kompletnie moja bajka. Takie życie. 

Opublikowano
2 minuty temu, mario10 napisał(a):

No i masz takie prawo. Dla mnie jedna z gier generacji, a dla kilku moich kumpli jedynka nie do przejścia i rzucali po kilku godzinach grania. Dla mnie przemierzanie bezdroży w rytmie kozackiej muzyki było świetne. DS albo się kocha, albo olewa :) 

Dokładnie u mnie też się jedna osoba od razu odbiła a dla mnie samo chodzenie w takim klimacie robiło robotę na godziny, poznawanie Lorę w takim tempie to mistrzostwo.

Opublikowano

No ja się odbiłem przy jedynce, był już taki moment, że przysypiałem już jak dostarczałem gdzieś daleko paczkę, ale cała ta otoczka przy nowej części zachęca żeby jeszcze raz kiedyś spróbować tego uniwersum.

Opublikowano

Dlatego dla każdego coś innego. Jedyneczka podobała mi się pod kątem historii, przemierzania świata, budowania infrastruktury. Lubię też postacie z jedynki jak Fragile, Heartman, walki z Cliffem czy Sam. Mam nadzieję, że wątek Fragile będzie bardziej rozwinięty co wskazuje trailer. Liczę po prostu na więcej tego samego, a co wymyśli ekstra to tylko na dodatkowy plus.

Opublikowano
Godzinę temu, Whisker napisał(a):

 

i znowu ścieżka dźwiękowa będzie katowana w podróżach w aucie do oporu. Pan Kojima już przy pierwszej części jeśli chodzi o OST zrobił mi na lata playlistę ale teraz? No przebija sam siebie. Czekam na więcej kawałków. 
 

Sam też wspomniał o montażu zwiastunu no i nie dziwię się że wszystkie pismaki ochoczo się zachwycają. To będzie gra!

Główny motyw muzyczny baaaardzo mi się kojarzy z tym.

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Wielkim minusem dwójki będzie to że znowu będę miał kaca growego jak po jedynce. Długo pewnie znowu będzie ciężko mi w coś innego zagrać. 

Edytowane przez LiŚciu
Opublikowano
Godzinę temu, izon napisał(a):

Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia

Chodzenie z paczkami najbardziej mi pasowało w jedynce, kombinowanie jak się dostać tu i tu. Po odblokowaniu autostrad, a później tyrolek w danym terenie już nie było tak fajnie niestety, a sporo dostaw wymuszało korzystanie z nich.

Samo budowanie infrastruktury dawało frajdę, i oby jakoś to fajnie rozwinęli tutaj.

Opublikowano

Jak widać jedynka była tylko gameplayowym prototypem, tutaj będzie więcej akcji, walki Godzilla kontra Mechagodzilla, człowiek będący echem Solida Snake'a i kto Wie co jeszcze. Dobrze, że dopisali na końcu trailera edite by Hideo Kojima, bo na pewno nikt by się nie domyśił, kto robił ten trailer xD. 

Opublikowano

W chuj dobrze to wygląda. Wizualnie będzie różnorodnie, ale ciekawi mnie, czy dorzuci wystarczająco dużo nowego do gameplayu. Póki co, to można wyłuskać ten motyw rodem z Daimosa.

Opublikowano
3 godziny temu, izon napisał(a):

Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze. W sensie te cimeatici i silnik decima są genialne ale nie siadł mi gameplay w jedynce, a tu widzę, że będzie z grubsza to samo. Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia i gadania z hologramami to jakoś nie mogę zajawic się na ten tytuł. Nie mówię, że gra nie miał fajnych mechanik czy momentów ale finalnie niemiłosiernie mnie wymęczyła. Co ciekawe najbardziej w pamięci zapadły mi te momenty, gdzie przenosiliśmy się np. w czasy IIWS ale to był może 1% całej gry. Może tutaj zmienią proporcje czy czymś zaskoczą, poczekam na pierwsze recki.

Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojny gameplay mi nie wadzi, ale serio to mozolne łażenie z punktu a do punktu b to jest katorga porównywalna do siedzenia 8 godzin w pracy. Trailer wygląda obłędnie, graficznie zapowiada się na najmocniejszą grę na PS5, reżyseria cut-scenek zapewne urwie łeb przy samej dupie, tym bardziej szkoda że to wszystko marnuje się na symulator DPD, gdzie Kojima mógłby na luzaku wypuścić jakiegoś MGS-killera.

  • Plusik 1
  • beka z typa 11
Opublikowano
4 hours ago, izon said:

Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze. W sensie te cimeatici i silnik decima są genialne ale nie siadł mi gameplay w jedynce, a tu widzę, że będzie z grubsza to samo. Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia i gadania z hologramami to jakoś nie mogę zajawic się na ten tytuł. Nie mówię, że gra nie miał fajnych mechanik czy momentów ale finalnie niemiłosiernie mnie wymęczyła. Co ciekawe najbardziej w pamięci zapadły mi te momenty, gdzie przenosiliśmy się np. w czasy IIWS ale to był może 1% całej gry. Może tutaj zmienią proporcje czy czymś zaskoczą, poczekam na pierwsze recki.

Rozumiem Twoje odczucia po obejrzeniu trailera Death Stranding 2. Jednakże, Twoje doświadczenie z pierwszą częścią gry może być niepełne, jeśli skupiłeś się wyłącznie na głównym wątku fabularnym, pomijając jej głębsze warstwy.

 

Death Stranding to nie tylko symulator chodzenia. Gra skupia się na budowaniu połączeń między ludźmi w rozbitym świecie, a mechaniki takie jak budowa autostrad, sieci tyrolek czy współpraca z innymi graczami poprzez system asynchroniczny, podkreślają temat globalizacji i współpracy. Gracze mogą wspólnie tworzyć infrastrukturę, która ułatwia podróżowanie i dostarczanie towarów, co jest esencją doświadczenia oferowanego przez grę.

 

Nowy trailer Death Stranding 2 wprowadza interesujące motywy, które można interpretować jako odniesienie do deglobalizacji i współczesnej geopolityki. Kojima, znany z głębokich analiz społecznych, zdaje się ostrzegać przed niekontrolowaną globalizacją, która może prowadzić do poważnych kryzysów. W kontekście gry, możemy spodziewać się eksploracji tych tematów, co może dodać nowej głębi fabule i mechanikom rozgrywki.

 

Zachęcam Cię do ponownego spojrzenia na Death Stranding, tym razem z uwzględnieniem jej wielowarstwowej struktury i głębszych przesłań. Być może odkryjesz aspekty, które wcześniej umknęły Twojej uwadze, a które stanowią o wyjątkowości tej produkcji.

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...