Wojtq 879 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu 26 minut temu, drozdu7 napisał(a): Momentami przypomina Fatal Frame hehe Oby tylko nie zrobili z tego skradanki, uciekanki bo mnie popierdoli coś Jest gazrura, więc trzeba się szykować na ostre naparzanie. Liczę też na broń palną, może z czasów 2WŚ leżącą gdzieś w głębokiej szafie któregoś z domostw: Cytuj
Szermac 3 145 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu No nie wiem. Ten nacisk położony na gazrure w obu trailerach trochę śmierdzi motywem 'ogłusz potwora i spitalaj' xD Cytuj
messer88 6 919 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu 10 minut temu, Wojtq napisał(a): Jest gazrura, więc trzeba się szykować na ostre naparzanie. Liczę też na broń palną, może z czasów 2WŚ leżącą gdzieś w głębokiej szafie któregoś z domostw: Może ojciec bohaterki był oficerem to wyciągnie po nim katanę z piwnicy a tak poważnie to czekam na jakiś gameplay Cytuj
Szermac 3 145 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu To co, stawiam gameplay na jesień i premierka marzec? Swoją drogą niektóre kadry trailera wygladają jakby gra miała fixed camere, ale to pewnie nie fragmenty gameplayu, tylko tak chcieli miejscówke pokazać 'z góry', ale kto wie. Cytuj
LiŚciu 1 283 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Kurde, no wole silen hilla w ameryczce. Japonia ogólnie super temat ale za bardzo czuje fatal frame, tudzież siren. Jeśli gameplay będzie spoko (bo ch... pokazali) to wjadę. Jednak bardziej czekam na zaowiedzi od blooberów. Ciekawe czy jakaś współpraca jest przy tym tytule ekipy z krakowa. Cytuj
Szermac 3 145 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu 1 minutę temu, LiŚciu napisał(a): Ciekawe czy jakaś współpraca jest przy tym tytule ekipy z krakowa. Nie. Przynajmniej sądząc po tym jak sami byli ciekawi przed pokazem co pokażą z tego F. Cytuj
Agent_Man 188 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu 48 minut temu, Szermac napisał(a): No nie wiem. Ten nacisk położony na gazrure w obu trailerach trochę śmierdzi motywem 'ogłusz potwora i spitalaj' xD W SH3 nastolatka kasowała wrogów bronią palną niczym rasowy komandos, tu pewnie będzie podobnie. A co do samej zapowiedzi - SH poza USA wygląda dla mnie dziwnie. Ale czekam i jestem ciekaw jak to ostatecznie wyjdzie. Cytuj
Faka 4 109 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Ta gra w sumie łamie konwenanse. Bo jak wiemy, akcja SH zawsze działa się w usa, to tym razem poszli w Japonię, co jest dobrym i trafionym pomysłem, bo raz klimat jest lepszy, japonśki vibe horrorowy zawsze lepiej dowoził w tym temacie (The Ring, Klątwa Juon), dwa fajna miejscówka, ciasne budynki, korytarze, może nowe potwory będą przypominające do złudzenia yokai (w ogóle, co ja pierdolę, ale kto wie, za dużo nie pokazali). No i kamera al'a z rimejkowanych RE. No trzeba czekać i tyle. Jeszcze chciałbym, żeby gra poszła też trochę w realizm, chodzi mi o bronie, ekwipunek, który wszystko by nie mieścił. Łom na plecy, broń przy pasie etc. Bo rażą mnie ostatnio gierki, gdy masz najebane wszystkiego i se myślisz, gdzie on to wszystko mieści. Cytuj
Mejm 15 588 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Ciekawe czy tym razem gramy ofiara czy oprawca. Scenki sugeruja ze ta pierwsza, ale dialogi wskazuja jakby bohaterka sama cos nawywijala. Cytuj
Josh 5 450 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu (edytowane) Setting może się nie podobać, ale sorry, ta seria potrzebowała drastycznej zmiany scenerii i klimatu. Po tylu odsłonach w tym samym mieście albo w bardzo podobnych miejscówkach (np. Shepherd's Glen) musieli wyskoczyć z czymś nowym i świeżym. O ile gra nie będzie na każdym kroku odcinać się od ikonicznych elementów kojarzonych z SH, to nie mam problemu z tym, że dzieje się w Japonii. Niech tylko dadzą Otherworld ze stalową siatką, soundtrack w znanym stylu, trochę walki (może być samo melee, byle nie takie jak w Callisto Protocol), może jakiegoś fajnego prześladowcę a'la Piramidogłowy i jestem ukontentowany. Ciekawe jak rozwiążą kwestię radyjka informującego o obecności wrogów, w latach 60ych przenośne radia chyba nie były tak małe, żeby dało się je trzymać w kieszeni a bez tego wiadomo, klimat trochę uleci. Sama wiocha ma potencjał na bycie nieco bardziej otwartą miejscówką, liczę że deweloper to wykorzysta i da trochę swobody graczowi jeżeli chodzi o eksplorację. Na pewno bym nie chciał, żeby teraz każde kolejne SH rozgrywało się w Japonii, ale jeżeli ma to być jednorazowa przygoda to jak najbardziej jest za. Japońska mitologia pełna jest przerażających kreatur, a jeżeli zmiksują te motywy z typowo sajlentowym stylem, to możemy dostać zajebiste projekty potworów. Edytowane 14 godzin temu przez Josh 1 Cytuj
Pix 1 111 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu No ja to się nastawiam na mniejszą ilość akcji. Nie zdziwię się, jak większy nacisk będzie na zagadki i unikanie potworów, niż rozpierdol, który w rimejku dwójki robił ostatnio James. Dla mnie lepiej, blubersi moim zdaniem trochę przesadzili z całą armią potworów, których w większości nie dało się nawet ominąć. Główny motyw gry, czyli odnajdywanie piękna w horrorze też brzmi intrygująco. Podejrzewam, że może być sporo tematów kręcących się wokół piękna/brzydoty, wyglądu i tego, jaką ludzie przywiązują do niego wielką wagę. Z tego co mówili w transmisji można się spodziewać, że po premierze gry będą prowadzone długie dyskusje na temat rozkminiania fabuły tytułu. Lubię takie klimaty. Fajnie też, że teraz zamienimy chyba w Otherworld rdzę na zgniliznę. Wizualnie może być dużo momentów, które zapadną w pamięci. 1 Cytuj
Czoperrr 5 497 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu 9 hours ago, nero2082 said: nie wiem czy to wezmę day 1, zdeptali mi marzenia o origin story. Co masz na myśli pisząc o Origin story? Cytuj
Szermac 3 145 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu No sam Okamoto mówił, że chcieli odejść od japońskiego horroru osadzonego na zachodzie, bo po kolejnych entry w serii, korzenie strachu zaczęły ulatywać i oddalać się od tego bazowego core'u. Przeniesienie do Japonii siedzi elegancko. Pokurwione rzeczy się będą dziać, to jest pewne Też się nastawiam, że walki nie będzie wiele, większy nacisk imo położą na unikanie/uciekanie. Dużo zagadek i eksploracji o czym piszą i mówią, też nastraja optymistycznie. No i fabuła od Ryukishi, to będzie chore w jakimś stopniu na bank. Body horror + to co Pix napisał, o postrzeganiu swojego ciała itp/itd. KURWA. 1 1 Cytuj
Jukka Sarasti 538 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Bardzo podobał mi się ten trailer i jest czekanko. Ciekawi mnie najbardziej w jaki sposób fabularnie to połączą z resztą gier. Cytuj
Szermac 3 145 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Polecam niteczke, która naświetla wiele Cytuj
Czoperrr 5 497 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu 1 minute ago, Szermac said: Polecam niteczke, która naświetla wiele Niech ktoś streści bo bez konta na X nie można przeczytać. Cytuj
Paolo de Vesir 9 620 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Swoją drogą oglądając wczorajszy trening cały czas mam nieopisany vibe SIlent Hilla 4 - może trochę w designie maszkar, ale konkretnie w odniesieniu do pokazanej "lisiej świątyni" (w ogóle mój ulubiony fragment ). Czy podobnej lokalizacji nie było w "przygodach" Henrego? Cytuj
Josh 5 450 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu 11 minut temu, Czoperrr napisał(a): Co masz na myśli pisząc o Origin story? Chyba mu chodziło o genezę powstania miasta i tego jak doszło do jego skażenia przez "siły nieczyste"? Jeżeli tak to od pierwszej zapowiedzi "f" nie było na to szans, Konami musiałoby się cofnąć o wiele dalej w przeszłość i przede wszystkim nie wybiegać poza USA. Zresztą, na silent hillowym wiki można poczytać jak dokładnie wyglądał przebieg powstawania miasteczka i jaki wpływ na nie miały demoniczne moce. Cytuj
XM. 11 418 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Bardzo dobrze, że nie żadne origin story i wymyślanie na siłę jakiegoś motywu. Będzie szkoła lat 60? 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 604 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Z okazji tego święta, czyli pełnokrwistego japońskiego Silenta, warto przypomnieć legendarną reckę Forbidden Siren Cytuj
Czoperrr 5 497 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu 7 minutes ago, Josh said: Chyba mu chodziło o genezę powstania miasta i tego jak doszło do jego skażenia przez "siły nieczyste"? Jeżeli tak to od pierwszej zapowiedzi "f" nie było na to szans, Konami musiałoby się cofnąć o wiele dalej w przeszłość i przede wszystkim nie wybiegać poza USA. Zresztą, na silent hillowym wiki można poczytać jak dokładnie wyglądał przebieg powstawania miasteczka i jaki wpływ na nie miały demoniczne moce. No ale trudno było się spodziewać historii o powstawaniu Silent Hill skoro gra dostała nowy setting dlatego dziwi mnie jego problem i zawód:) Cytuj
Faka 4 109 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu W ogóle to ludzie powinni się cieszyć, bo tyle lat gra była w martwym punkcie, że w końcu wzięli się za zrobienie nowej części, a że nie origin story? Najważniejsze, że gra żyje, w sensie marka została odżywiona. Cytuj
Szermac 3 145 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu No i póki co zajebiście im idzie to ożywianie Cytuj
ASX 14 950 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Nikt o tym wcześniej nie wspomniał ale wersja na xboxa będzie w Play Anywhere, czyli kupując raz dostaje się wersję na konsole i PC. 1 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 604 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Box art, chyba oficjalny 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.