Basior 1 166 Opublikowano wczoraj o 06:36 Opublikowano wczoraj o 06:36 Kurwix dwa dni przed wylotem do Włoch na ponad tyga. Ale day one Cytuj
Whisker 1 456 Opublikowano wczoraj o 06:45 Opublikowano wczoraj o 06:45 i znowu ścieżka dźwiękowa będzie katowana w podróżach w aucie do oporu. Pan Kojima już przy pierwszej części jeśli chodzi o OST zrobił mi na lata playlistę ale teraz? No przebija sam siebie. Czekam na więcej kawałków. Sam też wspomniał o montażu zwiastunu no i nie dziwię się że wszystkie pismaki ochoczo się zachwycają. To będzie gra! 3 1 Cytuj
Square 8 994 Opublikowano wczoraj o 06:55 Opublikowano wczoraj o 06:55 19 minut temu, Basior napisał(a): Kurwix dwa dni przed wylotem do Włoch na ponad tyga. Ale day one Portala musisz kupić. Cytuj
izon 1 023 Opublikowano wczoraj o 07:25 Opublikowano wczoraj o 07:25 Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze. W sensie te cimeatici i silnik decima są genialne ale nie siadł mi gameplay w jedynce, a tu widzę, że będzie z grubsza to samo. Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia i gadania z hologramami to jakoś nie mogę zajawic się na ten tytuł. Nie mówię, że gra nie miał fajnych mechanik czy momentów ale finalnie niemiłosiernie mnie wymęczyła. Co ciekawe najbardziej w pamięci zapadły mi te momenty, gdzie przenosiliśmy się np. w czasy IIWS ale to był może 1% całej gry. Może tutaj zmienią proporcje czy czymś zaskoczą, poczekam na pierwsze recki. 2 Cytuj
mario10 591 Opublikowano wczoraj o 07:33 Opublikowano wczoraj o 07:33 No i masz takie prawo. Dla mnie jedna z gier generacji, a dla kilku moich kumpli jedynka nie do przejścia i rzucali po kilku godzinach grania. Dla mnie przemierzanie bezdroży w rytmie kozackiej muzyki było świetne. DS albo się kocha, albo olewa 1 Cytuj
Krzysztof93 1 521 Opublikowano wczoraj o 07:35 Opublikowano wczoraj o 07:35 6 minut temu, izon napisał(a): Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze. No ale dlaczego minusy, nie wszystko musi pasować każdemu. Wiele jRPG ma wspaniałe trailery ale to nie jest kompletnie moja bajka. Takie życie. Cytuj
Whisker 1 456 Opublikowano wczoraj o 07:37 Opublikowano wczoraj o 07:37 2 minuty temu, mario10 napisał(a): No i masz takie prawo. Dla mnie jedna z gier generacji, a dla kilku moich kumpli jedynka nie do przejścia i rzucali po kilku godzinach grania. Dla mnie przemierzanie bezdroży w rytmie kozackiej muzyki było świetne. DS albo się kocha, albo olewa Dokładnie u mnie też się jedna osoba od razu odbiła a dla mnie samo chodzenie w takim klimacie robiło robotę na godziny, poznawanie Lorę w takim tempie to mistrzostwo. Cytuj
Pupcio 19 256 Opublikowano wczoraj o 07:40 Opublikowano wczoraj o 07:40 Gry wybitne nie mogą być zrobione pod każdego, dlatego są wybitne 1 1 Cytuj
Rotevil 134 Opublikowano wczoraj o 07:40 Opublikowano wczoraj o 07:40 No ja się odbiłem przy jedynce, był już taki moment, że przysypiałem już jak dostarczałem gdzieś daleko paczkę, ale cała ta otoczka przy nowej części zachęca żeby jeszcze raz kiedyś spróbować tego uniwersum. Cytuj
Dahaka 1 886 Opublikowano wczoraj o 07:46 Opublikowano wczoraj o 07:46 Ja się w pierwsze DS bez kitu wciągnąłem dopiero po jakichś 15 godzinach. Ale jak już kliknęło to Cytuj
mario10 591 Opublikowano wczoraj o 07:46 Opublikowano wczoraj o 07:46 Dlatego dla każdego coś innego. Jedyneczka podobała mi się pod kątem historii, przemierzania świata, budowania infrastruktury. Lubię też postacie z jedynki jak Fragile, Heartman, walki z Cliffem czy Sam. Mam nadzieję, że wątek Fragile będzie bardziej rozwinięty co wskazuje trailer. Liczę po prostu na więcej tego samego, a co wymyśli ekstra to tylko na dodatkowy plus. Cytuj
jimmy 1 677 Opublikowano wczoraj o 07:48 Opublikowano wczoraj o 07:48 ta nuta Woodkida rzeczywiście top Cytuj
Whisker 1 456 Opublikowano wczoraj o 07:53 Opublikowano wczoraj o 07:53 5 minut temu, jimmy napisał(a): ta nuta Woodkida rzeczywiście top No wkręca niemiłosiernie ktoś się też wybiera na koncerty? Najbliżej mamy do Berlina https://www.kojimaproductions.jp/en/deathstranding-concerts-announced Jan 15, 2026 - Berlin Cytuj
łom 2 143 Opublikowano wczoraj o 08:01 Opublikowano wczoraj o 08:01 Godzinę temu, Whisker napisał(a): i znowu ścieżka dźwiękowa będzie katowana w podróżach w aucie do oporu. Pan Kojima już przy pierwszej części jeśli chodzi o OST zrobił mi na lata playlistę ale teraz? No przebija sam siebie. Czekam na więcej kawałków. Sam też wspomniał o montażu zwiastunu no i nie dziwię się że wszystkie pismaki ochoczo się zachwycają. To będzie gra! Główny motyw muzyczny baaaardzo mi się kojarzy z tym. 1 Cytuj
LiŚciu 1 292 Opublikowano wczoraj o 08:27 Opublikowano wczoraj o 08:27 (edytowane) Wielkim minusem dwójki będzie to że znowu będę miał kaca growego jak po jedynce. Długo pewnie znowu będzie ciężko mi w coś innego zagrać. Edytowane wczoraj o 08:28 przez LiŚciu Cytuj
Square 8 994 Opublikowano wczoraj o 08:35 Opublikowano wczoraj o 08:35 Godzinę temu, izon napisał(a): Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia Chodzenie z paczkami najbardziej mi pasowało w jedynce, kombinowanie jak się dostać tu i tu. Po odblokowaniu autostrad, a później tyrolek w danym terenie już nie było tak fajnie niestety, a sporo dostaw wymuszało korzystanie z nich. Samo budowanie infrastruktury dawało frajdę, i oby jakoś to fajnie rozwinęli tutaj. Cytuj
KrYcHu_89 2 592 Opublikowano wczoraj o 08:46 Opublikowano wczoraj o 08:46 Jak widać jedynka była tylko gameplayowym prototypem, tutaj będzie więcej akcji, walki Godzilla kontra Mechagodzilla, człowiek będący echem Solida Snake'a i kto Wie co jeszcze. Dobrze, że dopisali na końcu trailera edite by Hideo Kojima, bo na pewno nikt by się nie domyśił, kto robił ten trailer xD. Cytuj
LukeSpidey 946 Opublikowano wczoraj o 09:16 Opublikowano wczoraj o 09:16 Po RoadCraft drugi tytuł, który w tym roku biorę na premierę. Cytuj
SlimShady 3 517 Opublikowano wczoraj o 09:27 Opublikowano wczoraj o 09:27 W chuj dobrze to wygląda. Wizualnie będzie różnorodnie, ale ciekawi mnie, czy dorzuci wystarczająco dużo nowego do gameplayu. Póki co, to można wyłuskać ten motyw rodem z Daimosa. Cytuj
Josh 5 429 Opublikowano wczoraj o 10:31 Opublikowano wczoraj o 10:31 3 godziny temu, izon napisał(a): Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze. W sensie te cimeatici i silnik decima są genialne ale nie siadł mi gameplay w jedynce, a tu widzę, że będzie z grubsza to samo. Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia i gadania z hologramami to jakoś nie mogę zajawic się na ten tytuł. Nie mówię, że gra nie miał fajnych mechanik czy momentów ale finalnie niemiłosiernie mnie wymęczyła. Co ciekawe najbardziej w pamięci zapadły mi te momenty, gdzie przenosiliśmy się np. w czasy IIWS ale to był może 1% całej gry. Może tutaj zmienią proporcje czy czymś zaskoczą, poczekam na pierwsze recki. Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojny gameplay mi nie wadzi, ale serio to mozolne łażenie z punktu a do punktu b to jest katorga porównywalna do siedzenia 8 godzin w pracy. Trailer wygląda obłędnie, graficznie zapowiada się na najmocniejszą grę na PS5, reżyseria cut-scenek zapewne urwie łeb przy samej dupie, tym bardziej szkoda że to wszystko marnuje się na symulator DPD, gdzie Kojima mógłby na luzaku wypuścić jakiegoś MGS-killera. 1 11 Cytuj
Szermac 3 122 Opublikowano wczoraj o 10:35 Opublikowano wczoraj o 10:35 W tym sęk, że to właśnie najlepsze w tym wszystkim Tak jak ktoś pisał, jedni kochają, drudzy nienawidzą. 1 1 2 Cytuj
Szermac 3 122 Opublikowano wczoraj o 10:49 Opublikowano wczoraj o 10:49 Fragment wywiadu z 2020 Cytuj
Pupcio 19 256 Opublikowano wczoraj o 11:20 Opublikowano wczoraj o 11:20 Mega dużo Bab. Czy to jeszcze Hideo Kojima a może już Hideo Wokejima?! 2 Cytuj
walek 97 Opublikowano wczoraj o 11:27 Opublikowano wczoraj o 11:27 4 hours ago, izon said: Uwaga lep na minusy ale ja nie czuję żadnej podjarki po trailerze. W sensie te cimeatici i silnik decima są genialne ale nie siadł mi gameplay w jedynce, a tu widzę, że będzie z grubsza to samo. Jak sobie pomyślę o kolejnych kilkudziesięciu h chodzenia i gadania z hologramami to jakoś nie mogę zajawic się na ten tytuł. Nie mówię, że gra nie miał fajnych mechanik czy momentów ale finalnie niemiłosiernie mnie wymęczyła. Co ciekawe najbardziej w pamięci zapadły mi te momenty, gdzie przenosiliśmy się np. w czasy IIWS ale to był może 1% całej gry. Może tutaj zmienią proporcje czy czymś zaskoczą, poczekam na pierwsze recki. Rozumiem Twoje odczucia po obejrzeniu trailera Death Stranding 2. Jednakże, Twoje doświadczenie z pierwszą częścią gry może być niepełne, jeśli skupiłeś się wyłącznie na głównym wątku fabularnym, pomijając jej głębsze warstwy. Death Stranding to nie tylko symulator chodzenia. Gra skupia się na budowaniu połączeń między ludźmi w rozbitym świecie, a mechaniki takie jak budowa autostrad, sieci tyrolek czy współpraca z innymi graczami poprzez system asynchroniczny, podkreślają temat globalizacji i współpracy. Gracze mogą wspólnie tworzyć infrastrukturę, która ułatwia podróżowanie i dostarczanie towarów, co jest esencją doświadczenia oferowanego przez grę. Nowy trailer Death Stranding 2 wprowadza interesujące motywy, które można interpretować jako odniesienie do deglobalizacji i współczesnej geopolityki. Kojima, znany z głębokich analiz społecznych, zdaje się ostrzegać przed niekontrolowaną globalizacją, która może prowadzić do poważnych kryzysów. W kontekście gry, możemy spodziewać się eksploracji tych tematów, co może dodać nowej głębi fabule i mechanikom rozgrywki. Zachęcam Cię do ponownego spojrzenia na Death Stranding, tym razem z uwzględnieniem jej wielowarstwowej struktury i głębszych przesłań. Być może odkryjesz aspekty, które wcześniej umknęły Twojej uwadze, a które stanowią o wyjątkowości tej produkcji. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.